פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1732   1731   1730   1729   1728   1727   1726   1725   1724   1723   1722   1721   1720   1719   1718   1717   1716   1715   1714   1713    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

20/11/2003 09:46 טולי נעלי צעד ראשון
20/11/2003 10:01 ריקי    עידו התחיל ללכת לפני כחודש ורק ביום שישי האחרון קניתי לו נעליים וזה אחרי שראיתי שהילד באמת הולך יציב אבל איך שהוא חוזר מהגן אני חולצת לו את הנעליים ונותנת לו להסתובב רק עם גרביים (ל"ת)  
20/11/2003 10:15 טירונית    קודם כל מז"ט, אני יודעת שמומלץ לתת להם ללכת כמה שיותר ללא נעליים. (ל"ת)  
20/11/2003 11:27 מאיה של אופק ומעוף    מעוף גם התחיל ללכת לפני חודש ורק השבוע קניתי לו נעליים למקרה שאנחנו יוצאים החוצה לגינה ולגן השעשועים. כל היום הוא עם גרביים ומעל מן נעלי בית רכות עם סוליית בד נגד החלקה. (ל"ת)  
20/11/2003 09:02 לורן טיפול פנים בהריון
20/11/2003 09:35 מעיין של ליב    אשמח אם תעבירו לסטודיו איפור .....נא לא להוסיף כאן הודעות....תודה (ל"ת)  
20/11/2003 10:03 ייי    מעיין , אני לא חושבת שהפניה היתה אלייך, את יכולה להתייחס איפה שאת רוצה , אבל למה למחוק לה הודעה, היא פונה בעיקר לרופא או כל מי שמבין. (ל"ת)  
20/11/2003 11:46 פשוט אני    מה צריך לבקש רשות כדי לשאול שאלות שהן לא פרופר הריון ילדים וטיטולים??? (ל"ת)  
20/11/2003 11:59 לורן    השאלה נוגעת להריון ....  
20/11/2003 12:03 לא מצאתי את ההודעה שלי    בנות שימו לב!!!! אני די וותיקה, פעם כתבתי הודעה והיא הועברה למקום אחר. כמובן ענו לי עליה גם במקום אחר ולא מצאתי לא את השאלה ולא את התגובות, והיה לי ממש ממש חשוב לשמוע אותכן!!! אז אנא, רגישות גם לשאלות לא "טעונות", ואל תקחו "בעלות" על התוכן!!! (ל"ת)  
20/11/2003 12:43 מעיין של ליב    נהפוכו בנות - בתור משהי שהיתה בהריון ועשתה טיפולים וגם מטפלת בנשים בהריון  
20/11/2003 13:12 סאלוש    בנות, דווקא למעין המקסימה? שמעולם לא שמעתי ממנה אלא מילה חמה? הגזמתן! (ל"ת)  
20/11/2003 13:32 !!    מעיין, לא מעיין, כל הודעה נוסח נא לא להוסיף כאן הודעות  
20/11/2003 13:39 לירון    לורן- מי אמר שאסור לעשות שיאצו? בטח ושמותר ואף רצוי...:)  
20/11/2003 13:53 קרן (אחרת)    לא נראה לי בעייתי לעשות טיפול פנים בהריון  
20/11/2003 15:38 סאלוש    !! - מה שאת אומרת לגיטימי, אבל לא בטון שהיה כאן  
20/11/2003 15:40 סאלוש    ודרך אגב, זה בהחלט משנה מעיין לא מעיין  
20/11/2003 15:56 לורן    יש הכרת תודה על ניסיון לעזור אבל לא על מחיקת הודעות!!!  
20/11/2003 17:47 סאלוש    לורן, אם את חדשה פה זה אולי נראה מוזר,  
20/11/2003 20:16 מעיין של ליב    סאלושינה- תודה . (ל"ת)  
21/11/2003 00:16 סאלוש    מעייני - בכיף! אבל הדיון לא ממש קשור אלייך. זה ממש לא אישי. (ל"ת)  
27/11/2003 09:27 ד"ר עמוס בר    למיטב ידיעתי אין בעיה עם טיפולי פני שציינת בהריון (ל"ת)  
19/11/2003 23:52 שחר ב איך ללמד בן שנתיים לישון לבד ?
20/11/2003 06:29 תמי אמא של ערבה ואלה    מתי נולד גילי?  
20/11/2003 07:41 מורגין    אולי, אם תקריאו סיפורים\שירים הוא יירדם יותר מהר?  
20/11/2003 07:43 תמי    זו בעיה.  
20/11/2003 08:33 עופרה    היי שחר,  
20/11/2003 08:45 זהר    שחר יקירה  
20/11/2003 09:28 רויטלנעה    ושאלה נוספת בעינייני שינה  
20/11/2003 10:01 עופרה    בקבוק בלילה  
20/11/2003 10:04 תמי    היי רויטלנעה  
20/11/2003 10:30 א.ט    אני לא מבינה הילדה שלי בת שנה ולפעמים היא מתעוררת בלילה ולא רוצה לישון עד שהיא מקבלת בקבוק לא להביא (יש לציין שמים היא לא רוצה) (ל"ת)  
20/11/2003 12:47 שרה    מצאתי תשובה נהדרת באתר NATURAL CHILD  
20/11/2003 13:30 תמי    ל- א.ט  
20/11/2003 14:34 א.ט    מה זאת אומרת מזיק לשניים אני לא ממש מבינה מישהי תוכל להסביר בבקשה (ל"ת)  
20/11/2003 15:05 תמי    זה מזיק לשיניים  
20/11/2003 15:55 רותמית    שחר - אני מזדהה מאוד ובינתים ללא פתרונות. מישהי ניסתה עיסוי?  
20/11/2003 22:22 ריש    טקס קבוע שיחליף את 'נוהל הלילה' העכשווי  
20/11/2003 22:31 שחר ב    תודות לכולן ושאלה לרותמית  
20/11/2003 22:54 תמי    שחר יקירה  
21/11/2003 08:40 לירון    רותמית- לגבי העיסוי  
21/11/2003 09:38 רותמית    שחר ולירון (ותודה שרה)  
21/11/2003 10:26 מיניקה בדימוס    שרה, סליחה, אבל מאמרים מהסוג הזה מוציאים שם רע להנקה בכלל ולמקדמיה בפרט  
21/11/2003 10:53 רותמית    למיניקה בדימוס  
21/11/2003 11:33 אסנת ש.    הי שחר, קצת באיחור, מקווה שעוד תיראי  
21/11/2003 12:39 לירון    רותמית- כן  
21/11/2003 19:02 שחר ב    רותמית תמי ואסנת  
21/11/2003 23:07 תמי    שחר, זה לא שאנחנו לא צריכים להתמודד,  
22/11/2003 21:10 שחר ב    תמי  
22/11/2003 21:42 תמי    שחר יקירה,  
23/11/2003 12:20 אסנת ש.    שחר יקירתי, קודם כל אני שמחה שהעלתי חיוך על שפתייך....  
19/11/2003 23:29 גין פתאום לא מסכים לעשות אמבטיות - בן 11 חודש!!!
20/11/2003 07:49 מורגין    לאט לאט!!!! לא להילחץ!!! אני לא חושבת שיש הורה שלא עבר את "המשבר" הזה.  
20/11/2003 09:24 עתליה    באדיבות המנוע  
20/11/2003 10:30 רוניתה    הי גין, מה העניינים?  
20/11/2003 17:21 רומי    מכתבה שקראתי היום בנושא  
20/11/2003 17:22 הדר-דפנה    אל תשכחו שהחורף הגיע פתאום: קר נורא ביציאה מהאמבטיה והם זוכרים את זה באמבטיה הבאה!! -  
20/11/2003 19:46 hilala    גין, תבורכי!!! נרגעתי. גם אנחנו באותו הסיפור (ל"ת)  
20/11/2003 22:50 גין    תודה לכולן ועדכון מהחזית הלחה  
19/11/2003 23:24 דנה בקשר להזנה מבקבוק
19/11/2003 23:32 יעלה ו.    מותר להחזיר למקרר עד הארוחה הבאה, לא יותר משעתיים-שלוש (ל"ת)  
20/11/2003 00:11 ibi    OT to Ruti or Polina (and apologizing to the message opener)  
20/11/2003 00:35 אפרת של אוריאל    איבי, הפונט השתנה. לא יודעת מי אחראי לזה, אבל לא נראה לי שזה וירוס (ל"ת)  
20/11/2003 09:44 bambi    ibi  
20/11/2003 10:22 moran    ibi  
19/11/2003 22:41 רוית ב' עוד הרהרו על פרשת רמדיה- לא מנסה להטיל אחריות אבל מעוניינת לשמוע את דעתכן.
19/11/2003 22:45 רוית    הרהור! (ל"ת)  
19/11/2003 22:58 מיכל פ    רוית,  
19/11/2003 23:01 שרה    היתה כתבה בעיתון על אמא שהתינוק שלה התחיל לשלשל ולבכות  
19/11/2003 23:10 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    הומור שחור  
20/11/2003 01:41 !!!    לא רוצה להאשים - אבל מאשימה! (ל"ת)  
20/11/2003 07:36 תמי    מסכימה עם מיכל,  
20/11/2003 07:55 מורגין    האמת, גם לי נראה הגיוני שאם התינוק מקיא 5 שבועות ברציפות!!! לנסות להחליף לו את המזון.... (ל"ת)  
20/11/2003 08:35 אילנית ש.    אנא מכן, בין אם רווית צודקת בעיניכן ובין אם לא - אל תיכנסו לזה. ההורים המסכנים האלה לא סובלים מספיק ? גם מיסורי מצפון. (ל"ת)  
20/11/2003 09:00 לוליק    לסובב את הסכין שתקועה גם ככה  
20/11/2003 10:38 רוית ב'    הבהרה חשובה  
20/11/2003 12:14 מורגין    אני לא חושבת שהעניין פה סכין או לא סכין,  
20/11/2003 12:32 בלו    מורגין, באופן כללי את צודקת אבל  
20/11/2003 12:42 שרה    לגבי התמונה של הומור שחור  
20/11/2003 13:00 שרה    לוליק, את צודקת. אם המשרד הבריאות ממליץ וממליץ  
20/11/2003 13:15 סיס    לשרה  
20/11/2003 13:19 שרה    לסיס - תודה. כתבת 'עדיין' כלומר יש בתוכנית להביא מהונדס בעתיד? אני מקווה שלא! (ל"ת)  
20/11/2003 20:46 סיס    שרה,  
20/11/2003 21:14 שרה    ההתערבות בטבע תמיד הביאה נזקים  
20/11/2003 22:52 סיס    "כל העולם" מעולם לא היה אינדיקציה בשבילי  
19/11/2003 22:13 נון כתבה שמתפרסמת מחר במוסף הארץ
19/11/2003 22:27 נון    סליחה, כרגע ראיתי הפניה לכתבה בדיון אחר. אפשר למחוק (ל"ת)  
19/11/2003 22:33 mommy    לפני מספר שבועות קראתי כתבה בהארץ על הנקה בנורווגיה  
19/11/2003 23:13 נירית שפירא    על פרשת רמדיה ו-להעניק את הטוב ביותר  
19/11/2003 23:26 עוד מדווחת    נירית - חותמת על כל מלה! (ל"ת)  
20/11/2003 00:04 שרה    יש אלו שלא יכלו להניק אבל בכל זאת בחרו אופציה יותר טובה מהתמ"ל התעשייתי (ארוך)  
20/11/2003 05:57 נעמה(אמא של אביתר)    באמת שרה? איך הן בדיוק עשו את זה? (ל"ת)  
20/11/2003 05:59 נעמה(אמא של אביתר)    שרה,האמת לא קראתי את כל דבריך ועכשיו קראתי ובא לי להקיא ! (ל"ת)  
20/11/2003 08:14 מיכל של איל    אני דווקא מסכימה עם כל מילה של שרה  
20/11/2003 08:18 אפרתי    לשרה... די נימאס!!  
20/11/2003 08:55 ד"ר ליבוביץ    הכתבה מאד לא סימפטית בעיני  
20/11/2003 09:03 זהר    גם אני מסכימה עם שרה יותר משאיני מסכימה  
20/11/2003 09:12 המדווחת    ל-mommy - על נתוני ההנקה  
20/11/2003 09:26 קריקטורה    שרה-כל מילה בסלע!!!אבל כשאני כתבתי את כל זה ביום שכל המקרה קרה הבנות כאן כתבו לי תגובות נאצה וממש העיפו אותי מהפורום. מה קרה עכשיו? פתאום נפל להן האסימון?! וסיפור אישי ומסקנה  
20/11/2003 10:03 מניקה עם פז"ם    שרה, את צודקת אבל  
20/11/2003 10:13 עופרה    אחת (קריקטורה) ,  
20/11/2003 10:29 אנטי-שרה    שרה, מתי יש לך זמן להעניק לילדיך ולהשקיע בהם אם את כל זמנך את שורפת על כתיבת מגילות באינטרנט. (ודרך אגב - גם תשובה של שורה-שתיים מתקבלת בברכה)? (ל"ת)  
20/11/2003 10:41 מניקה עסוקה    ד"ר ליבוביץ, אני דווקא אהבתי מאוד את הכתבה  
20/11/2003 10:43 טירונית    ארוך ומבולבל  
20/11/2003 10:44 רוניתה    ד"ר ליבוביץ' - נוטה להסכים איתך  
20/11/2003 10:56 אפרתי    לזהר... לא מכאן מגיעה הזעקה  
20/11/2003 10:57 מיניקה בדימוס    ד"ר ליבוביץ, אני חושבת שהכתבה מגמתית ומתלהמת  
20/11/2003 11:01 אפרתי    עוד משהו שכתבתי לא מזמן לסאלוש... לדעתי באותו נושא רק מגיל יותר מבוגר של הילד  
20/11/2003 11:30 שרה    למיכל: כל הכבוד לאמא שלך. בטוחני שיש לכן קשר קרוב יוצא מן הכלל (ל"ת)  
20/11/2003 12:14 זהר    אפרתי יקירה ומקסימה - נכון, על כך אין בינינו ויכוח ואת נפלאה בעיניי. (ל"ת)  
20/11/2003 12:19 שרה    יש לי חברות טובות שבחרו לא להניק  
20/11/2003 12:31 יעל זר    הנקה היא הטובה ביותר - ברור. ובכל זאת...  
20/11/2003 12:56 שרה    תוחלת חיים עלתה בגלל ש...  
20/11/2003 13:18 יעל זר    שרה - נכון, גם במניקות אסור לזלזל, נהפוך הוא. אבל עליהן לא אומרים שהן מקפחות את ילדיהן, כמו שאומרים על לא מניקות, וזה מה שמפריע לי. (ל"ת)  
20/11/2003 15:12 ד"ר ליבוביץ    למניקה עסוקה - בודאי שכל המידע הזה מופיע בטקסט בוק (ספר רפואה לרופאים) - אבל הד"ר הנכבד לא קרא טקס בוקים כבר שנים רבות. מה לעשות... (ל"ת)  
20/11/2003 15:36 תמי    כמה ניסיתי להימנע מהויכוח הזה, אבל דווקא משהו בדברייך, יעל...  
20/11/2003 16:09 אמא של ליבי    משהו מנציגת המיניקות ה"עקשניות" מהכתבה ....  
20/11/2003 16:12 סאלוש    יעל, משהו לא ברור בדברייך  
20/11/2003 17:03 קריקטורה    שרה אני איתך בכל ליבי ונפשי  
20/11/2003 17:35 ענבר    אמא של ליבי,  
20/11/2003 18:11 יעל זר    לתמי וסאלוש - הנקודה כנראה לא הייתה ברורה גם לי  
20/11/2003 18:13 ענת סימון התפתחותינוקות    אוף, כמה מרגיז לקרוא את דבריו של דר' חנן נטר  
20/11/2003 18:17 תמי    יעל, אבל זה העניין  
20/11/2003 19:59 אמא של ליבי    ענבר-תודה! (ל"ת)  
20/11/2003 23:15 דר' ליאת הולר הררי    למה תמיד מדברים על רגשות אשם? תמי הדגימה מצויין  
20/11/2003 23:34 דר' ליאת הולר הררי    ולאמא של ליבי- רק עכשיו קראתי,  
20/11/2003 23:42 מירב28    מזל שקראתי את הכתבה ואת דבריו של ד"ר נטר, אליו אני בטוח לא אגיע עם הבת שלי !!! (גרה בהרצליה)  
20/11/2003 23:54 מאיה מ    אולי נפסיק לדבר ונתחיל לעשות? יצא ארוך - אבל חשוב לי לשמוע תגובות.  
20/11/2003 23:55 שרה    לקריקטורה, אנחנו לא לבד בארץ הזאת  
21/11/2003 00:12 מאיה מ    לאמא של ליבי - אני רוצה להוסיף קצת על מה שאמרת  
21/11/2003 08:55 ד"ר ליבוביץ    מאיה - אנה כיתבי גם לעיתון את דעתך על התמונה, וגם אחרות - אנא כיתבו לעיתון  
21/11/2003 09:10 תמי    ליאת!  
21/11/2003 09:16 אמא של ליבי    למירב_מ וד"ר הולר-הררי  
21/11/2003 09:19 אמא של ליבי    סליחה -התכוונתי מאיה_מ(ולא מירב..(-:) (ל"ת)  
21/11/2003 09:21 שרה    מי שמעיז להגיד לאשה מניקה מעל גיל שנה שהיא מאוננת  
21/11/2003 09:34 שרה    למאיה. בנתיים כשהנקתי את הילד בן הכמעט שנתיים בציבור  
21/11/2003 13:29 קריקטורה    לשרה-  
21/11/2003 14:37 דוידה    ד"ר ליבוביץ - אם המידע אכן מופיע בטקסט בוק מה יותר פשוט מלשלוח את שמו של אותו טקסט בוק לעיתון הארץ כתגובה?  
21/11/2003 14:43 דוידה    ועוד יותר טוב - תני לי את שם הספר ואני מוכנה לשלוח מכתב לעיתון  
21/11/2003 14:46 מאיה מ    ד"ר לייבוביץ - אני חושבת שכדאי שתגיבי,  
21/11/2003 15:58 עוד מדווחת    *** השוואת חלב אם לדם *****  
21/11/2003 19:49 ד"ר ליבוביץ    טקסט בוק - לדוידה  
21/11/2003 21:16 דוידה    אם כן אחכה לרפרנס הספציפי , ואני מוכנה אפילו לחפש ספרים, למשל ספרים העוסקים ברפואת ילדים  
21/11/2003 21:21 דוידה    קישור למאמר של האקדמיה האמריקאית לרפואה גם יספיק - אני מניחה שהם מסבירים על מה הסתמכו (ל"ת)  
21/11/2003 21:38 שרה    יווו סקנדל בארה"ב? <עקבו במסלול הרווחים> (ל"ת)  
22/11/2003 00:06 ד"ר ליבוביץ    לדוידה - הקישור המבוקש  
22/11/2003 02:07 ד"ר ליבוביץ    דוידה  
22/11/2003 02:09 ד"ר ליבוביץ    המאמר  
22/11/2003 11:39 דוידה    תודה על הקישורים אעבור עליהם ברגע שאתפנה. הסיבה בגללה אין לערבב בין חוסר הריון לחוסר הנקה  
22/11/2003 11:57 דוידה    כרגע אני לא מצליחה להכנס לקישור אז אני מתיחסת רק לקטע שהבאת  
22/11/2003 12:02 דוידה    אגב, באבסרקט שהבאת, שימי לב אייך באינטרפרטציה בסוף הם קפצו למסקנה חד משמעית  
22/11/2003 18:43 ד"ר ליבוביץ    דוידה, אוסיף עוד כמה מילים, אך אסתפק בזאת עקב חוסר זמן  
23/11/2003 09:55 דוידה    לא אין כאן קנטרנות  
19/11/2003 21:19 יעל* נמאס לי כבר מהשלשול הזה! ארוך...
19/11/2003 22:00 שרית של ים    דזיטין - שמן דגים לטוסיק  
19/11/2003 22:04 דניאלה    יעל  
19/11/2003 22:05 יעל*    היא בת 10 חודשים (ל"ת)  
19/11/2003 22:13 mommy    נדחפת עם שאלה על פטרייה בפה - ***דחוף*** וסליחה מיעל...  
19/11/2003 23:13 רוזי    מנסיון שלנו...  
20/11/2003 07:04 דיאנה    mommy, התאור שלך לא מתאים לפטריה בפה  
20/11/2003 08:14 מורגין    לחברת SOLGAR יש  
20/11/2003 08:41 @@    לגבי טוסיק ופות אדום - פוליקוטן, יש בזה מעט קורטיזון וזה עוזר ומקל (ל"ת)  
20/11/2003 10:38 annat    לא הייתי שמה קורטיזון לתינוקת  
20/11/2003 10:52 @@    בפוליקוטן יש 0.05% קורטיזון שזה ממש לא משמעותי ולנו עזר אחרי שניסינו הרבה משחות (ל"ת)  
20/11/2003 11:29 גייל    הי יעל גם אנחנו במשלשלים... כנראה  
20/11/2003 11:49 היילי    עצות מנסיון שנרכש לאחרונה - שילשול מתמשך..  
20/11/2003 11:50 היילי    ספמיפי=ספציפי.. (ל"ת)  
20/11/2003 13:11 יעל*    גייל-את מכירה מקום שמוכרים את זה באזור תל אביב? (ל"ת)  
21/11/2003 07:16 שרה    לנסות אצידופלוס זה יסדר את המעיים והשילשול יפסק (ל"ת)  
21/11/2003 11:41 גייל    יעל, מקווה שתכנסי לכאן, לא אין בת"א  
19/11/2003 20:38 ונוס כאבים בכיבה - נראה לי שבעקבות נטילת אנטיביוטיקה, מה עושים?
19/11/2003 22:13 לירון    ונוס- קודם כל מקווה שאת מרגישה טוב יותר  
19/11/2003 22:23 mommy    OT- ללירון ...  
19/11/2003 23:39 Ilana Shemesh, natural midwife    More likely the stomach ache is from the Advil than the Rafapen.  
20/11/2003 08:10 מורגין    ונוס - האם שמעת על פרוביוטיקה? אלו כמוסות המכילות  
20/11/2003 13:45 ונוס    תודה על שלל העצות המועילות  
19/11/2003 17:46 עוד מדווחת לכל המשתמשות בפמולן - שימו לב
19/11/2003 18:06 רונה    OT לאפרת של אוריאל..  
19/11/2003 18:17 קרן (אחרת)    OT למי שמוכנה לקרוא  
19/11/2003 18:35 עוד מדווחת    קרן  
19/11/2003 20:17 annat    קרן יקירתי, מצטערת שלא ראיתי קודם  
19/11/2003 21:23 דניאלה    קרן עניתי לך שמה, וענתי כבר הוספתי את הלינק לדיון שלך. (ל"ת)  
19/11/2003 21:38 תמרה    קרן יקרה  
19/11/2003 21:48 רומי    לקרן (אחרת)  
19/11/2003 21:58 סאלוש    כתבה ב"הארץ" על הנקה  
19/11/2003 22:07 שירין    קרן חמודה  
19/11/2003 22:08 לירון    קרן- כתבתי לך בדיון המקורי (ל"ת)  
19/11/2003 22:23 עוד מדווחת    סאלוש - תודה על כתבה מרתקת! (ל"ת)  
19/11/2003 22:38 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    חבל שבכתבות מהסוג הזה  
19/11/2003 22:41 צורית    טובה, ד"ר נטר מסביר בכתבה שלמד רפואה לפני 30 שנה, ומאז לא השתנתה גישתו...  
19/11/2003 22:44 עוד מדווחת    נכון טובה  
19/11/2003 22:49 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    נכון מאד!!! וחבל כל כך, ציפיתי מאד לקרוא את הכתבה הזו,  
19/11/2003 22:53 מיכל פ    קרן, כתבתי לך שם משהו. (ל"ת)  
19/11/2003 22:57 נועה    קרן!!  
19/11/2003 23:54 סאלוש    קרן מתוקה, פספסתי הפעם  
19/11/2003 23:59 annat    וקרן (ונועה - מה שלומכם????)  
20/11/2003 00:06 אפרת של אוריאל    רונה מתוקה  
20/11/2003 08:38 אורלי_ו    כל הכתבה מאוד מקוממת  
20/11/2003 09:18 זהר    קרן גם אני כתבתי לך שם משהו. (ל"ת)  
20/11/2003 14:23 שירין    קרן - ובעניין חיסונים - עניתי לך כאן  
20/11/2003 14:56 קרן (אחרת)    עניתי לכן בדיון המקורי  
20/11/2003 22:13 נועה    annat yekara  
21/11/2003 00:31 מאיה מ    מכירה את מה שאת מרגישה מקרוב...  
21/11/2003 14:22 מעיין של ליב    יש לי חפיסה של פמולן פחות 4 גלולות אם משהי צריכה. המייל מצורף. (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש