פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1692   1691   1690   1689   1688   1687   1686   1685   1684   1683   1682   1681   1680   1679   1678   1677   1676   1675   1674   1673    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

2/11/2003 21:55 יונית כאבים בפטמות
2/11/2003 23:00 דיאנה    הכאב שאת מתארת נשמע יותר  
2/11/2003 21:01 טנטל יש לי תחושה של חוסר חלב או שהוא מאחר להגיע. היתכן?
3/11/2003 07:44 יעלה    לא כתבת כמה זמן זה נמשך  
3/11/2003 13:56 טנטל    רוצה ועוד איך להמשיך בהנקה  
2/11/2003 20:43 מיכל תינוק בן 7 חוד' זוחל רק אחורה. נורמלי? (ל"ת)
2/11/2003 21:19 דניאלה    מיכל  
2/11/2003 21:21 תמי.ד.    נשמע מאוד רגיל - תחילתה של זחילה  
2/11/2003 22:11 מעיין של ליב    נידחפת באותו עניין שאלה לענת סימון:  
2/11/2003 22:16 לירון    מיכל- עוד פרטים יוכלו לעזור- כמה זמן הוא זוחל אחורה?  
2/11/2003 23:09 הדס    מיכל - זחילה אחורנית  
2/11/2003 23:10 הדס    למעין -  
2/11/2003 23:11 הדס    מעין - תיקון קל לתשובתי  
3/11/2003 07:40 מיכל של איל    נשמע לי נורמאלי לגמרי!  
3/11/2003 11:32 אוריתה    אוי וידאו וידאו... רק עכשיו נפל לנו האסימון ואנחנו נחפזים לרכוש :-). גם אלמה זוחלת אחורה  
3/11/2003 14:18 ורד של שחר    אוריתוש...  
5/11/2003 08:14 מעיין של ליב    הדס- תודה עכשיו שלירון אמרה לי את עיסוקיך קודם לא ידעתי.....יום נעים ...מעיין. (ל"ת)  
2/11/2003 20:01 אפרת ש מחפשת תיתולים מבד
2/11/2003 20:22 סיס    באתר "באופן טבעי" תמצאי כתובות וטלפונים (ל"ת)  
2/11/2003 20:44 פולינה    בחנות דיאדה פרדס-חנה (דך אם) 04-6272172 (ל"ת)  
3/11/2003 07:35 jo    תסתכלי באתר http://www.chitulim.com/  
3/11/2003 09:58 אמא לשניים    חיתולי בד  
2/11/2003 18:59 חגית מהי עליית משקל תקינה לתינוקות? (ל"ת)
2/11/2003 20:23 סיס    עקומות הגדילה המעודכנות:  
2/11/2003 21:07 ד"ר ליבוביץ    שימי לב שאלה עקומות גדילה מארה"ב  
2/11/2003 21:17 סיס    לדר ליבוביץ, בעניין עקומות הגדילה:  
2/11/2003 21:52 ד"ר ליבוביץ    לסיס - בקרוב, אולי עוד שנתיים.... (ל"ת)  
2/11/2003 23:08 דיאנה    מה לגבי עקומות הגדילה הבאות? הם הן לא עקומות גדילה מיוחדות ליונקים?  
3/11/2003 20:40 סיס    דיאנה, תודה! (ל"ת)  
4/11/2003 06:33 דיאנה    סיס - אין בעד מה - אבל אני מניחה שאלו לא עקומות רשמיות  
2/11/2003 18:26 רוית ב' כמה שאלות על פעילויות: שחיה וכו.
2/11/2003 18:47 רונה    עדיף לא בחורף (ל"ת)  
2/11/2003 20:29 נטע    בת כמה הקטנטונת ומהיכן אתן? (ל"ת)  
2/11/2003 20:32 נטע    סליחה קפצה לי ההודעה...  
2/11/2003 20:34 רוית ב'    היא בת תשעה וחצי חודשים- אנחנו באמת בשרון אבל החוג תנועה הוא ממש מעבר לכביש. מאוד נוח.תודה. (ל"ת)  
2/11/2003 21:32 עופרה    רוית ב, אם לא מתמידים איתם , הם שוכחים  
2/11/2003 18:07 אביחי איך יוצרים קשר עם מנהלי האתר ?
2/11/2003 18:12 אלה    תכתוב מייל ruti@leida.co.il (ל"ת)  
2/11/2003 18:15 זהר    ממש כאן בפורום או בלינק הבא  
2/11/2003 20:12 עדי אמא של יובל    יש לך רעיון לרוטב?  
2/11/2003 20:13 עדי אמא של יובל    הודעה הקודמת היא OT לדניאלה. סליחה. (ל"ת)  
2/11/2003 21:31 דניאלה    עדידוש  
2/11/2003 21:45 עדי אמא של יובל    דניאלה - אין כמוך! תכף נלך לנסות. להתראות מחר? עדי (ל"ת)  
2/11/2003 21:56 דניאלה    רוצה עוד פעם גינה בבוקר? (ל"ת)  
2/11/2003 22:09 עדי אמא של יובל    כן. ואולי ויצמן אחה"צ? אני אתקשר אליך בבוקר  
2/11/2003 17:05 רותי ריבוי מי שפיר
2/11/2003 21:08 אחת    גם מעודדת וגם מסתייגת  
3/11/2003 14:10 רותי    כל הצרות יכולות להתרחש  
2/11/2003 16:17 מירי הוותיקה צינון-מה לעשות????
2/11/2003 16:52 שרה    שוקולד לא כדאי, יש בו סוכר והחיידקים אוהבים סוכר  
2/11/2003 19:06 פינוקיו    פתרונות נוספים:  
2/11/2003 22:37 מירי הוותיקה    תודה על התגובה +תוצאות+קצת דכדוך  
2/11/2003 22:41 מירי הוותיקה    שאלה לפינוקיו-אכיניצאה  
2/11/2003 22:48 קרן ה    תרופת פלא  
3/11/2003 07:49 יעלה    לקרן, מה זה בדיוק R49? הומאופתי? אחר?  
3/11/2003 14:21 מירי הוותיקה    קרן זה רק בסופר פארם??? ומצטרפת לשאלות של יעלה (ל"ת)  
2/11/2003 15:43 המדווחת מוסף הריון ולידה מיוחד (לינק מצ"ב) - כוןלל כתבות על אולטרסאונד, ניתוחים קיסריים ועוד
2/11/2003 15:50 אמא11    ואו, תודה  
2/11/2003 16:26 annat    OT ללירוני: אני בנאדם חדש אחרי הטיפול שלך ביום שישי, ולכולן -  
2/11/2003 16:49 במבי    ot - המסעדה בדיאדה כבר פתוחה? (ל"ת)  
2/11/2003 16:50 שרה    הפריה חוץ גופית ושכחיות תאומים\שלשיות זהים  
2/11/2003 17:38 הנספח התרבותי של פולין    לשרה  
2/11/2003 17:55 לירון    ענתי....תודה..... (ל"ת)  
2/11/2003 18:13 צורית    אמא 11- זה אוסף של כתבות שפורסמו במועדים שונים. במבי- לדעתי עדיין לא (ל"ת)  
2/11/2003 19:05 ויטס    שאלה לשרה  
2/11/2003 20:00 שרה    לוויטס:  
2/11/2003 20:48 פולינה    במבי - המסעדה תפתח (אם תרצה השם...) בעוד כחודש וחצי-חודשיים. אבל שווה לחכות.... (ל"ת)  
2/11/2003 21:17 שרה    OT: מצאתי קטלוג לבגדים מדהימים בטעם צרפתי, שאפשר להזמין מחו"ל  
2/11/2003 21:28 הללי    OT לפולינה  
2/11/2003 21:32 פולינה    הי הללי יקרה  
3/11/2003 12:11 המדווחת    לשרה-קטלוג שווה  
2/12/2003 17:50 גלי    פרטים לגבי העיסוי המוצלח  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש