פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2172   2171   2170   2169   2168   2167   2166   2165   2164   2163   2162   2161   2160   2159   2158   2157   2156   2155   2154   2153    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

15/5/2004 13:18 ד"ר ג'קיל דיכאון הורמונלי - ד"ר ליאת הולר הררי אשמח אם תיכנסי
15/5/2004 16:00 ד"ר הייד של תחילת החודש    את מתארת אותי בול, זה התחזק אחרי הלידה. תודה על פתיחת ההודעה מקווה שיעזרו לך (ולי) (ל"ת)  
15/5/2004 16:50 מירב שרמן    דוקטוריות יקרות,  
15/5/2004 17:28 מיכל של איל    את מתארת גם את תחושותי, דבר המתחזק כשהגוף שלי חלש , ואז  
16/5/2004 18:48 יונית    קודם כל רופא משפחה טוב  
16/5/2004 22:25 ד"ר ג'קיל    מחכה כבר כל כך לירח שייעלם,  
17/5/2004 13:54 ורדה    לדוקטוריות החביבות - הצעה  
20/5/2004 16:12 דר' ליאת הולר הררי    לד"ר גקיל וד"ר הייד ולכל מי שמתעניינת-  
21/5/2004 01:05 ד"ר ג'קיל    תודה ליאת. מקווה שעוד תחזרי  
21/5/2004 10:40 נני    ליאת, תודה!  
21/5/2004 11:44 דר' ליאת הולר הררי    תשובות  
15/5/2004 08:09 מזל רופא נשים
15/5/2004 09:17 מעיין של ליב    הריון נעים וקל:-) (ל"ת)  
15/5/2004 09:22 מירית    מזל, חפשתי עבורך במנוע  
15/5/2004 14:11 דבי    מזל: יש לי מישהו להמליץ עליו  
15/5/2004 19:49 לדבי    המלצה  
15/5/2004 20:31 דבי    לגיסתה של המאוכזבת  
14/5/2004 22:45 אחת ותיקה ד"ר ליבוביץ ורופאים אחרים או חברותיי לפורום שאלה אודות נטילת ורמוקס לתולעים
14/5/2004 22:58 annat    איך קנית בלי מרשם? הרעיון הוא שזה לפי סוג התולעת, לפי מה שזכור לי... ואת זה רופא יכול להגיד  
14/5/2004 23:41 לילך    ורמוקס  
15/5/2004 00:55 ד"ר ליבוביץ    התאור שלך מתאים לתולעי סיכה - כלומר כדור יחיד, ושוב אחרי שלושה שבועות. (ל"ת)  
15/5/2004 19:56 טלי תקומי    מתעלקת על השירשור (סליחה)  
15/5/2004 20:03 מקוּפלת    טלי- בעיניי צ'יק צ'ק ומסרק אסי 2000, יקר אבל שווה ביותר (ל"ת)  
15/5/2004 23:42 טלי תקומי    מקופלת-תודה! היכן קונים?  
16/5/2004 00:05 הדס    טלי - טיפול נגד כינים, ממנוסה מאד מאד  
16/5/2004 07:29 מקוּפלת    טלי- להשיג בכל בית מרקחת ומנסיוני...  
16/5/2004 09:58 מרית    ד"ר לייבוביץ - האם יש הכרח שכל המשפחה תעשה את הטיפול?  
16/5/2004 15:14 גילה    שאלת תם (אמיתית)- איך יודעים שיש תולעים? (ל"ת)  
17/5/2004 00:22 אחת    גילה. פשוט רואים תולעים לבנות זוחלות בקקי מחזה אימים האמיני לי (ל"ת)  
14/5/2004 21:46 קרן אור פה וטלפיים - עד מתי מדבק?
15/5/2004 03:56 קרן (אחרת)    לינקים לפה והטלפיים...  
14/5/2004 21:45 שירה קידר, מועדון יולדות לניאדו האם העובר שלך מאושר? כנס נשים הרות של בי"ח לניאדו (הודעה-מודעה)
13/5/2004 16:22 אמירה אלישע    "לתת את הנשמה ואת הלב"  
14/5/2004 18:29 דפנה דחוף - תפרחת חיתולים חמורה מאוד
14/5/2004 18:31 מעיין של ליב    אני הייתי הולכת דחוף לרופא כי פצע פתוח מזמין זיהום ! בנתיים אמבטיה עם שמן בלנאום ..... (ל"ת)  
14/5/2004 20:11 טלי    בלי קשר תני לה פרוביוטיק אבקה חצי כפית פעמיים ביום יעזור לאזן את מצב הבטן. (ל"ת)  
14/5/2004 23:25 אירוס    שני פתרונות שמאוד עוזרים  
15/5/2004 01:50 קרן (אחרת)    ללכת לרופא!  
15/5/2004 08:40 תנירוני    בנוסף למה שכבר אמרו, לתת לה להיות כמה שאפשר בלי חיתול  
15/5/2004 16:55 מירב שרמן    מוסיפה על הנאמר,  
15/5/2004 17:39 צור    רפואה ממסדית  
15/5/2004 23:58 רוני    צור - ברוכה הבאה לפורום שלנו.  
16/5/2004 15:19 עוד ממסדית    לרוני- ועד שתסיימי את הסבב של כל ה"טבעיים"  
14/5/2004 18:04 הריונית סקירה מוקדמת - אילן גל
14/5/2004 20:36 מורן    למיטב זכרוני  
14/5/2004 20:44 מירית    המלצה  
14/5/2004 20:45 מירית    תוספת להודעתי הקודמת  
14/5/2004 20:53 מורן    שכחתי - יש החזר כמובן מקופ"ח - לא זוכרת בדיוק כמה - אולי 75% (ל"ת)  
14/5/2004 23:00 annat    גם אני עשיתי אצל גל לפני יותר משנה, אבל הסקירה השניה לא עלתה 50% אלא למיטב זכרוני 1000 (ל"ת)  
15/5/2004 13:17 זהר    נו, ה"טוב ולא שודד" האולטימטיבי הוא כמובן  
15/5/2004 14:05 ההריונית    תודה רבה לכולן!!!! (ל"ת)  
15/5/2004 17:15 א    ד"ר תדמור!!!!  
15/5/2004 17:31 מיכל של איל    אני עשיתי אצל ד"ר גל שקיפות ערפית וסקירה ראשונה. שילמתי  
16/5/2004 12:41 רונית    יכולה להמליץ לך בחום על שני רופים  
16/5/2004 14:47 אמצא צעירה    1500 שח על הסקירה הראשונה. הנחה על השנייה. (ל"ת)  
14/5/2004 17:38 טלי תקומי קיללת המימד השלישי , או :שוליית הקיסם
14/5/2004 17:48 טלי תקומי    לא יכולה לסבול את האירועים האחרונים  
14/5/2004 20:51 נעמה    טלי - הבאת חיוך ואפילו צחוק...  
14/5/2004 23:03 די כבר די    הבטחת שתפסיקי, אי אפשר לקרוא אותך , את טרחנית ומעצבנת.... (ל"ת)  
14/5/2004 23:36 אני    לדי כבר - מה הבעיה שלך? את לא יכולה פשוט לדלג? מישהו עומד ובוחן אותך על החומר? כנראה שהעיקר בישבילך זה גסות רוח.  
15/5/2004 12:11 טליה    טלי תודה, את מקסימה. (ל"ת)  
15/5/2004 16:28 דולפינה    טלי תודה. אנחנו קיבלתי בנתיים תלת מימד אחד. תודה על ההכנה לבאות (ל"ת)  
15/5/2004 17:04 מירב שרמן    טלי תודה, מדהים הפער הזה בין ההשקעה שלהם בגן לתלת מימד הזה,  
15/5/2004 21:48 גייל    טלי, כיף לקרוא מצחיק וכל כך נכון (ל"ת)  
15/5/2004 22:08 סיס    איזה כיף, טלי  
16/5/2004 11:42 הלה    טלי, את צריכה לפתוח פינה שבועית/יומית ממש מענג מצחיק משעשע - חומר שהוא מצרך יקר (ל"ת)  
16/5/2004 12:16 אורי    לא נעים לי להגיד - אצלנו איך שזה מגיע זה עף לפח (ל"ת)  
16/5/2004 12:48 יעלה    רעיון: מה דעתכם על סריקת יצירות המופת וצילום התלתים בדיגיטלית ושמירה כקובץ דיגיטלי שיתפוס מקום של CD אחד או שניים? לוקח? (ל"ת)  
16/5/2004 13:37 שירין    יעלה - אנחנו עוד רחוקים מהגיל ה"יצירתי", אבל הרעיון שלך נשמע מעולה! (ל"ת)  
16/5/2004 21:23 דניאלה    :) (ל"ת)  
14/5/2004 16:17 אורלי גמישות יתר של המפרקים
15/5/2004 09:32 דיאנה    אורלי, הקישי "גמישות יתר" במנוע החיפוש  
14/5/2004 14:57 R מחפשת המלצה למטפלת בראשל- לוחפורום
14/5/2004 15:51 דבי    אז בהחלט זה יכול להפוך ללוח פורום! (ל"ת)  
14/5/2004 15:54 דבי    צריכה מתכון לעוגיות  
14/5/2004 16:00 עדי אמא של יובל    הי דבי, בנוגע לעוגיות טחינה  
14/5/2004 16:11 דבי    היי עדי  
14/5/2004 20:56 נעמה    אני גם רוצה את המתכון!  
14/5/2004 21:10 פשפשית (טלי)    משנה כינוי  
14/5/2004 21:52 דבי    נעמה, הנה הלינק על העוגיות של אפרת של אוריאל  
14/5/2004 22:28 mirit    זקוקה להמלצה על רופא שיניים לילדים באזור המרכז  
15/5/2004 03:23 שים    לראשל"צית- מטפלת  
15/5/2004 08:22 ליאורקה    גם אני זקוקה להמלצה על מטפלת, בת"א  
15/5/2004 09:43 annat    ליאורקה, חברה טובה שלי בדיוק פינתה את המטפלת שלה  
15/5/2004 09:54 טלי    לנועה מאנגליה לגבי חיסון צהבת A  
15/5/2004 11:46 נעמה    תודה דבי! (ל"ת)  
15/5/2004 13:57 נועה (מאנגליה :-)    הי טלי, תודה רבה! (ל"ת)  
15/5/2004 15:17 orna    נועה, את רק צריכה לבקש שיחסנו ..  
15/5/2004 16:25 אנט    ### טורטיות מקסיקניות ### היכן משיגים?  
15/5/2004 18:42 אורנה*    זקוקה להמלצה לאורתופד ילדים, במרכז (ל"ת)  
15/5/2004 19:02 דבי    טורטיות  
15/5/2004 19:11 פשפשית (טלי)    אוכל מקסיקני פשוט לא תפס פה. בארה"ב בכל סופר יש. אולי תשיגי מתכון באינטרנט, אם את רוצה תגידי אני אחפש לך, גם יש לי חבר מקסיקני מהאוניברסטיה בארה"ב שאני יכולה לשאול אותו. (ל"ת)  
15/5/2004 19:20 עדי אמא של יובל    אורנה - מאיזו קופ"ח?  
15/5/2004 19:23 עדי אמא של יובל    מישהי צריכה ערכה לבדיקת ביוץ?  
15/5/2004 19:50 אורנה*    לעדי של..  
15/5/2004 20:03 עדי אמא של יובל    אורנה  
15/5/2004 20:10 annat    רגע, עדי, אז צריך להגיד בשעה טובה? גם את ??? זה מידבק???? (ל"ת)  
15/5/2004 20:25 עדי אמא של יובל    annat שתהיי לי בריאה, הרגע חשבתי עלייך  
15/5/2004 20:27 ורד שלשחר    כן זה מדבק... ככה נכנסתי להריון של שחר (מה חשבת....) (ל"ת)  
15/5/2004 22:10 סיס    תודה לכל החמודות  
15/5/2004 23:09 תנירוני    האם מישהי יודעת אם אפשר להשיג קומפי2 במחיר נמוך מ 350 ש"ח? (ל"ת)  
15/5/2004 23:35 אורנה*    עדי, תודה רבה  
15/5/2004 23:37 אורנה*    עדי, עוד משו  
16/5/2004 00:43 אור הנפש    קבוצת תמיכה לנשים גרושות  
16/5/2004 01:31 orna    OTנועה , רק עכשיו קראתי את התגובה (בהודעה על צהבת)  
16/5/2004 10:17 עדי אמא של יובל    אורנה* - תודה. ובהצלחה לכם. (ל"ת)  
16/5/2004 10:54 שביט    צריכה עזרה- מה קונים מתנה לילד בן 4 ? תודה מראש (ל"ת)  
16/5/2004 11:41 HILLA    תנירוני, יש החודש בטויס אר אס ב300 לבעלי לייפסטייל (ל"ת)  
16/5/2004 13:33 HILLA    לאפרת של אוליאל  
16/5/2004 13:41 לי    מחפשת בנרות עוזרת טובה !!!!!!!! (ל"ת)  
16/5/2004 13:45 לי    אני רוצה לתרום מכונת כביסה מצויינת,מישהו מכיר משפחה נזקקת ? השארתי מייל (ל"ת)  
16/5/2004 15:16 אפרת של אוריאל    וואו, (ל"ת)  
16/5/2004 15:18 אפרת ואוריאל    הילה, תודה!! מאוד נעים לשמוע... ובאמת לא רואים את הבטן? ענקיתץ לעומת שבוע 19 בהריון הקודם  
17/5/2004 01:12 חיה של שירי    **** למי שהתעניינה איך היה לי בפורום של לנדמרק **** נתנת? (קצת ארוך)  
18/5/2004 14:50 אנט    דבי, תודה, גם חבר מקסיקני טוען כמו בעלך, אבל חשבתי שאולי בכל זאת (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש