פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2432   2431   2430   2429   2428   2427   2426   2425   2424   2423   2422   2421   2420   2419   2418   2417   2416   2415   2414   2413    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

19/8/2004 06:04 נתנת גמילת לילה והפסקת הנקה - האם צריך את שניהם במקביל?
19/8/2004 07:02 עדי אמא של יובל    בוקר טוב נתנת  
19/8/2004 07:12 דניאלה    מסכימה עם עדי, ועם האינסטינקטים שלך.  
19/8/2004 08:00 אפרתי    נתנתונת  
19/8/2004 08:22 נני    נת שלי,  
19/8/2004 08:35 זהר    מצטרפת לעדי ודניאלה (זה מה שהספקתי לקרוא)  
19/8/2004 08:40 ריש    גמילה כמו גמילה אמורה להיות מדורגת  
19/8/2004 08:45 עידית-ת    גמילה מהנקה (לגמרי) לא פותרת את בעיות השינה (של ההורים)  
19/8/2004 08:49 לירון    עידית- יש כאלה שכן ויש כאלו (כמו שלי) שלא...  
19/8/2004 08:50 orna    היי נתנת,  
19/8/2004 08:52 orna    הא, אני גם חושבת שאין לזה קשר בן גמילה לבין הנקה  
19/8/2004 10:28 c    c  
19/8/2004 10:36 נתנת    וואלה, מצאתי מילה לכל אחת ואחת  
19/8/2004 10:50 נתנת    וקרן תודה רבה על כל הלינקים. אני בטוחה ששי יקרא. אויש, אני לא צינית אם נשמע כך. הוא באמת כזה שיקרא. לשמחתי. (ל"ת)  
19/8/2004 10:58 גלית של רום    גם אנחנו גומלים בלילה - רוצה לשמוע תגובות  
19/8/2004 11:13 orna    נתנת תשובה,  
19/8/2004 11:18 שירה    לקרן (אחרת) - כל הכבוד על הלינקים אבל האם פותחת ההודעה מתלבטת אם להפסיק או לא להפסיק להניק?  
19/8/2004 11:31 דובת גריזלי    גם בעלי אמר לי את זה בלילה הכי משוגע של גמילת הלילה!  
19/8/2004 12:36 ריש    בזמנו בגמ"ל  
19/8/2004 14:37 אנה    אפרופו גמילה מהנקה..  
19/8/2004 15:47 זהר    נתנת לגבי גמילה קולד טרקי...  
19/8/2004 16:40 דניאלה    נתנת  
19/8/2004 17:38 נתנת    דובה וזהר  
19/8/2004 17:42 דובת גריזלי    אוי ריש, את כל כך חד-משמעית בעניין השיניים  
19/8/2004 22:22 ריש    דובה, אבות אכלו בוסר...  
19/8/2004 22:33 במבי    נתנת  
20/8/2004 12:40 שירלי2    גלית של רום  
20/8/2004 22:43 שירלי2    גלית - עוד משהו קטן..  
19/8/2004 01:05 ממי2 תינוקת בת יומיים - לא ישנה בכלל ורק יונקת - מה עושים?????
19/8/2004 01:13 סאלוש    תחזיקי מעמד...  
19/8/2004 01:18 קרן (אחרת)    רעיונות של שעת לילה מאוחרת...  
19/8/2004 08:38 קרן    לי מאד עזרה יועצת הנקה. בתל השומר יש כמה מעולות  
19/8/2004 11:28 מירי2    בנוסף  
19/8/2004 11:42 דובת גריזלי    מבטיחה לך שזה ישתפר! ושהיא גם תתעייף ותישן בשעות כלשהן. אל תיתני תוספת! (ל"ת)  
19/8/2004 12:09 annat    מצטרפת בחום לקודמותי בהמלצה על יועצת הנקה ועל עזרה עם הגדול  
19/8/2004 14:40 ליאורקה    יומיים זה כלום!  
19/8/2004 15:08 אנה    ממליצה..  
19/8/2004 15:22 ממי 2    תודה בנות  
19/8/2004 18:16 הוטיקה    ואני רק אוסיף: מזל טוב!!! (ל"ת)  
18/8/2004 22:03 במבי עדכונים, תובנות, תודות וסוף טוב
18/8/2004 22:12 הוטיקה    לשכפל, לתלות, להפיץ... לא יודעת מה. פשוט נפלא. גזרתי ושמרתי ליום שאצטרך. תודה, יקרה! (ל"ת)  
18/8/2004 22:25 דנה    במבי, יישר כח!  
18/8/2004 22:26 ותיקה    במבי יקרה, שמחה בשבילך שאת בסדר עכשיו. וליתר בנות הפורום, מילה קטנה למחשבה  
18/8/2004 22:26 דניאלה    במבינה יקרה,  
18/8/2004 22:27 ליאתה    במבי יקרה,  
18/8/2004 22:34 לימון    במבי יקרה - כל הכבוד!!  
18/8/2004 22:35 מירי2    במבי, תשמעי -  
18/8/2004 22:50 שירין    במבי - איזה יופי!  
18/8/2004 22:51 הוטיקה    ותיקה יקרה, תרשי לי לחלוק על דעתך?  
18/8/2004 22:52 לירון    במבית  
18/8/2004 22:58 עדי אמא של יובל    במבי יקרה  
18/8/2004 23:00 טל מ    עפרה היקרה  
18/8/2004 23:06 annat    במבינה, כרגיל: שואלת, מחפשת, בודקת עד שמוצאת את מה שעושה אותך את:  
18/8/2004 23:10 עוד ותיקה    וסתם בשביל ההומור ----  
18/8/2004 23:13 קרן (אחרת)    במבי, כל כך שמחה בשבילך...  
18/8/2004 23:18 ענבל    במבי - שתדעי רק אושר! ולינק בנושא הנקה...  
18/8/2004 23:23 annat    וסליחה יקירתי שאני תוקעת את זה בדיון השמח שלך, אבל באמת מתחיל להימאס  
18/8/2004 23:27 מיקה    OT-לירון....  
18/8/2004 23:32 ותיקה    annat אז אולי פשוט תזרמי ולא תתקעי את העצבים שלך בדיון השמח הזה? (ל"ת)  
18/8/2004 23:55 במבי    איזה כיף - ליקוקים:-))  
19/8/2004 00:01 ותיקה    במבי - את חמודה ומקסימה ומשכנעת. רק טוב. (ל"ת)  
19/8/2004 00:03 לירון    מיקה....  
19/8/2004 00:28 מיקה    לירון..לירון  
19/8/2004 00:33 מאיה מ    במבי יקרה - איזה כיף לקרוא!  
19/8/2004 00:36 אביב    במבי תודה ששיתפת (ל"ת)  
19/8/2004 00:38 אביב    ואת מרשה לי OT לכולן? אמרו לי שגן חיבוקי בפ"ח (הוא הגן עליו דיברה אורזית) - ניסגר. הסיפור הגיע לחדשות. תודה לאל.~~~~~ (ל"ת)  
19/8/2004 01:01 סאלוש    במבי, סיפור נפלא. לקחים מעולים.  
19/8/2004 01:18 יעלה    במבי , תענוג להישתתף איתך!  
19/8/2004 02:42 נועה    במבי, סיפור מקסים. אני גאה בך  
19/8/2004 05:51 רותמית    במבי - שמחה בשמחתך ורציתי להוסיף  
19/8/2004 07:20 אסתי    במבי, אני מאד שמחה בישבילך! ולותיקה - הסבר קצר  
19/8/2004 07:37 ורד שלשחר    העיקר שנמצא העץ הנכון...  
19/8/2004 08:02 יונת    נפלא! נפלא! נפלא!  
19/8/2004 08:29 נני    wow, במבי,  
19/8/2004 09:06 זהר    במבי אני מאושרת בשבילך תודה על ששיתפת איזה כיף כיף כיף !!! (ל"ת)  
19/8/2004 10:04 סטלה    סוף טוב - הכל טוב  
19/8/2004 10:05 ליאורקה    במבי - כתבת מקסים  
19/8/2004 11:26 חני המדווחת    במבי מקסים מקסים מקסים. למדתי ממך - תודה. כל הכבוד לכם - שימשיך רק בטוב. (ל"ת)  
19/8/2004 11:43 עידית של שחר    במבי יקרה,  
19/8/2004 11:47 אמא של ליבי    לבמבי ולאסתי  
19/8/2004 14:23 מעיין    עפרה, קראתי בנשימה עצורה, מרתק ומשמח, לאו דווקא בגלל המשך ההנקה כמו התובנות שרכשתם והחיוך שיוצא ממש מהמסך... (ל"ת)  
19/8/2004 15:51 מיכל של איל    במבי - למדתי ממך המון. בהצלחה! (ל"ת)  
19/8/2004 16:03 HILLA    יופי!!!! (ל"ת)  
19/8/2004 21:50 הפסיבית    לבמבי היקרה, תודה!  
19/8/2004 22:28 במבי    איזה כיף!! אין עליכן, בנות:-)  
19/8/2004 23:42 במבי    ot -- ** מי רוצה שאור להכנת לחם שאור??***  
20/8/2004 00:02 Tamara    במבי יקרה,  
20/8/2004 14:14 סיס    במבי, איזה יופי!  
18/8/2004 21:03 ליאתיתי כן!!! תודה!!! וריגשתן אותי ככה שאני לא מתאפקת ופותחת (:
18/8/2004 21:11 ליאתה    שלא תעלבי שלא הגיבו לך כאן ותעזבי את הפורום ;-)  
18/8/2004 21:12 במבי    זכות ולא חובה:-)  
18/8/2004 21:22 מעיין    בהצלחה חמודה ו...  
18/8/2004 21:38 אמא של תינוקי    לא קראתי את ההודעה הקודמת (החופשה...), אבל משתתפת בשמחתך ומאחלת מזל טוב!!! (ל"ת)  
18/8/2004 21:40 annat    א ני כותבת לך כי את חברה שלי ואני גאה בזה! בשעה טובה מתוקתי, שיעבור הפיכסה מהר ויישאר כיף גדול! (ל"ת)  
18/8/2004 21:43 נירה    קושקוש!!!!!!!!  
18/8/2004 21:48 קרן (אחרת)    מזל טוב!!!  
18/8/2004 21:49 הוטיקה    למה פטורות, למה? מברכת אותך עודפעם, בשמחה גדולה. בקרוב אצלי, א-א-אמן (ל"ת)  
18/8/2004 21:50 אפרתי    ליאתיתי יקרה מאוד  
18/8/2004 21:50 ענבל    ליאתיתי  
18/8/2004 21:50 טלמ    יקרה, המון מזל טוב להריונך. מתמשיכי לתרום את פנינותייך לפורום. נהנית לקרוא את תשובותיך. (ל"ת)  
18/8/2004 21:54 ליאתיתי    וואו , איזה כיף לו/לה!! עוד מישהו עם אמא כמוך!!!  
18/8/2004 22:02 נירה    אפרתי  
18/8/2004 22:04 דנה    מזל טוב מזל טוב  
18/8/2004 22:06 אירנה    מזל טוב. תשמרי על כושר ומצב רוח טוב - התינוק שלך זקוק לזה! (ל"ת)  
18/8/2004 22:21 יסמין    ליאתיתי -  
18/8/2004 22:22 טלי ויש    לא יודעת איך...אבל לא ראיתי כלום...חוצמזה שנראית לי מעולה!!!  
18/8/2004 22:40 מירי2    ליאתיתי  
18/8/2004 22:41 מירית הוותיקה    מזל טוב, המשך הריון בריא וקל!! (ל"ת)  
18/8/2004 22:43 יעליקה    ליאתיתי הנהדרת שלנו,  
18/8/2004 22:51 עדי אמא של יובל    ליאתיתי  
18/8/2004 22:55 שירין    ליאתיתי - מצטרפת למצעד המברכות בשנית. שיהיה הריון משעמם! (ל"ת)  
18/8/2004 22:55 לירון    ליאתיתיתיתי  
18/8/2004 22:56 ריש    מזל טוףףףףףף!  
18/8/2004 23:14 טלי תקומי    אהההה... מזל נפלא ושיעבור מהר וקל והלאה הבחילות המגעילות!!!  
18/8/2004 23:14 לירון    ריש...  
18/8/2004 23:26 קצת היפו'    טוב, ברור שליאתיתי לא כתבה לעצמה מזל טוב, זו הייתי אני... (ל"ת)  
18/8/2004 23:33 אורנה*    בשעה טובה!  
19/8/2004 00:25 ריש    לירון, זה קצת יותר מורכב, אבל אפשרי  
19/8/2004 01:04 סאלוש    ליאתיתי... וואו עכשיו גם אני בהלם  
19/8/2004 01:21 יעלה    בשעה טובה מבורכת ומאושרת !!!!! (ל"ת)  
19/8/2004 01:52 שרון-ש    ליאתיתי,  
19/8/2004 01:55 מעיין של ליב    מותק !!!! איזה חדשות פעם ראשונה שאני שומעת ואו מזל טוב ! (ל"ת)  
19/8/2004 02:49 נועה    לי-א-תי-תי!!! (ל"ת)  
19/8/2004 05:52 רותמית    ליאתיתי יקרה  
19/8/2004 07:19 ורד שלשחר    יקירתיתי...  
19/8/2004 07:55 לירון    נובמבר... יש זמן.... (אחרי החגים... ) (ל"ת)  
19/8/2004 08:34 נני    ליאתיתי,  
19/8/2004 08:39 קרן    מ ז ל ט ו ב !!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)  
19/8/2004 08:56 לוליק    בשעה טובה, שיהיה קל ומשעמם!!! (ל"ת)  
19/8/2004 09:14 ליאורקה    ליאתיתי המקסימה  
19/8/2004 10:03 ורד    מדשדשת באיחור עם צרור איחולים משלי  
19/8/2004 11:42 נוני    מזל טוב ענקי - את נשמעת מאושרת  
19/8/2004 11:45 עידית של שחר    ליאתיתי- מאחלת לך שמעכשיו ההריון יהייה קל ונעים. עידית (ל"ת)  
19/8/2004 11:55 דובת גריזלי    ברוכה הבאה למועדון הסבב השני!  
19/8/2004 12:36 יעל.ש    ליאתיתי יקירה,  
19/8/2004 12:42 ענבל    דובה יקרה  
19/8/2004 13:29 חני המדווחת    ממרומי האימהות לשתיים (ואחת מהן גם היא שי-קי)  
19/8/2004 14:21 אפרתי    נירה מתוקה.  
19/8/2004 15:37 מחכות לתגובה    ליאתיתי - תגובתך תתקבל בברכה (ל"ת)  
19/8/2004 15:48 מיכל של איל    מזל טוב... מזדהה עם הבטן שיוצאת טרם זמנה.. (ל"ת)  
19/8/2004 16:03 דנה    ואני עם אחת (בטן) שעוד לא נכנסה... (ל"ת)  
19/8/2004 16:04 HILLA    מזל טוב, שיהיה משעמם... (ל"ת)  
19/8/2004 16:08 זהר    מזל טובבבבבבבבבבבבב !!! ונשיקות חמות ממני ומהבטן. (ל"ת)  
19/8/2004 17:45 חיה של שירי    ליאתיתי !!!!  
19/8/2004 20:11 ליאתיתי    יקרות!!! ריגשתן אותי עד דמעות. תודה!!!  
19/8/2004 22:02 שירלי2    ליאתיתי - עוד מזל טוב אחד וטיפ נגד בחילות  
19/8/2004 22:49 ענבל    ליאתיתי יקרה, תודה על האינפורמציה!! ושוב שיהיה בהצלחה ! מכל הלב. (ל"ת)  
20/8/2004 10:34 דובת גריזלי    אוי, ליאתיתי, כמובן התכוונתי: שלא תדעי מהן אחרי הטרימסטר הראשון! המוח שלי אכן צף... (ל"ת)  
20/8/2004 12:05 אסנת ש.    יפה שלי, מזדנבת מאחור...  
20/8/2004 14:18 סיס    ברכותיי מאחור...  
20/8/2004 18:51 ליאתיתי    תודה תודה תודה נשמות אתן!!!  
20/8/2004 23:00 רונה    ואני מקווה שזה אומר שניראה אותך יותר.... את חסרה. מזזזזל טוווב!!! (ל"ת)  
21/8/2004 08:51 שרי    מותקית...וגם לאפרתי..  
21/8/2004 22:56 ליאתיתי    רונה, תודה, ושרינקש  
22/8/2004 01:26 סאלוש    ליאתיתי רק עכשיו ראיתי מה כתבת לי  
22/8/2004 23:32 מרינה (אמא של אדם)    ליאתיתי!!!!!  
18/8/2004 19:20 תהילה בעיות ברחם או בעיות מדומות ברחם?1
18/8/2004 20:04 עדי אמא של יובל    תהילה, אני הייתי הולכת לרופא  
18/8/2004 21:01 מעיין    תהילה, מה שלומך?  
19/8/2004 00:41 קרן (אחרת)    מצטרפת לרוב...  
19/8/2004 07:02 תהילה    תודה בנות יקרות  
19/8/2004 11:01 תמר נ.    תהילה - נראה לי נכון להפסיק גלולות ולנקות את הגוף לפחות לחודשיים.  
19/8/2004 16:06 דנה    מצטרפת לדעות המכוונות אל הרופא  
19/8/2004 17:18 תהילה    תודה (ל"ת)  
18/8/2004 17:14 ענבל אחים/תאומים שמציקים זה לזה... מה עושים? להתערב?
18/8/2004 17:57 אמא של תינוקי    ענבל!  
18/8/2004 18:31 אמא3    אני אמא לתאומות, ומה אני אגיד לך......מלחמת עולם אבל..  
18/8/2004 20:31 ענבל    לאמא של תינוקי ולאמא3 - תודה על העיצות! ואמא3 - בנות כמה התאומות שלך? (ל"ת)  
18/8/2004 20:57 אמא3    הן בנות 7, וגם היום הן רבות (על דברים אחרים). ממליצה לך על  
18/8/2004 21:45 ענבל    אוקיי, שוב תודה. (ל"ת)  
18/8/2004 23:36 גם אמא לתאומים    מזמינה אותך להעלות את הסוגיה בפורום תאומים  
18/8/2004 23:53 ענבל    ל"גם אמא לתאומים"  
19/8/2004 10:45 דובת גריזלי    ענבל, את "אחים ללא יריבות" קראת? אם לא, זה יעזור לך! (ל"ת)  
19/8/2004 12:44 ענבל    דובה, תודה על ההמלצה.  
19/8/2004 20:26 חני המדווחת    גם אני ממליצה מאד על "אחים ללא יריבות", ויש שם כמדומני פרק מיוחד על תאומים (ל"ת)  
18/8/2004 15:39 ארז רופאים, תזונאים המעודדים צימחונות
18/8/2004 15:53 חני המדווחת    לא יודעת - אבל כמה לינקים רלוונטיים מהמנוע על תזונת תינוקות ופעוטות וצמחונות  
18/8/2004 16:04 עדי אמא של יובל    ארז, זה אתה?  
18/8/2004 17:36 .    אמאל'ה, תראו את זה.  
18/8/2004 17:38 .    אוף, גם זה (בסורוקה)  
18/8/2004 19:59 ארז    עדי, זה אני.  
18/8/2004 21:56 נירה    OT לבמבי  
19/8/2004 00:33 שירלי2    OT אירנה  
18/8/2004 12:45 HILLA סיס במצב לא טוב. בנות המזדמנות לבאר-שבע מתבקשות לסור לסורוקה.
18/8/2004 12:50 אירנה    אין דרך להגיע מצפון לדרום, אבל יש דרך לשלוח אנרגיות טובות ונקווה להחלמה מהירה. (ל"ת)  
18/8/2004 12:52 מעיין של ליב    ואו הילה תודה על העדכון נחזיק כולנו אצבעות לסיסקה שלנו! (ל"ת)  
18/8/2004 12:53 אמא של תינוקי    הילה!!!  
18/8/2004 12:54 קורי    שלחי לה את ברכותינו להחלמה מהירה, ורפואה שלמה!!! (ל"ת)  
18/8/2004 12:54 דבורי    רפואה שלימה  
18/8/2004 12:55 חני המדווחת    אוי ואבוי. מחזיק אצבעות לרפואה שלמה ומהירה (ל"ת)  
18/8/2004 12:56 פומיקי    רפואה שלמה (ל"ת)  
18/8/2004 12:58 מיכל של איל    אוף... רפואה שלמה לסיס היקרה וחזרה מהירה הביתה... (ל"ת)  
18/8/2004 13:05 קרן (אחרת)    סיס מוסרת ד"ש...  
18/8/2004 13:06 מעיין של ליב    וואלה קרן הוקל לי....שובבהה זו... (ל"ת)  
18/8/2004 13:09 Kelly    wow sis. pure soul (ל"ת)  
18/8/2004 13:12 noah    i am almost going to cry  
18/8/2004 13:13 noah    SIS i am coming back to look for you!! (ל"ת)  
18/8/2004 13:18 ורד    אויש סיס, רפואה שלמה. שיעבור מהר ובלי צלקות (ל"ת)  
18/8/2004 13:21 סאלוש    סיס סיס סיס תרגישי טוב!!!!!!! (ל"ת)  
18/8/2004 13:24 נני    ס י ס ! ! ! רפואה שלמה ! שיעבור כבר... (ל"ת)  
18/8/2004 13:26 ליאורקה    סיס - תרגישי טוב ותמשיכי לשמור על מצב רוח אופטימי!!! (ל"ת)  
18/8/2004 13:28 נוני    אוי נשמע ניתוק נוראי משבות !! סיס החלמה מהרה חושבות עלייך !! (ל"ת)  
18/8/2004 13:30 roniti    החלמה מהירה סיס, מחזיקה לך אצבעות (ל"ת)  
18/8/2004 13:33 מירי2    סיס, אוף, תהיי בריאה כבר! (ל"ת)  
18/8/2004 13:41 ק.ס.    תרגישי טוב! (ל"ת)  
18/8/2004 13:42 לירון    מצטרפת למחזיקת האצבעות! (ל"ת)  
18/8/2004 13:42 מוניק    סיסי  
18/8/2004 13:43 רונה    אני לא מבינה איך הרופאים לא מליחים להבריא אותה כבר?? כל כך עצוב לשמוע. מחזיקה אצבעות לרפואה שלימה ומהירה!!! (ל"ת)  
18/8/2004 13:45 מירבת    סיס, תחזיקי מעמד, מתפללת שתבריאי מהר! (ל"ת)  
18/8/2004 13:52 זהר    מצרפת את אצבעותיי שלובות בחוזקה ואת תפילותיי להחלמה מהירה ושלמה !!! (ל"ת)  
18/8/2004 13:56 דפני    אפילו שאת לא מכירה אותי שולחת לך אהבה ודואגת לך, תבריאי מהר!! (ל"ת)  
18/8/2004 13:59 במבי    סיס...  
18/8/2004 14:04 א.ט    סיס (ל"ת)  
18/8/2004 14:05 א.ט    תרגישי טוב, את מקסימה תחזרי מהר (ל"ת)  
18/8/2004 14:17 נון    מצטרפת לאיחולי ההחלמה. תרגישי טוב במהרה (ל"ת)  
18/8/2004 14:24 orna    תרגישי טוב , החלמה מהירה!! (ל"ת)  
18/8/2004 14:26 דנה    אני אלך אליה הערב ב"ה  
18/8/2004 14:26 לוליק    סיס- רפואה שלמה, מחזיקה לך אצבעות (ל"ת)  
18/8/2004 14:31 ענבל    דנה  
18/8/2004 14:32 דנה    אהה וגם אולי  
18/8/2004 14:32 דנה    ענבל יש לך את שם במשפחה גם? (ל"ת)  
18/8/2004 14:34 ורד    אם אני לא טועה, שם משפחתה לזר (ל"ת)  
18/8/2004 14:34 הוטיקה    סיס, מחשבותיי איתך!  
18/8/2004 14:35 עוד שין    גם אני מחזיקה אצבעות- החלמה מהירה! (ל"ת)  
18/8/2004 14:37 מעיין    סיס יקרה, מחזיקה לך אצבעות, שיעבור מה שיותר מהר, ותחזיקו מעמד, כולכם. (ל"ת)  
18/8/2004 14:38 לילך    סיס מתוקה, החלמה מהירה, שולחת לך מכאן חיבוקים וירטואלים  
18/8/2004 14:40 אמא של גלעדוש    סיס יקרה! איזה באסה, החלמה מהירה מהירה, תנוחי ותתחזקי ! ותחזרי מהר הביתה! (ל"ת)  
18/8/2004 14:42 ענבל    דנה, כן! יש!! (ל"ת)  
18/8/2004 14:43 מאיה מ    סיס מתוקה! תחלימי מהר ותחזרי אלינו... (ל"ת)  
18/8/2004 14:43 מור    למרות שאנחנו עדיין לא ממש מכירות, החלמה מהירה ומחשבות חיוביות ! (ל"ת)  
18/8/2004 14:54 שירין    סיס - מצטרפת לאיחולי החלמה מהירה. שהכל יהיה מאחוריכם בקרוב. (ל"ת)  
18/8/2004 14:57 לא מבינה    תסלחו לי על הבורות - מישהי יכולה להסביר את פירוש השם שבות? אף פעם לא שמעתי שם כזה (ל"ת)  
18/8/2004 15:01 גולדי    סיס יקרה, בריאות, בריאות ועוד קצת בריאות!  
18/8/2004 15:02 .    ל"לא מבינה" - ואני אף פעם לא שמעתי על השם "לא מבינה". אפשר הסבר??? (ל"ת)  
18/8/2004 15:13 שירלי2    סיס,החלמה מהירה ושחרור נעים מביה"ח,מקווה שתעדכני ממש בקרוב שהכל בסדר (ל"ת)  
18/8/2004 15:15 שירלי2    התכוונתי כמובן לשחרור מהיר,ברור שיהיה גם מאד נעים (ל"ת)  
18/8/2004 15:17 תהילה    מצטרפת לאיחולי החלמה מהירה ושיבה מהירה הביתה! (ל"ת)  
18/8/2004 15:21 לינק מהעבר...    ללא מבינה, רק כדי שתכירי קצת את סיס המדהימה שלנו...  
18/8/2004 15:25 יעלה    החלמה מהירה מהירה ובריאות ומיד אחרי כן - איחוד מרגש ומשמח עם כל המשפחה!!!!!  
18/8/2004 15:29 טובה קראוזה    סיס יקרה, החלמה מהירה מהירה!!! רפואה שלמה !!!!!!! (ל"ת)  
18/8/2004 15:30 עידית של שחר    סיס יקרה , רפואה שלמה,  
18/8/2004 15:33 לורן    קורע לב! מוסרת לה החלמה מהירה!!! (ל"ת)  
18/8/2004 15:35 אורנה*    מחזיקה לך אצבעות, רפואה שלמה! (ל"ת)  
18/8/2004 15:36 אמא אוהבת (של אור)    סיס יקרה שלנו שולחת לך הרבה אנרגיות חיוביות להחלמה מהירה וחזרה מהירה לילדים למשפחה וכמובן לפורום זה המון חיבוקים וחיזוקים (ל"ת)  
18/8/2004 15:58 יונית    סיס יקרה, רפואה שלימה, ושהסיוט הזה יהיה כבר מאחוריינו. אמן. (ל"ת)  
18/8/2004 16:05 לא מבינה    למי שצרפה לינק מהעבר - תודה על שסיפקת את סקרנותי. לא התכוונתי חס וחלילה לתקוף. גם אני חושבת שסיס היא מדהימה. פשוט הסתקרנתי לגבי השם (ל"ת)  
18/8/2004 16:16 ורדי    סיס יקרה!!! החלמה מהירה מהירה!! מקווה שאת שורדת את הניתוק הקשה מהמשפחה. (ל"ת)  
18/8/2004 16:23 דנה    יש לי רעיון אני אדפיס לה את הדף הזה היא ממש תשמח לראות איך אתן מברכות ומתעניינות.  
18/8/2004 16:49 ענבל    סיס יקרה!! רפואה שלימה והחלמה מהירה!! רוצים אותך בריאה ובמהרה. (ל"ת)  
18/8/2004 16:51 ורד שלשחר    סיססססססס - החלמה מהירה מהירה מהירה מהירה  
18/8/2004 16:52 ענבל    דנה, כן, סיס צמחונית, ראי לינק  
18/8/2004 16:57 noah    sis where are you (ל"ת)  
18/8/2004 17:06 הגר    סיס החלמה מהירה ורפואה שלימה (ל"ת)  
18/8/2004 17:13 הוטיקה    האם מישהי יכולה לעדכן במצבה של סיס? (ל"ת)  
18/8/2004 17:40 גבי    סיס יקירה - את חייבת להבריא מהר, א"א פה בלעדייך (ל"ת)  
18/8/2004 18:15 טלי תקומי    שולחת איחולי החלמה מהירה! (ל"ת)  
18/8/2004 18:20 annat    סיס יקירה ואמיצה - יאללה, מהר להבריא והביתה! והעיקר, כמו שאמרנו, לא לפחד כלל.... (ל"ת)  
18/8/2004 18:21 ליאתה    וואו! סיס יקרה מאד,  
18/8/2004 19:09 iriti    סיס, תבריאי מהר!!! ומקווה שתוכלי לפלוש לחדר של הרופא לראות כמה כולן חושבות עלייך ודואגות לשלומך (ל"ת)  
18/8/2004 19:54 חיה של שירי    סיס  
18/8/2004 20:02 לימון    רק עכשיו ראיתי...  
18/8/2004 20:05 עדי אמא של יובל    סיס, תרגישי טוב ותחזרי מהר הביתה (ל"ת)  
18/8/2004 20:33 ליאתיתי    מצטרפת כמובן גם. יקרה -  
18/8/2004 20:42 מופ    הרבה בריאות וכח,החלמה מהירה ושובי לשבות וסיני במהרה. (ל"ת)  
18/8/2004 20:45 מירית    סיס היקרה  
18/8/2004 21:09 במבי    הי , חשבתי עלייך כל היום  
18/8/2004 21:50 סיס... כמעט    מתוקות,  
18/8/2004 21:51 המשך מסיס, ברח לי..    אז הנה ההמשך  
18/8/2004 21:55 אירנה    יופי! בכוונה פתחתי את המחשב עכשיו כדי לבדוק אם יש שיפור. תודה לדנה. (ל"ת)  
18/8/2004 21:56 קצת היפו'    סיס, תרגישי טוב! (ל"ת)  
18/8/2004 22:05 קרן (אחרת)    סיס, מחכה לך...  
18/8/2004 22:14 דנה    ומשהו ממני..  
18/8/2004 22:20 יסמין    סיס יקרה  
18/8/2004 22:35 טל מ    סיס היקרה , מחזיקהלךאצבעות. את אישה מיוחדת ואני שולחת לך המון חבוקים ונשיקות שתתאוששי מהר ותחזרי לשגרת החיים. את אמיצה!!! (ל"ת)  
18/8/2004 22:50 רינת א'    סיס יקרה  
19/8/2004 00:20 מכירה קצת    סיס,  
19/8/2004 00:40 אביב    אוי ואבוי הילה תמסרי לה החלמה את כל האיחולים שבעולם.ועדכני אותנו (ל"ת)  
19/8/2004 03:14 נועה    דנה, תודה רבה!! עכשיו אוכל ללכת לישון יותר רגועה  
19/8/2004 07:33 אמא אוהבת (של אור)    דנה את ממש מלאך אדם רגיש ומקסים - ולסיס תרגישי טוב אנחנו ממש מתגעגעים (ל"ת)  
19/8/2004 07:42 ורד שלשחר    סיס יקרה בוקר טוב , מקווה שהבוקר הביא עימו בשורות טובות והמצב משתפר. (ל"ת)  
19/8/2004 10:47 דנה    בנות מקסימות  
19/8/2004 11:51 נוני    סיס - החזרת את האהבה לפורום!!! היי חזקה !  
19/8/2004 11:54 גימלית    סיס יקרה. שולחת לך את כל האנרגיות החיוביות והמחשבות האופטימיות שבעולם. מקוה שתחזרי מהר לשבות הקטנה. (ל"ת)  
19/8/2004 12:28 דובת גריזלי    סיס יקירה, סדר העדיפויות!  
19/8/2004 12:46 ענבל    בהמשך לנוני... לא רק אהבה אלא קונצנזוס אמיתי! אוי סיס יקרה שלנו!! (ל"ת)  
19/8/2004 13:04 סיס...    דנה, כתבי בבקשה הודעה ממני:  
19/8/2004 14:30 להישאר בבי"ח    בנות, בנות- עכשיו הגיע הזמן שכל המנשקות יזהירו לא לברוח מבית החולים  
19/8/2004 15:22 אמא אוהבת (של אור)    סיס מתוקה את חייבת לעצמך ולמשפחה להישאר בביה"ח  
19/8/2004 15:26 קרן (אחרת)    לדנה (מה יש? גם לה מגיע!)  
19/8/2004 15:27 היילי    סיס יקרה! הילמה מהירה (ומלאה), מחזיקה אצבעות. (ל"ת)  
19/8/2004 15:45 דנה    סיס מ-ש-ת-ח-ר-ר-ת  
19/8/2004 18:02 סיס    אני כאן  
19/8/2004 20:49 דניאלה    סיס, שתהיה לך שבת נהדרת בבית והחלמה מהירה מהירה. (ל"ת)  
19/8/2004 21:27 קצת היפו'    כולן פה יותר טובות במילים יפות אבל ברוכה הבאה הביתה!  
19/8/2004 22:28 גילי אבישי    הי יקרה!  
19/8/2004 23:01 רונה    כמה טוב ששבת הביתה יקירה!!! תתחזקי ואני אחשוב עליך בשבת כדי לחזק אותך. בריאות@!!!! (ל"ת)  
19/8/2004 23:01 מופ    כמה טוב ששבת! ועכשיו להבריא! שבת שלום ושוב הרבה בריאות ומנוחה. (ל"ת)  
20/8/2004 16:06 סיס    עדכוני "מה היה" ו"מה יהיה":  
20/8/2004 16:45 ליאתה    סיס יקרה,  
21/8/2004 13:24 קרן (אחרת)    סיס אהובה, מקווה שתספיקי לקרוא לפני שאת חוזרת לשם....  
21/8/2004 17:09 אפרת (גין)    מאחלת לך בדיקות מהירות ותוצאות משמחות. אמן. (ל"ת)  
22/8/2004 01:28 אריאלה    סיס, רפואה שלמה ומהירה! (ל"ת)  
18/8/2004 12:21 המסובכת הסתבכנו עם עבריין
18/8/2004 12:43 אמא של עדן    יקירה, איזה פחד !  
18/8/2004 12:48 אירנה    עצה קטנה, אבל יכול לעזור:  
18/8/2004 13:00 מיכל של איל    נשמע נורא מפחיד..  
18/8/2004 13:04 מופ    אין לי כ"כ עצות, חבל שבארץ שלנו המשטרה לא עושה מה שהיא באמת צריכה ובזמן. חבל, מאחלת לכם שקט ושלווה. (ל"ת)  
18/8/2004 13:38 ליאורקה    אני חושבת שבמקרה הזה - עדיף לצאת חכם מאשר פראייר!  
18/8/2004 13:49 מירבת    אוי, זה בדיוק מה שקרה לנו לא מזמן.  
18/8/2004 13:53 ביג מאמא    לדעתי יש לכם 2 אפשרויות  
18/8/2004 14:23 המסובכת    תודה בנות יקרות  
18/8/2004 14:44 מעיין    רדו מהעניין, ושימרו על עצמכם.  
18/8/2004 14:50 עוד    עוד עצה - כלב בגינה (אם יש לכם גינה). (ל"ת)  
18/8/2004 15:31 דנה    מצטרפת למעיין שכתבה ממש את דעתי. רדו מזה ועשו סולחה! (ל"ת)  
18/8/2004 21:01 במבי    אמא'לה  
18/8/2004 22:30 דנה    גם לי יש משהו...ולבמבי  
18/8/2004 22:34 דנה    במבי קבלי ביטול...  
19/8/2004 00:21 יעל זר    לא מסכימה שצריך לוותר  
19/8/2004 08:44 המסובכת    מה שבעלי החליט  
19/8/2004 10:33 חג    מה אכפת לכם איך זה יחשב?  
19/8/2004 11:04 קריצה    אמסטף או רוטווילר...הכי יעילים. (ל"ת)  
19/8/2004 12:27 ריש    אם היית שואלת אותי לפני עשור או יותר הייתי מסכימה איתך  
18/8/2004 11:44 דנה תוכנית טלוויזיה מחפשת קטעי וידאו וצילומי סטילס
18/8/2004 11:53 דנה    שכחתי לציין...תוכנית טלוויזיה..טבע הדברים  
18/8/2004 12:31 מירי2    **** OT ליונית - עניתי לךכאן ****  
18/8/2004 13:21 אורזית    לרותי קרני הורוביץ  
18/8/2004 13:35 מישהי (סליחה על עילום השם)    OT מישהי יודעת לאן נעלמה אסנת ש?  
18/8/2004 13:44 לירון    לפני כמה ימים היא כתבה לי שהיא חולה...(וחופש וכאלה....) (ל"ת)  
18/8/2004 15:33 דנה    אנא הוסיפי תו מזהה לשמך, אני דנה. (ל"ת)  
18/8/2004 21:09 ליאתיתי    למישהי  
19/8/2004 00:48 אביב    OT למוניק  
19/8/2004 00:59 סאלוש    OT ענבל - הוספתי בשאלתך על "ריסקים"...  
19/8/2004 09:25 שרלוק    למישהי  
19/8/2004 12:53 ענבל    OT -------- סאלוש ------------ עניתי לך שם (ל"ת)  
20/8/2004 11:34 מישהי    לירון, ליאתיתי ושרלוק - תודה רבה!! (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש