פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1692   1691   1690   1689   1688   1687   1686   1685   1684   1683   1682   1681   1680   1679   1678   1677   1676   1675   1674   1673    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

3/11/2003 13:47 sharoni החודש האחרון...
3/11/2003 14:00 ורד של שחר    ככה זה כשמצוברחים....  
3/11/2003 14:05 sharoni    צודקת, אבל..  
3/11/2003 12:52 מאי דיאטה בהריון
3/11/2003 12:57 המנוע    קראי פה:  
3/11/2003 13:56 מאי    תודה, אבל זה לא זה  
3/11/2003 14:03 ורד של שחר    למה לא לעשות את זה מסודר?  
3/11/2003 14:43 אורנה*    מאי, טובה שלנו היא הכתובת וזו המומחיות שלה -  
3/11/2003 11:58 אמא האכלה
3/11/2003 12:17 אביה    בעיקרון כל 3 חודשים, כדלהלן:  
3/11/2003 11:31 נעמה תזונה צמחונית בהריון
3/11/2003 12:03 שירין    נעמה - הלינק הבא הוא בדיוק מה שחיפשת -  
3/11/2003 12:07 רינת של עידן    נעמה, נקודה למחשבה  
3/11/2003 12:21 נעמה    שירין, תודה לך, אך האם יש מידע נוסף שאת יודעת עליו? (ל"ת)  
3/11/2003 12:23 המנוע    אתמול התפרסמה במעריב כתבה על צמחונות, והיום היתה תגובה מרופא מאמירים, כדאי לקרוא  
3/11/2003 12:24 המנוע    ולנעמה: מומלץ להתייעץ עם דיאטנית, וטובה קראוזה מאוד מומלצת (אם כי בחופשה עד סוף השבוע) (ל"ת)  
3/11/2003 12:33 נעמה    רינת, גם לך תודה על הנקודה למחשבה  
3/11/2003 13:20 עדי אמא של יובל    נעמה, גם אני צמחונית  
3/11/2003 13:39 נעמה    תודה לך עדי, ועוד שאלה....  
3/11/2003 14:07 נני    עדי,  
3/11/2003 14:08 נני    ההודעה שכתבתי מיועדת לנעמה ולא לעדי. התבלבלתי. (ל"ת)  
3/11/2003 14:15 עדי אמא של יובל    הי נעמה  
3/11/2003 14:21 רינת של עידן    לנעמה  
3/11/2003 14:34 עדי אמא של יובל    נעמה, עוד משהו  
3/11/2003 15:49 אפרת של אוריאל    נעמה, אני צמחונית 16 שנים...  
4/11/2003 10:01 נעמה    נני, עדי, רינת ואפרת - תודה רבה לכולכן  
4/11/2003 20:36 עדי אמא של יובל    נעמה - מצטערת, אני לא מכירה (ל"ת)  
3/11/2003 11:23 מה יהיה? חייבת לדעת: האם מישהי מכן התאהבה בפסיכולוג/מטפל שלה?
3/11/2003 11:33 המנוע    גם אם אין פה מישהי כזו, זו תופעה ידועה, שכל מטפל אמור לדעת להתמודד איתה. אל תרגישי חריגה!  
3/11/2003 11:55 דוידה    את השאלה מה עושים במיקרה כזה את צריכה לדעתי להפנות לפסיכולוג  
3/11/2003 12:27 תמי    זוהי תופעה ידועה ומוכרת. למעשה,  
3/11/2003 13:33 מה יהיה?    אני יודעת את החלק התיאורטי. ודוקא בגלל שזה נפוץ רציתי לשאול  
3/11/2003 13:56 בלו    קרה..קרה..  
3/11/2003 13:58 אחת    ממליצה לך לקרוא את הספרהאחרון של הפיכולוג יורם יובל, אני התאהבתי בו כשקראתי את הספר  
3/11/2003 14:15 ליאתיתי    ברור!!!  
3/11/2003 14:29 ורד    איזה מזל  
3/11/2003 14:38 ליאתיתי    ורד, את עושה צחוק?  
3/11/2003 14:44 המנוע    ורד, עניתי לך פה  
3/11/2003 15:07 מה יהיה?    ומה איתו? הוא גם פיתח רגשות אליכן?  
3/11/2003 15:20 פיצי    איזה כייף לקרוא שיש כאן המון מטופלות ושזה לא מילה גסה להיעזר בפסיכולוג.שלי אגב נהדרת... (ל"ת)  
3/11/2003 15:51 מישהי    להתאהב במטפל  
3/11/2003 16:17 מה יהיה?    למישהי  
3/11/2003 22:11 זקוקה לעזרה    לפיצי - יש לי ניסיון איום ונורא עם מטפלים. האם את מוכנה להמליץ על שלך, כלומר שלתת פרטים, אם את כל כך מרוצה? (ל"ת)  
4/11/2003 06:44 פיצי    איפוא את גרה?היא עובדת במרכז-זה רלבנטי לך? (ל"ת)  
4/11/2003 20:12 זקוקה לעזרה    כן פיצי אם עוד תראי את ההודעה הזו אז אני בתל אביב. איזור מרכז לא? (ל"ת)  
3/11/2003 11:10 אורנה* חדשות: האוצר החליט לוותר על הגבלת טיפולי הפוריות - מהארץ
3/11/2003 11:32 שוקלת    מעונינת בחומר על הקשר בין טיפולי פוריות לסרטן הרחם והשחלות (ל"ת)  
3/11/2003 12:01 דוידה    שוקלת יקרה את שואלת שאלה מאד קשה  
3/11/2003 10:49 נוני ביום רביעי אני מסיימת 42 שבועות ועוד לא ילדתי!
3/11/2003 11:14 צורית    נוני יקרה  
3/11/2003 11:15 לירון של שקד הדר ויערה    רק עוד רגע קט...  
3/11/2003 11:21 ימית של יותם    נוני יקרה! אני יכולה להבטיח לך דבר אחד: בפנים הוא לא יישאר!!! תעצמי עיניים, קחי אוויר, זה או-טו-טו יקרה! (ל"ת)  
3/11/2003 11:27 annat    אני מניקה כרגע אז הנה הלינק. אל יאוש ובהצלחה  
3/11/2003 11:28 קרן    אני כל כך מבינה  
3/11/2003 11:30 צורית    שכחתי לציין שאצלי עברו 12 שעות מתחילת הזירוז עד ללידה עצמה (ל"ת)  
3/11/2003 11:46 נוני    תודה על כל התגובות, זה כל כך עוזר!  
3/11/2003 12:04 לירון של שקד הדר ויערה    עדכון על הבי"ח  
3/11/2003 12:24 צורית    בקשר לבית החולים  
3/11/2003 13:03 נגה    גם אני מסיימת ביום רביעי 42 שבועות  
3/11/2003 14:30 מירי הוותיקה    מחזיקה לך אצבעות ושולחת זר וירטואלי של ניחומים  
3/11/2003 14:44 ליאתיתי    למרות שבול קראתי כתבה שהעובר מחליט מתי יוצאים...  
3/11/2003 22:44 אמא11    נוני יקרה, משהו טבעי מאוד (לא זירוז)  
4/11/2003 04:54 נוני    עכשיו כמעט 5 בבוקר...  
4/11/2003 08:17 נגה    לנוני באהבה  
4/11/2003 09:45 נוני    היי נוגה!  
4/11/2003 09:57 אמא11    נוני??? "אמרה לי רופאה אחת שסטטיסטית נשים שלא ילדו במהלך שבוע 41 , 80% מהן יצטרכו זירוז כי זה לא יבוא מעצמו." רופאה? אפשר לצרף אותה לפסטיבל מספרי סיפורים?  
4/11/2003 10:12 שלומית    נוני, למה לריב עם התינוק שלך עוד לפני שהוא נולד?  
4/11/2003 23:31 נגה    לנוני היקרה  
3/11/2003 10:48 אבא טיפול בפצע ושריטה
3/11/2003 11:33 צורית    להירגע! ולא לעשות כלום  
3/11/2003 15:01 תמר    גם מריחת חלב אם עוזר מאוד על הפצע (ל"ת)  
3/11/2003 16:43 אבא    תודה ! (ל"ת)  
3/11/2003 17:11 annat    אבא, כדאי להתרגל... זה קורה כל הזמן  
3/11/2003 10:24 פיר הנקות תכופות עד כמה? בגיל שבוע
3/11/2003 10:49 ימית של יותם    קודם כל- ימבה מזלטוב!! ולגבי ההנקה...  
3/11/2003 12:08 רומי    פיר היקרה- המון מזלטובים  
3/11/2003 14:30 סיגל    למה מוצץ? (ל"ת)  
3/11/2003 14:42 סיגל    ושוב, למה מוצץ?  
3/11/2003 09:57 עתליה לוחפורום (ל"ת)
3/11/2003 09:58 קרן    מחפשת הומאופט באיזור גדרה??? (ל"ת)  
3/11/2003 10:02 אפרת של אוריאל    אנחנו מחפשות עוד שתים או שלוש אמהות שרוצות לעבוד מהבית...  
3/11/2003 10:42 מירב שרמן    *°*°*°* סטרטאפ אמהות (=סטרטאם) סניף נס-ציונה יוצא לדרך ..... *°*°*°*  
3/11/2003 11:13 אלה    בהצלחה למיזם! למישהי יש רעיון היכן ניתן לשכור רולר בלידס?תודה (ל"ת)  
3/11/2003 11:28 אוריתה    מירבי!!! בהצלחה ענקיייייייייייית. ראיתי אז, ולא הגבתי. אני קוראת יחסית הרבה יותר ממה שכותבת בימים אלה. את אדירה ומופלאה. ואלה  
3/11/2003 11:32 annat    מישהי (הדס?) יודעת מה האתר של ביטוח לאומי ואיך מגישים תביעה לדמי לידה של עצמאית?  
3/11/2003 11:38 יעלי    לענת - לינק לאתר מצורף  
3/11/2003 11:43 בא לי לצרוח    אוף  
3/11/2003 11:44 רותמית    קורס עיסוי תינוקות בהרצליה  
3/11/2003 11:52 אלה    לזו שבא לה לצרוח-ותודה על הרולרבלידס  
3/11/2003 11:53 בומר    עדיין בענייני מטפלת  
3/11/2003 12:15 אגת    תתקשרי אליי, אני פנויה ומאוד רוצה לעזור- אגת 009  
3/11/2003 12:36 היילי    חוזרת על שאלה מהעמוד הקודם - המלצה על רופא אא"ג (לתינוקת) שמקבל דרך כללית בחיפה - ? any one (ל"ת)  
3/11/2003 12:42 אגת    למתוסכלת חסרת הגרון  
3/11/2003 12:55 רותי ע    *** אתר בנושא עיסוי תינוקות ***  
3/11/2003 13:40 הולנדר אורית    חוגי תנועה וחוויה לגיל הרך  
3/11/2003 13:53 גליה של אלה    מישהו יש לפ-טופ משומש למכירה? (ל"ת)  
3/11/2003 13:56 רומי    זקוקה לעזרתה של תיתי או לכל מי שמבינה בענייני שיניים  
3/11/2003 14:18 נטע    אולי מישהי יודעת או מכירה פעילויות לתינוקות בירושליים (אזור המושבה הגרמנית/ארנונה)? אחותי הירושלמית שואלת (ל"ת)  
3/11/2003 15:09 4 עונות    ****** לכל קהל ה"בונבונים" והוריהם המבקרים אותנו **********  
3/11/2003 16:09 חמו    עיסוי תינוקות - לקבוצה שמתארגנת בביתי חסרה אם נוספת מי שמעוניינת יכולה לפנות בלוח ואני אצור איתה קשר. (ל"ת)  
3/11/2003 16:59 מיכל קסטן    עדכון לגבי קבוצת אמהות ותינוקות  
3/11/2003 18:03 Tamara    לגליה של אלה - יש לנו לפ טופ משומש למכירה  
3/11/2003 19:14 יעלה ו.    ***דחוף - מחפשת מטפלת/משפחתון במבשרת***  
3/11/2003 20:46 נועה הירושלמית    נטע כשתמצאי תספרי לנו גם (ל"ת)  
3/11/2003 21:18 גליה של אלה    לתמרה - רק עכשיו ראיתי שענית לי פה. שלחתי לכם גם אימייל  
3/11/2003 23:49 שים    רוצה להיות אופר/מטפלת ויש לי הרבה נסיון!  
4/11/2003 00:16 מימה    מחפשת מטפלת ברמת אביב  
4/11/2003 07:52 במבי    לענת - ביטח לאומי  
10/11/2003 12:20 לימור    זקוקה לעזרה מנשים בהריון ראשון  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש