פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2812   2811   2810   2809   2808   2807   2806   2805   2804   2803   2802   2801   2800   2799   2798   2797   2796   2795   2794   2793    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

27/1/2005 14:51 לוליק סקירה מוקדמת- מי זוכרת ?
27/1/2005 14:52 איריס    צק ליסט  
27/1/2005 14:57 סיס    הבודק יודע מה לבדוק... וחוץ מזה  
27/1/2005 13:43 ליהי כסא ליום הולדת
27/1/2005 13:48 רוית ב'    יש שלל אפשרויות  
27/1/2005 13:54 ליהי    תודה רבה רוית  
27/1/2005 14:32 ריש    חוזרת על המלצתי משכבר  
27/1/2005 14:59 ענת (gh)    בטויס אר אס  
27/1/2005 15:30 ליק333    ליהי - הודעה כזו היא קלאסית ללוח פורום - את לא חושבת? (ל"ת)  
27/1/2005 15:55 סדרניתה    ליק זה בסדר... יש הודעות ויש הודעות וזה בסדר. (ל"ת)  
29/1/2005 01:02 גיתי    כדאי מעץ  
27/1/2005 13:06 רוית לאלו שזאטוטיהן קצת יותר גדולים (3+) שאלה לגבי בילוי פנאי
27/1/2005 13:23 עצ'לה    אנחנו אוהבים ללכת לספרייה העירונית, לקרוא ולהשאיל. אח"כ לבית קפה לשתות שוקו חם. (ל"ת)  
27/1/2005 13:35 אפרת    שתי המלצות אחת ברחובות ואחת בנס ציונה  
27/1/2005 13:52 עוד אמא בלי רעיונות    אפרת- איפה נמצא "חוויות" יש לך טלפון? ובקניותר איך נכנסים לקומת גג בכניסה הרגילה? תודה מראש (ל"ת)  
27/1/2005 14:14 סוי    מה עם סרט? הצגה? הפעלות בקניונים?  
27/1/2005 14:14 דליה    רכיבה על אופניים ומשחקיה  
27/1/2005 14:30 אפרתה    OT האם פצעים על הלשון שצצים לי כבר מספר שבועות קשורים להריון (שבוע 22)???? וסליחה מפותחת ההודעה. (ל"ת)  
27/1/2005 14:34 סנפיר    שימו לב שהמשחקייה בקניותר סגורה בחורף!!!!  
27/1/2005 15:15 ענת (gh)    אם כבר ממליצים ברחובות-  
29/1/2005 21:15 אפרת    סליחה על האיחור..  
29/1/2005 23:09 רוית    תודה לכולכן...  
27/1/2005 12:33 התובעת רמדיה צמחית
27/1/2005 13:40 אפרת    הנה...זה באמת מהאתר שלהם  
27/1/2005 13:43 אפרת    מצאתי גם מס' טלפון  
27/1/2005 14:28 אפרתה    למיטב ידיעתי עו"ד בך הנחמד נפטר לאחרונה. (ל"ת)  
27/1/2005 14:29 חני המדווחת    אפרתה, עו"ד מיכאל בך לא נפטר, אלא נפטר אחיו הגדול - עו"ד יונתן בך ז"ל. שניהם נחמדים. (ל"ת)  
27/1/2005 14:33 אפרתה    צודקת חני. סליחה וטפו טפו (ל"ת)  
27/1/2005 15:26 תובעת    עידכון  
27/1/2005 12:01 נגה לד"ר ליבוביץ -כמויות אוכל בגיל 5 חודשים
27/1/2005 12:21 אמילי    לצערי לא יכולה לעזור לך עם תשובה של ממש רק רוצה להגיד שתפסיקי להרגיש אשמה! כל הכבוד לך שאת שואבת (לא, זה לא מובן מאליו) תוך כדי עבודה (ל"ת)  
27/1/2005 12:36 סוי    נגה, אני במצב דומה  
27/1/2005 17:54 זברה    האם אוכלת מספיק  
27/1/2005 20:21 נגה    תובנות מהיום  
27/1/2005 11:53 ל האם הילדה שלי רגישה לחלב פרה?
27/1/2005 12:02 אירנה    תגובה  
27/1/2005 12:11 ל    אירנה, האם התגובה של התינוק/ת היתה דומה למה שתיארתי? (ל"ת)  
27/1/2005 12:16 אירנה    לא הקיאה, אבל היו לה המון כתמים אדומים וכמובן כאבי בטן קשים. (ל"ת)  
27/1/2005 21:11 נורית    רגישות לחלב  
27/1/2005 11:52 מירי2 מעבר גן בתקופת גירושים - שאלה לדרורית ולכולכן
27/1/2005 12:30 אורלי_ו    מירי שלום  
27/1/2005 13:48 מיר היי    תנסי להעביר אותו גן  
27/1/2005 14:14 טל מ    מירי היקרה  
27/1/2005 14:32 סיס    גם לדעתי  
27/1/2005 15:00 סאלוש    להעביר  
27/1/2005 22:26 שירלי2    מירי  
27/1/2005 11:40 סקרנית מובטלת מישהי יודעת אם יש משרד כוח אדם שנותן שרות אך ורק לאימהות ?
27/1/2005 11:46 roniti    OT ורד ג., ליאתיתי ורנה, שכבר בטח בחו"ל.....OT  
27/1/2005 11:48 roniti    אה, וורד  
27/1/2005 11:49 roniti    רוננננננננההההההההההההההה  
27/1/2005 12:04 מיל    לסקרנית - וואלה - לדעתי אין - ממש סטארט אפ, בואי נפתח, גם אני תוסכלתי מהחברות הרגילות (ל"ת)  
27/1/2005 12:14 חני המדווחת    היתה סוכנות כ"א כזו בסרט "אשה שטן", זוכרות? (ל"ת)  
27/1/2005 12:40 אירנה    מיל, את יודעת כמה זמן כבר אני מגלגלת בראש את הרעיון הזה, במיוחד אחרי שקראתי את רב מכר של maeve haran שנקרא having it all  
27/1/2005 12:47 רונה    roniti למה את לא עונה??? הנסיעה שבוע הבא. תתקשרי שוב.. (ל"ת)  
27/1/2005 14:45 עדי אמא של יובל וגיא    לסקרנית המובטלת, יש חברה כזו  
27/1/2005 15:08 רותי קרני הורוביץ    לא מכירה, אך שמחה להודיע על הצעת עבודה לבעל/ת תואר שלישי בהנדסת תעו"נ/סטטיסטיקה/מנהע"ס  
27/1/2005 16:33 ורד ג.    ot לרוניתי את מתכוונת ששלחת מייל אלי(לורד ג.) כי לא צירפתי (עכשיו אצרף)ובאמת סליחה מפותחת ההודעה.  
27/1/2005 10:58 מופ חשוב לי לקבל תשובה עד הערב
27/1/2005 11:04 שרית    לדעתי זה נורמלי מפני שגם בני בן 8 חודשים  
27/1/2005 11:32 מור של רונית    שילוב דיסה בחלב אם  
27/1/2005 11:36 מופ    רק רציתי להודות שוב. תודה על המהירות והתשובות (ל"ת)  
27/1/2005 15:53 HILLA    רגע רגע, מותר לערבב דייסה עם חלב אם. אבל דייסה ++של++מטרנה ולא דייסה מעורבת מטרנה  
27/1/2005 10:40 אמא מיואשת(וגם אבא) זקוקה לעזרה מפסיכולוגית הילדים
27/1/2005 11:47 שרי    לא להתייאש  
27/1/2005 12:44 תמר נ.    יש לי המלצה על פסיכולוגית מצויינת בכפר סבא. (ל"ת)  
27/1/2005 13:47 מירי2    נשמע מאוד טבעי  
27/1/2005 15:55 HILLA    אם תחפשו במנוע את המילה "שנתיים" תמצאו עוד המון דיונים כאלו. אתם לא לבד. (ל"ת)  
27/1/2005 16:00 HILLA    ומה לעשות? הרבה סבלנות. לא להתעקש על מה שלא חייבים  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש