פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1212   1211   1210   1209   1208   1207   1206   1205   1204   1203   1202   1201   1200   1199   1198   1197   1196   1195   1194   1193    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

3/4/2003 10:37 לסחוב עוד קצת... חופשת לידה לפני הלידה- יאוש
3/4/2003 10:55 יעל    חופשת לידה לפני הלידה...  
3/4/2003 10:56 אני    למה יצאת לחופשה לפני הלידה?  
3/4/2003 11:11 מירב.ל    *****קורס הכנה ללידה וקורס עיסוי תינוקות מוזלים, לבנות הפורום!!ב'"תחושת בטן"  
3/4/2003 11:20 נועה    לחופשת שלום  
3/4/2003 12:36 צורית    קולנוע- ללכת לראות סרטים, והרבה. אח"כ לא תוכלי בלי בייביסיטר ובלגן. (ל"ת)  
3/4/2003 13:00 ארזית    גם אני יצאתי לחופשה שבוע לפני...אבל כחופשת מחלה  
3/4/2003 22:17 ליהי תפנן    נופשת בטרם עת יקרה :-)  
3/4/2003 09:20 דניאלה בגדי היריון + שתייה
3/4/2003 09:56 בלו    אמנם יקר מאוד אבל שווה מאוד..  
3/4/2003 09:59 זהר    בלו - LOL... אז מה, אני מבינה שלא זול שם...? (ל"ת)  
3/4/2003 10:23 חיה של שירי    ואם את רוצה דברים לא יקרים...  
3/4/2003 10:27 רויטלנעה    OT סליחה על ההתפרצות: מרינה של נעה האם את כאן? השמיעי קול (ל"ת)  
3/4/2003 10:32 ארזית/@@    כמה אתרים טובים לעניין  
3/4/2003 10:44 שוז    בגדי הריון  
3/4/2003 10:44 שוז    בגדי הריון  
3/4/2003 10:54 תמי    דניאלה, כן, זה נורא  
3/4/2003 11:01 אני    שתיה מגוונת  
3/4/2003 11:16 גליה    יכול להיות די נורא  
3/4/2003 11:34 ענת ב    סודה לשתייה ובגדים  
3/4/2003 11:37 דנה קסלמן    בזל המחירים מופקעים  
3/4/2003 11:46 נועה    הי גליה עניתי לך בדיון הקודם (תודה וסליחה) (ל"ת)  
3/4/2003 12:00 ענת ב    ההריונית התורנית במשרד מוסרת  
3/4/2003 12:14 ענת ב    אני בשוונג: הנה כתבה מ-YNET על "אופנת הריון" מאת גאיה קורן  
3/4/2003 12:14 angel    אין אחת ששונאת מים יותר ממני אבל  
3/4/2003 13:14 סאלוש    לא מסכימה עם אנג'ל! אפשר גם מיץ  
3/4/2003 14:10 שירין    בגדי הריון בשלבים מוקדמים של ההריון  
3/4/2003 14:28 ענת ב    איך לסגור מכנסיים שלא נסגרים  
3/4/2003 14:41 נירה    יו ענת, ואני חשבתי שזה פטנט מקורי שלי! עובד מעולה ! וגם  
3/4/2003 14:50 שירין    ענת, נירה,  
3/4/2003 14:56 מרב ב    עוד חנות עם דברים יפים - "מבטן ומלידה" בצפון דיזינגוף (ל"ת)  
3/4/2003 15:05 angel    Salush,you're right, when they are NATURAL juices they are ok and even have vitamins...I am generally against sugar, but I tend to forget that not everybody has SAKERET HERAYON like me. (ל"ת).. (ל"ת)  
3/4/2003 15:07 ענת ב    שירין, מחמיאים למה? למתניים המתעבים? לבטנונה המבצבצת?  
3/4/2003 18:04 שליק    מטרנטי סטייל בצפון דיזינגוף  
3/4/2003 20:45 נירה    שירין- אני עשיתי שני דברים:  
3/4/2003 22:30 מיקה נה    אני קניתי רק 3 פריטים במטרניטי סטייל במשך כל ההריון. אם את קטנת מידות  
4/4/2003 02:42 שרי    ועוד פטנט בענייני מכנסיים...  
4/4/2003 10:09 איריס גוב    לאור הדיון הזה, אני לא יודעת אם לבכות או לצחוק  
4/4/2003 15:26 שין    ממליצה בחום על Motherland  
4/4/2003 16:11 שירין    תודה על שלל הרעיונות, וכמה חוויות מהקניות של היום בבוקר  
4/4/2003 17:48 נועה    איריס, אז את כנראה נראית מצויין גם בהריון... אה?  
6/4/2003 15:36 איריס גוב    נועה'לה העלת חיוך על שפתי. כן גם זו דרך להסתכל על הדברים  
6/4/2003 23:29 נועה    הי איריס  
3/4/2003 02:18 שליז כיף-כסא
3/4/2003 07:39 תיתי    ראיתי אותו ב"בייבי מישל" בירושליים. יש בעיה עם הריפוד של  
4/4/2003 11:35 שליז    תודה תיתי. עוד משהי/ו?????? (ל"ת)  
3/4/2003 00:16 הדס של מעין וניצן מה שותים? מים? תה?
3/4/2003 01:46 ריש    מים, מים בששון.  
3/4/2003 07:17 הדס של מעין וניצן    תודה ריש! מה היה עד היום...  
3/4/2003 09:01 תמי    הדס, כדאי פשוט לדלל  
3/4/2003 09:13 אסתית    גם אצלנו שותים בעיקר מים  
3/4/2003 10:56 תמי    אגב כוסות, כוס עם קש עושה לה את זה  
2/4/2003 23:06 אמא של עידן התפתלויות ותזוזות בזמן אוכל אצל תינוק בן 4 חודשים
3/4/2003 11:16 איריס ל    לא מכירה את התופעה אבל נראה לי שזה ממש לא טעים לו (ל"ת)  
2/4/2003 21:52 רונית חלב שאוב לא טעים
3/4/2003 00:36 neon    כמה זמן את מחוץ לבית? האם 60-80 מ"ל  
3/4/2003 08:45 איריס ל    אולי היא לא רעבה כשמאכילים אותה  
3/4/2003 09:12 רונית    כל ארוחה...  
3/4/2003 09:34 זהר    לגבי הכמות - יואב למשל  
3/4/2003 11:20 איריס ל    זה מעט!  
3/4/2003 12:33 רונית    אז מה לעשות  
3/4/2003 12:58 איריס ל    כמובן שלא התכוונתי לכך שתכריחי אותה  
3/4/2003 12:58 מיכל ל    אולי זו באמת שביתת רעב  
3/4/2003 18:07 גליה    ועוד שאלה בעניין חלב שאוב  
2/4/2003 20:57 gabi baby trolly
2/4/2003 20:05 אמא של ליאור איך יודעים שהילדה מוכנה להתחיל ירקות ופירות?!?
2/4/2003 20:21 חיה של שירי    *** OT - הכן תינוקך לקיץ!?? ודייסות **  
2/4/2003 20:23 פולינה    עוד OT אחד: ****הכנס ביום שישי ב'אגדת דשא' בוטל עקב מיעוט נרשמים***** (ל"ת)  
2/4/2003 21:40 ענת ב    אמא של ליאור, קראי את המאמר של טובה  
2/4/2003 22:35 ענת ב    התינוק בקיץ  
3/4/2003 09:26 אורלי של ליאור    "הכן תנוקך לקיץ" - יש לי המלצה לגבי קרם הגנה  
3/4/2003 09:42 זהר    וואללה המון דיונים שימושיים היום, תודה לפותחותיהן (מים, קרם הגנה...)  
3/4/2003 11:00 ענת ב    אורלי, תודה על ההמלצה, הוספתי לרשימת הקניות... (ל"ת)  
3/4/2003 11:11 ענת ב    וזהר, "לא רק דיסה" זה לא רק שם של ספר  
3/4/2003 11:28 זהר    אורלי וענת תודות לשתיכן !!! (ל"ת)  
3/4/2003 16:12 לירון    זהר גם טליה וגם איתי אוהבים דיסת שיבולת שועל...אמיתית כזאת, לא של "תינוקות"  
4/4/2003 08:08 רותם ו שות    לדעתי דייסה זה טוב כשרוצים להוריד כמויות חלב  
2/4/2003 20:04 hilala לאורית ולכולן: יש סיבה לדאגה?
2/4/2003 22:13 שרונה    אין סיבה לדאגה אבל..  
3/4/2003 09:41 אורלי של ליאור    אני יכולה לספר שליאורי רואה את אמא שלי  
3/4/2003 09:59 ארזית,    נשמע לי נהדר  
3/4/2003 10:24 עדי    הכל לטובה  
3/4/2003 14:30 hilala    תודה ותודה! ל"ת (ל"ת)  
4/4/2003 02:46 שרי    והילה שלי כל היום קוראת "טהטה" או "טהטה דידה" ( תרגום - סבתא חסידה..)...תהיי שמחה ולא מודאגת...!!! (ל"ת)  
6/4/2003 08:54 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    באיחור, בגלל חופשה, אבל מצטרפת  
2/4/2003 20:02 מבקש עצה איך מסבירים לפעוט שאביו אינו מעוניין בקשר
2/4/2003 20:13 חיה של שירי    מצטערת, אין לי עצה לשאלתך הקשה אבל אולי תוכל להיעזר באתר פסיכולוגיה אחר, שבכל מקרה אני רוצה להמליץ עליו כאן לכולן: http://www.selfdiscovery.co.il/ (ל"ת)  
2/4/2003 22:13 סאלוש    לשקר ובעצם לומר את האמת  
2/4/2003 22:14 שרונה    אני נוטה להסכים עם סאלוש (ל"ת)  
2/4/2003 22:26 אלמונית    רק להפנות להתיעצות עם פסיכולוג או יועץ. הזדמנות להזכיר שוב את דרורית אמיתי דרור המופלאה. מומלץ לגשת אליה. (ל"ת)  
3/4/2003 09:40 תותשדה    אני הייתי נזהרת מאמירות שיכולות להביא שאלות נוספות  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש