פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1252   1251   1250   1249   1248   1247   1246   1245   1244   1243   1242   1241   1240   1239   1238   1237   1236   1235   1234   1233    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

28/4/2003 23:14 נתי עברנו היום היפוך מוצלח
28/4/2003 23:31 אמא 11    מזל טוב ונשיקות. חבל שכאב, אבל זה כמובן פחות כואב  
29/4/2003 08:19 לירון    יופי!!!  
29/4/2003 09:04 איימי    איזה יופי. (ל"ת)  
29/4/2003 09:26 זהר    נפ-לא !!! מצטרפת ללירון - חשוב כעת  
29/4/2003 14:40 נתי    תודה רבה, אני באמת מקווה שזה ישאר ככה, ותודה רבה על העצות!  
29/4/2003 22:46 נירה    נתי, נפלא! צירפתי לך לינק שאולי יעניין אותך  
30/4/2003 01:35 נ    נתי שמחה לשמוע שעבר בשלום. שיהיה בהצלחה.. (ל"ת)  
5/5/2003 00:45 רונית    מחשבות מהבטן על היפוך  
5/5/2003 02:05 נירה    ווהאו רונית!  
28/4/2003 22:54 תמרה כל הנושא הזה של מבצע הלידה ולפולינה
28/4/2003 23:17 פולינה    תמרה - זה לא בדיון המקורי  
29/4/2003 08:21 לירון    פולינה  
29/4/2003 09:44 ארנה    לתמרה-לניאדו  
29/4/2003 18:16 גילי אבישי    את מוזמנת להתקשר אלי או לכתוב למייל המצורף  
28/4/2003 22:46 מיכל סדר יום לתינוק בן חדשיים
29/4/2003 08:06 אסנת    פשוט לשים אותו במנשא ולהתעסק בענייניך,כלים,כביסה,וכו' (ל"ת)  
29/4/2003 09:03 איימי    מסכימה עם אסנת, זה מה שגם אני עשיתי. (ל"ת)  
29/4/2003 10:07 עדי אמא של יובל    טיולים בחוץ עם עגלה. זה גם יכול לרווח לך את ההנקות ומזג האוויר מצוין. (ל"ת)  
29/4/2003 10:33 סאלוש    מעט גירויים  
29/4/2003 10:34 ארזית    מנשא תינוכיס ויאללה לעיינים השוטפים :)  
29/4/2003 10:37 סאלוש    חותמת על כל מילה של ארזית וגם  
29/4/2003 10:52 שחר ב    אני אף פעם לא הצלחתי ליישם את העצה הזאת של הכלים והכביסה  
29/4/2003 12:16 ארזית    לא יודעת...לי דווקא היה די נח, וככה גם יכלתי  
30/4/2003 02:27 מיכל ע'    למיכל - שאלה לא קשורה  
30/4/2003 15:26 סאלוש    מיכל ע' - למה את חושבת שהוא לא אוכל מספיק?  
1/5/2003 19:26 מיכל ע'    לסאלוש- הוא פשוט מפסיק לאכול ומתחיל להתאמץ, כנראה בגלל הגזים. (ל"ת)  
1/5/2003 20:42 סאלוש    אני לא תחליף ליעוץ הנקה מקצועי. אבל  
1/5/2003 23:14 מיכל ע'    לסאלוש- סוף סוף הוא התחיל לינוק קצת יותר, אני חושבת שזה בגלל המיץ שומר שאני שותה, או שפשוט הוא התרגל. תודה. (ל"ת)  
1/5/2003 23:25 סאלוש    יופי!  
28/4/2003 21:31 מעיינה הצבת גבולות בגיל שנה וארבע
28/4/2003 22:37 צורית    רק על עצמי לספר ידעתי  
28/4/2003 22:42 דנדוש    מעיינה יקרה אני חושבת שבאיזשהו שלב צריך להתחיל להציב גבולות  
28/4/2003 23:01 רוית    מצטרפת ומוסיפה  
28/4/2003 23:39 אמא 11    אל תטפס על השולחן, למה לוותר?  
29/4/2003 00:06 ענת ב    אם את לא באמת מתכוונת לזה, אל תגידי לא  
29/4/2003 00:10 ענת ב    ושכחתי: כשאומרים "לא" יותר מדי פעמים  
29/4/2003 00:33 מרב ב    גם אנחנו לא אומרים כל הזמן לא לקטנטונת (בת שנה ו-5 כמעט)  
29/4/2003 08:56 ורד    מנוס מחופש, או איך נבהלתי מזה שאני אימא  
29/4/2003 09:32 איריס גוב    גבולות זו לא מילה מגונה. אנחנו מחפשים אותם מרגע לידתנו  
29/4/2003 09:50 נירה    איריס, הוצאת לי את המילים מהפה, בדיוק התכוונתי לכתוב על תיאום עמדות...  
29/4/2003 10:18 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    גבולות מתעתעים  
29/4/2003 10:27 ורד    אורית, דרך אגב, מה קורה אצלכם עם האמבטיה? כי אצלנו אין שיפור. יש לך רעיונות חדשים? (ל"ת)  
29/4/2003 10:29 איריס גוב    אורית, אהבתי את שכתבת  
29/4/2003 12:25 אסנת ש.    ואולי מישהי יכולה לעזור לי? הצבת גבולות לילד בן 4  
29/4/2003 13:37 זהר    אוסי אני מתביישת להציע לאמא מנוסה כמוך אבל האינטואיציה שלי אומרת  
29/4/2003 14:37 יעליקה    או שכן או שלא  
29/4/2003 14:38 מיכל פ    לאסנת- הפלא ופלא,  
30/4/2003 01:00 אסתית    אוסנת, זכורה לי תקופה כזו ולפעמים זה חוזר  
30/4/2003 11:06 אסנת ש.    זהר, מיכל ואסתית - המון תודה  
30/4/2003 20:32 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    לאיריס ולאסנת  
1/5/2003 10:50 ורד    תודה אורית, אחות לצרה (ל"ת)  
1/5/2003 12:25 אסנת ש.    "אמא: "דמקה" מתה היום...."  
1/5/2003 14:27 נירה    אסנת אסנת אסנת אסנת!!!!!  
1/5/2003 18:16 ענת ב    אסנת, כמה עצוב, ויחד עם זאת כמה משחרר  
1/5/2003 21:57 נירה    ענת כתבת כל כך יפה!  
2/5/2003 09:05 אסנת ש.    תודה נירה וענת יקרות  
2/5/2003 20:03 נירה    יצא בטעות... מבטיחה לא לחזור על זה (-: (ל"ת)  
2/5/2003 23:50 אסנת ש.    ענת יקרה  
3/5/2003 14:08 ענת ב    אבל אסנת זה אחד השמות האהובים עלי. אין סיכוי שאקרא לך אוסי. (ל"ת)  
3/5/2003 19:12 אסנת ש.    מה באמת?!  
28/4/2003 20:23 mommy פיטורי מטפלת (אשמח לקבל תשובה מציונה או כל מי שמבינה)
28/4/2003 21:20 תמרה    נראה לי שמגיע לה  
28/4/2003 22:18 אמא של ליאור    קודם כל הנה האתר של קו לעובד  
28/4/2003 22:20 מרב ב    את יכולה לנסות לברר ב:  
28/4/2003 22:25 אמא של ליאור    הנה חוק פיצויי פיטורין  
29/4/2003 10:00 נטלי    קודם כל - למה בכלל שילמתם עליה ביטוח לאומי וכל השאר?  
29/4/2003 23:02 mommy    תודה לכולן - עדכון קצר .  
28/4/2003 20:18 איריס שאלה לטובה על תוספות תזונה
29/4/2003 07:12 אני    אני הוספתי שקדיה וטחינה למאכלים שונים. מאוד משמין וטעים. (ל"ת)  
29/4/2003 08:53 אלמונית    חמאה רכה. כמו שהאמהות שלנו היו עשות לנו דיסה כשהיינו קטנים  
30/4/2003 14:23 סמדר    תוספות  
30/4/2003 15:33 סאלוש    אולי עדיף שמן זית במקום קנולה?  
30/4/2003 16:19 ענת ב    איריס, אני חושבת שזה יהיה לא-אֵתי מצד טובה להגיב פה  
28/4/2003 19:40 הלחוצה לתשובה(מיכל) פענוח תוצאות בדיקה
28/4/2003 19:58 רותמית    למיכל  
28/4/2003 22:27 מרב ב    רותמית צודקת. כדאי לגשת לרופא. (ל"ת)  
28/4/2003 17:03 צילה זקוקה דחוף לתשובה!!!
28/4/2003 17:47 שבית    צר לי שאין לי ממש תשובה אבל...  
28/4/2003 20:10 מירי הוותיקה    גם אצלי  
28/4/2003 21:35 ענת ב    הרחבת חדרי מח - תוכלי למצוא עוד מידע ע"י חיפוש "היררוצפלוס" (בלי גרשיים)  
28/4/2003 22:08 ענת ב    סליחה, טעות כתיב: המונח הוא "הידרוצפלוס" (ל"ת)  
29/4/2003 20:07 דוידה    אתן בטוחות שהרחבת חדרי מוח והידרוצפלוס זה אותו דבר? (ל"ת)  
29/4/2003 22:46 ענת ב    לא, זה לא אותו הדבר, חדרי מוח מוגדלים הם סימפטום של הידרוצפלוס (ל"ת)  
28/4/2003 15:58 רון מוהל בן צבי כספי-המלצות דחוף!! (ל"ת)
28/4/2003 21:10 פולינה    רון / אבי  
28/4/2003 15:42 ח' תל השומר או איכילוב - מה כדאי?
28/4/2003 19:04 אינשם הפעם    בייבי אפרופו  
28/4/2003 19:18 מ    גם אלי לא התייחסו בתינוקיה, בתל השומר (ל"ת)  
28/4/2003 19:46 מיכל    לא לחדר לידה בתה"ש, כן לתינוקיה.  
28/4/2003 19:46 מ המקורית    אנא, הוסיפי ציון אחר לשמך, שלא יתבלבלו ביננו...תודה! (ל"ת)  
28/4/2003 21:01 פולינה    אנחנו אומרות שתקראי את התקנון ותעזרי במנוע החיפוש  
28/4/2003 21:17 סיון    אלי התיחסו מקסים בתל השומר (ופולינה... קצת עדינות לא הזיקה לאף אחד)  
28/4/2003 22:28 לירון    קצת כבוד לפורום ולתקנון שלו, גם לא תזיק לאף אחד. וכגע לפי מספר ההודעות החדשות- אין לא כבוד ולא הערכה. תודה לפולינה על כל הסדר שהיא עושה כאן. (ל"ת)  
28/4/2003 23:27 פולינה    תודה לירון (-: כתבתי לך משו בעניין היובש בעפעפיים (ל"ת)  
29/4/2003 09:52 זהר    מצטרפת ללירון בתודות לפולינה על עבודה קשה וכפוית טובה, ולגבי תה"ש וליס  
29/4/2003 12:20 מאיה של איתי    בייבי אפרופו  
29/4/2003 12:47 אנונימית כרגע    התינוקיה של תה"ש  
29/4/2003 13:52 זהר    נתנו את התינוקת לאמא אחרת ?! מזעזע !!! ממש טראומטי. (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש