פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1172   1171   1170   1169   1168   1167   1166   1165   1164   1163   1162   1161   1160   1159   1158   1157   1156   1155   1154   1153    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

16/3/2003 11:03 דנה זקוקהלעצה בענין האכלה מבקבוק(החנקויות, עצירות ועוד)+שינה בטרמפולינה
16/3/2003 11:41 ענתי    בקשר לשינה בטרמפולינה  
16/3/2003 17:25 ענבל ל    שלום דנה, נשמע שאתם מתמודדים עם לא מעט קשיים,  
16/3/2003 23:45 חיה של שירי    לדנה...  
17/3/2003 10:37 דנה    הרבה תודה לכולן, ותשובה לענבל  
16/3/2003 10:58 אמא שחוזרת לעבודה תחליף חלב
16/3/2003 12:53 Hilla    אני באופן אישי לא נתתי תחליף מעולם, אבל קראתי  
16/3/2003 14:36 המשיבון    אולי, במקרה, התחלת לתת גם ברזל? זו עלולה להיות הסיבה (ל"ת)  
16/3/2003 14:39 שרון-ש    רק לידיעה, ניתן להחליף תמ"ל כל 4 ימים. (ל"ת)  
16/3/2003 14:42 נטלי    סימילאק עשה לבת שלי (ולעוד 3 תינוקות שאני מכירה  
16/3/2003 10:52 אמוש ביתי בת 10 חודשים ומתעוררת מהשינה בבכי רם
16/3/2003 14:38 שרון-ש    אמוש,  
16/3/2003 09:32 יעל_מ צריכה עזרה דחוף
16/3/2003 09:37 כלבובה    נשמעת לי החלטה הגיונית מאוד לשלב הנקה עם בקבוק בלילה  
16/3/2003 09:44 ורד2    אנחנו בדיוק בימים אלו מנסים לתת בקבוק שאוב בלילה  
16/3/2003 09:54 מירב.ל    בדיוק בשלב שאת נמצאת בו, גם אני התחלתי לשלב תמ"ל  
16/3/2003 09:57 אמאמה    ליעל  
16/3/2003 10:35 מיכל    מדוע לא לתת בקבוק עם חלב אם? (ל"ת)  
16/3/2003 10:38 זהר    מצב ליועצת הנקה לדעתי - נשמע שהתפיסה לא אופטימלית ולכן ההנקה תכופה והאחוזון נמוך. שווה לדעתי לבדוק זאת. (ל"ת)  
16/3/2003 10:42 ענת ב    יעל, האם אשת מקצוע ראתה את מור יונקת?  
16/3/2003 10:43 ענת ב    אחחח זהר... ויעל: האם מור תמיד היתה באחוזון נמוך? והאם רופא ילדים בתמונה? (ל"ת)  
16/3/2003 10:45 דיאנה    נשמע מאד קשה לא לישון בלילה כל כך הרבה זמן  
16/3/2003 11:19 דנה    בלי רגשות אשם  
16/3/2003 11:41 יעל_מ    תודה על כל התמיכה ומספר תשובות!!  
16/3/2003 12:12 ענת ב    אם היא לא מתעוררת, אולי היא צריכה להמשיך לישון?  
16/3/2003 15:28 עפרה    יעל, אנחנו באותו גיל ובעשירון התחתון בטיפת חלב...  
16/3/2003 17:21 עדי אמא של יובל (לשעבר aa    למה דווקא איזומיל?  
16/3/2003 23:55 חיה של שירי    ליעל  
17/3/2003 08:45 דיאנה    יעל, לגבי השאיבות  
17/3/2003 09:05 יעל_מ    תודה, תודה, תודה, מכל הלב על כל התמיכה הנהדרת!!!!! (ל"ת)  
16/3/2003 07:59 אני המלצה ספרים
16/3/2003 08:10 פולינה    במדור המאמרים שוכנת טריה-טריה רשימת הספרים המומלצים של חברי הפורום שריכזה Liat (לינק בפנים)  
16/3/2003 08:22 אני    פולינה - תודה רבה! (ל"ת)  
16/3/2003 08:49 דיקלה    המלצה לספרים להפעלת תינוק  
16/3/2003 09:04 תיתי    דיקלה, "איפה גברת זרת" של שולה מודן. (ל"ת)  
16/3/2003 09:40 חני    חוברת הפעלה מצויינת, עד גיל שנה  
16/3/2003 12:48 רותם    מספר טלפון של ג'רי האן מרקוביץ- לא מצאתי  
16/3/2003 13:00 פולינה    רותם - תנסי דרך מ.מ.ש (היא מעבירה שם סדנה): 03-6472411 (ל"ת)  
16/3/2003 14:17 חני    לרותם-דווקא מצאתי במנוע החיפוש  
16/3/2003 07:16 איימי סדנת עיסוי תינוקות ברחובות תפתח ביום א' ה 23.3
16/3/2003 08:16 זהר    איימי בהצלחה, ופולינה - לדעתי יש מקום לאחד עם הודעות אחרות וליצור לוח. (ל"ת)  
16/3/2003 09:47 מירב.ל    בראשל"צ-מרכז 'תחושת בטן': קורס עיסוי תינוקות וקורס הכנה ללידה  
16/3/2003 11:25 חדשה כאן    מי מעבירה את קורס ההכנה ללידה בתחושת בטן? (ל"ת)  
16/3/2003 12:29 תמי    (טוב, גם אני) הכנה ללידה בנס ציונה  
16/3/2003 13:38 כרמיתה    סדנא להתפתחות מוטורית לתינוקות בחיפה  
16/3/2003 15:08 מיכל קסטן    אז, גם אני - קבוצה לאמהות ותינוקות  
16/3/2003 15:14 ענת סימון    אצלי נערכת כעת ההרשמה לקורסים וסדנאות להתפתחות מוטורית שיתחילו בסוף אפריל  
16/3/2003 15:47 מיכל קסטן    ושכחתי - קורסי הכנה ללידה (פרטיים/קבוצתיים) בכפר שמריהו - לפרטים 056-506008 (ל"ת)  
16/3/2003 16:09 ענת סימון    גם אני שכחתי לציין שהקורסים שלי בגן יבנה  
16/3/2003 16:16 Hilla    כולכן מוזמנות לקורסים שלי בפקולטה ברחובות...סתם! אני מנצלת את הלוח להגיגים על בורגר ראנץ'  
16/3/2003 17:09 גילי אבישי    בתחושת בטן-הללי אברמוביץ'',בנות שיחקתן אותה! בהצלחה לכולכן!!! באהבה גילי ואסתי (ל"ת)  
16/3/2003 21:12 מירב.ל    תשובה לחדשה כאן ושוב תודה לגילי אבישי המפרגנת בבנות!!  
16/3/2003 21:14 ע    מעוניינת לקנות בייבי סנס  
16/3/2003 23:50 גילי אבישי    למען הדיוק-הבנות שלנו הן תמי,איימי ,מיכל קסטן וכמובן הללי ואני מבסוטית חלס שהן עובדות! הביכורים שלי ושל אסתי! (ל"ת)  
17/3/2003 07:09 שרון-ש    אוף, הילה, איזה חשק עשית לי לבורגר ראנץ'. ומה אני אעשה עכשיו? ככה יפה? (ל"ת)  
15/3/2003 22:24 אלמונית מפחד עין רעה שימו לב לתשובה שבלינק המצורף! לכל מי שמתלבטת בקשר לברדסים: http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=103414 וסליחה שפתחתי הודעה. הפחד מצדיק הכול... (ל"ת)
15/3/2003 22:26 אותה אלמונית    תיקון הלינק  
15/3/2003 23:08 פולינה    האמת? ממש לא מצדיק הודעה חדשה, כשהדיון המקורי נמצא במרחק עמוד אחד אחורה בלבד. (ל"ת)  
16/3/2003 08:51 יעל    דרורית תודה על המידע. המקור שלך אמין? (ל"ת)  
15/3/2003 22:20 אסתי הריון תאומים בשק אחד
16/3/2003 00:03 דיאנה    הפניה לתשובה של ד"ר בר הם לינק לאתר תמיכה  
16/3/2003 10:28 גילי אבישי    שימו לב,גם בעלי מקצוע-רופאים ,מיילדות ,פיזחוטרפיסטיות, מדובר באשה שזקוקה למידע ממי שעבר בהצלחה הריון כזה.אם אתם מכירים מי שיהיה מוכן לדבר,לספר ולתמוך-תודיעו לאסתי,זה חשוב!!!!! (ל"ת)  
16/3/2003 11:17 Carmit_M    Had twins pregnancy, although not one sac  
16/3/2003 15:53 נומי    אסתי, אולי את יכולה למקד את השאלות?  
16/3/2003 16:01 אסתי    תאומים בשק אחד-ממה היא מפחדת  
16/3/2003 16:11 אסתי    תאומים בשק אחד-ממה היא מפחדת  
17/3/2003 09:34 נומי    תאומים מונוכוריונים  
17/3/2003 16:45 גילי אבישי    נומי וכרמית אני בטוחה שאסתי תודה לכן בעצמה,בכל מקרה אני אעביר את המידע,תודה!!! (ל"ת)  
15/3/2003 21:43 אמא יקרה לי על הגבול הדק שבין אהבה לשנאה
15/3/2003 21:48 רוית    הו אמא יקרה לי,  
15/3/2003 22:18 שלי 2    אמא יקרה לי, כמעט בכיתי. תוכלי לספר קצת מה הנסיבות שהביאו את אמך להיות כזאת ? (ל"ת)  
15/3/2003 23:20 אסתית    אמא יקרה לי,  
16/3/2003 01:11 שירי    יקרה, רגשת אותי עד דמעות, קבלי חיבוק חם ואוהב  
16/3/2003 01:27 גילי אבישי    איך להסביר מה הזכרת לי?  
16/3/2003 02:21 הגר    אמא יקרה לי.. לפני שאני קוראת את התגובות וחושבת בעצמי מה להגיב  
16/3/2003 02:49 שרי    אמא יקרה לי עד מאוד...  
16/3/2003 04:41 הגר    אמא יקרה לי יקרה, חזרתי ועדיין מאוד מבולבלת (ארוך)  
16/3/2003 08:14 זהר    וואו על הבוקר כזה פלאש באק, אמא יקרה לי מאד  
16/3/2003 08:50 ג'וי    אמא יקרה צרור מחשבות בעקבות המסר המרגש שלך  
16/3/2003 09:06 זהר    ג'וי אני בטיפול שעוזר לי מאד  
16/3/2003 09:08 תמי    טיפול  
16/3/2003 09:32 נועה ברקת    להתקדם אחורה  
16/3/2003 10:34 גילי אבישי    נעה,נגעת בי כל כך  
16/3/2003 10:43 אמא יקרה לי    בנות יקרות, אתמול ניצלתי את הבמה הויטואלית הטובה הזו להתפרקות רצינית  
16/3/2003 12:46 טלטל    לגבי החינוך הקיבוצי ולאמא יקרה לי-  
16/3/2003 13:10 אסנת ש.    גם אני "ניצולת השיטה"  
16/3/2003 13:44 אנונימית הפעם    לאמא יקרה לי ולשאר...  
16/3/2003 14:43 רותם    הרהורים על מצוקה אמהית  
16/3/2003 14:55 טלטל    לרותם- אשרייך. ואת נתת דוגמאות מצוינות  
16/3/2003 15:53 אבינדב    להיות נאהב (זהירות מטען חורג)  
16/3/2003 19:35 גילי אבישי    לאבינדב  
17/3/2003 09:30 הגר    אבינדב. מדהים. אומנם אני צריכה לקרוא את הגיגך שוב, אבל הם בהחלט מרתקים. פורים שמח. (ל"ת)  
17/3/2003 11:11 זהר    אבי יקירי אתה מעורר מחשבה והשראה כהרגלך. תודה לך ואהבה בלי סוף לכולנו. (ל"ת)  
19/3/2003 10:34 איריס גוב    לאבי, הצועד האמיץ בדרך אל האור  
15/3/2003 21:43 רוית פצעונים קטנטנים אדומים בקפלי הסנטר (חררא?)
15/3/2003 22:08 זולו    משחת רסקיו ולאורר הרבה את האיזורים הפורחים. ומתפרצת עם שאלה לגבי כדור ללידה, נדמה לי שהפזיותרפי? איפה אני יכולה לקנות כזה דרך הנט?  
15/3/2003 22:14 מרב ב    איפה קונים משחת רסקיו? (ל"ת)  
15/3/2003 22:15 זולו    בכל פארם. (ל"ת)  
15/3/2003 22:21 מרב ב    תודה, זולו. עד עכשיו ראיתי את הטיפות ולא את המשחה... (ל"ת)  
15/3/2003 22:39 דינה מ.    רוית, לפחות הנזלת התייבשה? שלנו כן, בינתיים  
16/3/2003 04:36 דיאנה    זולו - לא דרך הנט אבל דרך הטלפון  
16/3/2003 09:06 תמי    דיאנה- OT- לגבי תחפושת לבן זוגך-  
16/3/2003 09:06 זהר    דיאנה אני עניתי בדיון המקורי לגבי התחפושת - כן, כן, אני מדפדפת אחורה המון... (ל"ת)  
16/3/2003 10:32 דיאנה    תמי וזהר - תודה על הרעיונות המדליקים (ל"ת)  
16/3/2003 11:31 אריאל    מירה - לייבש היטב לאחר מקלחת ולמרוח מידי פעם בייבי פסטה (המשחה לטוסיק). עבר לנו תוך יומיים. (ל"ת)  
16/3/2003 12:30 תמי    דיאנה, תספרי לנו אח"כ למה הוא התחפש? (ל"ת)  
16/3/2003 18:17 זולו    דיאנה- תודה ((: (ל"ת)  
16/3/2003 21:08 רוית    תודה לכולן, ולדינה מ., רק נהיה יותר גרוע כפי שאת יודעת... (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש