פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1212   1211   1210   1209   1208   1207   1206   1205   1204   1203   1202   1201   1200   1199   1198   1197   1196   1195   1194   1193    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

6/4/2003 12:55 הריונית בהריון שני פחד מהלידה...
6/4/2003 13:12 נירית שפירא    יקירה. בואי לכנס הקרוב שלנו ב11.4 אולי תתחזקי באמונתך בעצמך ואולי תחליטי לבחור במיילדת פרטית או בתומכת לידה  
6/4/2003 13:19 אורלי של ליאור    מסכימה עם נירית. ליווי אישי מקצועי תומך ללידה יכול להבטיח חוויה חיובית מתקנת. (ל"ת)  
6/4/2003 13:19 אורלי של ליאור    מסכימה עם נירית. ליווי אישי מקצועי תומך ללידה יכול להבטיח חוויה חיובית מתקנת. (ל"ת)  
6/4/2003 13:20 נירית שפירא    מתפרצת עם בקשת עזרה לכנס ביום שישי- זקוקים לשולחנות מתקפלים וכיסאות  
6/4/2003 13:24 הריונית בהריון שני    תודה על העצה -  
6/4/2003 13:37 לורה קאת    הריונית יקרה, אני כ"כ מזדהה איתך...  
6/4/2003 14:14 '    יאללה,כמה אדיוטים וילדותיים הכינויים שאת בוחרת,לורה קאת ולאה קשיבלו-זה מזכיר לי  
6/4/2003 15:15 נורית המקורית    הי, בעיני זה דווקא מגניב ושנון ומעיד על אינטיליגנציה גבוהה של הכותבת. מזכיר לי  
6/4/2003 16:01 לירון    אויש, נמאס מהערות ילדותיות ואדיוטיות של אלמוניות ילדותיות...מזכיר לי את כיתה א'...די כבר! (ל"ת)  
6/4/2003 16:09 דבי לית    חשיבותה של רצינות - לפסיק היקרה  
6/4/2003 17:14 נורית המקורית    פתאום נזכרתי שלפני כמה דיונים היתה טרולית בשם פסיק, אז נא לא להוסיף יותר תגובות לשירשור למעט בנושא המקורי שלו. (ל"ת)  
6/4/2003 17:53 שוז    כתובת לכנס ושעה? (ל"ת)  
6/4/2003 17:57 מיכל רטנר קן- תור    בקשת מידע  
6/4/2003 18:08 יחיה בידור    דבי/לורה יקרה העם איתך (גם עם תוכן הודעותייך) (ל"ת)  
6/4/2003 19:18 י    טרולית?פסיק?אתן נורמליות?  
6/4/2003 19:34 Ilana Shemesh, natural midwife    You must call Sarit Zeltzer for advice and support  
6/4/2003 20:49 מיכל    לא ממש עצה.  
6/4/2003 21:56 איימי    להריונית בהריון שני  
6/4/2003 23:15 שרית זלצר    יש דרך להתגבר על הפחד  
7/4/2003 08:21 שחר ב    דבי לית - אני דוקא חשבתי לבקש ממך שתזדהי לפני שאת יולדת, כדי שנדע להעריך את מי שמקשט את הפורום בצורה כל כך הומוריסטית ונחמדה (ל"ת)  
7/4/2003 10:38 דין דין    דבי לורה וכ"ו גם אני נהנת ממך (ל"ת)  
7/4/2003 11:40 פולינה    שוז וכולן - הנה שוב ההזמנה המלאה לכנס 'נשים קוראות ללדת' ביום ו'  
7/4/2003 13:37 דבי לית    תודה למי שפרגנה. ובקשר לזיהוי  
7/4/2003 14:01 שרלוק הולמס    דבי לית, אני יודעת מי את........ (ל"ת)  
7/4/2003 14:30 לשרלוק פסיק W אייך שלא תרצי    בבקשה זו הוכחה שאת טרול, תשיגי לך חיים אהובתי (ל"ת)  
8/4/2003 08:58 זהר    שרלוקית, כמה וכמה מאיתנו כבר יודעות ובכ"ז מכבדות. נסי ותהני. (ל"ת)  
8/4/2003 23:03 איריס אשוח    דבי לורה וכו  
6/4/2003 12:39 רחלי הרצאה-רפואת שיניים לילדים
6/4/2003 13:00 ותיקה    לרותי קרני הורוביץ  
6/4/2003 14:16 א    אני עם ותיקה.רותי-זה לא זה כבר זמן מה.יוחזר פורומנו המקסים לאלתר. (ל"ת)  
6/4/2003 15:17 נורית המקורית    רותי את דעתי את כבר מכירה. אנא כיתבי כאן קצת יותר... (ל"ת)  
6/4/2003 16:51 איריס גוב    מצטרפת לדעת קודמותי,  
6/4/2003 18:54 לירון    רותיייייייייייי............................... (ל"ת)  
7/4/2003 09:09 זהר    גם אני מצטרפת (כאילו דא), ראיתם איך נראה  
7/4/2003 09:15 זהר    אה, ורותי -  
7/4/2003 10:08 דיאנה    אוי זהר...  
7/4/2003 11:31 זהר    דיאנה - טפו טפו טפו... (ל"ת)  
7/4/2003 17:16 רותי קרני הורוביץ    פורום מהיר, ארנקים גנובות  
8/4/2003 10:22 דיאנה    אבל הוא כן היה בתיק, כל התיק אבד  
8/4/2003 10:55 איריס גוב    ידידתי, הודעותיך כמשב רוח רענן תמיד.  
8/4/2003 11:38 דיאנה    אם תהיתם למה אני מתכוונת  
8/4/2003 11:47 ענת ב    אחחחח, דיאנה, איך אפשר להישאר אדישים? (ל"ת)  
8/4/2003 12:05 אסנת ש.    אוי דיאנה..... וכמה מילים על עין הרע  
8/4/2003 12:24 ענת ב    אסנת, איזה מוסר השכל! אימצתי מייד! מדפיסה ותולה על הקיר (ל"ת)  
8/4/2003 12:30 אסנת ש.    ענת, לכבוד הוא לי... (-: (ל"ת)  
8/4/2003 14:41 איריס גוב    דיאנה יקירה, אל לך להתעצב.  
9/4/2003 01:10 ריש    דיאנה,  
9/4/2003 01:14 רותי קרני הורוביץ    להשקיע בקשר  
9/4/2003 02:44 ענבר    דיאנה, לא אדישים, רק לא מספיקים לעמוד בקצב  
9/4/2003 09:25 זהר    דיאנתנו היקירה, אני דווקא כן הגבתי אבל  
9/4/2003 09:36 אורלי_ו    דיאנה  
9/4/2003 10:54 נירה    הי דיאנה מותק, אני חושבת ש  
10/4/2003 07:52 דיאנה    תודה לכן על התגובות  
10/4/2003 09:36 ריש    חזרתי לפה, רק כדי לראות מה מצבך...  
10/4/2003 13:16 איריס גוב    יופי יקרה, שמחה שהחיוך חזר לפרצוף.  
10/4/2003 22:40 אסנת ש.    מצטרפת לשמחות לראות שיותר טוב לך (ל"ת)  
6/4/2003 12:39 הילית מטפלת ושכרה-קצת דחוף
6/4/2003 13:09 רויטל*    בייביסיטר/מטפלת מומלצת - למי שצריך  
6/4/2003 15:42 אסנת    שכר מטפלת  
7/4/2003 08:38 אישי    אסנת את עושקת את המטפלת שלך (ל"ת)  
7/4/2003 14:08 אמא לשניים    דרושה בייביסיטר/מטפלת בהרצליה  
6/4/2003 12:29 עדי אמא של יובל מתי מתחילים לחלום?
6/4/2003 19:03 סאלוש    לא יודעת... אבל  
6/4/2003 19:47 עדי אמא של יובל    היא נולדה ב-13 לדצמבר? (ל"ת)  
6/4/2003 19:50 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    היי עדי, חלימה  
6/4/2003 20:20 עדי אמא של יובל    אורית, תודה  
7/4/2003 00:56 סאלוש    תודה אורית! ולעדי -  
7/4/2003 08:41 עדי אמא של יובל    בוקר טוב סאלוש  
6/4/2003 12:06 אילנית יוגה באזור השרון
6/4/2003 12:11 יעל    סטודיו סי כמובן... (ל"ת)  
6/4/2003 15:42 מורגין    אשמח לשמוע ממקור ראשון למה סטודיו סי כ"כ טוב ומומלץ, האם זה מצדיק את המחיר שהם גובים? תודה (ל"ת)  
6/4/2003 16:37 סי השיאים    כמתעמלת סטודיו C שנים רבות (און אנד אוף)  
6/4/2003 18:16 נועה    עניני התעמלות וסטודיו סי  
7/4/2003 10:30 מ יכל רטנר קן-תור    מחפשת רופאת נשים באזור קריית אונו והסביבה  
7/4/2003 10:32 מיטל    מחפשת רופא ילדים טוב - באזור השרון  
6/4/2003 12:04 ציציקלופ שאלה לשואבות
6/4/2003 12:54 הילית    תגובה ל"ציציקלופ"  
6/4/2003 14:04 ענת ב    שתי תשובות לשתי השאלות  
6/4/2003 23:21 ציציקלופ    ענת- איך הגעת לדיונים האלו? תודה! (ל"ת)  
7/4/2003 10:06 ענת ב    איך הגעתי לדיונים  
7/4/2003 10:39 ענת ב    אגב,  
7/4/2003 15:13 אמא של ליאור    ציציקלופ, כמה יוצא לך?  
6/4/2003 11:45 אנונימית מחזה מזעזע בסיור בבית חולים - קצת ארוך
6/4/2003 11:56 יעל    צרחות בחדר לידה  
6/4/2003 12:00 אלה    לאנונימית  
6/4/2003 12:12 מרינה של נועה    צרחות בחדר לידה  
6/4/2003 12:30 אנונימית    תודה על התשובות ותגובה לאלה  
6/4/2003 12:51 אורלי של ליאור    קיבלת כבר תשובות נכונות ואני רוצה להוסיף  
6/4/2003 13:03 נירית שפירא    אנונימית יקרה- אין קשר בין איך שהיא נשמעה למה שעברה באמת- יש ביננו דמרטיים והיסטריים ויש מאופקים או מאופקות ושקטות -שאלה של אופי וגם של צורך  
6/4/2003 13:07 נירית שפירא    ואם את רוצה לקבל את מסמכינו כיתבי אלי  
6/4/2003 17:52 סאלוש    מה שלי עזר  
6/4/2003 18:09 מאמאצ'יקה    אני יכולה לספר לך על עצמי  
6/4/2003 18:58 חן חנלכולן    תודה לכולכן, עזרתן גם לי. נושא הכאב מטריד גם אותי בימים האחרונים. ועוד הגיג קטן משלי  
6/4/2003 19:24 צורחת    אי אפשר לדעת מראש  
6/4/2003 19:43 תיתי    התמודדות עם כאב, פחד ומשהו קטן לסאלוש  
6/4/2003 20:36 ליאתיתי    חן חנל...  
6/4/2003 21:12 אלה הצורחת    דוקא לי מאד עזר להשמיע קולות נמוכים  
6/4/2003 23:42 ריש    מה את עושה כשכואב לך?  
7/4/2003 00:59 סאלוש    תיתי יקרה  
7/4/2003 04:13 עידית    צרחות........  
7/4/2003 09:50 גילי אבישי    לכל הצועקות ,היולדות והשאר  
7/4/2003 10:28 Hilla    ברתי 2 לידות בלי אפידורל. אחת טראומתית ונוראה בה "החזקתי את עצמי" ולא צרחתי ואחת נפלאה בה זרקתי ז על כולם ועשיתי מה שבא לי (בין השאר לצרוח).  
7/4/2003 14:32 חן חנלכולן    הדיון הזה יפה. נתרמתי. וליאתיתי  
7/4/2003 14:42 נירה    חה חה חה, מזכיר לי בלידה שלי  
7/4/2003 16:28 גילי אבישי    הילה אני חולקת עלייך  
7/4/2003 17:22 Hilla    גילי, זה בדיוק העניין, אין לידה "קלה" כמו שרבים מברכים  
7/4/2003 21:43 אמא 11    אני כשמאחלים לי "לידה קלה" אומרתת - אין לידה קלה, ברכו אותי שתהיה קצרה  
7/4/2003 23:23 נועה    אמא 11, *זה* באמת מפחיד יותר מכל ההודעות הקודמות... (ל"ת)  
8/4/2003 09:20 אמא 11    נועה'לה (הריון ראשון?) אני מציעה  
8/4/2003 15:46 נועה    תודה אמא יקרה  
6/4/2003 11:20 יעל_מ צריכה עזרא במתן עצות לאמא טריה!
6/4/2003 17:48 סאלוש    היי יעל -  
7/4/2003 15:15 ענת ב    יעל, את מנוע החיפוש ניסית? (ל"ת)  
6/4/2003 11:12 שלי_י שאלה על שיניים,
6/4/2003 16:07 תיתי    יכול להיות שאלה השיניים, אם כי קצת מוקדם, או  
6/4/2003 22:21 הילה    אצלנו בדיוק אותו סיפור  
6/4/2003 22:30 ליאתיתי    אנחנו עם כל התופעות המבשרות כבר מגיל 4 חודשים. שי כבר בת 8 חודשים ... אנחנו עדיין מחכים. (: (ל"ת)  
6/4/2003 11:05 אמא עצובה קשה, קשה, איך עוברים את זה...
6/4/2003 11:24 רותם    מזדהה איתך, אבל...  
6/4/2003 12:19 עדה    מאוד קשה...  
6/4/2003 13:40 לילי    רותם, האם את מפנה מטפלת טובה? (ל"ת)  
6/4/2003 14:07 אמא 11    על ספטמבר ואמון בחיים  
6/4/2003 14:36 רותם    ללילי  
6/4/2003 19:08 אמא עצובה    היום הלכתי "לבקר" בתינוקיה,  
6/4/2003 19:55 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    אמא 11, חותמת על כל מילה שלך... אהבתי! (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש