פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2092   2091   2090   2089   2088   2087   2086   2085   2084   2083   2082   2081   2080   2079   2078   2077   2076   2075   2074   2073    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

14/4/2004 15:42 לא הפעם עזרה בידיעת ביוץ
14/4/2004 15:51 עלמה    עוד שאלת ביוץ דחופה - סליחה על ההידחפות - עשיתי בדיקת דם וקיבלתי רמת פרוגסטרון 117.50, מה זה אומר? האם היה לי ביוץ? (ל"ת)  
14/4/2004 16:37 סיון אופירי    למיטב ידיעתי עליית החום מעידה כי הביוץ כבר התרחש. (ל"ת)  
14/4/2004 17:29 עלמה    שכחתי לציין שאת הבדיקה עשיתי אחרי מחזור אחד של איקקלומין, 2 ביום (ל"ת)  
14/4/2004 17:58 בל    ישנה ערכת ביוץ - תכלי לקנות בכל בית מרקחת (ל"ת)  
14/4/2004 18:40 עלמה    אף אחת לא הרתה כאן עם איקקלומין? אולי בכ"ז מישהי יודעת לפענח לי את התוצאה... קצת לא נעים לי להטריד את הרופא בגלל זה... (ל"ת)  
14/4/2004 19:23 יונית    ללא הפעם ולעלמה  
14/4/2004 22:10 עוד מדווחת    בפורום פוריות של תפוז מומחיות בדיוק בעניינים האלו  
14/4/2004 22:36 אמא של אדם    ללא הפעם  
15/4/2004 09:43 רישריש    כתבתי למישהי לפני כמה ימים את כל מה שאני יודעת על ביוצים וגו' הנה הלינק -  
14/4/2004 15:28 אלמונית התאריך של ההרצאה של דרורית אמיתי דרור בדוק? אני מאד מעוניינת לשמוע אותה! (ל"ת)
14/4/2004 15:30 אלמונית    טעות. שייך להודעה בלוחפורום של פולינה על ההרצאה של דרורית. מתנצלת מעומק הלבלה (ל"ת)  
14/4/2004 18:48 מיכל ר.ח    מחפשת את מאיה מ שמכירה מומחה לcmv (ל"ת)  
14/4/2004 20:42 פולינה    ההרצאה של דרורית ב 10.5 בשעה 10:00 בדיאדה (ל"ת)  
14/4/2004 15:24 אמא לבת עם רצועות עדכון לאחר ביקור אצל אורטופד ילדים
14/4/2004 15:52 מעיין    היי, שמחה בשבילכם שמתקדם טוב. רגל אחת בסדר זה אחלה בשורות!!! (ל"ת)  
14/4/2004 16:01 לירון    טוב לשמוע. לא זוכרת מה זה אומר B2  
14/4/2004 14:46 מישהי s-o-s -- האם כמוסות חמוציות יכולות לגרום לפיפי טיפה ורוד או שיש לי דימום???
14/4/2004 15:11 אפרת של אוריאל    יכול להיות שיש לך דימום במערכת השתן  
14/4/2004 15:12 יונת    גם אני חושבת כמו אפרת-דלקת בשתן. (ל"ת)  
14/4/2004 15:45 ליאתה    אני לוקחת כמוסות חמוציות באופן קבוע. לא, הן לא צובעות את השתן. (סדורל - כן). (ל"ת)  
15/4/2004 02:04 נועה    הי אפרת  
15/4/2004 12:01 אפרת של אוריאל    נועה, גם אני...  
15/4/2004 13:29 נועה    עוד לא, עוד לא...  
14/4/2004 14:37 שוקולדה מעונינת ללמוד את מקצוע הדולה. איפה? איך? כמה זמן? מישהי יודעת פרטים?
14/4/2004 15:11 יונת    הי שוקולדה.  
14/4/2004 17:13 לירון    דברי עם גילה רונאל  
14/4/2004 17:51 סיון    ללירון - את למדת אצל גילה רונאל? (ל"ת)  
14/4/2004 18:25 לירון    כן , במדיסין... (ל"ת)  
15/4/2004 12:13 שוקולדה    לירון - אשמח לדבר איתך.  
15/4/2004 12:38 לירון    שוקולדה  
14/4/2004 14:17 איריס ל ממתקים- מותר, אסור, כמה, איך?
14/4/2004 15:14 רונית פ.    לדעתי לא יקרה כלום אם זה יהיה במידה, לדוגמא, פעם בשבוע ארוחת ממרח שוקולד... (ל"ת)  
14/4/2004 15:18 יונת    הי איריס.  
14/4/2004 15:36 גי'נה    מסכימה עם יונת  
14/4/2004 15:59 מעיין    תחליפים מתוקים -  
14/4/2004 16:40 עוד מדווחת    בארוחת בוקר בהחלט יש תחליפים בריאים יותר לשוקולד  
14/4/2004 16:43 מיכל של איל    אצלנו הצ'ופר היומי הוא: פריכיות אורז שאיל מ-שוג-ע עליהן. הן מאורז מלא ובכלל לא משמינות , ו/או יוגורט פרוביוטי מעורבב בשמנת עם כפית ריבת סנט-דלפור" שזו ריבה טבעית ללא תוספת סוכר או תמרים יבשים מגולגלים ביד לכדור וטבולים בקוקוס. (ל"ת)  
14/4/2004 16:47 מיכל של איל    עוד מדווחת בקשר לשוקולד החרובים:  
14/4/2004 17:17 יונת    אם כבר אז יש את ממרח ה"שקדיה".עוד יותר טוב מחרובים. (ל"ת)  
14/4/2004 17:18 אבא    שאלה לגבי מוצקים ...  
14/4/2004 17:59 עוד מדווחת    לגבי שוקולד חרובים  
14/4/2004 18:26 לירון    אבא-  
14/4/2004 18:29 טלי    הגנים המעצבנים האלו, מה שהם נותנים לילדים כשקמים מהשנה : 90% לחם עם שוקולד, גועל נפש! (ל"ת)  
14/4/2004 18:38 אפרת של אוריאל    אבא, ממליצים לא לתת דגנים מלאים מתחת לגיל שנה  
14/4/2004 18:40 אפרת של אוריאל    לעוד מדווחת ובכלל, ממרח דומה לשוקולד בלי שומן מוקשה  
14/4/2004 19:03 לירון    אפרת- יש לך מושג כמה זמן זה יכול להחזיק במקרר התערובת הזאת (שאותה רוב ההריון של טליה אכלתי- רק בלי אבקת חרובים...:) ) (ל"ת)  
14/4/2004 19:32 HILLA    אני פסלתי גנים בכמויות בדיוק בגלל זה. (ל"ת)  
14/4/2004 19:33 אפרת של אוריאל    לירון, זה נראה כאילו זה לא מתקלקל מהר אבל אני לא הייתי שומרת יותר משבוע במקרר (ל"ת)  
14/4/2004 19:47 ורד שלשחר    HILLA בחרת גן?  
14/4/2004 21:39 עוד מדווחת    לאפרת - תודה.  
14/4/2004 22:12 טלי    אני בקושי מצאתי גן שעמד בסטנדרטים שלי (אחרי ארה"ב) אז זה היה הרע במיעוטו. לפחות לפעמים מגוונים אצלם עם חלבה ודברים אחרים. (ל"ת)  
14/4/2004 22:47 תמרה    לאבא לאפרת ולהילה  
15/4/2004 09:29 אבא    ללירון אפרת ותמרה - תודה !  
15/4/2004 09:57 HILLA    תודה לתמרה, הסמקתי... (ל"ת)  
15/4/2004 10:16 HILLA    ורד, עדיין לא. יש שניים על הכוונת אבל אני מרגישה כל כך רע עם זה, ואני דוחה את הקץ  
15/4/2004 10:56 ורד שלשחר    HILLA -אל תשאלי....  
15/4/2004 11:34 HILLA    הבירוקרטיה בהולנד עוד יותר גרועה מאשר פה...  
15/4/2004 12:06 אפרת של אוריאל    תמרה תודה!  
14/4/2004 14:16 ים שאלות של סוף הריון על סוכרת הריון ומצג רוחב (שנחת עלי במפתיע)
14/4/2004 16:47 סיון אופירי    סכרת ומנח רוחבי  
14/4/2004 21:48 אמא11    מצג רוחב - הייתי שם  
14/4/2004 22:20 ים    תודה לכן :-) (ל"ת)  
15/4/2004 07:06 רחל    לי היתה סכרת הריון. הטפול היה שונה ממה שתארת. חברה שלי שהיתה מטופלת בקופה אחרת קבלה טפול שונה . אני חושבת שהכל תלוי במדיניות קופת החולים שאת משתייכת אליה והמרפאה הספציפית לסכרת. (ל"ת)  
15/4/2004 08:17 במבי    גם לי היה מצג "ערסל"  
14/4/2004 14:02 רינת האם אתן מכירות את פעוטון המושב ברמות השבים?
14/4/2004 14:12 מעדיפה שלא    רינת  
14/4/2004 15:09 רינת    מעדיפה שלא - בפנים כתובת המייל שלי  
14/4/2004 15:20 סאלוש    OT - הצעת עבודה באיזור המרכז-דרום, הטמעת מערכות ממוחשבות  
14/4/2004 15:53 אמא של אדם    סאלוש המשרה הזו כבר אוישה  
14/4/2004 16:01 כרמית    מטפלת פנויה בראשל"צ  
15/4/2004 08:33 במבי    לא יודעת לגבי פעוןטון המושב, למרות שזה מאחורי הבית שלי  
16/4/2004 14:36 סאלוש    מרינה, אני מצטערת...  
16/4/2004 23:54 אמא של אדם    סאלוש  
18/4/2004 00:27 סאלוש    בכיף, זה לא חשוב במיוחד... מקווה שילך! :) (ל"ת)  
14/4/2004 13:09 שושו שאלה בנושא בית -ועניין משפחתי
14/4/2004 13:28 צביה    תקשיבי לי!!  
14/4/2004 13:33 אחת    תקשיבי לי טוב!!!  
14/4/2004 13:51 שין    בקשר לעולל שנולד חצי נימול - קצת ארוך אבל חשוב שתדעו  
14/4/2004 14:28 שושו    לשין  
14/4/2004 14:29 שושו    תיקון בית = ברית (ל"ת)  
14/4/2004 15:08 שין    לשושו  
14/4/2004 15:24 שושו    לשין  
14/4/2004 15:30 שין    לשושו  
14/4/2004 18:37 אורית ג.    אני מאד מסכימה עם שין: לרבנים ולמוהלים אין שום הכשרה מסודרת ורשמית הקשורה לאנטומיה  
14/4/2004 18:46 יונת    מסכימה עם צביה,.  
14/4/2004 21:54 אמא11    אורית, לא ברור לי על מה את מסתמכת  
14/4/2004 23:07 תמרה    שושו יקרה  
14/4/2004 23:54 דנה    מצטרפת לאמא 11 מוהל הוא הסמכות המקצועית ביותר לקבלת ההחלטה! (ל"ת)  
14/4/2004 23:54 דנה    מצטרפת לאמא 11 מוהל הוא הסמכות המקצועית ביותר לקבלת ההחלטה! (ל"ת)  
15/4/2004 08:25 זהר    ממש ממש לא. אני לא נכנסת כאן לשאלת המילה עצמה, אבל  
15/4/2004 09:01 שין    אורית צודקת 100%  
15/4/2004 10:11 כרמית_מ    מילה היא ניתוח לכל דבר  
15/4/2004 10:45 נתנת    למה לא להתייעץ עם פרופ' דולברג  
15/4/2004 10:55 דנה    למרות שאנו חולקות האחת על השניה  
15/4/2004 10:56 דנה    למרות שאנו חולקות האחת על השניה  
15/4/2004 12:05 שושו    תודה לכולכן  
14/4/2004 13:05 לימור תחושות מוזרות בציצי
14/4/2004 13:18 לירון    מניקה? לא מניקה? אחרי לידה? בהריון? (ל"ת)  
14/4/2004 13:50 לימור    שנתיים וחצי אחרי לידה, לא מניקה כבר שנתיים. (ל"ת)  
14/4/2004 15:56 ורד שלשחר    האם ייתכן שזה הריון?  
14/4/2004 16:02 ליאתה    בדיוק מה שגם אני חשבתי, ורד. אני לפי זה ניחשתי שאני בהריון... (ל"ת)  
14/4/2004 17:15 לירון    זה גם מה שאני חשבתי.... :) (ל"ת)  
14/4/2004 23:55 דנה    לפני הכירורג תנסי בדיקת הריון... (ל"ת)  
15/4/2004 11:46 לימור    טוב, אז הייתי אצל כירורגית  
15/4/2004 15:54 ליאתה    יופי, לימור.  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש