פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1732   1731   1730   1729   1728   1727   1726   1725   1724   1723   1722   1721   1720   1719   1718   1717   1716   1715   1714   1713    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

18/11/2003 07:45 יהודית שריג, פיזיו' הנקה והשמנה
18/11/2003 08:20 מורגין    יהודית, תודה על המאמר, אולי נעביר אותו לכנסת? אולי יעזור להעריך את חופשת הלידה? :-) :-) :-) (ל"ת)  
18/11/2003 08:38 נאווה    מה זה obese? (ל"ת)  
18/11/2003 08:58 אמא של נועם    obese- שמן מאוד... (ל"ת)  
18/11/2003 09:04 דין דין    יהודית שלום - שאלה לי האם ניתן לעבוד על ריצפת האגן גם בזמן הריון ואייך? (ל"ת)  
18/11/2003 09:32 אלה    שרירי בטן  
18/11/2003 09:51 נונה    הנה לינק לדיון בנושא  
18/11/2003 10:12 אלה    עוד שאלה בכ"ז  
18/11/2003 10:56 המנוע    תרגילי הבטן של יהודית שריג - לאלה  
18/11/2003 11:06 עוד מדווחת    obese זה לא שמן מאד אלא מדושן (ל"ת)  
18/11/2003 11:17 אלה    תודה מנוע יקרה! (ל"ת)  
18/11/2003 11:18 המנוע    obese = excessively fat, extremely fat, unhealthily overweight  
18/11/2003 11:19 אלה    לפי בבילון זה פשוט שמן מאד..... נראה לי שהרעיון הובן (ל"ת)  
18/11/2003 12:09 לא הבנתי הכל    אולי מישהי יכולה לתרגם את הכתוב??? (ל"ת)  
18/11/2003 12:41 המנוע    הכתבה המקורית, באתר של העיתון The Independent  
18/11/2003 12:47 אלה    תרגום -  
18/11/2003 12:48 סאלוש    תרגמתי, אה איך אני? :)  
18/11/2003 13:03 סאלוש    אוף חבל ששתינו טרחנו :)  
18/11/2003 13:21 המנוע    אלה וסאלוש, טוב ששניה לפני שלחצתי על "שלח" בדקתי וראיתי ששתיכן כבר תרגמתן  
18/11/2003 14:00 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תודה יהודית יקרה!!! מה זה OBESE ושאלה ליהודית בפנים:  
18/11/2003 14:20 סאלוש    המנוע - נכון! מסכימה עם כל מילה. זה מעצבן לאללה  
18/11/2003 01:21 חגית שאלה בקשר לארוחות אצל 11 חודשים (האם זה מספיק)+תה קמומיל - שאלה לטובה
18/11/2003 04:43 שרה    אני לא טובה, אבל מנסיוני כאמא:  
18/11/2003 06:52 ורד של שחר    אולי...  
18/11/2003 08:19 צביקית    נראה לי שחסרה לכם ארוחת ערב  
18/11/2003 12:03 סאלוש    גם אני ממליצה לתת קצת יותר ממה שהילד גומר  
18/11/2003 12:42 קרן של בועז    אותו דבר  
18/11/2003 12:50 רונית פ.    שאלה לצביקית  
19/11/2003 08:46 צביקית    רונית  
17/11/2003 23:39 שאלה דחופה הצילו!!
17/11/2003 23:56 לין    מנסיון....  
18/11/2003 00:15 מוניק    עד שתגיעי לרופא, קיימות משחות להקלה על גירודים (כדי לישון יותר טוב)....  
18/11/2003 00:17 שרה    תאכלי יוגורט או קחי אצידופלוס 3 פעמים ביום זה עוזר  
18/11/2003 10:06 עופרה    גם אם אני לא מתה על רופאי נשים, אין לך ברירה אלא לגשת כי בלי מרשם רופא , לא תוכלי לקבל כלום. (ל"ת)  
18/11/2003 10:25 annat    בבית מרקחת הומגליל יש גלובולים להחדרה לנרתיק שמכילים שמן עץ התה וקלנדולה - לפני או במקום טיפול רפואי (בהנחה שיעזור לך, להזיק כנראה לא יזיק) (ל"ת)  
18/11/2003 11:03 מאיה של איתי    לפעמים במקרים לא חמורים ניתן לפתור את הבעיה ע"י שטיפת המקום עם יוגורט רוויון (ל"ת)  
18/11/2003 11:21 פטריה    משחת אגיסטן, ללא מרשם רופא, ומיד, במקביל  
18/11/2003 14:35 אחת שסבלה    אצידופולוס  
17/11/2003 22:51 נורית ל. מפגש מפתיע עם ביטוח לאומי... ארוך.
17/11/2003 22:54 אחת שאיכפת לה    מזעזע. בטח שליכתוב ולעיתונות גם. (ל"ת)  
17/11/2003 22:59 תמי.ד.    נוריתי -ברור שלכתוב, ואולי יעשה פה  
17/11/2003 23:07 נורית .ל.    זה רק בגלל שהחלטתי שאת היום הנפלא הזה אף אחד לא יהרוס לי.  
17/11/2003 23:15 תמי.ד.    נורית, זו את? מאיה בת שנה היום? מליון מז"ט  
18/11/2003 07:11 זהר    איזו חוצפה אפשר להתפוצץ !!! הייתי פונה לשדולת הנשים ולוועדה לקידום מעמד האישה. (ל"ת)  
18/11/2003 08:49 הללי    נורית יקרה- קודם כל מזל טוב, ותשמעי קטע-  
18/11/2003 09:01 לירון    עוד סיפור על ביטוח לאומי  
18/11/2003 09:10 תמי    זה משהו בחוק, משנת תרפפו...  
18/11/2003 09:23 המדווחת    בתור עו"ד - אין לך מה לפנות לייעוץ משפטי. זה לא ממש יועיל. מה כן יועיל ואפילו מאד? פניה לעיתונות!!!!! וזה גם יכריח אותם להגיב ולהכחיש!!! (ל"ת)  
18/11/2003 09:25 המדווחת    וחוץ מזה - זה מזעזע!!! לקרוא (ולא) להאמין!!! (ל"ת)  
18/11/2003 09:59 עתליה    האמת, ביטוח לאומי כבר לא מצליחים להפתיע אותי, מוסד אטום מזה פשוט לא יכול להיות. גם אני חושבת שעיתונות כדאי!!! (ל"ת)  
18/11/2003 10:23 annat    מה, ביטוח לאומי חזרו לעבוד?????  
18/11/2003 10:25 נועה ברקת    גם אצלי היה חוקר כזה  
18/11/2003 10:35 ריקי    גם אצלי היתה חוקרת  
18/11/2003 10:39 דניאלה    גם לי יש סיפור ביטוח לאומי  
18/11/2003 10:46 אלה    מזעזע! אגב עדיין את מחפשת מישהי?  
18/11/2003 10:49 עתליה    טוב נו, אם כבר הפך לקיטורייה על ביטוח לאומי  
18/11/2003 11:27 שלישית    מלה על ביטוח לאומי  
18/11/2003 11:47 אלה    והמון מזל טוב ליומולדת! שכחתי לומר.... (ל"ת)  
18/11/2003 11:53 נויה    אם חד הורית שגרה עם בן זוגה זכאית לקיצבה? (ל"ת)  
18/11/2003 12:00 אילנית ש.    בעיקרון אם חד הורית שגרה עם בן זוגה והם מגדלים ביחד את ילדם המשותף - לא זכאית לקצבה של אם חד הורית. (הרי אבי הילד הוא זה שאמור להשתתף כלכלית בגידול הילד). וזה הגיוני, לא?  
18/11/2003 12:12 נויה    הגיוני מאוד. אם אני כותבת לביטוח  
18/11/2003 12:25 אילנית ש.    נשמע שאכן הם יהיה עלולים לבקש ממך להחזיר כספים  
18/11/2003 12:37 סאלוש    זה כל כך מבעס, הם בחיים לא מחזירים כספים  
18/11/2003 13:33 עתליה    להוסיף על דבריה של אילנית  
18/11/2003 13:35 עתליה    וסאלוש, עם כל האיבה שאני רוחשת למוסד, ואני רוחשת  
18/11/2003 14:33 סאלוש    עתליה, תודה!!! אני אגיד לו. (ל"ת)  
18/11/2003 14:37 המנוע    מקבץ דיוני עבר על בט"ל - להשכלה הכללית של כולנו  
18/11/2003 14:57 נורית . ל.    לא הפריעה לי החקירה הפתאומית... אלא  
18/11/2003 15:08 עתליה    נויה ואילנית, סתם צורם לי אז אני אומרת, אין דבר כזה אם חד הורית שחיה עם האבא... היא לא חד הורית! לא נשואה, אולי כן. (ל"ת)  
18/11/2003 16:06 המנוע    מצטרפת לעתליה ומדגישה: אין אם חד-הורית, יש משפחה חד-הורית  
18/11/2003 16:11 המנוע    אוף, יצא לי מתלהם, לא 'תכוונתי, סליחה. (ל"ת)  
18/11/2003 16:18 המנוע    וגם ברח לי לפני שהספקתי ליצוק תוכן  
17/11/2003 21:59 דבי פטריה במפסעה
17/11/2003 22:01 אבשלומה קור    מפשעה כותבים,ולא מפסעה...  
17/11/2003 22:04 דבי    זה נשלח לבד! הנה ההודעה  
17/11/2003 22:06 דבי    תודה אבשלומה. באמת צרם לי באוזן אך לא הייתי בטוחה (ל"ת)  
17/11/2003 22:11 תמי    למה הכוונה בשאלה "הייתכן"?  
17/11/2003 22:17 דבי    תודה תמי. ההתלבטות שלי היתה  
17/11/2003 22:28 דובת גריזלי    לאבשלומה, הדברים אינם חד-משמעיים כל כך. בלשון חז"ל יש נטייה חזקה לסמ"ך דווקא. שנהיה בריאים כולנו (ל"ת)  
18/11/2003 00:18 שרה    כל החלפת חיתולים, שטיפה במי ברז בלי משחות, אבקות ומגבונים. זה אמור לעבור תוך יומיים (ל"ת)  
18/11/2003 10:28 annat    דבי, אנחנו הסתפקנו בביבי אגטיסטן לחלופין עם  
18/11/2003 12:50 מ.ש.    מצטרפת לעצת שרה אחותינו. אין כמו מים! שום פטריה לא תעמוד מול התקפה של שטיפות תדירות ואולי מעט בייבי פאסטה (ל"ת)  
18/11/2003 16:37 annat    מ.ש. יקרה - תתפלאי...  
17/11/2003 21:44 לילך אני מאוד מודאגת בת חודשיים פתאום ישנה המון
17/11/2003 22:32 שרה    מצוננת? חימום? אלרגיה? חיסון שנעשה לאחרונה? כדאי לבדוק אצל הרופא... (ל"ת)  
18/11/2003 10:02 עתליה    לילך, אם לא עובר גם אני הייתי לוקחת לרופא, בנתיים דאגי שהמזרון שלה יהיה קצת משופע, מאוד עוזר לליחה/שיעול (ל"ת)  
17/11/2003 21:16 קרן (אחרת) אוי בנות, כמה שהתגעגעתי אליכן!
17/11/2003 21:21 דניאלה    יקירתי  
17/11/2003 22:31 שרה    קרן יקרה, נעים לראות אותך כאן שוב!  
17/11/2003 23:40 רותי קרני הורוביץ    קרן יקרה, תודה מקרב לב. הלוואי שיולדות רבות יישמו ברצינות דומה את ההמלצות לפוסטפרטום  
18/11/2003 09:11 לירון    קרן יקרה  
18/11/2003 09:40 דבי    קרן מתוקה... גם משהו לרותי  
18/11/2003 09:55 שירין    קרן חמודה (ועוד השתפכויות בשבחי הפורום) -  
18/11/2003 10:39 annat    קרן, עוד לא קראתי את הודעתך כי אני עפה לטיפת חלב  
18/11/2003 12:51 מיכל פ    נו ענתי, אז כמה הוא שוקל? ספרי ספרי... (ל"ת)  
18/11/2003 16:49 annat    קרן - וולקאם, מותק! ואלעד שוקל 6700 ומיתמר לגובה 65 ס"מ ... שבוע הבא אימון כדורסל ראשון (השבוע אם זה תלוי באבשלו...)  
19/11/2003 18:14 קרן (אחרת)    חוויות אימהות וקצת על השם שלי (ארוך לאללה, ועצוב מאד. סליחה)  
19/11/2003 18:33 עופרה    קרן חמודה,  
19/11/2003 18:54 דבי    קרן מתוקה!  
19/11/2003 21:17 דניאלה    קרן יקרה מאד  
19/11/2003 21:18 דניאלה    ולינק לדיון פוסט פארטום שהיה פה לא מזמן  
19/11/2003 21:19 דניאלה    ולינק לדיון גזים  
19/11/2003 21:21 דניאלה    ולעוד אחד  
19/11/2003 21:50 המנוע    קרן, לפני שמתאהבים בתינוק מתאהבים באמא  
19/11/2003 22:07 לירון    קרן  
19/11/2003 22:52 מיכל פ    קרן יקרה,  
19/11/2003 22:55 מיכל פ    ענתי, רק עכשיו ראיתי. על זה ייאמר- וואו!!! שימשיך כך... (ל"ת)  
19/11/2003 23:40 שיר    קרן  
20/11/2003 09:16 זהר    קרן יקרה - נראה לי שהבנת כבר שהרבה מאיתנו היו שם  
20/11/2003 09:56 במבי    קרן  
20/11/2003 10:45 שין    קרן, לא היה לי זמן לראות אם כתבו לך את זה אבל יש לי טיפ חשוב לגבי הגזים  
20/11/2003 12:29 סאלוש    קרן יקרה, באמת שכבר כתבו לך הכל...  
20/11/2003 12:41 אסנת ש.    קרן יקרה, הכל כבר נאמר, רק רוצה לשלוח לך חיבוק גדול  
20/11/2003 12:55 קרן    לקרן  
20/11/2003 13:18 קרן של בן    רגע עוד משהו  
20/11/2003 15:14 קרן (אחרת) דומעת    הרהורים מרים על פוסט פארטום (ארוך כמו כל ההודעות שלי בזמן האחרון)  
20/11/2003 15:47 שירין    קרן - תרשי לי להתייחס ל"התכוננות" הזו שדברת עליה  
20/11/2003 21:00 annat    אוי, קרן קרן מתוקה  
20/11/2003 21:50 תמרה    קרן יקרה  
20/11/2003 22:26 דניאלה    יקירתי  
20/11/2003 23:33 קרן (אחרת)    מרגישה טוב יותר, עכשיו  
21/11/2003 00:15 קרן (אחרת)    לכבוד השיפור במצב הרוח - סיפור קצר  
21/11/2003 00:36 סאלוש    קרן, קרן, אני איתך  
21/11/2003 13:04 לירון    אוי כמה אני זוכרת את ההנקה הראשונה בפובמי  
21/11/2003 13:35 דניאלה    גם אצלי כמו אצל לירון  
9/5/2004 09:24 ורד שלשחר    קרן ....  
17/11/2003 21:09 מתיסרת הילדה במשפחתון ואני אוכלת את עצמי!
17/11/2003 21:28 מעיין של ליב    חלקי את יומך , תתעסקי בחיפוש עבודה  
17/11/2003 21:57 אשת מפתח    כל מה שאת חווה גם אני חווה ועצה...  
18/11/2003 10:04 עתליה    מצטרפת לאשת מפתח, להוציא אותה מוקדם בצהרים! (ל"ת)  
19/11/2003 06:41 עינת מ    הצעה דומה - תשלחי אותה רק יומיים - שלושה בשבוע (ל"ת)  
17/11/2003 18:11 נועה כל הכבוד לח"כ גילה גמליאל
17/11/2003 19:54 מאיה מ.    עכשיו נחכה לזה שהאחיות בתינוקיה תעבורנה קורסים לעידוד הנקה... (ל"ת)  
17/11/2003 20:39 אחת, לא משנה מאיזו עדה    ההצעה עלתה לפני זמן מה בישיבה בניהולה  
17/11/2003 20:43 במבי    נשמע טוב. ונועה -  
17/11/2003 22:34 אמא11    הפרסום עדיין לא נאסר??? ח"כ תמר גוז'נסקי נלחמה על זה לפני כמה שנים  
18/11/2003 00:05 אמא לשתיים    דובר על זה כבר לפני יותר מ 3 שנים!!! ישנה אמנה  
18/11/2003 07:12 יהודית    ההצעה עלתה בשבוע לעידוד ההנקה בישראל (ל"ת)  
18/11/2003 08:25 שרון א.    באמת יישר כח!! ונועה,  
17/11/2003 18:07 סיגל כרומוזום 17
17/11/2003 18:35 קצת היפוכונדרית    לא עיצה מקורית, אבל נראה לי שכדאי לפנות ליעוץ גנטי (ל"ת)  
17/11/2003 21:27 קרן (אחרת)    עודף בכרומוזום 17  
18/11/2003 11:05 עתליה    סיגל, שימי לב למה שדיווחית הביאה ללוחפורום  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש