פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2812   2811   2810   2809   2808   2807   2806   2805   2804   2803   2802   2801   2800   2799   2798   2797   2796   2795   2794   2793    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

24/1/2005 19:36 אמא של נונו התייעצות לגבי גן ומחלות
24/1/2005 19:47 רוית ב'    מה אומרת לך תחושת הבטן שלך?  
24/1/2005 20:23 עדן (אמא של יובל)    לא יודעת אם יעזור אבל...  
24/1/2005 20:46 סנפיר    אמא של נונו יקרה,  
24/1/2005 21:12 מחלקת חיפוש    $$$$$OT מי יודע איפה שרה שלנו נעלמה???? סליחה מפותחת ההודעה (ל"ת)  
24/1/2005 22:37 רוית    אמא של נונו,  
25/1/2005 08:54 מיכל של איל    הי, גם אני באותה סירה ועדין לא החלטתי... את יכולה לקרוא הודעה שפתחתי בנושא בעמ' 2977 (ל"ת)  
25/1/2005 09:28 אילנה (ק.ס.)    ***למחלקת - שרה חיה ובועטת באתר "באופן טבעי" (ל"ת)  
25/1/2005 09:40 קטי    אפרופו מחלות החורף וחיזוק המערכת החיסונית האם יש למישהי המלצה על הומאופט טוב במרכז?  
25/1/2005 10:30 שין    לקטי - הומיאופטית מומלצת  
25/1/2005 15:13 רוית    ןאני ממליצה על...  
24/1/2005 17:24 ענת מחפשת המלצה למוהל רופא בצפון
24/1/2005 18:01 שירלי2    אבי פתח כאן הוד' על חוסר מרוצות מרופא מחיפה  
24/1/2005 19:15 דבי    ****** OT ***** דחוף!!! מוקסיפן--- סליחה מפותחת ההודעה  
24/1/2005 20:41 תומר    ד"ר ולדמן  
24/1/2005 21:01 דבי    תודה - כבר קיבלתי תשובה ממקור אחר (ל"ת)  
24/1/2005 16:39 סנפיר גם אתן שמות שעון כל 3 שעות בלילה שלילד יש חום או שרק אני?
24/1/2005 16:43 שרונה    אמבטיה זה נהדר אבל..  
24/1/2005 16:45 שרונה    מדידת חום  
24/1/2005 19:16 רוית    אני כן מתעוררת לפחות פעם בלילה אבל רק כאשר יש חום ממש ממש גבוה! (ל"ת)  
24/1/2005 19:39 אמא של נונו    לדעתי כדאי לתת אקמולי לפני שהחום עולה עוד. אין בעיה לתת עד 4 פעמים ביממה.  
24/1/2005 21:31 שבלול    כל שלוש שעות כמו שעון (ועם השעון..)  
24/1/2005 21:38 סנפיר    תודה לכולן, ושבלול-  
24/1/2005 22:04 שרית    לסנפיר  
24/1/2005 22:32 סיגל ש    סנפיר, אני עד היום לא כיוונתי שעון ולא עלה בדעתי, אבל למקרא הודעתך אני מרגישה שזה בהחלט משהו שאני צריכה לשקול  
25/1/2005 08:43 מיכל של איל    כשאיל עם חם גבוה אני ממילא לא ישנה מרוב דאגות. לבעלי יש שיטה בדוקה לדעת את החום  
25/1/2005 09:10 נעמימי    כשיש חום- הילדים ישנים איתנו, ואז התחושות הן ברורות מיד- עוד לפני שהחום עולה ממש גבוה, והכי הכי חשוב- להפשיט, להשאיר עם איזו חולצה דקיקה- הגוף יודע להוריד לבד יפה מאד כמה עשיריות מעלה- וזה כבר עושה את ההבדל. ולפי הרופא- אפשר לסרוגין אקמול/אדויל. (ל"ת)  
25/1/2005 10:55 מירי2    אני מתעוררת בלי שעון  
24/1/2005 14:03 מירב בב איך מגישים תלונה נגד גננת מועצה?
24/1/2005 14:10 ורד    אני לא יודעת איך  
24/1/2005 15:18 imassia    מהודעתך, נשמע שאת קצת מגזימה.  
24/1/2005 15:35 גם אמא    לדעתי  
24/1/2005 15:40 ע    מירב, אם הוא עושה קקי בגיל 3 בתחתונים, אז אולי הוא רוצה להגיד לך משהו????? (ל"ת)  
24/1/2005 16:02 ד.פ.    איך את יודעת שהיא נתנה לו להיות שעה עם קקי?  
24/1/2005 16:08 imassia    ע יקר/ה, לא מעט ילדים עושים קקי בתחתונים בגיל 33  
24/1/2005 19:25 מירב בב    אני חושבת שאתן צודקות לגבי השיער  
24/1/2005 20:16 Um_Netah    Dear Meirav  
24/1/2005 20:26 מירב בב    לטלילה  
24/1/2005 20:32 Um_Netah    Yes, and maybe with other parents too - perhaps you're not the only one who is upset about her. x Good luck! x (ל"ת)  
25/1/2005 08:51 איפה את חיה ???    "להפןך את בני לבת" וואו איזו השפלה !!! אני תוהה על מי צריך להגיש את התלונה!!! (ל"ת)  
25/1/2005 09:17 אני    לגבי הקוקו...  
26/1/2005 15:48 אופירה    אתמול כשהגעתי לגן ראיתי את הגננת עושה לאחת הבנות קוקו והציפה אותי תחושה של "וואו הגננת הזאת אוהבת ודואגת לילדים" קשה לי לתפוס את הכעס על כזה דבר, גם אם זה בן (ל"ת)  
24/1/2005 13:52 אמא מודאגת נרות הופי בירושלים
24/1/2005 13:55 מרילי    אני ממליצה להתייעץ עם רופא אף אוזף גרון (ל"ת)  
24/1/2005 22:46 רינת א'    אני מכירה מטפלת טובה בנרות הופי אבל במודיעין  
24/1/2005 13:49 נבוכה שאלות על פיסורה
24/1/2005 14:01 דבי    נבוכה יקרה  
24/1/2005 14:01 דבי    נבוכה יקרה  
24/1/2005 14:11 קרן (אחרת)    לינקים...  
24/1/2005 14:16 נבוכה פחות    תודה רבה, נכנסתי במהירות  
24/1/2005 14:36 מרילי    לצערי חוויתי מספיק פעמים  
24/1/2005 15:11 דליה אחרת    לי הייתה פיסורה וזה עבר לבד  
24/1/2005 15:52 HILLA    גם לי עבר בעקבות הקפדה על תזונה, שטיפה ולא ניגוב ואמבטיה כשאפשר. (ל"ת)  
24/1/2005 16:11 tatah    nine months wipes - dr fischerx  
24/1/2005 16:46 שרונה    אצלי  
24/1/2005 20:39 ליאתיתי    נבוכה  
25/1/2005 01:00 טלי    גם אני בסרט האימים הזה  
25/1/2005 01:47 טלי    עוד המלצה  
25/1/2005 02:24 גלית של רום    בתור מי שעברה את זה  
25/1/2005 09:10 כנרת    גם אני סבלתי מאוד  
26/1/2005 11:02 HILLA    אסור לדחוף נירות עם פיסורה!!!!!!!!!!  
24/1/2005 12:05 רוית ב' האם הייתן לוקחות ילדים בני שנתים לנטיעות? ואם כן- היכן? (ל"ת)
24/1/2005 12:29 חני המדווחת    למען האמת - בגינה של הבית המשותף שלנו... או בעציץ בבית (אני יודעת שזה נשמע עצלני...) (ל"ת)  
24/1/2005 12:32 אמילי    כן, בגיל 2.5 הוא נהנה מאוד מהנטיעות (גם השנה,בגיל 3.5, זו היתה שמחה גדולה) תבדקי עם קק"ל, יש להם אזורים שבהם הם נוטעים. חג שמח... (ל"ת)  
24/1/2005 13:14 אילן    חוץ מנטיעות איך אתם חוגגים את טו בשבט????????? (ל"ת)  
24/1/2005 13:55 דבי    **OT** האם גם לכן זה קורה לעיתים ש"אמנות הלידה" מתנתק  
24/1/2005 14:03 iriti    OT OT OT ל-ענת (gh) דחוף!!!!!!!!!!  
24/1/2005 15:13 המנודה    ***************OT ענק לליאתיתי****************** וסליחה מפותחת ההודעה שהפכה ללוח פורום  
24/1/2005 15:15 דליה אחרת    אצלנו הנטיעות זה ממש לכל המשפחה באווירת פה בארץ חמדת אבות  
24/1/2005 15:19 ענת (gh)    תשובה ל iriti  
24/1/2005 15:29 iriti    ענת, תודה. הבנתי שקודם מקבלים ילדים של המכון. נכון? (ל"ת)  
24/1/2005 15:35 ענת (gh)    iriti - נשמע סביר, אבל אני לא יודעת בוודאות. (ל"ת)  
24/1/2005 20:42 ליאתיתי    ------ למנודה !!! -------  
24/1/2005 23:01 הללי    לרוית- גם בגיל שנתיים זו נראית לי חוויה נחמדה. ואם כבר- כולכם מוזמנים להפנינג טו בשבט, מחר יום שלישי בקיבוץ רבדים (פרטים בפנים)-  
24/1/2005 23:33 ורד שלשחר    הללי - איפה זה קיבוץ רבדים??? (ל"ת)  
25/1/2005 09:51 הללי    לורד של שחר- קיבוץ רבדים נמצא ליד צומת מסמיה, בערך שבע דקות דרומה מגדרה. (ל"ת)  
26/1/2005 15:53 אופירה    אולי כבר כתבו לא קראתי הכל אבל בשבת הזאת יש נטיעות ב"כפר הס"  
24/1/2005 11:32 מונונוקי שאלה ליהודית שריג
29/1/2005 07:13 יהודית שריג, פיזיו'    מצג עכוז  
31/1/2005 12:53 מונונוקי    תודה על תשובתך (ל"ת)  
24/1/2005 11:29 מתעניינת איסוף דם מחבל התבור
24/1/2005 12:28 חני המדווחת    שמירה פרטית של דם חבל הטבור בארץ אפשרית כיום רק באמצעות חב' קריו-סל, למיטב ידיעתי. הבנקים האחרים לדם טבורי אינם מבטיחים לשמור לך את הדם "שלך" אלא רק דם של אחרים, אם יימצא תואם. (ל"ת)  
24/1/2005 12:51 עוד מתעניינת    אם כבר, אז כמה קריוסל מבקשים עבור העניין? (ל"ת)  
24/1/2005 13:02 מתעניינת    המחירון  
24/1/2005 13:16 דנה-דין    חני - זה לא נכון. גם בתל השומר אפשר לשמור את הדם שלך.  
24/1/2005 14:01 ורד    ואם רק רוצים לתרום את הדם האיכותי הזה, ולא רק לשמור אותו עבור בני משפחה. מה הפרוצדורה? גם היא עולה כסף רב? (ל"ת)  
24/1/2005 14:29 imassia    ורד, אפשר לתרום דם טבורי רק בתה"ש רק בשעות היום  
24/1/2005 14:38    לא רק בתה"ש  
24/1/2005 14:51 ורד    תודה על הלינק. לפי המידע במספר המצורף, אפשר לתרום דם טבורי בוולפסון, איכילוב והדסה עין כרם  
24/1/2005 14:56 ורד    טוב, התקשרתי לד"ר שכטר ולדבריה  
24/1/2005 17:03 אירנה    לחני המדווחת - CCI זו חברה יחסית חדשה, שגם היא עושה את זה. הם המתחרים של החברה הותיקה. (ל"ת)  
24/1/2005 19:39 מתעניינת    אירנה, מהי החברה הוותיקה?? (ל"ת)  
24/1/2005 19:54 מתעניינת    כך שהשורה התחתונה - חוץ מ-CCI אין חברות בארץ שעושות את האיסוף המתאים, כי האיסוף של המד"א אינו לתקופה ארוכה (ל"ת)  
25/1/2005 10:06 אירנה    החברה השניה - לא זוכרת את שמה, אבל יש את הפרסומת שלה  
25/1/2005 11:58 אירנה    לגבי איסוף דם טבורי - מצאתי את הפרטים של החברה השניה. כמו כן לינקים למחקרים.  
25/1/2005 12:41 מתעניינת    אבל החברה השניה היא בארה"ב - זה מה שמצאתי ב-google? (ל"ת)  
25/1/2005 15:26 אירנה    מתעניינת יקרה - רשמתי לך טלפון. תתקשרי ותשאלי - זה ברמת גן. (ל"ת)  
25/1/2005 23:54 רותי קרני הורוביץ    תקראי את המאמר בנושא בעמוד הבית ושימי לב ללינקים להסתייגות, למשל של המיילדת מיכל בונשטיין ופה בפורום (ל"ת)  
24/1/2005 11:26 אורית מתלבטת לגבי פיצול חיסון גיל שנה
24/1/2005 13:18 גלית של רום    אני תמיד מפצלת  
24/1/2005 14:52 מיפי    אורית - גם אני פיצלתי ועשיתי בהפרש של חודש אם אינני טועה. עבר חלק ללא תופעות לוואי ! (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש