פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2412   2411   2410   2409   2408   2407   2406   2405   2404   2403   2402   2401   2400   2399   2398   2397   2396   2395   2394   2393    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

16/8/2004 09:38 אלמונית בינתיים דיקור מי שפיר אחרי גיל 35
16/8/2004 09:43 לוליק    היי  
16/8/2004 09:50 א    זה נכון שבבי"ח ציבורי את לא יכולה לדעת בוודאות מי הרופא  
16/8/2004 09:54 הלה    זה לא לגמרי נכון שאת לא יודעת מי הרופא  
16/8/2004 11:07 אמא בחיתולים    היי  
16/8/2004 13:23 גילה    אמא בחיתולים- תיקון  
16/8/2004 13:27 אהובה חן    דיקור מי שפיר .......  
17/8/2004 15:47 אלמונית בינתיים    תודה ועוד שאלה  
22/8/2004 13:23 הלה    שניהם טובים  
23/8/2004 18:24 אלמונית בינתיים    תודה ! (ל"ת)  
16/8/2004 08:54 תמיד אשה ? רוצה ללמוד להיות אשה... (זהירות, ארוך!)
16/8/2004 09:02 אורנה דן    את יכולה במקום זה ללמוד להיות נאמנה לעצמך  
16/8/2004 09:13 אמא ל-3    מכירה את ההתלבטות  
16/8/2004 09:15 מחפשת    OT מה קרה למנוע חיפוש? הוא לא עובד (ל"ת)  
16/8/2004 09:18 אמא בחיתולים    זה עניין של הרגשה  
16/8/2004 09:24 מיכל של איל    למי יש זמן לעשות פדיקור???  
16/8/2004 09:28 טלי של יונתן ואורי    אני דוקא חושבת קצת אחרת  
16/8/2004 09:31 רותחת (כבר לא).    *OT* לגילי- קראתי גם קראתי  
16/8/2004 09:31 הלה    למה לדעתך את לא אישה ?  
16/8/2004 09:32 אירנה    בלי לקרוא את מה שכתבו לך - זה בא לי באופן טבעי, לא עושה מאמץ בשביל להיות מטופחת. תשובות.  
16/8/2004 09:44 רונה    להלן "רשימת קניות"-( פתאום ניראה לי ממש הרבה)  
16/8/2004 09:46 רונה    שכחתי - בושם - עם כל יציאה מהבית  
16/8/2004 09:49 מירה    משהו לאורנה דן ולפותחת ההודעה  
16/8/2004 10:20 ליאורקה    ואני חושבת שאשה יכולה להיות מושכת גם בלי "טיפוח"  
16/8/2004 11:11 אורנה דן    הסיבה שאני בדרך כלל לא משתתפת בשאלות "סקר" היא בדיוק זו  
16/8/2004 12:04 רותי קרני הורוביץ    המקרה של פנינה רוזנבלום  
16/8/2004 13:00 דבורי    גם כזו..אבל מתקדמת לאט לאט :)  
16/8/2004 13:12 חני המדווחת    קראתי חלק מהתשובות ומיד הרגשתי מוזנחת  
16/8/2004 13:25 סיס    אויש...  
16/8/2004 13:35 קושי בהבנת הנקרא    אוףף רותי, רותי רותי  
16/8/2004 13:49 גילה    אוי, סיס  
16/8/2004 13:55 מיכל    פעם הייתי בבית של רותי  
16/8/2004 14:01 שירוני    פעם מישהי אמרה לי  
16/8/2004 14:12 סיס    גילה, זה לא מטעמים דתיים  
16/8/2004 14:28 גילה    באמת??????  
16/8/2004 14:33 סיס    גילה,  
16/8/2004 15:14 דניאלה    נראה לי  
16/8/2004 15:33 אירנה    אורנה, אבל זה מה שפותחת ההודעה רצתה: לדעת מה הנורמה ולהתאים את עצמה, לא? אז עונים לה. (ל"ת)  
16/8/2004 15:43 רינת ד.    מישהי יכולה לסכם את מה שרותי כתבה בצורה פחות אינטלגנטית? :-) (ל"ת)  
16/8/2004 16:01 קושי בהבנת הנקרא.    יש!!! אני אל היחידה שלא מבינה. ולמה שרותי לא תסכם את עצמה  
16/8/2004 16:29 ורד    אצלי זה לגמרי עניין של מצב רוח  
16/8/2004 16:30 לא מרשימה אותי    פנינה רוזנבלום  
16/8/2004 16:50 תמיד אשה...    רק עכשיו יכולתי לחזור למחשב,  
16/8/2004 16:56 ורד שלשלחר    וכמה טיפים ממני...  
16/8/2004 17:00 ורד שלשחר    שחר לחצה לי ולא הגעתי לעיקר:  
16/8/2004 19:17 נירה    ללא מבינות את רותי ול"לא מרשימה אותי"  
16/8/2004 21:11 תמיד אשה    חזרתי...  
16/8/2004 21:14 ליאתיתי    אצלי:  
16/8/2004 22:24 תמרה    לרותי - אני מאמינה שאם קצת מאמץ תוכלי להביא את פנינה לכתוב לנו כאן את סוד משנתה . שווה לנסות לא.  
16/8/2004 22:29 תמרה    אם = עם (ל"ת)  
16/8/2004 22:32 ענבל    תמרה - אחלה רעיון :) (ל"ת)  
16/8/2004 22:56 אמא של ליבי    המלצה חמה על ספר - "מיתוס היופי"  
17/8/2004 00:11 אורנה דן    OT לורד - מדורת השבט...  
17/8/2004 00:22 סאלוש    מה שמשפיע עלי הוא להיות בכושר  
17/8/2004 09:08 ליאורקה    ליאתיתי יקרה...  
17/8/2004 09:17 ורד    OT שוב אורנה דן  
18/8/2004 01:46 רותי קרני הורוביץ    נירה יקרה, מבריק! אפשר לצטט אותך בספרי?  
16/8/2004 08:44 אמא בחיתולים התלבטויות בקשר למעבר לקנדה
16/8/2004 09:12 ליאורקה    מכירה את ההתלבטויות...  
16/8/2004 10:19 ליאתה    אמא בחיתולים -  
16/8/2004 10:55 אמא בחיתולים    ליאתה, תודה  
16/8/2004 10:58 אמא בחיתולים    ליאורקה תודה על הלינק  
16/8/2004 12:04 ליאורקה    לאמא בחיתולים...  
16/8/2004 12:44 orna    אנחנו עוברים לקנדה לא לטורנטו.  
16/8/2004 13:31 נתנת    הי orna - אמנם ביום איחור אבל מזל טוב ליום הנישואין  
16/8/2004 14:13 orna    נתנת תודה!!!  
16/8/2004 16:56 ליאתה    אמא בחיתולים  
16/8/2004 23:02 מיכל שין    בתור קנדית - אני ממליצה בחום על קנדה!  
17/8/2004 07:19 momabroad    Ima be'chitulim  
17/8/2004 09:52 אמא בחיתולים    למיכל שין ול momabroad  
17/8/2004 14:34 ליאתה    אמא בחיתולים - שלחתי לך מייל. (ל"ת)  
16/8/2004 08:18 אמא אוהבת (של אור) אוף אני בהתקף חרדה - מרגישה רע בכל הגוף וקושי בנשימה
16/8/2004 08:25 נוי    אמא יקרה -לא כל כך מעודכנת בפרטים אבל בתור אחת שיודעת  
16/8/2004 08:32 מעיין    היי חמודה, כנסי רגע...  
16/8/2004 08:36 ענבל    לאמא אוהבת  
16/8/2004 08:37 מיכל של איל    אמא של אור יקרה יקרה,  
16/8/2004 08:44 הלה    לאמא אוהבת (של אור)  
16/8/2004 08:55 אמא בחיתולים    לאמא אוהבת של אור  
16/8/2004 08:56 אמא בחיתולים    לאמא אוהבת של אור  
16/8/2004 09:16 רונה    לאמא אוהבת ויקרה  
16/8/2004 10:33 גבי    מצטרפת לקודמותי - מתפללת לשלומכם! (ל"ת)  
16/8/2004 10:35 דנה    ואני חושבת שאת אדם מאוד חזק  
16/8/2004 13:28 סיס    חזקי ואמצי!  
16/8/2004 16:58 אמא אוהבת (של אור)    תודה לכן בנות פורום מתוקות חיממתם את ליבי וחיזקתם אותי  
16/8/2004 21:25 אמא אוהבת (של אור)    חזרנו עכשיו מביקורת בנתיים המנתחת אומרת כי לא מנתחים אלא נאבקים  
16/8/2004 21:58 קצת היפו'    שלום אמא אוהבת!  
16/8/2004 22:08 מעיין    יאלל'ה, לעבודה ולמלאכה. ריפוי שלם ועיסוק נעים וחיבוקים. (ל"ת)  
16/8/2004 00:23 הריונית הצילו- אני בשבוע 10 ויש לי כאבי בטן
16/8/2004 00:32 הריוניתה    הריונית יקרה -  
16/8/2004 09:05 אירנה    היו לי כאבי בטן עד שבוע 13  
16/8/2004 09:44 לי    גם אני חוויתי כאבי בטן עזים בתחילת ההריון -הייתי מתעוררת משינה עם כאבים זה עבר ואני בחודש שביעי עכשיו....:) (ל"ת)  
16/8/2004 13:00 iriti    זה לא כאילו הרחם מתרחב, הרחם מתרחב וזה מפסיק לכאוב באיזשהו שלב בדרך כלל (ל"ת)  
16/8/2004 00:15 המיואשת מבנים ברחם
16/8/2004 08:05 שרה    לא צריך להתייאש  
16/8/2004 08:52 HILLA    נשמע ממש לא נעים, לא מספיק הפוסטפארטום לבד....  
16/8/2004 13:26 הריונית 2    שרה - נמאס מהעצות שלך כל פעם על מישהי שאת מכירה  
16/8/2004 13:30 כנראה גם    מיואשת - לשם מה הטיפול ההורמונלי, האם כל אחת שעוברת גרידה צריכה? (ל"ת)  
16/8/2004 16:49 המיואשת    טיפול הורמונלי  
16/8/2004 18:53 הוטיקה    הריונית 2, אנא שתי כוס מים. נמאס לך? תחפשי חברות חדשות (ל"ת)  
15/8/2004 23:30 דונה קישוטה למי שהיתה בסיני...
15/8/2004 23:37 עוד שין    סיני בקיץ  
15/8/2004 23:38 roniti    OT הצילו! כאשר יגורתי בא לי - כינים מהיונה שבחלון??  
15/8/2004 23:45 תמרה    OT OT לאביב ולפותחת ההודעה  
16/8/2004 00:06 יונית    רוניתי  
16/8/2004 01:32 א    א מדיון הכינים........  
16/8/2004 07:40 תמרה    OTOTOTOT להוטיקה - סליחה שעוד לא הספקתי לחזור אלייך  
16/8/2004 08:01 ההנהלה    די תמרה קצת נימוסים. הבנו שאת בקשר טוב עם כל העולם, תעשי את זה במייל בבקשה. (ל"ת)  
16/8/2004 09:09 תמרה    להנהלה ולפותחת ההודעה כמו שכבר אמרתי  
16/8/2004 15:20 טליה    תמרה הם צודקים את פשוט עצרת את הדיון.  
16/8/2004 15:49 roniti    תודה ליונית ולא.  
16/8/2004 16:08 גילה    נהייה מפחיד פה-  
16/8/2004 20:19 הוטיקה    סיני עם פיצפונים  
16/8/2004 20:58 ורד שלשחר    אם את יכולה תביאי מינרלים מהבית  
15/8/2004 22:16 ל עזרא דחופה ! פטריה בנרתיק ואני שבוע 9 להריון, לא ניתן לטפל תרופתית בינתיים, מה עושים ?
15/8/2004 22:26 אפרת של אוריאל    אכן אסור לעשות שטיפות בהריון  
15/8/2004 22:40 4    יש להומגליל נרות קלנדולה מעולים מותר גם בהריון (ל"ת)  
16/8/2004 08:23 ריש    אולי להפחית צריכת סוכרים?  
16/8/2004 08:27 ל    כמובן שעזרא=עזרה, תודה לכל הבנות (ל"ת)  
16/8/2004 08:42 ענבל    ממליצה על יוגורט ביו פרו וכדורי פרוביודיקה של סולגאר (ל"ת)  
15/8/2004 21:55 מירב משפחתון
15/8/2004 22:13 הוטיקה    OT (סליחה מירב) האם נכון למרוח שמן לבנדר על חתך בכף הרגל?  
15/8/2004 22:27 אפרת של אוריאל    זה בדיוק היעוד שלו, הוטיקה. אבל יש אנשים שלבנדר על פצע פתוח לא עושה להם טוב, אז תשימי לב. (ל"ת)  
15/8/2004 23:07 הוטיקה    אפרת, אלף תודות!!! (ל"ת)  
15/8/2004 20:28 דפני ממש ממש זקוקה לעצה,תובנה, הסבר,......
15/8/2004 20:46 גלית    לדפני שלום  
15/8/2004 21:25 קרן (אחרת)    ביסים גדולים בתינוקות קטנים...  
15/8/2004 22:06 חני המדווחת    ועוד הערה: לחם לא ממלץ לתת לפני גיל 9 חדים לפי מיטב זכרוני, לפי המאמר של טובה (ל"ת)  
15/8/2004 22:37 annat    אני מאמינה שאם לא מתערבים להם הם מנצלים את האינסטינקט לירוק את החתיכות הגדולות מדי  
15/8/2004 23:06 מור    אוי גם אצלי ואני נורא מפחדת  
15/8/2004 23:29 ליאתה    מור  
16/8/2004 00:00 אמא צעירה    נגד האינסטינקט  
16/8/2004 00:04 מור    ליאתה  
16/8/2004 08:24 ליאתה    מור  
16/8/2004 08:50 אורנה דן    אני נתתי תפוח שלם, מקולף, כך שהם יכולים כרסם אותו עם שתי השיניים סביב סביב, אבל לא לחתוך לחתיכות!!! (ל"ת)  
16/8/2004 09:05 HILLA    גם אני כמו אורנה, דברים שאני מפחדת שיקח חתיכה גדולה- פשוט נותנת ענק  
16/8/2004 09:26 ליאתה    עם שיניים זה אולי עובד, אבל...  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש