פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1692   1691   1690   1689   1688   1687   1686   1685   1684   1683   1682   1681   1680   1679   1678   1677   1676   1675   1674   1673    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

1/11/2003 15:01 במבי הקקי של הטרולית שלי מה-זה מסריח. ליאתיתי, זהר, אוריתה ומי שמבינה...
1/11/2003 15:17 לירון    עפרה (ל"ת)  
1/11/2003 15:21 לירון    ברח לי  
1/11/2003 17:23 צבר    אולי זה קשור לחומוס ?  
1/11/2003 17:29 אפרת של אוריאל    במבי...  
1/11/2003 18:54 נועה    במבי יקרה  
1/11/2003 21:28 צורית    נועה- חציOT  
1/11/2003 21:49 לא מבינה    לגמרי לא מבינה מה הולך פה: במבי, ילדת או לא? ומה התכוונת להגיד? מרב שאת מנסה להתנסח לא מבינים אותך! וחוץ מזה- די עם שנאת החינם הזו: שלך כלפי אחרים ושל אחרים כלפיך. (ל"ת)  
1/11/2003 22:00 הפעם בעילום    במבי, עם כל הכבוד, ובהחלט מורגש כאן שנפגעת, יש כאן שימוש גס בנסיבות: חזרת מאזכרה, אז מה את רוצה? שלאנשים יהיה על המצפון? נו באמת. ודי . די לחגיגה האנונימית! הגיע הזמן שמישהו יקום ויחליט  
1/11/2003 22:07 במבי    פרשנות (ללא מבינה) ותגובות (לשאר)  
1/11/2003 22:36 זהר    במבי מתוקתי, לא קראתי על אילו השמצות מדובר אבל שולחת לך חיבוק גדול !!! (ל"ת)  
1/11/2003 23:39 במבי    להפעם בעילום ולזהר  
2/11/2003 00:34 ליאתיתי    עפרה!  
2/11/2003 01:09 דנה השניה    במבי  
2/11/2003 10:33 עופרה    במבי,  
2/11/2003 12:24 שירין    במבי יקרה - אני מזדנבת כהרגלי ואין לי הרבה מה להוסיף, רק  
2/11/2003 15:21 במבי    ליאתיתי, דנה (הראשונה בשבילי), עופרה ושירין  
1/11/2003 14:19 רוניה עזרה בהתמודדות
1/11/2003 16:45 מוניק    תנסי את דני עמית מרמת אביב. שמעתי על מספר מיקרים שהוא "חולל ניסים" עם ילדים והורים.  
1/11/2003 20:32 דר' ליאת הולר הררי    שתי הצעות-  
1/11/2003 22:51 דסי אשר    לא עושה ניסים- אבל טובה מאד  
1/11/2003 13:21 דאלי האם ניתן להרגיש ירידת מים בברכה ?
1/11/2003 13:27 עוד מדווחת    גם אם לא, זה כנראה ימשיך לטפטף לך אח"כ כל הזמן  
1/11/2003 13:30 אחת    בטוח שתרגישי כי  
1/11/2003 14:16 הללי    זה תלוי  
1/11/2003 18:57 נועה    מותר ואף כדאי  
1/11/2003 22:12 עוד מדווחת    2 נקודות נוספות -  
2/11/2003 09:13 איריס גוב    ילדתי במים. הלידה התחילה עם צירים ולא ירידת מים. השק פקע כשהייתי בתוך הבריכה, ובהחלט הרגשתי. (ל"ת)  
1/11/2003 12:00 שרונה איך לדבר עם בעל שלא עוזר בבית?
1/11/2003 13:07 יעל    ניסית לדבר איתו? (ל"ת)  
1/11/2003 13:11 הבעל של אחת    לשרונה  
1/11/2003 17:16 לשרונה מאיריס    רק לא בצעקות ולא בכוח !  
1/11/2003 21:07 שרונה    אוי תודה אתם מקסימים...  
2/11/2003 03:40 אמא של אדם    שרונה  
1/11/2003 10:53 אורית זירוז לידה
1/11/2003 11:02 הוטיקה    בשום אופן לא תחליף ללשאול את הרופאים, אבל-  
1/11/2003 13:32 אחת    לא מובן בכלל ולדעתי  
1/11/2003 10:31 יעל של גיא בנות יקרות, מבקשת את דעתכן
1/11/2003 12:05 שרונה    אוי מצחיק...  
1/11/2003 13:29 אחת    אצלנו זה בול אותו דבר (ל"ת)  
1/11/2003 13:35 עופרה    הם כל כך אמיתיים הילדים האלו..  
1/11/2003 15:14 א    כמו חתולים  
1/11/2003 19:01 נועה    גם אצלנו זה ככה - עם הכלבה!  
1/11/2003 22:26 אני    נועה - השוואה "מדהימה"  
1/11/2003 23:48 נועה    תודה אני, גם אני חשבתי כך (ל"ת)  
2/11/2003 10:47 עופרה    אגב, התכוונתי ל"כשהנעל מתאימה" (ל"ת)  
1/11/2003 10:19 מתענינת מדידת דופק של עובר
1/11/2003 20:40 אביטל    יש מכשיר כזה  
1/11/2003 21:45 חמוטל    יש בדיאדה  
2/11/2003 10:17 אורנה    הבנתי שהמכשיר גורם ללחץ מיותר במקום להרגיע  
1/11/2003 09:50 ימית של יותם מי יכולה לתת לי תשובה סופית וחד-משמעית לגבי הטמפרטורה שבה צריך להיות בקבוק תמ"ל לתינוק בן 3 חודשים??
1/11/2003 10:19 רונה    יקירה  
1/11/2003 10:21 ד"ר ליבוביץ    רונה צודקת - רק שימו לב שחייבים להרתיח גם מים מינרליים. הם לא סטרילים, ואפילו החברות אומרות זאת. (ל"ת)  
1/11/2003 12:06 שרונה    טמפ' החדר אני מניחה (ל"ת)  
1/11/2003 09:01 עינב שתי שאלות לגבי מטפלת ודיסת אורז
1/11/2003 16:47 יעלה    עינב ברוכה הבאה,  
1/11/2003 21:13 נירה    עינב יקרה, אני דווקא ממליצה לך  
31/10/2003 23:35 יעל האם חלב שאוב לא מאבד מערכו התזונתי בהקפאה? (ל"ת)
1/11/2003 07:13 ד"ר ליבוביץ    יש אובדן מסוים של מרכיבים  
1/11/2003 10:22 דבי    שאלה לד"ר ליבוביץ בקשר לתמ"ל  
1/11/2003 11:12 ד"ר ליבוביץ    ממש אין כל משמעות מעמיקה לסוג התמ"ל, בעיקר אם מדובר בתינוק שרוב מזונו חלב אם. (ל"ת)  
1/11/2003 11:12 מירה    ועוד שאלה לד"ר ליבוביץ - אם את כבר כאן (-:  
1/11/2003 12:03 ד"ר ליבוביץ    אין כל צורך בקורנפלור - זה סתם קלוריות ריקות. שוב - עד גיל חצי שנה אין צורך בשום דבר מלבד חלב, אלא במקרים יוצאי דופן. (ל"ת)  
1/11/2003 14:10 ליאתיתי    ### מאמר מעניין: הילד שתלטן ורודני? אולי הוא מבטא חרדות מוות ###  
1/11/2003 19:52 ליאתיתי    ### ועוד משהו נחמד (ככה זה כשעושים סדר במייל..(:) ###  
1/11/2003 20:51 ענתי    לדר' ליבוביץ' - מה נשמר טוב יותר מבחינת ערכי תזונה - חלב שאוב קפוא או מקורר? ותודה רבה על ההרצאה אתמול בדיאדה... (ל"ת)  
1/11/2003 22:06 ד"ר ליבוביץ    אם אפשר לא להקפיא, עדיף. תלוי כמובן כמה זמן צריך לשמור את החלב. (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש