פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2812   2811   2810   2809   2808   2807   2806   2805   2804   2803   2802   2801   2800   2799   2798   2797   2796   2795   2794   2793    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

23/1/2005 20:40 קרן-אמא של צליל בעלי היקר..
23/1/2005 20:47 שרית    קצת נחמה את לא לבד!!!! גם בעלי היקר עדיין בעבודה. (ל"ת)  
23/1/2005 20:51 קרן-אמא של צליל    העלית בי חיוך  
23/1/2005 21:09 ריקי    אני איתך...  
23/1/2005 21:24 מוניק    לא, את בחברה טובה :-(( (ל"ת)  
23/1/2005 23:09 מוניק    לא, כלומר את לא לבד  
24/1/2005 08:15 צ'קי    גם בעלי היה עדיין בעבודה בשעה זו  
24/1/2005 08:34 אמאשלטל    את לא לבד  
24/1/2005 08:43 מיכל של איל    בעלי עובד לרוב 6 או 7 ימים בשבוע. בד"כ - 3 פעמים ערב במשך השבוע . לעיתים עד חצות הלילה. והיתרון -  
24/1/2005 09:34 מופ    מברכת את מזלי הטוב וגם את בעלי,  
24/1/2005 10:32 אופירה    גם אצלנו 21:00 לא נחשב מאוחר (ל"ת)  
24/1/2005 10:41 נורה    אצלנו- דווקא אני בעבודה  
24/1/2005 11:59 רוית    וחשבתי שרק אצלינו 20:00 נחשב למוקדם! (ל"ת)  
24/1/2005 12:17 רונה    ובעלי היקר נסע עד יום חמישי בלילה וירדן בכה כל הבוקר בגלל זה.. (ל"ת)  
24/1/2005 14:13 gali    את ממש לא לבד. בעלי לא חוזר לפני 21:00 (ל"ת)  
24/1/2005 15:07 טלי ויש    נראה לכן שזה הכרח המציאות?  
24/1/2005 15:50 נורה    בעלים שמורחים זמן בעבודה  
24/1/2005 16:58 עדן (אמא של יובל)    את לא לבד  
23/1/2005 20:22 עופר מתי להפסיק חלב בלילה?
23/1/2005 21:14 ריקי    תמשיך כמו שהתחלת. (ל"ת)  
23/1/2005 21:18 ריקי    ממשיכה את ההודעה ממקודם  
24/1/2005 22:39 iriti    אפשר לדלל את התמ"ל, אותה כמות מים ופחות אבקה בהדרגה עד שיהיה רק מים או כמו אצלנו, אחרי כמה ימים לא קמה יותר (ל"ת)  
23/1/2005 20:18 ליהי אמבטיה - עזרה דחופה
23/1/2005 20:26 לימון    יש לך טבעת אמבטיה?  
23/1/2005 20:44 קרן-אמא של צליל    שטיחון מונע החלקה  
23/1/2005 23:15 מוניק    היינו בשלב הזה  
24/1/2005 02:22 ליאורקה    הרבה צעצועים  
24/1/2005 04:26 שרון-ש    שטיח נגד החלקה  
24/1/2005 08:00 ליאתיתי    OT ליהי  
26/1/2005 13:21 הילה    אני ממש לא אהבתי את הטבעת  
23/1/2005 19:24 נירה2 פתחתי אתמול הודעה לגבי עצירות לבת 3 חודשים
23/1/2005 19:50 עדי אמא של יובל וגיא    נירה, היא יונקת?  
23/1/2005 19:57 נירה2    כן, היא יונקת.  
23/1/2005 20:29 לימון    פטרוזיליה  
23/1/2005 20:48 קרן-אמא של צליל    פטרוזיליה  
23/1/2005 20:53 במבי    ד"ר ליבוביץ' כתבה שלא מומלץ  
23/1/2005 21:24 דבי    מצאתי את הקישור  
24/1/2005 04:24 שרון-ש    אולי זו לא עצירות  
24/1/2005 08:41 אירנה    אולי תנסי את לשנות משהו בתזונה שלך?  
24/1/2005 09:07 ורד שלשחר    שחר עד גיל חצי שנה עשתה קקי פעם בשבוע או עשרה ימים...  
24/1/2005 10:42 אופירה    אולי...  
23/1/2005 18:18 Hadas סקירת מערכות שנייה
23/1/2005 19:07 tatah    when making only one skirah, one usually skips the first one, not the second  
24/1/2005 08:09 מורן    שמעתי שבוע שעבר מרופא שעובד עם קופ"ח כללית שהקופה הכניסה לסל (בביטוח מושלם) גם סקירה שניה מורחבת בהשתתפות עצמית של כ-200 ש"ח (ל"ת)  
24/1/2005 08:45 מיכל של איל    אאצלנו ב 2 הסקירות - הראשונה הפרטית והשניה במכבי לא גילו כלום, ורק בשבוע 28  
24/1/2005 09:16 צ'קי    הסקירה השניה חשובה מאוד  
24/1/2005 12:02 רוית    מאוד מומלץ לעשות סקירה שניה  
23/1/2005 18:17 אלן שיין מתחם של מ.מ.ש. ב - "הפנינג בייבי" בקניון עזריאלי, ממחר עד שישי. ומחר: הדרכה להנקה, חזרה לעבודה ושאיבה, הומיאופטיה למשפחה ופרויקט 'אם לאם'' הכניסה חופשית (הודעה-מודעה)
23/1/2005 16:31 סדרניתה @@@ לוח פורום@@@@@ (ל"ת)
23/1/2005 16:32 טוניק    מישהיא מכירה את כסא האוכל "גוליבר" של איקאה? יש המלצות או לא? (ל"ת) (ל"ת)  
23/1/2005 18:24 יעלי    פרופ' שטיינהרץ  
23/1/2005 19:06 לימון    לידיעתכן: עכשיו ביד יצחק ראש העין: 2 חבילות פמפרס ג'מבו ב 100 שקלים בלבד!!!! (ל"ת)  
23/1/2005 19:53 דבורי    רוניתי ומקופלת  
23/1/2005 20:46 דליה אחרת    לימון תודה תודה תודה! (ל"ת)  
23/1/2005 20:50 הללי    מנסה שוב: מחפשת פסיכולוג התפתחותי מ-צ-ו-י-ן באזור המרכז (רצוי סביבות ראשל"צ). תודה. (ל"ת)  
23/1/2005 20:51 דליה אחרת    רופא משפחה  
23/1/2005 21:02 יהודית    להללי לגבי פסיכולוג התפתחותי מצוין  
23/1/2005 21:29 נעמימי    מי יודעת...מי יודעת...מצעי פלנל חדשים שכתוב עליהם לא לייבש במייבש כביסה. ??? לעקוב אחרי ההוראות או שזה סתם בולשיט?! מחכה לתשובה ממי שמבין, המכונה סיימה לפני שעה כבר. (ל"ת)  
23/1/2005 21:49 דניאלה    *****לבנות מועדון הלידה השניה******  
23/1/2005 22:07 מיפי    לנעמימי  
23/1/2005 22:17 ליאתה    מחפשת המלצה על צימר רומנטי בצפון  
23/1/2005 22:28 מוכרת בשינוי אדרת    מחפשת פסיכולוגית מומלצת באיזור המרכז (ת"א וצפונה). (ל"ת)  
23/1/2005 22:31 מקופלת    דבורי קראתי, נדבר כשירגע אצלך. תרגישו טוב ומהר (ל"ת)  
23/1/2005 22:35 שרי    צימר בצפון  
23/1/2005 22:35 רותי קרני הורוביץ    סדרניתה יקרה, תודה גדולה על יום העברות מושקע מאד (ל"ת)  
23/1/2005 22:37 roniti    דניאלה  
23/1/2005 22:48 סטלה    ***ליאתה***  
23/1/2005 22:51 אמא שרה    *** לריש ***  
23/1/2005 23:00 ליאתה    שרי - תודה! נראה מדליק לגמרי וממש בכיוון שחיפשתי (מכל הבחינות) וסטלה -  
23/1/2005 23:19 מוניק    ליאתה  
23/1/2005 23:23 ליאתה    מוניק יקרה,  
23/1/2005 23:52 קרן (אחרת)    **דניאלה**  
24/1/2005 00:06 ליאתה    *** נעמימי - ענו לך כאן *** (מוגש כשירות אחרון לציבור לפני פרישה...)  
24/1/2005 00:14 איליוש    איפה קונים מברשת שיניים שמתלבשת על האצבע?  
24/1/2005 00:22 מוניק    ליאתה  
24/1/2005 01:00 הריונית אחת    מעוניינת להתנסות בדמיון מודרך לקראת הלידה. מחפשת המלצות (ל"ת)  
24/1/2005 05:00 hey    דרושה מילדת ללידת בית באיזור אילת  
24/1/2005 05:59 Monabroad    Liata  
24/1/2005 07:21 מרינה (אמא של אדם)    הריונית אחת  
24/1/2005 07:24 דליה אחרת    למוכרת בשינוי אדרת  
24/1/2005 07:26 דליה אחרת    למעיין, צפי טלפון ממני. היום יום הולדתי וכזכור הבטחתי לעצמי טיפול (ל"ת)  
24/1/2005 08:16 הריונית אחת    למרינה תודה רבה אבל רחובות רחוק לי אני חיפאית, יש המלצות בצפון?  
24/1/2005 08:33 גילי אבישי    @@@למוכרת בשינוי אדרת!!!  
24/1/2005 08:43 אירנה    מישהי יודעת מה מכינים מגריסים, חוץ מלשים במרק? (ל"ת)  
24/1/2005 08:48 אירנה    OT לקלי appelez-moi a la maison  
24/1/2005 09:01 מיכל של איל    שוב מנסה: ג'ימבורי או משחקיות ברמת גן-גבעתיים? (ל"ת)  
24/1/2005 09:11 ליק333    מצטרפת למיכל של אייל: משחקיות/ג'ימבורי (לא חוג) ברמת גן גבעתיים? (ל"ת)  
24/1/2005 09:20 דיאנה    להשכרה דירת 3 חד' ברמה'ש .  
24/1/2005 09:43 סיס    אירנה- גריסים  
24/1/2005 10:05 דבי    אני שוב מנסה: רופא מצוין וגם נחמד לילדים. יש דבר כזה?  
24/1/2005 10:18 Tamara    ליאתה - צימר  
24/1/2005 10:18 שעירה    מחפשת מכונה חשמלית להסרת שיער  
24/1/2005 10:38 סטלה    ליאתה  
24/1/2005 10:38 נוני    יכולה להכניס פה מודע של -----דרושה פקידת הנה"ח ?????  
24/1/2005 10:42 פז    OT ללירון  
24/1/2005 11:10 שוב הריונית    חיסון אבעבועות רוח לבני, כשאני בהריון חודש רביעי...  
24/1/2005 11:31 שרון    צימר בצפון  
24/1/2005 11:39 מוכרת בשינוי אדרת    דליה אחרת וגילי אבישי  
24/1/2005 11:40 הללי    ליהודית- תודה רבה! (ל"ת)  
24/1/2005 12:37 ליאתה    ******** רויטלנעידו - השמיעי קול! **********  
24/1/2005 12:51 ליאתה    Tamara ושרון - תודה!  
24/1/2005 12:54 קרן (אחרת)    **דחוף!!! עיתון הארץ!!!***  
24/1/2005 12:56 ורד    קרן - איזה חלק של העיתון את צריכה? (ל"ת)  
24/1/2005 13:04 קרן (אחרת)    ורד...  
24/1/2005 13:09 דבי    מי יודעת מהו הלינק למבצעים שבסופרפארם? (ל"ת)  
24/1/2005 14:03 annat    למבינות באאוטלוק אקספרס - איך  
24/1/2005 14:07 ורד    קרן, יש לנו חדשות (מינוס תמונה של הטיגרסים שעמליה חתכה ולקחה לגן), חלק ב', גלריה, תרבות וספרות ודה-מארקר. בטח גם המוסף מסתובב איפשהו, כרגע לא מצאתי  
24/1/2005 14:07 annat    ולבמבי (מה שלומך?) נשאר עוד שמנזית? (ל"ת)  
24/1/2005 14:22 מיכל של איל    דבי, מבצעים בסופרפארם (גם אני מכורה):  
24/1/2005 14:24 ורד    עננת  
24/1/2005 14:34 דובת גריזלי    אם ממש במקרה יש עגלת תינוק (לשכיבה) העומדת אי-שם באזור ירושלים כאבן שאין לה הופכים, אשמח לקבל או לקנות בכסף מועט (ל"ת)  
24/1/2005 14:37 דבי    מיכל תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)  
24/1/2005 14:39 annat    ורד - לא קיבלתי...  
24/1/2005 15:02 ורד    עננת  
24/1/2005 15:03 רינת א'    ******** מירי2 *********  
24/1/2005 15:31 דליה אחרת    ללימון המבצע הסתיים ולמוכרת בשינוי אדרת  
24/1/2005 15:55 מירי2    רינתי - תודה רבה. קיבלתי וגם עניתי. (ל"ת)  
24/1/2005 16:17 Tamara    ל- annat תשובה על האאוטלוק  
24/1/2005 16:17 HILLA    דובה, אתם לא מגיעים לראשון? כי כאן  
24/1/2005 17:05 אירנה    סיס, תודה. (ל"ת)  
24/1/2005 17:57 שירלי2    מחקר על הסכנות בשינה במיטת ההורים - מפחיד  
24/1/2005 20:41 דובת גריזלי    HILLA, כן! לשם כך שווה להגיע לראשון! היא שלך? אשמח מאוד ואחזיר לך בעת הצורך :) התרצי לצייד אותי במספר הטלפון שלך (אפשר בדואר אלקטרוני כמובן) (ל"ת)  
24/1/2005 23:05 ריני    למוכרת בשינוי אדרת  
24/1/2005 23:22 אריאלה    דובה והילה  
25/1/2005 00:30 אפרתה    חבר גניקולוג מחפשת מזכירה נחמדה, לא צריכה להיות רפואית  
25/1/2005 01:40 נועה    קרן :-)))))) אנחנו מעדיפים טרי :-) (ל"ת)  
25/1/2005 01:45 נועה    קדימה בנות, ד"ר קרן (אחרת) שלכן, עצם מבשרכן, צריכה עזרה  
25/1/2005 08:19 נורית    חנות יד שנייה לילדים ותינוקות  
25/1/2005 15:17 מוכרת בשינוי אדרת    דליה אחרת - נשמע מעניין, אשמח אם תוכלי לתת לי שם. וריני - תודה! (ל"ת)  
25/1/2005 15:36 דובת גריזלי    אריאלה, תודה  
23/1/2005 16:30 מבררת קשיחות בבטן תחתונה, רטיבות ובחילות
23/1/2005 16:40 מבררת    עוד משהו קטן-  
23/1/2005 21:20 אולי הפעם...?    &&& נדחפת עם שאלה דומה &&& כאבים בבטן התחתונה  
23/1/2005 15:17 אבא האם זה נכון?
23/1/2005 15:21 רונה    תגדיר "בסדר"  
23/1/2005 15:42 חני המדווחת    מסכימה עם רונה, אבל מוסיפה - מה זה "כמה דקות של שקט"? הכל שאלה של מידה  
23/1/2005 15:52 שירלי2    אבא  
23/1/2005 15:53 *!*    אני שמעתי שזה מפתח את המח (ל"ת)  
23/1/2005 16:09 ליק333    כדאי רק שזה יהיה מול משהו שבנוי לגיל הזה כמו בייבי מוצארט  
23/1/2005 16:19 שירלי2    באמת בייבי מוצרט ובייבי באך  
23/1/2005 18:45 ורד שלשחר    דיון שהיה לא מזמן בנושא טלויזיה  
23/1/2005 19:51 ורד שלשחר    דיון שהיה לא מזמן בנושא טלויזיה  
23/1/2005 20:19 לימון    !, שירלי וליק: אפילו על הקלטות של בייבי מוצרט כתוב שזה לא מיועד לצפיה של קטנטנים ללא הסברים של ההורים  
23/1/2005 22:14 במבי    אני כותבת, נראה מה יצא  
24/1/2005 00:07 תמרה    לפי ארגון הבריאות העולמי  
24/1/2005 00:17 קרן (אחרת)    לבמבי / אפרת.... [מעתיקה ממך את שיטת הכתיבה]  
24/1/2005 08:28 ליק333    דעה אחרת  
24/1/2005 09:26 מיכל של איל    איל מאד אוהב טלויזיה - כלומר, את המכשיר עצמו. יש לנו  
24/1/2005 10:59 דבי    לנו אין כבלים,אז למרות שמשלמים איגרה  
24/1/2005 15:23 שירלי2    לימון, שפיות היא אכן מצרך נדיר  
24/1/2005 15:57 שירלי2    במבי, אהבתי את מה שחברך כתב  
24/1/2005 17:14 לימון    שירלי2 - קצת הסברים  
24/1/2005 17:40 שירלי2    לימון, תודה  
24/1/2005 18:18 במבי    ליק, מתנצלת אם עלה מדבריי שאני חושבת שאני אמא מושלמת, על זה באינטרנטית מדוברת יש לי להגיד: חחחחח... וברצינות:  
25/1/2005 15:21 סיגל ש    במבי, עם יד על הלב....  
25/1/2005 18:01 במבי    לסיגל קרן ושירלי  
25/1/2005 20:00 שירלי2    במבי  
25/1/2005 20:21 לימון    שירלי2 - עוד משהו. וגם לבמבי  
25/1/2005 22:20 במבי    לימון - מסמיקה ומסכימה  
25/1/2005 22:51 שירלי2    לימון  
25/1/2005 23:36 סיגל ש    במבי - אחלה  
26/1/2005 00:37 קרן (אחרת)    חזרתי הביתה, כולם כבר ישנים, ואני עונה בדיון הזה....  
26/1/2005 15:06 annat    אם מישהו עוד מגיע לכאן מן המתדיינים/נות  
26/1/2005 17:01 לימון    שירלי 2  
26/1/2005 19:57 במבי    הי בנות:-)  
26/1/2005 20:18 במבי    והנה הפריזמה הצרה שלי:  
26/1/2005 23:45 סיגל ש    לבמבי - שלוש וחצי, שנה וחצי (ל"ת)  
23/1/2005 15:11 נאלצת להישאר חסויה הפעם, בבקשה אל תעלבו... שאלה על יחסים עם הבוס.
23/1/2005 15:15 אלה    יש כמה פתרונות טכנים  
23/1/2005 15:18 רונה    מסובך  
23/1/2005 15:42 עו"ד    אכן, מדובר בהטרדה מינית  
23/1/2005 15:51 !*!    קודם כל תתקיני תוכנת אנטי וירוס  
23/1/2005 16:13 ליק333    אני חושבת שזה יעזור  
23/1/2005 18:46 יוסי    הסבר  
23/1/2005 21:26 האלמונית ממקודם    תודה לכל המגיבים, בהחלט יטופל... (ל"ת)  
24/1/2005 09:54 אילת    יכול להיות שהוא חושב אותו דבר עליך... אני היתי מדברת איתו על זה בהקדם. ברמה הטכנית, להסביר שקופצים חלונות שאת רוצה שלא יקפצו. (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש