פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2452   2451   2450   2449   2448   2447   2446   2445   2444   2443   2442   2441   2440   2439   2438   2437   2436   2435   2434   2433    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

1/9/2004 22:13 מיכל תגידו לי מה קורה פה? כולם השתגעו? כל יום עוד ידיעות על אונס ומעשים מגונים בילדים!
1/9/2004 22:54 רונה    שאלוהי ישמור אותנו מהיצורים המבעיתים הללו שקשה להגדיר אותם כבני אדם!!! (ל"ת)  
2/9/2004 08:25 גולדי    סליחה, אבל הודיעו עכשיו בחדשות על בעל של גננת שהתעלל מינית במשך שנה שלמה בתינוקות בני שנתיים שהיו להם בגן....חיה מהגיהנום !!! לא אמרו איפה, אולי מישהי יודעת ? (ל"ת)  
2/9/2004 08:53 אירנה    ממש פחד לשים את הילדים בגן. יש תחושה שזה קורה בכל גן בלי יוצא מן הכלל.  
2/9/2004 09:00 זהר    אירנה יקרה - אני שמחה בשבילך שדניאלה איתך בבית ועם זאת  
2/9/2004 09:08 מה עושים    לדעתי התופעה בהיקף כזה שממש מצריך התייחסות פעילה  
2/9/2004 09:31 TUR    מזעזע. דרורית כתבה על זה. אולי לפנות למשרד החינוך שיעשו פיקוח צמוד על גנים פרטיים? (ל"ת)  
2/9/2004 09:43 אירנה    נכון זהר, צודקת, מצטערת. (ל"ת)  
2/9/2004 09:45 אירנה    לגבי הפתרון: היחדי הוא לדעתי מצלמות און-לין בכל גן .  
2/9/2004 10:51 אנט    לחדד את דבריה של זהר- חוצמזה שחבל לצבוט את ליבן של אימהות שילדיהן בגנים, בכל זאת עדיין יש גנים ומשפחתונים טובים שאנשים נפלאים מנהלים אותם ומטפלים בילדים (ל"ת)  
2/9/2004 17:22 גימלית    במסגרת חיפושנו אחר גן לפיצית שלנו היינו גם בגן המדובר - רק לחשוב מה היה קורה אם היינו משאירים אותה שם!  
1/9/2004 20:56 גלי באר סטרואידים בהיריון והשפעתם על העובר - שאלה אולי לד'ר בר או רופא ילודים
1/9/2004 21:24 תמי    אוי גלי גלי,  
1/9/2004 22:57 הדס    גלי!!!  
2/9/2004 00:50 ד"ר עמוס בר    סטרואידים  
2/9/2004 08:22 תמי    הדס!  
2/9/2004 11:00 tatah    Steroids vs. learning issues  
2/9/2004 11:16 מיכל ד. מ    סטרואידים  
2/9/2004 20:07 גלי באר    מיליון נשיקות תמי והדס, מתגעגעת גם, וגם אינפורמציה יותר מדוייקת על הסטרואידים.  
2/9/2004 21:24 פרופ' דולברג, נאונטולוג בכיר ומוהל    סטרואידים  
2/9/2004 21:27 פרופ' דולברג    בקריאה חוזרת של ההודעה..ץ  
3/9/2004 08:18 גלי באר    תודה לכולם, מקווה שיהיה בסדר (ל"ת)  
1/9/2004 20:18 אפשר כבר, לא? ---------------------- לוח פורום ----------------------- (ל"ת)
1/9/2004 20:21 טליה    דחוף המלצה למטפלת בראשון  
1/9/2004 20:23 גיא    מחפש המלצה לעוזרת ברמת אביב  
1/9/2004 20:35 דבי    מה לא כדאי שתאכל לאחר הקאות?  
1/9/2004 20:36 יונית    מחפשת המלצה לעוזרת בפ"ת (חוקית) (ל"ת)  
1/9/2004 20:53 טלי י    מחפשת המלצה למטפלת בחצי משרה בפתח תקווה . תודה (ל"ת)  
1/9/2004 20:56 אירוס    מחפשת למי לתת פטמות סילקון של בקבוקים צרים  
1/9/2004 21:06 ענתי    זקוקה נואשות לעוזרת בהוד השרון יש למישהו המלצה??? (ל"ת)  
1/9/2004 21:21 ענבל    מחפשת משפחתון מומלץ באיזור מרכז ת"א - קניון עזריאלי. תודה (ל"ת)  
1/9/2004 21:35 ענבל    טלי י - תתקשרי אלי  
1/9/2004 21:36 מירי2    2 המלצות שוות - חנות מצעים ומגבות, ומקום להפיק לוח שנה עם תמונות שלנו  
1/9/2004 21:38 אירנה    מצאתי לינק מגניב למעקב הריון - ממש אישי לכל אחת!  
1/9/2004 21:42 דבי    בבקשה תענו לי אם אוכל לתת לה תמ"ל(הודעה שלישית למעלה) (ל"ת)  
1/9/2004 21:42 לירון    מי יודע להכין...........  
1/9/2004 21:44 אירנה    ועוד לינק מדליק: לוח שנה אישי לאישה -מתי צריך לקיים יחסים כשי שיצא בן/בת (אבל רק בשפה הרוסית!) מי שתרצה -אני אתרגם לה .  
1/9/2004 21:45 אירנה    ללירון - קוביית קנור אחת בטעם הודי. משגע! וזהו. (ל"ת)  
1/9/2004 21:47 דרורית אמיתי-דרור    איך עבר לכל הילדים ולכל ההורים היום הראשון? מאחלת לכולכם יום טוב מחר! (ל"ת)  
1/9/2004 21:49 שרי    לירונצ'ו...  
1/9/2004 21:50 לין    לוח הפורום ממש במקום: יש לי שאלה בקשר למתנה לחתונה:  
1/9/2004 21:59 נירה    לירוני  
1/9/2004 22:00 אור    לין, לדעתי כבר לא באים היום עם מתנות. נסי לשכנעה לתת כסף. (ל"ת)  
1/9/2004 22:05 סטלה    OT ל----דרורית אמיתי-דרור------  
1/9/2004 22:21 אירנה    לנירה ולירון- יש לי דווקא הרבה כבוד לקוביית קנור בטעם הודי.  
1/9/2004 22:27 לירון    אירנה- הבעיה בקוביות קנות היא אותה בעיה של אבקות מרק- חומרים שאני לא אוהבת. זה לא הטעם... :-) ולגבי הבצל  
1/9/2004 22:30 יעלה ו.    למי שמבינה - שבולת שועל לא מבושלת לבת שנה וחודשיים?  
1/9/2004 22:31 נירה    אירנה יקרה... (-:  
1/9/2004 22:35 נירה    לירוני, הספקת לענות לפני ששלחתי לאירנה תגובה בעצמי. ולגבי הבצל,  
1/9/2004 22:38 אלמוג    האם מישהי ממשיכה ללכת למרפאות שיניים של מכבי אחרי שינוי הצוות? ובאותו הקשר, צריכה המלצות על רופא שיניים ושיננית במרכז ת"א. תודה. (ל"ת)  
1/9/2004 22:45 לין    אור  
1/9/2004 22:53 הדר    מחפשת דחוף מטפלת לתאומים באבן יהודה (ל"ת)  
1/9/2004 23:02 לילי    עזרה  
1/9/2004 23:03 יונית    לין  
1/9/2004 23:05 רונה    לדבי  
1/9/2004 23:07 zohar    המלצה למטפלת מקסימה ברמת גן גבעתיים המתפנה בימים אלו  
1/9/2004 23:08 יונית    חוויג' למרק מאיכות טובה לפתיתים  
1/9/2004 23:09 תמר ויצחק    נותרו מקומות לבנות בגיל 3.5-4 בגן אנתרופוסופי ברמת גן  
2/9/2004 00:06 רוני    ** דרורית אמיתי-דורר**  
2/9/2004 00:10 מיכל פ    נירוש, ממש אופייני לך...  
2/9/2004 00:52 יולה של גור וניב    לירון,  
2/9/2004 00:54 יולה של גור וניב    ושוב פנייה נרגשת לחיפאיות - מחפשת מטפלת  
2/9/2004 01:23 סאלוש    דבי - לדעתי אפשר תמ"ל, ולירון - עוד הצעות  
2/9/2004 01:25 סאלוש    דבי - גם לא בשר  
2/9/2004 06:12 דבי    לרונה ולסאלוש: תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כל כך חיכיתי לתשובה! (ל"ת)  
2/9/2004 08:16 נעמה ק.    !!!!!! סדנת עיסוי תינוקות חינם !!!!!!!  
2/9/2004 08:48 אסנת    @ @ @ @ @ @ מחפשת מטפלת בחיפה לתאומים @ @ @ @ @ @ @  
2/9/2004 08:50 אירנה    לירון ונירה - כרגע הבנתי במה מדובר (ל"ת)  
2/9/2004 08:58 זהר    ל - zohar לגבי המטפלת המקסימה שרה - איזה קטע מדהים !!!  
2/9/2004 09:01 מירבת    ענתי - כשתמצאי עוזרת - ספרי לי גם!! (ל"ת)  
2/9/2004 09:13 מצאתי עוזרת!!!!!    מצאתי סוף סוף  
2/9/2004 09:14 נירה    מיכלפי ((((-: אוף... (ל"ת)  
2/9/2004 09:19 מעיין של ליב    לירון - מרימים טלפון לבת דודה שלך ושואלים:-)*)) (ל"ת)  
2/9/2004 09:27 זהר    לזו שמצאה עוזרת דרך חברת טוהר - לדעתי  
2/9/2004 09:28 סיגל    תמצית צמחים SUNNYDEW - מי מכיר, מי יודע?  
2/9/2004 09:29 טוש    הדר - יש לי בשבילך מטפלת  
2/9/2004 09:40 מעיין של ליב    זהר- גם אני קבלתי המלצה על משהי מטהר והיא ביטלה שטענה שהיא מסתבכת  
2/9/2004 10:26 אביטל    השכרת מנשאי גב  
2/9/2004 10:36 עדי ד    האם יש מביניכן קלינאית תקשורת שמחפשת עבודה?? עם תעודת הכרה במעמד. (ל"ת)  
2/9/2004 11:01 לני    טלי י. מה השעות שאת צריכה ואיפה בערך בפ"ת ? (ל"ת)  
2/9/2004 11:02 סיס    מאמרים מעניינים על הנקה  
2/9/2004 11:03 נכנסתי לדכאון    זקוקה דחוף למשרה עד 7 שעות - תוכלו לעזור לי?  
2/9/2004 11:18 לילי    המטפלת המדהימה שלנו מתפנה באוקטובר בת"א  
2/9/2004 11:45 מאיה מ    מי היתה ב-" SPAמול הים" בת"א? האם שווה ללכת?  
2/9/2004 12:56 שירלי2    מאיה מ  
2/9/2004 13:06 ורד שלשחר    HILLA את פה?  
2/9/2004 13:11 עידית של שחר    מאיה מ  
2/9/2004 13:18 ענבל    מאיה מ - רוצה ללכת על בטוח???  
2/9/2004 13:24 שירלי2    לורן  
2/9/2004 13:46 HILLA    ורד, אני קצת פה...  
2/9/2004 13:50 בשלנית    נוסחת הקסם לפתיתים  
2/9/2004 14:01 ענבל    מוצצים מלטקס - איך מוציאים את הריח  
2/9/2004 14:07 יונית    ענבל כתבתי לך בדיון שלך על החזרה לעבודה, מקווה שראית (ל"ת)  
2/9/2004 14:13 ענבל    יונית... רק עכשיו קראתי והסמקתי. תודה  
2/9/2004 14:16 ק.ס.    לאלמוג -  
2/9/2004 14:22 לירון    תודה לכל הטיפיתיתים...  
2/9/2004 14:35 פשפשית    לדבי, אולי תמ"ל סויה?  
2/9/2004 14:39 פשפשית    אמא שלי מחפשת נואשות עוזרת בגבעתיים על גבול ר"ג, מישהי מכירה? (ל"ת)  
2/9/2004 14:41 מ.ש    אנחנו מחפשים בנרות טיולון עבור מטפלת של בני... למסירה או מחיר סמלי. תודה (ל"ת)  
2/9/2004 14:47 מאיה מ    למי שענתה לי על הספא - תודה  
2/9/2004 14:52 טלי י    ללני - בין השעות 08:00-14:00 באם המושבות. תודה (ל"ת)  
2/9/2004 14:53 עידית של שחר    מאיה מ  
2/9/2004 14:55 פשפשית    עזרה ראשונה לתינוקות מ-YNET  
2/9/2004 15:08 טלי י    לענבל - דברתי עם המטפלת  
2/9/2004 15:27 ענבל    טלי י - תודה שאת מעדכנת אותי  
2/9/2004 15:46 יוני רוזנברג    אפשר תמ"ל ע"ב צמחי  
2/9/2004 17:21 מיכל של איל    זקוקה למטפל/ת באנרגיות (רייקי או הילינג) לגוף ונפש מותשים (לאחר גרידה) באזור רמת גן, קרית אונו או ת"א (ל"ת)  
2/9/2004 17:34 רינת א'    מיכל של איל - ממליצה על מטפלת ברייקי מדהימה  
2/9/2004 18:09 ענבל    זוועה בנעמ"ת בפ"ת (לא במעון של התאומים שלי) - אוף, מה יהיה?!  
2/9/2004 19:11 אמא1    טליה איפה את גרה בראשל"צ (ל"ת)  
2/9/2004 19:19 ורד שלשחר    HILLA תודה...  
2/9/2004 21:22 דרורית אמיתי-דרור    שלום סטלה, גננת חייבים רק אם בגן למעלה מ-11 ילדים מעל גיל 3. היחס בין מטפלות/ילדים הוא מהמקובלים בארץ בגנים פרטיים. (ל"ת)  
3/9/2004 00:12 מיכל של איל    רינת א' - תודה! (ל"ת)  
3/9/2004 00:25 קורי    +++זקוקה להמלצה על אנדוקרינולוג מאזור המרכז++++תודה! (ל"ת)  
3/9/2004 08:22 דניאלה    *******מחפשת משפחתון לבת 8 חודשים בצפון ת"א***** (לחברה)  
3/9/2004 10:16 מיכל    מטפלת  
4/9/2004 23:52 zohar    OT לזהר- אכן מדובר באותה שרה.. ואכן את הפרטים קבלתי משירלי (כלבובה) לבן שלי קוראים נעם. (ל"ת)  
1/9/2004 20:11 שושו האם מישהי נתקלה במצב שמתן אנטיביוטיקה גרם לתינוקת להרגיש יותר גרוע.
1/9/2004 20:18 HILLA    אולי אלרגיה לאנטיביוטיקה  
1/9/2004 20:40 שושו    תודה הילה  
1/9/2004 20:46 שושו    הילה מזל-טוב ליום הולדת של שלו, ותעדכני מה שלומו. (ל"ת)  
1/9/2004 22:29 שירלי2    שושו, לא יודעת לייעץ,תרגישו טוב ולהילה - מזל טוב וחזרה מהירה לעצמכם (ל"ת)  
1/9/2004 22:30 שירלי2    שושו, לא יודעת לייעץ,תרגישו טוב ולהילה - מזל טוב וחזרה מהירה לעצמכם (ל"ת)  
2/9/2004 14:51 שושו    לשירלי2  
2/9/2004 22:08 שירלי2    שושו  
1/9/2004 18:42 roniti התלבטתי בקשר לעילום השם והחלטתי, לאור ריבוי העלומות, לדבוק בשמי. בנות יקרות - עזרתכן!
1/9/2004 19:02 תמר נ.    אני לא הייתי מתקשרת  
1/9/2004 19:02 האפרתית    רוניתי- לדעתי לא  
1/9/2004 19:03 סיס    הממ...  
1/9/2004 19:05 שרי    רוניתי - קודם כל שמחה על השארת השם..  
1/9/2004 19:07 סיס    מנסה לחדד את שכתבתי-  
1/9/2004 19:48 רונה    איזו מתוקה את  
1/9/2004 20:16 HILLA    הבוס שלי התנהג אלי באופן מחפיר. נילס רצה להתקשר  
1/9/2004 20:42 גלגל    עוד אפשרות  
1/9/2004 20:44 שושו    להילה, אני מגלה רק לך  
1/9/2004 20:46 פשפשית    סנדוויץ?  
1/9/2004 21:17 דובת גריזלי    מתלבטת אתך...  
1/9/2004 21:45 לין    רוניתוש,יש לי פתרון:  
1/9/2004 22:37 רינת א'    רוניתי יקרה ואהובה  
2/9/2004 00:14 roniti    תודה על התגובות. חושבת שהבנתי משהו  
2/9/2004 09:32 גלגל    רוניתי, מותר לך להתייעץ  
2/9/2004 10:00 עו"ד    רוניתי, אמרי לבעלך שלפי חוק חובה לאפשר לו הפסקת צהריים. אולי בזכות זה הוא יתחיל לדרוש את זכויותיו. (ל"ת)  
2/9/2004 10:23 רינת א'    רוניתי - תודה, איזה פירגון  
1/9/2004 16:43 טליה דחוף המלצה למטפלת בראשון
1/9/2004 20:22 סדרנית    הועבר ללוח פורום. נא לא לשרשר. ניתן למחוק. תודה (ל"ת)  
1/9/2004 15:37 רון בקרוב ספירת דם של גיל שנה ואני מפחדת ...מ...
1/9/2004 15:49 פוקס    אגלה לך סוד,,,  
1/9/2004 15:53 לין    גם אצלי בדיוק אותו דבר! (ל"ת)  
1/9/2004 16:01 פשפשית    ובארה"ב בכלל לא נותנים ברזל, במיוחד בהנקה, אז אל תקחי את זה קשה. (ל"ת)  
1/9/2004 17:32 ליאתה    וגם אנחנו לא נתנו בכלל והתוצאה יצאה בסדר גמור. (ל"ת)  
1/9/2004 19:31 קרן של בועז    הי רון תהיי רגועה גם אני לא נתתי ברזל וההמוגלובין היה בסדר גמור! (ל"ת)  
1/9/2004 20:26 יונית    טוב, לשבור קצת מיתוסים לגבי הברזל הזה  
1/9/2004 20:48 לירון    ואנחנו לא נתנו ברזל, והיה באמת קצת חסר, ונתתי חודש- והכל הסתדר.... (ל"ת)  
1/9/2004 21:47 לין    ומה לגבי A+D ? (ל"ת)  
1/9/2004 23:13 יונית    A+D  
2/9/2004 04:19 רון    תודה רבה לכן , הרגעתן אותי מאד . מקווה שיהיה בסדר. (ל"ת)  
2/9/2004 04:19 רון    תודה רבה לכן , הרגעתן אותי מאד . מקווה שיהיה בסדר. (ל"ת)  
2/9/2004 12:27 נתנת    האם זו פדיחה?  
2/9/2004 15:54 ק.ס.    נתנת- גם אני משקרת, פשוט אין לי כח להתחיל להסביר :) (ל"ת)  
1/9/2004 15:22 חני המדווחת גרגרי רימון - מאיזה גיל מותר? האם מותר לתת לילדה בת שנתיים וקצת או שמא יש חשש חנק? (ל"ת)
1/9/2004 15:41 HILLA    שלו אוכל רימונים בגיל שנתיים (היום...).  
1/9/2004 15:48 ורד    עמליה טחנה גרעיני רימון בראש השנה שעבר, טרם מלאו לה שנתיים, וחוץ מכמה כתמים עצבניים זה עבר בשלום (ל"ת)  
1/9/2004 15:51 HILLA    OT++++לריני שניר ומי שמבינה בקורות חיים++++++  
1/9/2004 15:51 חני המדווחת    תודה להילה ולורד - נאכל רימונים בראש השנה! (ל"ת)  
1/9/2004 16:23 ק.ס.    OT לורד (של עמליה) - אם את עוד בסביבה  
1/9/2004 18:10 שרי    @@OT דובת גריזלי@@@@  
1/9/2004 18:23 ורד    הי ק.ס.  
1/9/2004 18:51 יעל.ש    חני- איך היה היום הראשון בגן?  
1/9/2004 19:06 סיס    ורד  
1/9/2004 19:07 יעל.ש    ל- HILLA מה שלום שלו? (ל"ת)  
1/9/2004 20:00 לימון    חני אני חייבת להגיד שאני לא מסכימה  
1/9/2004 20:05 רונה    חני איך היה בהילסייד?? (ל"ת)  
1/9/2004 20:19 חני המדווחת    איך היה בהילסייד ואיך היה היום הראשון בגן (ארוך ומפורט)  
1/9/2004 20:23 אשת כ"א    הילה, הטרנד של מטרה הוא בכלל אמריקאי  
1/9/2004 20:25 הנ"ל    וואלה, לא יודעת למה הנחתי שהמטרה הולנדית  
1/9/2004 21:47 HILLA    המטרה היא באמת הולנדית...תודה. רעיון טוב, אנחנו מחפשים. (ל"ת)  
1/9/2004 21:49 HILLA    המטרה היא באמת הולנדית...תודה. רעיון טוב, אנחנו מחפשים. (ל"ת)  
1/9/2004 22:34 אשת כ"א    הילה, תראי פה  
1/9/2004 22:37 הנ"ל    אה, כן, גם פה  
1/9/2004 22:46 ורד    סיס  
1/9/2004 22:56 דובת גריזלי    תשובה לשרי  
1/9/2004 23:35 דניאלה    חני, טוב לשמוע שהיא מסתדרת! (ל"ת)  
1/9/2004 23:53 שרי    דובה - שלחתי..נראה מה ייצא.. (ל"ת)  
2/9/2004 11:48 HILLA    תודה תודה!, רק שתדעו, שמהחיפושים עד כה, ההולנדים הללקקים האלה,  
2/9/2004 12:07 דובת גריזלי    שרי, לא הגיע! מוזר מאוד. מצרפת שוב את שתי הכתובות:  
2/9/2004 14:24 ק.ס.    ורד -  
1/9/2004 15:21 אנט, סטודיו ארמדילו סדנא לעיצוב חפצים ב-PAPIER MACHE, הדרכה בקבוצות קטנות, ופעילות משותפת להורים וילדים (הודעה-מודעה)
1/9/2004 14:33 אנט, סטודיו ארמדילו    עידכוני קישורים  
1/9/2004 21:51 ריש    אנט, פשוט יפיפה!  
1/9/2004 22:24 יונית    אנט  
2/9/2004 10:53 ריש    משתמשים ב  
2/9/2004 10:53 אנט    ריש, תודה על הקומפלימנט  
2/9/2004 10:57 אנט    יונית  
2/9/2004 10:58 אנט    ההודעה השניה מריש היא טעות הקלדה שלי (ל"ת)  
2/9/2004 11:08 אנט    בעקבות שאלות- לגבי שעות החוג הקבוע  
1/9/2004 15:21 א האם זה נכון השיטה של יום כן, יום לא?
1/9/2004 15:24 תהילה    מהמעט ניסיון שיש לי...  
1/9/2004 15:28 באמת?    יום כן יום לא זה יותר טוב מכל יום? לא נראה לי הגיוני.  
1/9/2004 15:30 רון    יום כן יום לא-בהחלט עבד אצלי  
1/9/2004 15:34 רוצה לדעת    איך יודעים מתי הביוץ במדויק?  
1/9/2004 15:35 א    לרוצה לדעת זה 14 יום לפני המחזור ואם רוצים לדעת במדיוק יש ערכות שניתן לקנות. (ל"ת)  
1/9/2004 15:39 א    לרוצה לדעת מצורץ לינק מהעבר  
1/9/2004 15:41 דובת גריזלי    רופא שאני מאוד סומכת עליו ממליץ על זה (ל"ת)  
1/9/2004 16:09 פשפשית    אני חושבת שזה מומלץ רק כשיש בעיה בספירת הזרע. אחרת אפשר כל יום. (ל"ת)  
1/9/2004 18:56 יעל.ש    בתור אחת שניסתה את כל השיטות (-:  
2/9/2004 08:52 א    תודה לכל העונות. אם יש עוד בנות שיכולות לעזור אשמח (ל"ת)  
2/9/2004 11:55 HILLA    אומרים לסירוגים כי אז ספירת הזרע טובה יותר  
2/9/2004 19:41 ספונטנית    לשים בצד את החישובים  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש