פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1692   1691   1690   1689   1688   1687   1686   1685   1684   1683   1682   1681   1680   1679   1678   1677   1676   1675   1674   1673    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

5/11/2003 11:28 RON לוח פורום (ל"ת)
5/11/2003 11:30 RON    המלצה חמה לגן במבשרת - ירושלים  
5/11/2003 11:54 איליוש    שאלה דחופה בקשר להריון ואנטיביוטיקה  
5/11/2003 12:00 רולי    תרופות והריון  
5/11/2003 12:10 אמא11    קראי בקישור הבא  
5/11/2003 12:33 מהתחום    יש פה פסיכולוגיות?  
5/11/2003 13:32 דנה-דין    איך החלוקה לחודשים?  
5/11/2003 13:32 שגית    מחפשת עגלול מעץ שמתאים לשני פעוטות. (ל"ת)  
5/11/2003 13:34 גלית    חוג ציור בעמק חפר  
5/11/2003 13:34 שירין    מהתחום - אני פסיכולוגית, אבל עוסקת במחקר. מתאים לכיוון שחשבת עליו? בכל מקרה אשמח אם תפרטי קצת (ל"ת)  
5/11/2003 13:41 ורד    דנה-דין  
5/11/2003 13:44 ורד    שגית?  
5/11/2003 14:22 RON    שכחתי לתת פרטים על הגן...  
5/11/2003 14:33 annat    מחפשת בייביסיטר באזור ת"א-גבעתיים  
5/11/2003 14:36 לירון    ** דבי **  
5/11/2003 14:43 עדי אמא של יובל    דיקור לילדים  
5/11/2003 14:57 אריאלה    עדי - באיזה אזור? (ל"ת)  
5/11/2003 15:45 פולינה    "הורות אוהבת וגבולות - תיחום מול סירוס" - הרצאה של דיאנה אידלמן קרת, הערב בדיאדה  
5/11/2003 15:46 בלו    לעדי - כמובן!! מיכל שעיו: 064-462628. בריאות לכולם.. (ל"ת)  
5/11/2003 15:58 עדי אמא של יובל    אריאלה - איזור המרכז. בלו - תודה! (ל"ת)  
5/11/2003 16:09 קטי    יום פתוח לייעוץ הנקה בקליניקה של בתיה דיוויס  
5/11/2003 17:24 דנה-דין    לורד - תודה על התשובה. (ל"ת)  
5/11/2003 17:39 רותמית    תשלום למטפלת באזור מודיעין????  
5/11/2003 17:47 חד הורית    מתגבשת קבוצת חד הוריות רווקות  
5/11/2003 18:33 ליאתיתי    ***@@ OT לטלילה עם השם הבדוי @@***  
5/11/2003 20:09 עדי אמא של יובל    ליאתיתי  
5/11/2003 21:49 מירב שרמן    +++++ ל"נמאס לי" היקרה, עניתי לך בדיון המקורי, וחשוב לי לדעת אם קראת (השקעתי...:-)) +++++  
5/11/2003 22:19 מירב שרמן    ++++ אפרתי יקרה....הוספתי עכשיו תגובה גם עבורך ++++ (ל"ת)  
6/11/2003 00:51 נטע    יש לי שני לינקים מעולים בשבילכן (קיבלתי במייל) איך שולחים???? (ל"ת)  
6/11/2003 08:10 אפרתי    למירב שרמן- קבלי תגובתי באהבה בדיון "נמאס לי"... תודה (ל"ת)  
6/11/2003 08:59 נמאס לי    למירב שרמן  
6/11/2003 10:28 אפרתי    "הנימאס לי שלי- למירב" העברתי לפה...  
7/11/2003 00:34 מירב שרמן    ל"נמאס לי" ולאפרתי...  
15/2/2004 11:59 ויויאן    לקחתי תרופות לפני שידעתי שאני בהריון  
5/11/2003 10:47 אמא טרייה תינוקת לא ישנה?!
5/11/2003 11:04 אלה    לאמא הטריה שלום וחיבוק  
5/11/2003 11:37 ג'וי    אכן קשה (קצת ארוך)  
5/11/2003 11:54 הדר-דפנה    האם זה חדש או היה מאז ומעולם?  
5/11/2003 12:01 צורית    כאילו כתבת על הבן שלי בדיוק  
5/11/2003 13:15 יעל*    והבת שלי....  
5/11/2003 14:26 אחת    אמא יקרה לי...  
5/11/2003 15:41 בלו    גם אני חשבתי שאליענה לא רוצה לישון במשך היום בגיל הזה  
5/11/2003 16:54 אמא טרייה    תמיכה להקלה מיידית על המצב  
5/11/2003 19:17 אחת    ממליצה לך להיכנס לאתר "דיאדה" ולקפוץ לשם-יש גם בעירך (ל"ת)  
5/11/2003 10:46 ימית של יותם פיגמנטציה בהריון (וגם אחרי...)
5/11/2003 10:49 אמא טרייה    לאמא של יותם  
5/11/2003 11:06 annat    הנה תשובה(לא שלי)  
5/11/2003 10:14 liat טעם לוואי למים - לשתף ולשאול..
5/11/2003 10:28 neon    אולי אפשר לשלוח אותו לגן עם בקבוק מים מינרליים?  
5/11/2003 09:53 מירב פיטוצין??
5/11/2003 09:57 עוד מדווחת    את מתכוונת לפטידין  
5/11/2003 10:15 liat    אצלי הוא ינק מיד לאחר הלידה אז אני לא בטוחה שזה כזה חד משמעי.. (ל"ת)  
5/11/2003 10:19 תמי    ואם את בכל זאת מתכוונת לפיטוצין  
5/11/2003 10:26 פינוקיו    פיטוצין זה לא החומר שניתן אחרי הלידה, לכיווץ הרחם ?  
5/11/2003 10:44 עוד מדווחת    קצת סדר הורמונלי...  
5/11/2003 10:46 שרון-ש    אם האם אכן קיבלה פטידין וילדה זמן קצר לאחר מכן,  
5/11/2003 11:44 מיכל של איל    למיטב ידיעתי  
5/11/2003 14:36 יסמין    מחזקת את דבריה של מיכל - פיטוצין, אוקסיטוצין והנקה  
5/11/2003 09:39 אורלי מחפשת הדרכה לתרגילים לפני הלידה יוגה וכדו'
5/11/2003 09:50 מירב    יש כאן באתר מעט מידע והדרכהלתרגילים שווה לבדוק (ל"ת)  
5/11/2003 21:43 מירב שרמן    הנה הלינק:  
5/11/2003 09:31 אילנית ש. ראו מה פורסם היום בבוקר - מאמר על העדר קשר בין אוטיזם לחיסונים
5/11/2003 09:59 בלו    OT לריס  
5/11/2003 10:39 אמא11    מה שמעניין שם זה שלל התגובות (כמעט כולם נגד חיסונים) (ל"ת)  
5/11/2003 11:33 ריס    *** בלו *** - השאלה האם הוא עונה על הקריטריונים של שרה?  
5/11/2003 15:33 בלו    הי ריס, לצערי לא התעמקתי עד כדי כך...  
5/11/2003 15:38 פולינה    "כל מה שרצית לדעת על חיסונים ולא העזו לספר לך" - הרצאה מפי חיים רונזטל בדיאדה  
5/11/2003 19:40 שרה    שקרנים שלא רוצים לרדת מהעץ הגבוה! רק יעברו עשרים שנה יצטרכו להודות באמת אלף פעמים! (ל"ת)  
5/11/2003 19:43 שרה    לגבי הומיאופאתים יקרנים: מעניין שהאלטרנטיבים למיניהם שוללים אותם. שלי לא יקרנית כלל (ל"ת)  
5/11/2003 09:15 נועם זקוקה להמלצות למקום לחגוג בריתה...יום שישי, ארוחת בוקר מאוחרת ומשחקים לילדים...אזור תל אביב (ל"ת)
5/11/2003 09:45 רוניתה    האקדמיה הציעה לקרוא לזה "מסיבת", נשמע פחות ברוטאלי.. ו..  
5/11/2003 09:48 דבי    שמעתי שקוראים למסיבת הזאת הודיה (ל"ת)  
5/11/2003 09:55 ורד    ואצלנו במשפחה (אתן מחזיקות חזק?)  
5/11/2003 10:55 annat    אכן בגן אורנים היה סבבה, אבל זה באמת רק אם אתם בקטע של איזה מאתיים איש...  
5/11/2003 10:57 המדווחת    הייתי בבריתה בקפה ג'קומטי במוזיאון ת"א והיה מאד נחמד וטעים (אבל לא כשר, אם זו בעיה אצלך במשפחה)  
5/11/2003 11:58 ורד    אם אני לא טועה, ג'אקומטי חלבי בלי תעודה (ל"ת)  
5/11/2003 13:40 שירין    לגבי מוזיאון אילנה גור - אני התחתנתי שם והיה מקסים, אבל צריך לקחת בחשבון  
5/11/2003 14:47 עדי אמא של יובל    אני ממליצה (שוב) על אופל במרינה בת"א  
5/11/2003 20:02 מיכל שעיו.    אין לי מקום מומלץ.אבל אם בעינייני עיברית אז למיטב ידיעתי המסיבה נקראת בעיברית 'זבד' הבת.הרבה מזל טוב ובאותה נשימה אני שמחה לחזור אחרי העדרות של שבועיים. (ל"ת)  
5/11/2003 20:06 מיכל שעיו.    עיברית=עברית כמובן. (ל"ת)  
6/11/2003 06:51 תמרה    לעדי - מאחר ואנו כבר בחורף כמה אנשים להערכתך המקום יכול להכיל בפנים בלי צפיפות? (ל"ת)  
6/11/2003 07:05 עדי אמא של יובל    תמרה  
6/11/2003 13:01 רויטלנעה    עדי? מרמת השרון במקרה? (ל"ת)  
5/11/2003 09:09 אורזית long time no hear :). מחפשת מטפלת...חוזרת לעבודה :(
5/11/2003 10:43 היילי    אורזית יקרה  
5/11/2003 10:45 אסנת ש.    הי אורזית, איך אפשר לשכוח?! נשיקות יקירה  
5/11/2003 12:00 הדר-דפנה    כדאי לך לפרסם מודעה במקומון -  
5/11/2003 17:52 שרי    הי!!!!!! בודאי שזוכרים....כיף לשמוע.. מה שלוכמם???? (ל"ת)  
5/11/2003 18:12 המדווחת    אני פשוט פרסמתי מודעה בלוח של מגזין הורים וילדים  
6/11/2003 08:04 אורזית    תודה על היחס חם :) והתשובות (ל"ת)  
6/11/2003 15:09 נועה    הי אורזית! חיכינו לשובך!  
28/11/2003 19:22 אורזית    תודב רבה לכולכן. (ל"ת)  
5/11/2003 09:06 מירב פצעים והריון??????
5/11/2003 09:13 אורזית    היי. אולי ההורמונים המשתוללים  
5/11/2003 10:43 שיר    היי מירב  
5/11/2003 11:56 iriti    זה יעבור...  
5/11/2003 13:23 מירב    תודה תודה תודה  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש