פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2792   2791   2790   2789   2788   2787   2786   2785   2784   2783   2782   2781   2780   2779   2778   2777   2776   2775   2774   2773    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

20/1/2005 17:42 ליטל הר אבן תגובה למבקרות, אנא קראו
20/1/2005 19:29 מופ    רוצה להוסיף ולספר  
20/1/2005 21:15 פשפשית    למופ, תוכלי להרחיב קצת בסיפור?  
20/1/2005 21:39 אמא לשלושה    גם אני רציתי ולא הצלחתי..  
20/1/2005 23:35 גילי אבישי    אמא לשלושה וכולן  
21/1/2005 01:39 motherboard    מאבק ההנקה שלי, בפרספקטיבה של שנה (ארוך)  
21/1/2005 02:15 Um_Netah    Dear motherboard  
21/1/2005 08:15 מופ    פשפשית....  
21/1/2005 09:56 motherboard    טלילה יקרה, על שבטיות והנקה  
21/1/2005 14:23 ליאתה    ההגיגים שלי בנושא...  
21/1/2005 15:11 ליאתה    והמאמר הרגיע, כמובן, ולא "הרגיעה". אויש... שונאת טעויות כאלה... (ל"ת)  
21/1/2005 15:20 מיניקה בהפסקה    אני עדיין לא קיבלתי תשובה על השאלה: למה לבדוק כישורים חברתיים בגיל שישה חודשים? ואיזו השפעה יש ל"כישורים" החברתיים הללו על ההתנהגות החברתית בהמשך החיים? (ל"ת)  
21/1/2005 21:25 ותיקה    מצטרפת למיניקה בהפסקה, זו גם היתה השאלה שלי:  
22/1/2005 00:56 תמרה    הגיגים משלי  
23/1/2005 12:48 רחליקה    אולי גברים או נשים שלא ילדו יכתבו מאמרים כאלו כדי לא להיות אוביקטיביים לחלוטין.....נקודה למחשבה.. (ל"ת)  
20/1/2005 16:57 שחר חיכוך כפות הרגליים בבת 5 חודשים
20/1/2005 20:32 Um_Netah    It's normal  
20/1/2005 21:49 נלי    גם אצלנו  
20/1/2005 21:52 נלי    סליחה היה לי נדמה שכתבת  
21/1/2005 09:04 פרופ' דולברג, ניאונטולוג בכיר ומוהל    תנועות בתינוקות  
21/1/2005 14:00 תותים    לנו גם  
21/1/2005 15:48 לולו    אז אצלנו...  
20/1/2005 16:44 גילי זקוקה לתשובה בנוגע לערכת ביוץ - חשוב לי מאד
20/1/2005 22:46 Tamara    לגילי  
20/1/2005 23:28 זברה    ערכת ביוץ וביוץ  
20/1/2005 15:52 יולה של גור וניב עדכונים - פוסט ניתוח (ארוך)
20/1/2005 16:01 אירוס    דבר ראשון תודה על העדכון והשיתוף  
20/1/2005 16:10    יוה, החלמה מהירה. כתבתי לך בעבר, גיסתי עברה את הניתוח- נשמע זהה, וטפו טפו- 3 שנים - הכל בסדר. הצלחה ובריאות גדולה! (ל"ת)  
20/1/2005 16:13 יולה של גור וניב    יו - מובן שהתכוונתי להודת קצב ולא קצף (פאדיחה!) (ל"ת)  
20/1/2005 16:19 ליק333    חמודה, תשמרי על עצמך (ל"ת)  
20/1/2005 17:06 מיכל של איל    יוליה יקרה, החלמה מהירה, שימרי על עצמך והמשיכי לעדכן. (ל"ת)  
20/1/2005 17:23 סיס    רק בריאות ואושר. שמרי על עצמך.  
20/1/2005 17:39 יולה של גור וניב    הורידו לי עכשיו את הסיכות, איזו הקלה! ולסיס -  
20/1/2005 17:49 יסמין    יולה יקרה  
20/1/2005 18:02 שירין    יולה יקרה - מאחלת לך הרבה בריאות!  
20/1/2005 18:18 מירב שרמן    יולה יקרה, חושבת עליך  
20/1/2005 19:30 דליה אחרת    יולה יקרה, את נשמעת לי כל כך חזקה, החלמה מהירה וקלה (ל"ת)  
20/1/2005 19:48 דבורי    אוי יולה, אני שמחה לשמוע שהחלק הקשה מאחורייך.  
20/1/2005 20:40 ליאתה    יולה יקרה,  
20/1/2005 21:03 ורד שלשחר    יולה יקרה -  
20/1/2005 21:16 אריאלה    יולה יקרה  
20/1/2005 21:22 נתוש    תרגישי טוב!  
20/1/2005 21:49 לירון    יולה  
20/1/2005 22:13 מירי2    יולה יקרה, שתהיה התאוששות קלה ככל הניתן, והרבה בריאות. (ל"ת)  
20/1/2005 22:19 לוליק    יולה  
20/1/2005 22:23 יולה של גור וניב    תודה, בנות, ולירון -  
21/1/2005 14:01 ורדי    יולה!!  
21/1/2005 14:48 דובת גריזלי    יולה יקרה, רפואה שלמה ומהירה! (ל"ת)  
21/1/2005 15:21 אפרתה    שמרי על הרוח הספורטיבית, מאחלת לך המון בריאות והתאוששות מהירה (ל"ת)  
21/1/2005 15:58 לירון    יולה  
21/1/2005 17:52 roniti    יולה  
21/1/2005 21:53 annat    יולה יקרה וגיבורה  
21/1/2005 23:13 iriti    יולה  
21/1/2005 23:58 רונה    מאחלת לך החלמה מהירה ובשורות טובות מהר (ל"ת)  
22/1/2005 11:37 יולה של גור וניב    שוב תודה לכולכן, מצבי הולך ומשתפר. ולורדי -  
23/1/2005 11:59 קרן (אחרת)    יולה יקרה,  
20/1/2005 15:13 נינה איפה משיגים מנשא אינדיאני היום
20/1/2005 15:22 אמא שרה    באמת מתאים ללוח פורום, אבל הנה מספר טלפון  
20/1/2005 15:28 רותי קרני הורוביץ    אנא העתיקי שאלתך והתשובה ללוחפורום כדי שאוכל למחקרן מכאן תודה (ל"ת)  
20/1/2005 16:12 אמא צעירה    ot **** הוטיקה ****** הוטיקה ******  
20/1/2005 17:34 הוטיקה    OT - אמא צעירה, אמא צעירה, אמא צעירה!!!  
20/1/2005 19:28 עינת מ    OT לרונה הוספתי תגובה משלי בדיון על השינה (ל"ת)  
20/1/2005 21:35 אמא צעירה    הוטיקה  
21/1/2005 17:54 roniti    נינה  
20/1/2005 14:08 אור בת גלולה ..... דחוף בבקשה תגיבו
20/1/2005 14:14 ורד    הלכתית  
20/1/2005 14:24 אור בת...    ל- ורד...  
20/1/2005 14:47 לימון    מציעה לך לפנות לרב  
20/1/2005 15:00 אור בת..    לימון....  
20/1/2005 15:11 גימלית    מה שאני יודעת  
20/1/2005 15:45 דבורי    טלפון של רב  
20/1/2005 15:47 דבורי    תמתיני שניה-אני מדברת איתו...  
20/1/2005 15:51 דבורי    טוב, אז ככה  
20/1/2005 20:36 Um_Netah    Wait a minute ... x  
20/1/2005 21:55 אור בת    תודה לכולן...!! (ל"ת)  
20/1/2005 14:03 אלפית כאבים בעצם הזנב
20/1/2005 15:28 נורית    כאבים בעצם הזנב  
20/1/2005 15:43 היועצת    שיטת בואן, הפתרון האולטמטיבי לבעיה שלך. (ל"ת)  
20/1/2005 18:10 אלפית    אלתרמן  
20/1/2005 21:21 לילית    לכי על יוגה  
21/1/2005 09:28 ערן    זנב כואב  
21/1/2005 16:50 היועצת    http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=1272  
22/1/2005 00:16 motherboard    הזנב שלי מכשכש בהזדהות  
20/1/2005 13:14 אלישבע ילדתי!!! נולדה לנו בת מתוקה, ביום שלישי בבוקר!
20/1/2005 13:16 צ'קי    מ-ז-ל ט-ו-ב!!!!  
20/1/2005 13:20 סיס    וואוו! בחדר מיון???  
20/1/2005 13:22 HILLA    קולולולוששששש. מזל טוב!!!! (ל"ת)  
20/1/2005 13:31 הוטיקה    אלישבע יקרה, אכן לידה מהסרטים! ברכותיי להרבה אושר ושמחה (ל"ת)  
20/1/2005 13:32 R    איזה יופי, מזל טוב מזל טוב מזל טוב... (ל"ת)  
20/1/2005 13:34 גימלית    מקוה שהפוסט יהיה קל לפחות כמו הלידה עצמה. מזל טוב! (ל"ת)  
20/1/2005 13:50 מופ    בריאות ואושר מזל טוב! (ל"ת)  
20/1/2005 14:12 דובת גריזלי    איזה יופי. בחדר מיון? היו בטוב ותעדכני! (ל"ת)  
20/1/2005 14:14 יולה של גור וניב    מזל טוב!! איזה כיף!! שההמשך יהיה בהתאם. בריאות ואושר לרוב (ל"ת)  
20/1/2005 14:15 נוני    מזל טוב ענקי !! נחכה לסיפור.. (ל"ת)  
20/1/2005 14:18 מיכל של איל    מזל טוב! (ל"ת)  
20/1/2005 14:27 עדי כספי    מזל טוב והרבה בריאות  
20/1/2005 14:52 ק.ק.    מזל טוב, מזל טוב, מזל טוב. עוד תינוקת ענוגה הגיחה לעולם! (ל"ת)  
20/1/2005 15:28 שירלי2    מזל טוב ואושר רב (ל"ת)  
20/1/2005 15:37 דליה אחרת    מזל טוב, כיף לשמוע בשורות טובות! (ל"ת)  
20/1/2005 15:49 מירבת    מזל טוב! איזה הודעה משמחת! (ל"ת)  
20/1/2005 15:49 עידית של שחר    אלישבע המון מזל טוב! אושר ובריאות לכל המשפחה. (ל"ת)  
20/1/2005 15:51 שירין    מזל טוב! מחכה בסקרנות לסיפור המלא. (ל"ת)  
20/1/2005 15:53 דבורי    מצטרפת למזל-טובים!! יום שלישי ואת כבר במחשב?? סחטיין! שיהיה רק טוב ! (ל"ת)  
20/1/2005 16:13 רוני    מזל-טוב אלישבע. איזה יופי - לידת בזק. שתהיה גם התאקלמות מהירה (ל"ת)  
20/1/2005 17:45 אלישבע    שלום, חזרתי, תודה לכל המאחלות!!!  
20/1/2005 18:11 עדי אמא של יובל וגיא    מזל טוב, אלישבע! סיפור מדהים. (ל"ת)  
20/1/2005 19:42 אריאלה    מזל טוב, אושר, ושההמשך יהיה גם הוא קליל (ל"ת)  
20/1/2005 20:34 פומיקי    מזל טוב והרבה אושר לכולכם (ל"ת)  
20/1/2005 20:49 ליאתה    איזה יופי! מזל טוב!! (ל"ת)  
20/1/2005 22:18 מירי2    מזל טוב!!!! הרבה בריאות, אושר ואהבה! (ל"ת)  
20/1/2005 22:21 לוליק    וואו מזל טוב!!!! (ל"ת)  
20/1/2005 23:15 עינת מ    מזל טוב על הלידה הקלה!! (ל"ת)  
21/1/2005 00:50 Um_Netah    Congratulations! x (ל"ת)  
21/1/2005 09:34 אירנה    שיהיה במזל טוב, הרבה בריאות. (ל"ת)  
21/1/2005 17:55 roniti    אלישבע, מזל טוב! שיהיה לכם כיף וקל, ומחכה לסיפור..נשיקות (ל"ת)  
21/1/2005 21:58 annat    מזל טוב ופוסט פארטום קל ועליז! (ל"ת)  
22/1/2005 00:01 רונה    מזל טוב. הרבה אושר בריאות ומנוחה.. (ל"ת)  
23/1/2005 12:03 קרן (אחרת)    מזל טוב לטובשבטה הקטנה!  
20/1/2005 12:38 5 עמודים *** לוח פורום **** (ל"ת)
20/1/2005 12:44 ביג מאמא    יש פינת המתכונים מאוד מעניינת 3 עמודים אחורה. כנסו. (ל"ת)  
20/1/2005 12:56 אמא חיתול    מישהי יודעת היכן ניתן להשיג חלקים של אופה לחם, שנשברו?  
20/1/2005 13:18 ל    למכירה טיולון של CHICCO -פוני כחדש  
20/1/2005 13:29 הוטיקה    אמא חיתול: זה מאד תלוי בשם היצרן, בחברת השירות ובתעודת האחריות. ממליצה לך לבדוק ולהתקשר ליצרן. (ל"ת)  
20/1/2005 13:32 הוטיקה    OT לטובה קראוזה, אם את כאן -  
20/1/2005 13:48 מופ    מטבח משחק לבתי - המלצות ומידע התקבלו בברכה. (ל"ת)  
20/1/2005 14:00 מוזיקה לי    מחפשת חוג מוזיקה/ריקוד לגיל שנתיים-שלוש בת"א-גבעתיים (ל"ת)  
20/1/2005 14:15 רוני ח    מחפשת המלצה לצימר בצפון למחר - שיתאים לזוג עם ילד קטן (ל"ת)  
20/1/2005 14:16 רותמית    *!*!*!*!*!* מחפשת ב-ד-ח-י-פ-ו-ת עבור חברה משפחתון מומלץ לגיל שנה וקצת ברמה"ש או הרצליה *!*!*!**!  
20/1/2005 14:23 עדי כספי    לנורית של ניצן ונעמה  
20/1/2005 14:28 טובה קראוזה    הוטיקה קיבלתי, תודה!  
20/1/2005 14:42 אורית ג.    ************ הזמנה לכינוס של העמותה נגד חיתוכים באברי המין **********  
20/1/2005 14:52 מרילי    שירותים  
20/1/2005 15:11 נורית של...    לעדי כספי  
20/1/2005 15:12 היילי    לחברה - משפחתון (אפשרות גם למטפלת או גן) לבן ארבעה חודשים בחיפה (ל"ת)  
20/1/2005 15:27 רותי קרני הורוביץ    האם מישהי מגיעה בשבת מאזור חיפה/הקריות/טבעון לת"א ותוכל לקבל עבורי חבילה שתגיע אליה ושאבוא לאסוף? (ל"ת)  
20/1/2005 15:47 גימלית    רותי  
20/1/2005 16:21 חברה של    בקשה לעזרה - מטפלת, אבל לא סתם  
20/1/2005 16:29 אורית ג.    רותי יש לי בשבילך את המסלול המושלם : אני מת"א נפגשת  
20/1/2005 17:15 יולה    האם מישהי שמעה או התנסתה בטיפולים של ראומה בת כהן בנושא של הסדרת מחזור וביוץ? אשמח לשמוע איך היה והאם מומלץ.תודה מראש (ל"ת)  
20/1/2005 17:30 רותי קרני הורוביץ    אורית ג. יקרה, בול(בול, הייתי חייבת) קלעת. אכן, רבים מוצקי הקקאו מספור  
20/1/2005 17:58 פחדנית    אולי מישהי מכירה רופא ישניים טוב ונחמד באיזור השרון שמטפל גם עם גז צחוק? (ל"ת)  
20/1/2005 18:01 אורית ג.    רותי אני שלחתי אליך אי מייל. וכעת שלחתי שוב.  
20/1/2005 18:06 שירין    למוזיקה-לי  
20/1/2005 18:29 דבי    איפה קונים שטיח לחדר ילדים ? (ל"ת)  
20/1/2005 18:34 אני    לדבי - באיטליז, איזו שאלה?! (ל"ת)  
20/1/2005 19:41 דליה אחרת    האם שיטת פאולה כוללת מגע? והאם מישהי מכירה מטפלת אישה בשיטה באזור הזרון? (ל"ת)  
20/1/2005 20:02 שגיתה    מחפשת משפחתון/גן קטן באזור מבשרת לספטמבר לילד בן שנתיים וחצי. תודה! (ל"ת)  
20/1/2005 20:05 חני המדווחת    לדבי - ממליצה על שטיחי איתמר, הנה:  
20/1/2005 20:10 דליה אחרת    זרון=שרון, כמובן (ל"ת)  
20/1/2005 20:19 דליה אחרת    מישהי יודעת אם יש מקום שבודק את כסאות הבטיחות ואת חגורות הבטיחות לראות שהכל תקין?  
20/1/2005 20:54 ליאתה    רויטלנעידו  
20/1/2005 21:51 לימון    ***דליה אחרת ***** דליה אחרת **** - מידע על שיטת פאולה  
20/1/2005 22:04 רוצה לתרגם    האם יש לכן מושג כמה משלמים לעבודת תרגום?  
20/1/2005 22:12 תמר    לדליה האחרת - כסאות בטיחות  
21/1/2005 10:40 יעל    כמה זמן אחרי הלידה ובעת הנקה מומלץ לקחת תוספת ברזל? (ל"ת)  
21/1/2005 11:16 דבי    תודה לחני ולאני,  
21/1/2005 12:21 שירלי2    יעל  
21/1/2005 12:23 שירלי2    יעל  
21/1/2005 15:22 דליה אחרת    תמר ולימון תודה על התגובות אני אנסה בשני המקרים (ל"ת)  
21/1/2005 18:55 לשירלי    תודה. אבדק במנוע. (ל"ת)  
21/1/2005 22:15 annat    דבי, בקשר לשטיח  
21/1/2005 22:48 דבי    עננת יקרה מאוד  
21/1/2005 22:51 דבי    סליחה עננת, לא קראתי נכון: ליטף? (איפה... ?) (ל"ת)  
21/1/2005 23:21 דבי    עננת  
22/1/2005 10:27 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ***** דובת גריזלי ******  
20/1/2005 12:16 פעילות לשבת? מחפשת םעילות לשבת ען ביתי בת השנה וארבעה חודשים
20/1/2005 12:16 פעילות לשבת    פעילות לשבת עם ביתי!!!! (ל"ת)  
20/1/2005 12:23 לימון    מאיפה את בארץ? (ל"ת)  
20/1/2005 12:25 פעילות לשבת    אני מת"א (ל"ת)  
20/1/2005 12:34 סתיוי    אולי לג'ימבורי/ משחקיה  
20/1/2005 12:36 ליק333    אני חושבת שהמשחקייה בדיאדה פתוחה בשבת (ל"ת)  
20/1/2005 12:43 רוית    יש משחקיה נחמדה מאוד בשיכון דן  
20/1/2005 13:04 צ'קי    רוית, באיזה שעות פתוחה המשחקיה ומאיזה גיל היא מתאימה  
20/1/2005 15:42 צ'קי    מתטערת אבל ממש לא יודעת מה שעות הפעילות, והיא מתאימה גם לגיל של זאטוטך. (ל"ת)  
20/1/2005 15:43 רוית    הופס ההודעה היא לצ'קי! סילחה (ל"ת)  
7/2/2005 13:08 שלי    יש המון חוגים בדיאדה  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש