פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1192   1191   1190   1189   1188   1187   1186   1185   1184   1183   1182   1181   1180   1179   1178   1177   1176   1175   1174   1173    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

18/3/2003 16:05 נטע-לי תגידו, אני נורמלית ?
18/3/2003 16:08 יעל    הכי נורמלית שאפשר (ל"ת)  
18/3/2003 17:12 אני    זה כל היופי!!! (ל"ת)  
18/3/2003 17:12 מרב ב    בטח שאת נורמלית (וזה ההורמונים שמדברים...)  
18/3/2003 17:15 נטע-לי    אה, ודאי, מירב  
18/3/2003 17:34 מעיין של ליב    רוצים עוד אחד כי רוצים לאהוב ולחבק ולתת ולקבל לעוד חלקים שלנו  
18/3/2003 18:24 שרי    נטע לי הנורמלית... כולנו קצת לא נורמליות מהיותנו נשים לא?  
18/3/2003 20:53 איריס אשוח    סופר נורמלית אבל תני לעצמך את הזמן להנות ממנה לפני שאת מביאה עוד אחד  
18/3/2003 15:53 לירון גדול או קטן????
18/3/2003 16:18 שבית    אם יש כזאת מצוקה, אולי תפתחי משפחתון בעצמך? (ל"ת)  
18/3/2003 16:32 שלי 2    לירון, 3 גננות על 16 ילדים נשמע לי מוגזם  
18/3/2003 18:29 תמי    לירון, נתחזקה דעתי בעד המשפחתון  
18/3/2003 18:29 שרי    דווקא חושבת בדיוק ההפך מטלי...  
18/3/2003 18:29 שרי    דווקא חושבת בדיוק ההפך מטלי...  
18/3/2003 19:03 שרי    ולמה יצא לי טלי? לא יודעת. שלי2-סליחה. על הטעות...ועוד פעמיים.. (ל"ת)  
18/3/2003 20:24 אמאמה    אני חוששת מסיטואציה של מטפלת יחידה  
18/3/2003 21:27 הדס    טוב, מגובה נסיוני של שני ילדים בכל המסגרות שבעולם (ויצו, מטפלת, משפחתון) אוכל לומר לך  
18/3/2003 21:58 לירון    טוב..נראה לי שאין מנוס מלהמשיך לחפש  
19/3/2003 11:05 ענת ב    מצטרפת לנחרדות מהרעיון של אישה אחת וארבעה פעוטות יום שלם בדירה  
19/3/2003 13:58 לירון    ענת ב. תודה  
19/3/2003 16:56 ענת ב    לירון, נשמע כמו ה"שישייה" בקיבוץ-של-פעם. לכי על זה, ביחוד אם הדס ממליצה! (ל"ת)  
19/3/2003 23:25 הדס    הי ענת, טוב לראותך...  
19/3/2003 23:35 ענת ב    הדס! איזה כיף לך בלי מייל...  
20/3/2003 10:37 אם תצחק    לירון, אני גם ממודיעין. לדעתי, אפשר עדיין למצוא משהו טוב.  
20/3/2003 16:19 לירון    ענת ואם תצחק. תודה. אני אתקשר אל רווית (ל"ת)  
18/3/2003 13:58 אמהית תזונה של תינוק בן 10 חודשים
18/3/2003 17:08 בלו    מצ"ב לינק למאמר של טובה קראוזה בעניין  
18/3/2003 18:13 אמאמה    אולי וירוס? (ל"ת)  
18/3/2003 13:53 אימא ואבא פחד מזרים
18/3/2003 14:02 שולה    מבטים מפקפקים?  
18/3/2003 14:07 אימא ואבא    תודה לך שולה!  
18/3/2003 15:24 דפנה$    גם אצלנו היתה תקופת הצרחות  
18/3/2003 16:04 הילית    לרגע חשבתי שאת מספרת על הבת שלי....  
18/3/2003 16:36 מעיין של ליב    לאמא ואבא כאילו דברתם בעבורי  
18/3/2003 16:53 בלו    מוכר מאוד..  
18/3/2003 16:53 לירון    מעין. זה לא קשור לחורף או לקיץ  
18/3/2003 12:00 מבולבלת הצילו
18/3/2003 13:25 מירב    חיזוקים  
18/3/2003 15:52 ארזית    מאד מבינה את מצבך  
18/3/2003 19:24 רוני    כל כך מבינה אותך...  
18/3/2003 21:45 איריס אשוח    רוני  
19/3/2003 09:06 רוני    לאיריס אשוח  
19/3/2003 22:35 איריס אשוח    רוני  
18/3/2003 10:49 שירה בענייני חיתולים וקקי
18/3/2003 11:11 בלו    ללא תובנות מרשימות..  
18/3/2003 11:23 מעיין של ליב    ניסית טיטול אחר? (ל"ת)  
18/3/2003 12:18 נני    שירה,  
18/3/2003 12:47 mirit    גם אני משתמשת בהאגיס  
18/3/2003 16:15 יעל    תנסי...  
18/3/2003 17:44 צורית    זה יותר עניין של גיזרת החיתול מאשר של כושר ספיגה  
18/3/2003 21:49 איריס אשוח    עוד לא קרה לנו אבל  
19/3/2003 12:30 ענת ב    קקי עד העורף  
18/3/2003 09:59 חני בקיעת טוחנות מוקדמת והשלכות עתידיות-לתיתי ולמבינות
18/3/2003 10:07 חני    כמובן ש"מוקדם" אינו כעת, אלא בגיל 7-8 וכד'... (ל"ת)  
18/3/2003 10:39 אמאמה    הקשתי בגוגל ומצאתי את האתר הבא  
18/3/2003 10:49 תיתי    לא שמעתי על קשר בין הופעה מוקדמת של שיניים ומחזור  
18/3/2003 12:27 אמאמה    לגבי גז צחוק- שאלה לתיתי  
18/3/2003 14:23 תיתי    גז צחוק  
18/3/2003 14:33 ש    מוצץ ןחניכיים  
18/3/2003 18:16 אמאמה    תיתי תודה, דווקא היה מעניין לעבור היפנוזה... (ל"ת)  
18/3/2003 18:56 תיתי    ל-ש: לא הבנתי. יש לתינוק שיניים? אם לא, לכי לרופא לבדוק מה הולך שם. ולנעקרת לעתיד  
18/3/2003 20:32 אמאמה    לתיתי  
18/3/2003 22:46 תיתי    לצערי, לא מכירה מהפנטים בדרום, אבל  
19/3/2003 09:05 אמאמה    תודה תיתי (ל"ת)  
19/3/2003 09:28 חני    תודה לתיתי ולאמאמה (ל"ת)  
18/3/2003 07:48 בייב אני לא בהריון, אבל רוצה לברר משהו על האפי-נו
18/3/2003 14:38 ארזית    לא מצאת חומר על סכנות כי אין...  
18/3/2003 21:47 המשיבון    דווקא יש סכנה של קרעים ודימום, שאף נדונה בעבר בפורום זה (ל"ת)  
18/3/2003 22:23 סאלוש    חפשי את הדיון הרלוונטי (ביחס למה שכתבה המשיבון)  
18/3/2003 00:00 דנידין יותר משהעגל רוצה לינוק הפרה רוצה להניק
18/3/2003 00:56 סיגלגלי    דנידין ליבי איתך  
18/3/2003 01:09 דנידין    סיגלגלי, תודה  
18/3/2003 03:13 שרון-ש    דנידין יקרה,  
18/3/2003 08:18 אמאמה    דנידין  
18/3/2003 10:10 לימ    המון חיזוקים  
18/3/2003 10:28 לימ    דנידין, סליחה על הטעות בשם (ל"ת)  
18/3/2003 11:06 בלו    דנידין יקרה מאוד  
18/3/2003 11:11 liat    דנידין יקרה, הייתי שם לא מזמן  
18/3/2003 18:39 שרי    לחבק את הכאב...  
19/3/2003 04:33 שרה    דנידין יקרה, הייתי במקום שלך אין לי מילים כמה שזה מתסכל  
19/3/2003 08:31 זהר    מצטרפת לשרה ולבלו - האם היתה יועצת הנקה  
19/3/2003 08:58 שחר ב    דנידין יקרה, תארת מילה במילה את החוויות שעברו עלי  
19/3/2003 11:52 ענת ב    הניחי לעצמך לבכות, אבל אל תשכחי להביט קדימה  
17/3/2003 22:18 אלמונית הפעם שמעו קטע
17/3/2003 23:07 פורימונית    נראה לי שבעלי עשה לי את מה שאת עשית לבעלך..... (ל"ת)  
17/3/2003 23:26 עדין אלמונית    מה בעלך מניק? סתם בצחוק... בכל מקרה אחרי שהאושר התעורר לינוק  
18/3/2003 00:26 אנט    גדול:)))) הולכת לישון עם חיוך, לילה טוב (ל"ת)  
18/3/2003 07:26 רותי קרני הורוביץ    מכירים את יוסי גיל מעמותת הורות שווה?  
18/3/2003 11:12 liat    מלכה.אמ"ל. (ל"ת)  
18/3/2003 20:57 אלמונית בדרך להזדהות    ליאת ואנט  
18/3/2003 21:59 לירון    לא הבנתי למה האלמוניות מלכתחילה...:-) (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש