פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1692   1691   1690   1689   1688   1687   1686   1685   1684   1683   1682   1681   1680   1679   1678   1677   1676   1675   1674   1673    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

30/10/2003 21:52 בלהה שאלה פרופ' דולברג שלא נענתה והנושא עדיין דחוף מאוד
30/10/2003 23:57 עוד מדווחת    ד"ר ליבוביץ' ענתה לך...  
30/10/2003 21:30 הריונית בת 38 לד"ר בר או ד"ר קרלוס - סיסי שיליה מול מי שפיר
30/10/2003 21:33 תמרה    כפציינטית, אני יודעת שדר' בר עדיין ממליץ על מי שפיר כנורמה. הוא עצמו בחופשה כעת. (ל"ת)  
30/10/2003 21:40 הריונית בת 38    תודה תמרה, מה הסיבה להמלצה? (ל"ת)  
30/10/2003 21:44 תמרה    עדיין נחשב שבסיסי שיליה אחוז ההפלות כפועל יוצא מהבדיקה גבוה ממי שפיר. אני מניחה שזה גם עניין של מיומנות. בארץ המי שפיר הרבה יותר נפוצה ולכן מיומנים בה יותר מהבדיקה השניה. (ל"ת)  
30/10/2003 22:47 הריונית בת 38    תודה (ל"ת)  
31/10/2003 01:26 דר קרלוס רוזנברג    הריונית בת 38 יקרה  
31/10/2003 11:26 נני    ד"ר קרלוס רוזנברג, תודה על התשובה המפורטת והמלמדת. (ל"ת)  
31/10/2003 12:52 ורדי    אחת הסיבות לשיעור הפלות גבוה יותר אחרי סיסי שליה  
31/10/2003 15:20 אביב    שאלה נוספת בנושא לד"ר קרלוס  
31/10/2003 18:17 דר קרלוס רוזנברג    תשובה לאביב  
31/10/2003 21:25 אביב    זה עונה תודה רבה (ל"ת)  
30/10/2003 21:19 מיקי התלבטות..
30/10/2003 21:31 תמרה    שום דבר לא ידוע עד שהוא לא ידוע  
30/10/2003 23:21 יעליקה    מצטרפת לדבריה של תמרה ועוד  
31/10/2003 00:39 יעל של גיא    הייתי בדיוק באותו מצב בדיוק אותם נתונים  
31/10/2003 02:42 אמא11    מה כוונתך "לוותר מראש"?  
31/10/2003 08:00 במבי    מיקי  
31/10/2003 14:35 נועה    במבי במבי מה שלומך  
1/11/2003 19:39 מיקי    מה ההמשך?  
1/11/2003 22:05 סיס    למיקי  
1/11/2003 22:51 במבי    מיקי - את מתכוונת אלי?  
30/10/2003 21:17 רונילי מחפשת גניקולוג (עדיף גניקולוגית) עם אורינטציה אלטרנטיבית (איזור המרכז), יש דבר כזה???(ל"ת (ל"ת)
30/10/2003 21:36 ג    מה זה אוריינטציה אלטרנטיבית, די נמאס מהפלצנות!!! (ל"ת)  
30/10/2003 22:21 annat    ג, מה קרה? רונילי, אם תמצאי אני רוצה גם (ל"ת)  
30/10/2003 23:07 לירון    האם את צריכה למעקב הריון? אם כן אז  
31/10/2003 01:27 לימון    ד"ר קרלוס רוזנברג  
31/10/2003 02:43 אמא11    לפחות מהתשובות שלו כאן, ד"ר קרלוס הוא בהחלט רופא כלבבי! (ל"ת)  
31/10/2003 04:33 Mori    ד"ר פיליפ זאבו, רופא מקסים, מקבל ברעננה דרך מכבי, שיתף פעולה כאמרתי שאני מתכננת ללדת בבית. (ל"ת)  
31/10/2003 12:34 אפרת של אוריאל    ד"ר שרה דניאל ברחובות. מתוקה, מקסימה ולא מלחיצה. נסעתי אליה גם כשגרתי בערבה וגם בירושלים וגם בת"א. שווה ביותר! (ל"ת)  
31/10/2003 14:39 נועה    OT לאפרת של אוריאל  
31/10/2003 16:51 הללי    לאפרת- דרך איזה קופה היא עובדת? (ל"ת)  
31/10/2003 18:25 רונילי    תודה שאלה לאפרת וגם הסיבה...  
31/10/2003 18:28 רונילי    ושחכתי גם  
31/10/2003 18:44 אפרת של אוריאל    לנועה ולרונילי  
1/11/2003 12:58 תמי אמא של אלה    ממליצה גם על דר' קרלוס רוזנברג (ל"ת)  
1/11/2003 19:51 נועה    אפרת של אוריאל תודה תודה  
30/10/2003 20:47 אמא של עדי האם הגענו לגיל שהפיצי "מנסה" אותנו או שזה משהו אחר?
30/10/2003 21:55 ליאתיתי    הי ..  
31/10/2003 04:36 Mori    אל תכנעו לה, נכון שיותר נחמד לשחק אבל יש את כל היום בשביל זה. לילה-ישנים. אחרת תהיו מוכנים לבילוי לילי כל יום והלכה האנטימיות ומעט הזמן שחשוב גם להורים ביחד. (ל"ת)  
31/10/2003 09:40 דניאלה    הי אמא של עדי  
30/10/2003 18:19 יעל שלו דרושות נשים מניקות לצילום לקלטת מחר ב"דיאדה" (בהתנדבות)
30/10/2003 18:56 פולינה    תודה ליעל. בדיוק התכוונתי להכניס תזכורת להפנינג מחר.... (-: (ל"ת)  
30/10/2003 20:35 jo    מתי ההרצאה של ד"ר ליבוביץ מחר? (ל"ת)  
30/10/2003 20:45 פולינה    ההרצאה תתחיל בסביבות 10:00 (ל"ת)  
30/10/2003 21:29 סתם מעירה    למה לא בתשלום?  
30/10/2003 21:38 זהר    לסתם מעירה - באמת הערה סתם. מיותרת. ליגת ללצ'ה היא גוף התנדבותי  
30/10/2003 22:00 שבית    זהרק'ה - את עוד ערה? לכי לנוח נשמה. (ל"ת)  
30/10/2003 22:08 אמא של אדם    זהר ובנות - איך היה ביריד? וגם לשבית  
30/10/2003 22:19 שבית    לאמא של אדם  
30/10/2003 23:11 נועה    לאמא של אדם ולכולן, בעצם  
30/10/2003 23:24 שבית    נועה - אני שמחה שהסתדרת, באמת קצת דאגתי. (ל"ת)  
30/10/2003 23:32 צורית    נועה! וגם עוד כמה  
31/10/2003 02:46 אמא11    סתם מעירה - אני איתך  
31/10/2003 05:33 עדה    פולינה/יעל - אז איפה חונים כשבאים לדיאדה? (ל"ת)  
31/10/2003 06:46 annat    מצטרפת להתפעלות ולתודות לזהר  
31/10/2003 07:46 יעלה    צורית, מה? היית אתמול? איך פיספסתי אותך? ולנועה וענת, תודות.  
31/10/2003 09:00 צורית    יעלה, אכן פספוס  
31/10/2003 09:34 איריס גוב    זהר'קה מצטרפת לתודות, ותמסרי בבקשה נשיקות גם ליעל.  
31/10/2003 11:26 יעלה    איריס , מה שלומ אלה?  
31/10/2003 16:38 עדי י'    תודה למי שהגיעו היום לצילומים, לדיאדה שאירחה וליעל שלו על שפרסמה את הבקשה  
1/11/2003 20:27 נועה    תודה  
30/10/2003 17:36 ליאת גן/משפחתון בחיפה
30/10/2003 15:45 ויקי אכילה מבקבוק
30/10/2003 15:57 אליה1    נסי עם כפית, החליפי גם סוג הבקבוק. נסי הכל והיי נחושה! (ל"ת)  
30/10/2003 15:57 אמא    אל תתייאשי  
30/10/2003 16:35 ציפי    גם אצלינו בקבוק של nuk הציל את המצב. שווה לנסות (ל"ת)  
30/10/2003 19:30 ליאורקה    אצלנו הבקבוק של פלייטקס תמיד התקבל באהדה!  
31/10/2003 06:00 תותי    גם אני עברתי את הסיפור הזה, ובהמלצת הרופאה שלי (ל"ת)  
31/10/2003 06:04 תותי    המשך... הקשתי enter בטעות  
31/10/2003 22:12 עינת מ    עוד עצה לגבי בקבוק  
30/10/2003 14:41 אמא האגיס
30/10/2003 14:53 עוד מדווחת    תנסי פה  
30/10/2003 15:44 טוש    הודעה לדניאלה שענתה לי לגבי מתכונים לגיל 9 חודשים  
30/10/2003 15:53 תותי    יכול להיות שהאגיס גורמים לפריחה? (ל"ת)  
30/10/2003 15:58 annat    תותי - ראי הלינק הבא  
30/10/2003 18:23 דבי    הופתעתי לטובה לגבי חיתולי  
30/10/2003 19:02 דניאלה    טוש, קצת לחוצה בזמן עכשיו, במהלך הסופ"ש מבטיחה להכניס את המתכונים. (ל"ת)  
30/10/2003 20:21 רוניתה    ## OT לחברות, עדכון על שחרון.. ##  
30/10/2003 20:41 עדי אמא של יובל    רוניתה - מקווה ששחר שירגיש טוב מהר. תעדכני (ל"ת)  
30/10/2003 22:08 מירבת    רוניתה, תרגישו טוב כמה שיותר מהר, אני אדבר איתך בשבוע הבא. (ל"ת)  
30/10/2003 22:18 ליאתיתי    רוניתה תרגישו טוב!!!!! ולתותי  
30/10/2003 22:24 מיכל פ    רוניתה, (ל"ת)  
30/10/2003 22:25 מיכל פ    רוניתה, תרגישו טוב, ותעדכני בבקשה... לילה שקט וקריר... (ל"ת)  
30/10/2003 23:04 נועה    רוניתה, תהיו בריאים! נורא לא נעים... וסופשבוע רגוע (ל"ת)  
31/10/2003 01:04 דניאלה    רוניתוש  
31/10/2003 08:48 במבי    רוניתה  
30/10/2003 14:18 שולי משהי מכירה ויכולה לחוות דיעה על דר' יורם נוימן מהרצליה? (ל"ת)
30/10/2003 21:05 דיאנה    האם הוא המטולוג ילדים מתל השומר?  
31/10/2003 07:58 מייקי    ד"ר נוימן מקבל קודם כל רק פרטי, הוא דיאגנוזיסט בחסד- אבל גרידי לכסף בצורה קצת מוגזמת. (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש