פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2792   2791   2790   2789   2788   2787   2786   2785   2784   2783   2782   2781   2780   2779   2778   2777   2776   2775   2774   2773    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

22/1/2005 19:04 נועם מבקשת המלצה לרופא ילדים פרטי טוב
22/1/2005 21:08 עוד שין    נועם, איפה אתם גרים בארץ? (ל"ת)  
22/1/2005 22:44 מוניק    באיזור תל אביב - פרופ' מיימוני  
22/1/2005 23:06 נועם    אנחנו מרחובות (ל"ת)  
23/1/2005 08:59 מיכל של איל    גם אנחנו ממליצים על פרופ' פרנסיס מיימוני, בהדר יוסף ת"א  
23/1/2005 09:08 מיכל של איל    מצאתי את מס' הטלפון: 052-4266988 (ל"ת)  
23/1/2005 13:15 נועם    המון תודה! (ל"ת)  
22/1/2005 16:33 הריונית זקוקה לעזרתכן - כאבי בטן בהריון, שבוע 26.
22/1/2005 16:51 עדי אמא של יובל וגיא    שלום הריונית  
22/1/2005 18:16 מוניק    מה האינטואיציה אומרת לך?  
22/1/2005 18:50 ענתוש    כאבי מחזור  
22/1/2005 18:56 קרן-אמא של צליל    שבוע טוב לך,  
23/1/2005 11:32 קרן (אחרת)    מים...  
22/1/2005 16:06 נירה בת שלושה חודשים, יונקת בלבד, עם עצירות בת חמישה ימים. מה עושים?
22/1/2005 16:26 סופי    איך אני שונאת את אלה שאומרים "גם שבוע זה בסדר!" - הלו, התינוק סובל, מה בסדר?  
22/1/2005 16:43 לירון    סופי- מה את חושבת שהרופא יגיד?  
22/1/2005 17:38 מירי2    מה שעזר לאיתי  
22/1/2005 18:07 נירה2    למה זה כ"כ רע לגרות את פי הטבעת? (ל"ת)  
22/1/2005 22:22 דבורי    יש ל'גרבר' שזיפים-בלי סוכר ובלי תוספות  
22/1/2005 22:36 ד"ר ליבוביץ    הסיבה שאומרים שזה תקין, ושלא כדאי לגרות את פי הטבעת  
22/1/2005 12:33 בדיוק 4 עמודים לוח פורום (ל"ת)
22/1/2005 13:58 יולה    האם מישהי שמעה או התנסתה בטיפולים של ראומה בת כהן בנושא של הסדרת מחזור וביוץ? אשמח לשמוע איך היה והאם מומלץ.תודה מראש (ל"ת) (ל"ת)  
22/1/2005 13:59 פחדנית    אולי מישהי מכירה רופא ישניים טוב ונחמד באיזור השרון שמטפל גם עם גז צחוק? (ל"ת)  
22/1/2005 14:06 מוניק    דר' רביב בכפר סבא  
22/1/2005 14:08 מוניק    לק.ק. בקשר למשפחתון ברמה"ש הרצליה  
22/1/2005 14:13 אבא    כסא בטיחות  
22/1/2005 14:22 מוניק    לנו יש טריומף של אוונפלו  
22/1/2005 14:35 פחדנית בעצמה    לפחדנית יש את ד"ר ברודי במדיקל בהרצליה והוא לפני הכל עובד עם גז צחוק (ל"ת)  
22/1/2005 14:39 תודה תותים    באיזה גיל או משקל אפשר לשים את הכסא תינוק עם כיוון התנועה? (ל"ת)  
22/1/2005 15:01 נורית    9 ק"ג ולא לפני גיל שנה (ל"ת)  
22/1/2005 15:07 הריונית    עד איזה חודש של ההריון חברות הטיסה מאשרות לטוס (ל"ת)  
22/1/2005 15:10 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ******** דובת גריזלי *******  
22/1/2005 15:46 מירית    מחפשים רכב  
22/1/2005 16:00 מרית    יתרונו של הקוסקו הוא במשקל המקסימלי בחיבור הפוך לכיוון הנסיעה  
22/1/2005 16:02 ליאתיתי    -------- הצולעות בדיצה ברינה ידקורו (עדכונון) ---------  
22/1/2005 16:03 ליאתיתי    ********** ליהי - עניתי ************  
22/1/2005 16:11 סופי    אחותי שואלת - מישהיי ודעת איפה ניתן ללמוד להיות דיאטנתית? תודה. (ל"ת)  
22/1/2005 16:24 אפרתי    OT-ליאתיתי  
22/1/2005 17:08 roniti    רונה, מיפי ורותי  
22/1/2005 18:06 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    המסלול שצריך לעבור כדי להיות דיאטנית  
22/1/2005 18:15 יולי    האם מישהי יכולה להמליץ על רופא/ת שיניים לילדים באיזור גבעתיים/ר"ג/ת"א - דחוף מאוד! תודה (ל"ת)  
22/1/2005 18:24 סדרניתה    לזו שפתחה את הלוח - זה אמור להיות בול 5 עמודים. אבל מי סופר. (ל"ת)  
22/1/2005 18:31 איילת.ג    משהיא יודעת איפה ניתן לרכוש טיולון פשוט כמו של בובות אבל אמיתי וזול ...תודה ןחג שמח. (ל"ת)  
22/1/2005 18:36 דבי    רופאי שיניים מקסימים בר"ג  
22/1/2005 18:39 לא הפעם    בעניין מטפלת זוגית: התלבטות  
22/1/2005 18:41 טנגה    מחפשת גן/משפחתון לגיל 3 באם המושבות וגם  
22/1/2005 18:43 גם אנחנו    מחפשים רופא שיניים ילדים. בפורום יש המלצות על תיתי. מישהי יודעת איך אפשר להגיע אליה? (ל"ת)  
22/1/2005 18:54 שירלי2    תיתי רופאת השיניים  
22/1/2005 19:17 שירלי2    יעל  
22/1/2005 19:31 אמאשלטל    ללא הפעם  
22/1/2005 19:31 אמאשלטל    ללא הפעם  
22/1/2005 20:43 דבי    ************כאבי צמיחת שיניים בגיל שנה ו8 *****************  
22/1/2005 20:48 יונית    עידית של שחר ומחפשת המלצות על גן בפ"ת  
22/1/2005 21:10 עדי אמא של יובל וגיא    דבי, גם ליובל כאבו צמיחת השיניים הטוחנות  
22/1/2005 21:12 עוד שין    לסופי- דיאטנית  
22/1/2005 21:19 Tamara    שאלה על סילאן - האם לאחר הפתיחה צריך לאחסן במקרר? (ל"ת)  
22/1/2005 21:40 אביב    אם כבר מדברים על דיאטניות רציתי לספר לך טובה  
22/1/2005 21:41 רותי קרני הורוביץ    הטלפון של תיתי  
22/1/2005 21:42 רותי קרני הורוביץ    אנא, פתחו לוחפורום כל חמישה 5 עמודים, זה עבד טוב עד היום (ל"ת)  
22/1/2005 21:43 דבי    לדעתי זה כמו עם דבש דבורים, מתגבש בקור (ל"ת)  
22/1/2005 21:54 ריני    ללא הפעם  
22/1/2005 22:00 טלי תקומי    סינמה פרדיסו, גרסת הבמאי-מישהי ראתה?  
22/1/2005 22:04 סיס    על סילאן ועל לימודי תזונה  
22/1/2005 22:12 דבורי    @@@רוניתי ומקופלת!!!@@@  
22/1/2005 22:21 סיס    אה, והסילאן לא נקרש במקרר. (ל"ת)  
22/1/2005 22:25 נלי    לאביב  
22/1/2005 22:32 annat    ללא הפעם  
22/1/2005 22:34 דבורי    @@גימלית!!@@  
22/1/2005 22:36 טלי ויש    ~~~~~סיס~~~~~  
22/1/2005 22:42 אביב    לנלי  
22/1/2005 22:59 annat    טלי ויש  
22/1/2005 23:15 דבורי    גימלית  
22/1/2005 23:47 שירלי2    טנגה  
22/1/2005 23:49 אבא    למוניק ומרית - תודה ! (ל"ת)  
22/1/2005 23:49 שירלי2    טנגה  
23/1/2005 00:57 ענבל    === יונית ===  
23/1/2005 07:10 R    דבי,  
23/1/2005 07:11 R    ל - TAMARA - לא צריך לאחסן סילאן במקרר (ל"ת)  
23/1/2005 07:43 שין    המלצות על רופאי שינים למבוגרים ולילדים בשרון - פרטים בפנים  
23/1/2005 07:49 גימלית    דבורי - תודה  
23/1/2005 09:38 טלי ויש    ~~~~~annat~~~~~~  
23/1/2005 09:41 אופירה    רגע לפני פרסום בעיתון - מישהי מכירה מטפלת טובה לשעות אחה"צ בהוד השרון?3-4 פעמים בשבוע (ל"ת)  
23/1/2005 09:57 סופי    תודה לכל מי שענתה לנו על לימודי התזונה. (ל"ת)  
23/1/2005 10:17 שגית    דרושה מטפלת בימי א' וב' אחה"צ בירושלים  
23/1/2005 11:00 HILLA    ליאתיתי, לימון, אמא צעירה ועינת מ:  
23/1/2005 11:28 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תודה אביב!  
23/1/2005 11:58 הוטיקה    רותי, רותי, איפה זה הטולמנס בפחות מטלף ש (ל"ת)  
23/1/2005 11:59 הוטיקה    סליחה, זה מההתרגשות... איפה טולמנס בפחות מאלף ש"ח, איפה? (ל"ת)  
23/1/2005 12:21 רותי קרני הורוביץ    הנה הנה  
23/1/2005 12:50 ק.ק.    למוניק- גן/משפחתון בהרצליה  
23/1/2005 13:19 רוית    לאיילת ג.!!!! לגבי טיולון  
23/1/2005 13:37 נועם    אשמח לקבל המלצות למטפלת בביתי ברחובות למשרה חלקית למתוקה שלי שבת 11 חודשים. תודה. (ל"ת)  
23/1/2005 14:04 ליאתה    מחפשת המלצה על צימר רומנטי - ברמת הגולן...  
23/1/2005 14:34 דבי    תודה לעדי של... ולR, הבנתי ש"צרת הטוחנות" צריכים לסבול אותה בשקט ולקוות לטוב... (ל"ת)  
23/1/2005 14:34 דיאנה    להשכרה דירת 3 חדרים ענקית ברמת השרון .  
23/1/2005 15:11 עידית של שחר    ליונית בקשר לגן  
23/1/2005 16:20 איילת.ג    תודה לך רוית!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)  
23/1/2005 16:27 נעמימי    למי שמבינה בכביסה- (מי לא???) קניתי מצעי פלנל חדשים, כתוב עליהם לא לייבש במייבש כביסה? כאילו-דא?! לעקוב אחרי ההנחיות? נראה לכן רציני? (ל"ת)  
23/1/2005 21:48 אחת מכאן    &&&&& ליאתיתי &&&&&&&&  
23/1/2005 22:45 סיגל אמא של נעם    מכירים משפחתון בגבעתיים - רמת גן?  
23/1/2005 23:11 אחת שייבשה סט פלנל במייבש    נעמימי מלאי אחר ההוראות  
24/1/2005 01:53 לא הפעם    תודה  
5/6/2005 07:26 אמא של מוריה שמיאשת מחיפושים    מכירות משפחתון בר"ג גבעתיים?  
22/1/2005 12:24 גשום, קר, בבית חם ונעים טיפטיפ
22/1/2005 13:29 דניאלה    להתכרבל? שוקו?  
22/1/2005 14:24 מוניק    אופס, דניאלה :-(  
22/1/2005 11:29 תמר האם הפרשות זה סימן בסיסי לביוץ?
22/1/2005 13:15 יונת ארד    תמר יקרה,  
22/1/2005 21:43 רונה בראון    סימנים לביוץ  
23/1/2005 12:03 מיכל של איל    סימנים נוספים לביוץ -  
22/1/2005 10:46 רחלי מחפשת בדחיפות בהולה רופא
22/1/2005 10:57 תותים    רחלי אילן גל.הוא נמצא בז'בוטינסקי תל אביב ליד אסותא בטוח יש במנוע את הטלפון שלו. תרגישי טוב. (ל"ת)  
22/1/2005 10:59 תותים    הנה מצאתי- 03.5222541 או 03.5224965 (ל"ת)  
22/1/2005 12:05 רחלי    תותים. תודה רבה. שמעתי עליו  
22/1/2005 12:31 לוליק    ד"ר זאב אפרת - מרז בריאות האשה רמת אביב. יסודי מאד!! ונחמד (ל"ת)  
22/1/2005 14:31 תותים    רחלי כן מקבלים (ל"ת)  
22/1/2005 16:08 מרית    ד"ר מלינגר  
22/1/2005 16:29 HILLA    בהצלחה (ל"ת)  
23/1/2005 01:46 אפרתה    זה תחום ההתמחות של ד"ר מלינגר, אולי מס' 1 בארץ בנושא וגם במקרה במכבי. (ל"ת)  
22/1/2005 10:36 ממש לא מתפנקת קיצור שעות העבודה (שבוע 31)
22/1/2005 10:47 ליאתה    בדיוק עכשיו חברה שלי,  
22/1/2005 12:21 מוניק    לממש לא מתפנקת וליאתה  
22/1/2005 12:59 כרמית    רופא תעסוקתי...  
22/1/2005 13:44 ליאתה    מוניק מותק,  
22/1/2005 13:46 מוניק    ליאתה, תרגישו טוב! נדבר... (ל"ת)  
22/1/2005 15:55 אירנה    הזכרת לי את התקופה הקשה ביותר שהיתה לי.  
22/1/2005 22:50 אחלה    זהירות עם אישורים בהריון  
23/1/2005 09:26 מוניק    אפשרות נוספת  
22/1/2005 10:30 יפית חבל שלא כולן יודעות
22/1/2005 11:16 הוטיקה    יפית, אני שמחה בשבילך! ועכשיו יאללה, תני טלפון... (ל"ת)  
22/1/2005 11:39 כלבובה    ולי זה נשמע כמו פרסומת נטו, ודווקא לא מתוחכמת מי יודע מה. (ל"ת)  
22/1/2005 11:59 רונה    OT++++ הוספתי תגובתי לדיון על הפרעות שינה  
22/1/2005 14:26 :-)    רונה, רונה ימפמפונה.... (ל"ת)  
22/1/2005 14:26 מירי2    כלבובה - אני ממש לא מסכימה, ולהיפך - יפית ממש צודקת  
22/1/2005 15:42 הוטיקה    כלבובה, שאני אקח את זה כמחמאה?:) (ל"ת)  
22/1/2005 18:11 כלבובה    הוטיקה - אל תקחי את זה אישית..  
22/1/2005 18:30 לירון    כלבובה- לא בטוחה גם  
22/1/2005 22:51 רותמית    נושא חביב עלי - עדות יד ראשונה  
22/1/2005 23:06 טלי תקומי    רותמית, הריונות לאחר צילום רחם הם תופעה נפוצה  
23/1/2005 07:54 גימלית    אם היא לא חזרה להגיב אז כנראה שזו כן פרסומת  
23/1/2005 08:14 גילי אבישי    פרסום? למה? לשיטה?  
23/1/2005 08:29 רותמית    לטלי תקומי  
23/1/2005 08:33 סנפיר    ###בבקשה, אם זה כן אמיתי, שם של מישהו טוב בדיקור?!###  
23/1/2005 10:39 חני המדווחת    צילום רחם כמקדם כניסה להריון  
23/1/2005 11:42 קרן (אחרת)    לטליתה...  
22/1/2005 09:26 רינתי סדק בשד ופליטת דם
22/1/2005 17:56 מופ    שבוע טוב  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש