פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1732   1731   1730   1729   1728   1727   1726   1725   1724   1723   1722   1721   1720   1719   1718   1717   1716   1715   1714   1713    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

19/11/2003 15:41 ע. דיווח על נסיון היפוך שנכשל ומספר שאלות על קיסרי במאיר
19/11/2003 16:52 אההם    יקירה, עשית את הכל על מנת ללדת "טבעי" ,אז עכשיו נסי להרגע ולהתרכז באהבה בעצמך ובילדך ,ש'העיקר בעצם זה הבריאות שלכם. (ל"ת)  
19/11/2003 16:59 שרה    הרבה פעמים לתינוקות יש סיבה טובה 'לסרב' להתהפך  
19/11/2003 17:04 קרן (אחרת)    קיסרי במאיר  
19/11/2003 17:23 דבי    היי קרן! עדיין "אחרת"? קראי את  
19/11/2003 17:27 לירון    גם אני עברתי קיסרי אחרי היפוך שלא הצליח  
19/11/2003 17:50 קרן (אחרת)    OT לדבי  
19/11/2003 19:48 אביבה גרבובסקי    מקווה שאני לא חוזרת על התשובות הקודמות שקיבלת כאן  
19/11/2003 20:35 מאיה של איתי    ועוד על קיסרי במאיר  
19/11/2003 21:58 לירון של שקד הדר ויערה    קיסרי בבלינסון  
19/11/2003 22:09 לירון    לא נראה לי שיאשרו מצלמה בחדר ניתוח רק מהחשש לצילום ראיות.... (ל"ת)  
19/11/2003 22:19 mommy    ע. יקרה, אני מצטערת שלא הלך עם ההיפוך מחזיקה לך אצבעות שהניתוח יעבור בקלות (ל"ת)  
20/11/2003 00:10 שרה    ללירון, מאיזה ראיות הם מפחדים אם הקיסרי אמנם הכי טוב? (ל"ת)  
20/11/2003 09:28 זהר    לגבי חיתוך חבל טבור (קרן אולי תקראי)  
20/11/2003 10:34 annat    ע. יקרה, אין לי תשובות, רק  
20/11/2003 11:22 גייל    ע. יקרה עוד משהו על קיסרי  
20/11/2003 11:34 אדמה טובה    עברתי קיסרי במאיר לפני שישה שבועות בגלל מצג עכוז  
20/11/2003 11:41 אדמה טובה    ותוספת לגבי ההנקה וביות  
20/11/2003 12:27 סיס    אדמה טובה, מזל טוב ללידה ומאחלת לכם רק אושר. (ל"ת)  
20/11/2003 12:37 שרה    לזהר כל מילה בסלע  
20/11/2003 15:45 קרן (אחרת)    לזהר, קראתי, וההתנגדות בפנים  
20/11/2003 21:51 עתליה    ע ואדמה טובה  
20/11/2003 22:26 נועה    אדמה טובה, מזל טוב  
21/11/2003 04:35 שרה    ללירון: לידת עכוז בבלינסון? בלתי אפשרי! (ל"ת)  
21/11/2003 04:39 שרה    לאדמה טובה: אוי זה כל כך קשה הייחס הזה!  
21/11/2003 04:43 שרה    לקרן האחרת: האם יש לך אסמכתא מדעית? באתר על חבל הטבור מסבירים למה התיאוריה שלך לא נכונה (ל"ת)  
19/11/2003 15:34 נופר סיסי שיליה / מי שפיר
19/11/2003 15:37 המדווחת    ליפיץ הוא יוצא מהכלל. עשיתי אצלו 2 מי שפיר ב-2 הריונות. הוא מאד ידוע. אם תעשי חיפוש במנוע תמצאי עליו שלל המלצות. (ל"ת)  
19/11/2003 15:41 המדווחת    יתרונות סיסי השיליה (וגם החיסרון)  
19/11/2003 15:45 ניקה    לא לרוץ מהר מדי  
19/11/2003 16:05 המדווחת    לניקה - היא כתבה בהודעה שקיבלה כבר את תוצאות החלבון העוברי (בדיקת דם) - כך שייעוץ "לא למהר" לא כ"כ רלוונטי (ל"ת)  
19/11/2003 19:46 נוש    סיסי שיליה אצל ליפיץ  
19/11/2003 22:06 עוד אחת    גם אני עשיתי סיסי שיליה  
19/11/2003 23:36 Ilana Shemesh, natural midwife    possible limb deformities linked to CVS  
20/11/2003 09:42 יעלי    סיסי שיליה לעומת מי שפיר  
20/11/2003 09:53 במבי    ***ואני חייבת לשאול אם עוד מישהי שמעה על - בנוגע למי שפיר***  
20/11/2003 10:47 המנוע    במבי, קוראים לזה פיש=FISH  
20/11/2003 14:06 ניקה    למדווחת  
20/11/2003 18:10 במבי    מנוע, תודה. (ל"ת)  
19/11/2003 15:32 רוית ב' בכי היסטרי בזמן החלפת חיתול
19/11/2003 15:42 יעל*    אוף גם אצלי זה ככה...  
19/11/2003 16:00 הדר-דפנה    התינוקת שלי אמנם רק בת 5 חודשים, אבל גם אצלנו החתלה כמעט בלתי אפשרית -  
19/11/2003 17:26 עתליה    אוי רוית, רוית, נתקלתי גם נתקלתי...  
19/11/2003 21:26 דניאלה    מוכר, מוכר  
19/11/2003 22:07 ליאורקה    מה שעובד אצלי - לשיר לו!  
19/11/2003 22:11 גילה    כניראה זה הגיל  
19/11/2003 22:31 אמא11    לגבי הגב - שבי על שרפרף  
19/11/2003 22:34 רוית ב'    לכל המגיבות- וגם לוותיקות.  
20/11/2003 00:19 אמא11    בוודאי שזה יחלוף - כשהיא תתחיל לעשות בשירותים...  
20/11/2003 11:15 אמא לקטנטונת    אני גיליתי שזה מקום מצויין להציב גבולות  
20/11/2003 22:43 דניאלה    אמא לקטנטונת  
20/11/2003 23:22 אמא לקטנטונת    דניאלה, ב"לא מוותרים" התכוונתי  
21/11/2003 00:20 חיה של שירי    אוהווו גם אני הייתי רוצה לדעת מתי זה יעבור לה....  
21/11/2003 17:54 עתליה    דניאלה, גם אני בימים האחרונים מנסה אסרטיביות במקום הסחה, בנתיים לא עובד  
22/11/2003 23:13 מעיין    עניין בהחלפה  
19/11/2003 13:56 מיכל דיכאון אחרי לידה
19/11/2003 14:05 בלו    או הו כמה שאני יכולה לעזור לך..  
19/11/2003 14:20 מאיה של איתי    הי מיכל  
19/11/2003 14:24 אמא    מוכנה לענות ,מצורפת כתובת מייל  
19/11/2003 14:24 מאיה של איתי    מצאתי...  
19/11/2003 14:27 אלמונית    אני בדיכאון טוטלי !!  
19/11/2003 14:37 רומי    אני סובלת כנראה מדכאון לפני לידה...  
19/11/2003 15:03 מירב שרמן    אני סבלתי מדיכאון ממושך מאוד...  
19/11/2003 17:07 קרן (אחרת)    הייתי מדוכאת,  
19/11/2003 18:43 בייב    הייתי בדיכאון אחרי לידה אשר משפיע עד היום  
19/11/2003 19:10 מיכל    לא מצליחה לשלוח לך אי-מייל  
19/11/2003 20:27 מיכל    בייב, לא מצליחה ליצור איתך קשר דרך האי- מייל  
19/11/2003 21:22 מעיין של ליב    לא תאמינו אבל גם אני הייתי על סף לקחת כדורים ...צירפתי מייל. (ל"ת)  
19/11/2003 23:00 נועה    נראה לי שעכשיו הייתי שם...  
21/11/2003 00:42 סאלוש    לא יודעת אם עניתי להגדרה הקלינית של דכאון,  
21/11/2003 10:55 בייב    המייל שלי  
19/11/2003 13:50 שירין תעלומת השד הדחוי (קצת ארוך) - ד"ר ליבוביץ וכל בעלות הניסיון
19/11/2003 14:48 סיס    לשירין  
19/11/2003 15:04 mirit    לד"ר ליבוביץ - דחוף (סליחה שירין) לגבי מינונים מותרים של משככי כאבים לאם מניקה  
19/11/2003 15:21 מיכל    סליחה על ההידחפות - אבל יש לי שאלה לד"ר ליבוביץ...  
19/11/2003 15:54 שירין    סיס - תודה! אני אנסה את התנוחות שתיארת (זה נשמע כמו דיון בענייני סקס...). (ל"ת)  
19/11/2003 20:20 annat    שירין, לפעמים שד אחד  
19/11/2003 20:37 ד"ר ליבוביץ    מירית - משכחי כאבים  
19/11/2003 21:00 נירה    דרר ליבוביץ'- הנקה אחת ביום...  
19/11/2003 21:26 mirit    תודה ד"ר ליבוביץ  
19/11/2003 22:12 שירין    annat - זה לא עניין של זרם חזק, כי היא אפילו לא מסכימה לתפוס את הפיטמה, וד"ר ליבוביץ - אשמח אם תוכלי להתייחס אם את חוזרת לכאן  
19/11/2003 22:34 ד"ר ליבוביץ    שירין  
19/11/2003 22:50 mommy    ד"ר ליבוביץ אם את עדיין פה יש לי שאלה ...  
20/11/2003 08:35 שירין    ד"ר ליבוביץ - תודה! הרגעת אותי. מכיוון שמקרי הסירוב הם יחסית בודדים, אני מניחה שלא שווה להתעקש. (ל"ת)  
20/11/2003 10:08 טלי ויש    ד"ר לייבוביץ - פתחתי הודעה לפני מס' ימים ולא קיבלתי תגובה - אשמח לתגובתך- תודה!  
21/11/2003 23:02 ד"ר ליבוביץ    נירה - מה איכפת לך?  
19/11/2003 13:33 והפעם ללא שם ניתוח לארכת גידים לילדים
19/11/2003 11:29 נילי איך מוצאים דולה?
19/11/2003 12:04 @@    תקישי דולה בחיפוש ותמצאי (ל"ת)  
19/11/2003 12:10 ז    ז  
19/11/2003 12:20 הללי    ****OT ל ANNAT-***********  
19/11/2003 13:04 המנוע    הללי, המקור הוא  
19/11/2003 13:27 עופרה    OT לטובה קראוזה  
19/11/2003 13:35 א.ט    OT איך מוצאים באינטרנט עקומות גדילה לתינוקות (ל"ת)  
19/11/2003 13:49 סיס    עקומות גדילה  
19/11/2003 13:49 הללי    וואו, מנוע יקרה, תודה רבה. (ל"ת)  
19/11/2003 14:33 אמא 11    נפגשים, ואז רואים אם יש כימיה, ואם אתן, בראש אחד  
19/11/2003 22:15 לירון    אפרופו דולה- ## מיכל שעיו ומירב קריספיל- היה לי כיף ונעים לפגוש ולהכיר (את מירב) היום במפגש של תל השומר.... (ל"ת)  
19/11/2003 22:34 במבי    OT ****לורד****ורד*** ורד  
19/11/2003 22:40 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    עופרה, עניתי בדיון המקורי. נא לא לדאוג, אני מגיעה לפינת האוכל, גם אם זה לוקח לי זמן, אנא סבלנות :) (ל"ת)  
19/11/2003 23:27 גילי אבישי    אני ממליצה לך בחום רב מאד מאד מאד על אמא 11 המצתנעת  
19/11/2003 23:28 גילי אבישי    אני ממליצה לך בחום רב מאד מאד מאד על אמא 11 המצטנעת  
19/11/2003 11:02 נרדמת בעבודה.. התעוררות ובכי באמצע הלילה ..
19/11/2003 11:25 מאיה של איתי    נרדמת יקירה  
19/11/2003 11:38 עופרה    רציתי לייעץ שתחדדי מרפקים...  
19/11/2003 12:05 ריקי    כשילדיי חולים אני מביאה אותם למיטתי אם זה מרגיע אותם (ל"ת)  
19/11/2003 12:52 תמי    מה לגבי עזרה ממישהו אחר?  
19/11/2003 13:16 בלו    בימים כאלה  
19/11/2003 15:31 RON    צריך לפעמים לעשות את מה שקשה לעשות  
19/11/2003 21:17 מיכל    אוי ואבוי, RON, זה מזעזע!!!  
19/11/2003 21:36 ורד של שחר    RON  
19/11/2003 21:45 אפרתי    שאלה של הרגל?  
19/11/2003 22:16 במבי    ot**** לאפרתי***  
19/11/2003 22:21 אפרתי    OT- לבמבי... שלחתי (ל"ת)  
19/11/2003 22:39 RON    איך ידעתי?  
19/11/2003 22:44 RON    למיכל  
20/11/2003 10:00 זהר    אפרתי את נפלאה ! אני איתך בגישה ש  
20/11/2003 10:32 RON    זהר  
20/11/2003 15:04 נרדמת..    תודה לכולכן  
20/11/2003 22:48 דניאלה    RON  
19/11/2003 10:35 מעיין של ליב ,,,,,,,,,,==== סטודיו איפור ====,,,,,,,,,,,
19/11/2003 10:47 אדומת אף    וואללה, באת לי בזמן!  
19/11/2003 10:51 סיון    חורף,קיץ ופודרה קשה  
19/11/2003 10:57 מעיין של ליב    תשובתי לאף אדום-  
19/11/2003 11:05 בר    המלצות לקרם פנים וקרם עיניים  
19/11/2003 11:05 אדומת האף    מעיין, תודה. איפה קונים את האנדר הזה? והאם זה אומר שאני חייבת לשים מייק-אפ כל יום? (ל"ת)  
19/11/2003 11:08 מעיין של ליב    סיוון תודה וברכה למברכת ותשובה -  
19/11/2003 11:10 מעיין של ליב    אדומת העף - היכן מיקומך על הגלובוס? (ל"ת)  
19/11/2003 11:10 טובה קראוזה    איזה יופי מעיין! שאלה על ספוגיות למייק אפ  
19/11/2003 11:14 מאיה מ    קרם לחות  
19/11/2003 11:14 אדומת האף    אני במרכז, בין ת"א לנתניה, אבל התכוונתי אם בחנויות "רגילות" או של מקצוענים (ל"ת)  
19/11/2003 11:17 סיון    תודה תודה ועוד שאלה  
19/11/2003 11:17 מעיין של ליב    הסבר שנתתי אז לרוניתה בקשר למזונות של העור:  
19/11/2003 11:19 מעיין של ליב    אל תשכחו שיש לבנות הפורום אצל "בועז שטיין "  
19/11/2003 11:19 רומי    מעיין  
19/11/2003 11:25 מעיין של ליב    מאיה- קרם לחות של ג'יג'י נימכר רק אצל קוסמטיקאיות - בדקי בסביבתך הקרובה לדעתי בסביבות המאה פחות או יותר ....לא בטוח....אבדוק ואחזור עלייך. (ל"ת)  
19/11/2003 11:30 אדומת האף    מעיין, קראתי את ההסבר, תודה  
19/11/2003 11:31 מעיין של ליב    טובל'ה- לעור כמו שלך (בהיר וחלק )-  
19/11/2003 11:32 מעיין של ליב    ירוק יש בנוזל יש בקונסילר אבן יש בפודרה - בחנויות המקצועיות בדר"כ . (ל"ת)  
19/11/2003 11:34 מעיין של ליב    רומי - איזה מייק אפ את אוהבת ? מוצק נוזלי מה את משתמשת שאדע לחפש לך ספציפית...:-) (ל"ת)  
19/11/2003 11:38 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מעיין - תודה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
19/11/2003 11:39 מעיין של ליב    רק שתדעו שכרגע אני כאן מאוחר יותר אני עפה ללמד והסטודיו יקבל שאלות כמה שעות בלעדייי אז לא להתבעס:-)) (ל"ת)  
19/11/2003 11:43 אדומת האף    מעיין, תודה, ולפני שאת רצה: יש לך המלצה על חנות כזו בהרצליה או נתניה? (ל"ת)  
19/11/2003 11:44 רומי    זה מייק אפ נוזלי (לחיץ בבקבוק) ופודרה באבקה (ל"ת)  
19/11/2003 11:45 מאיה מ    תודה מעיין! (ל"ת)  
19/11/2003 11:49 מעיין של ליב    מאיה- קרם לחות ויטמין e של ג'יג'י עולה אצל קוסמטקאית - 99 ש"ח. (ל"ת)  
19/11/2003 11:59 מעיין של ליב    רומי-  
19/11/2003 12:06 סיון    מעייני,אני עדיין מחכה לתשובה... (ל"ת)  
19/11/2003 12:08 מעיין של ליב    אדומה- אין חנות של בועז בנתניה או בהרצליה - יש ברעננה "איב סנטר" , אין לי כרגע את הטלפון שלהם.....מבררת..... (ל"ת)  
19/11/2003 12:10 בר    שאלה למעין ותשובה לאדומת האף  
19/11/2003 12:19 מעיין של ליב    סיוון ....סליחה - הינה לתשובה-  
19/11/2003 12:28 מעיין של ליב    הגישה שלי ללחויות ושאר מזונות לעור:  
19/11/2003 12:33 המדווחת    למעיין - בקשר למזונות לעור  
19/11/2003 12:36 המדווחת    אה, ועוד שאלה על קרם עם רטין A. וגם משהו לסיוון  
19/11/2003 13:00 מעיין של ליב    למדווחת-  
19/11/2003 13:03 בלו    מעייני - מדווחת לך על ה"טריק" החלומי של משיכת הצללית בצד העין עובד כמו קסם.. אנשיפ פשוט נופלים היום לרגליי (או לעיניי?!)..את באמת קוסמת..- (ל"ת)  
19/11/2003 13:07 אדומת אף    תודה בר, ומעיין גם  
19/11/2003 13:16 נערה יפת עיניים (בלי איפור)    בלו, מעיין- אולי תגלו גם לנו את הטריק??? (ל"ת)  
19/11/2003 13:24 בלו    יפת עיניים יקרה - זה סוד מקצועי..  
19/11/2003 13:57 בר    שאלת הבהרה למעין  
19/11/2003 14:00 בלו    בר - עד שמעיין תענה אני מפנה אותך לתשובה שלה  
19/11/2003 20:54 מעיין של ליב    חזרתי הביתה - לימדתי היום איפור לנשים מבוגרות ולבר  
19/11/2003 22:13 טלי של יונתן ואורי    מעיין  
20/11/2003 11:00 טירונית    שאלה למעיין  
19/11/2003 10:01 איילה שתיית מיים- שאלה לטובה
19/11/2003 10:09 תמי    טובה, כמה מים באמת  
19/11/2003 10:30 דבי    גם אני רוצה להתייעץ  
19/11/2003 10:37 מעיין של ליב    גמאני לישאול בבקשה  
19/11/2003 10:51 עתליה    איילת, דיון דומה שהיה כאן לא מזמן  
19/11/2003 11:18 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מים מים בששון  
19/11/2003 11:31 תמי    תודה טובה!!! (ל"ת)  
19/11/2003 12:00 מעיין של ליב    טובה - איזה כיף פ'ם את באה אלי ופ'ם אני אלייך - תודה חמדתי.:-) (ל"ת)  
19/11/2003 13:43 מיכל    טובה, אם את כבר פה - יש לי שאלה  
19/11/2003 14:23 אלה    טובה, אם את חוזרת לכאן  
19/11/2003 22:45 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אלה, עניתי בדיון המקורי - אל דאגה, אני חוזרת לפינת האוכל, אנא הקפידו לשרשר שאלות לשם כי ממקומות אחרים אני עלולה לפספס. ולמיכל:  
20/11/2003 08:50 איילת2    תודה לכולכן על המידע (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש