פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1172   1171   1170   1169   1168   1167   1166   1165   1164   1163   1162   1161   1160   1159   1158   1157   1156   1155   1154   1153    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

12/3/2003 22:19 דנידין מיואשת טוטאלית
12/3/2003 22:29 איריס אשוח    בן כמה הוא? לא הייתי מפסיקה להניק  
12/3/2003 22:29 ליאתיתי    דנידין יקרה  
12/3/2003 23:17 ענבל ל    איך נראית ומרגישה פטריה בשד  
13/3/2003 00:10 דנידין    הקטנצ'יק שיחייה, בן חודשיים כמעט..  
13/3/2003 10:16 איריס גוב    ענבל נסיוני מראה שלא חייבים להיות סמנים אצל התינוק  
13/3/2003 10:20 איריס גוב    ודנידין, כדאי לפנות אולי לד"ר דינה צימרמן ממרכז ההנקה בירושלים  
13/3/2003 10:32 ליאתיתי    ענבל תודה רבה רבה - כרגיל, ולא- זו כנראה לא פטריה. פשוט כואב לי פתאום בציצ אחד): (ל"ת)  
13/3/2003 11:55 איריס גוב    אויש דנידין. סליחה. התבלבלו לי ההודעות, ועכשיו אני רואה שהתשובה שלי בכלל לא רלבנטית. (ל"ת)  
12/3/2003 20:52 איריס אשוח כאבים ביד והתפתחות מהירה,האמנם?
12/3/2003 21:30 אמא 11    איריס - ידיים  
12/3/2003 21:34 שרי    איריס יקרה  
12/3/2003 21:39 אמא 11    שרי - תיקון: עד גיל 3 הם אמורים להשתמש בשתי הידיים במידה שווה  
12/3/2003 21:40 איריס הדס    הנה הפניה לדיון דומה שהיה בעבר,  
12/3/2003 21:59 צורית    באשר להתפתחות  
12/3/2003 22:15 צורית    וחוץ מזה - ברור שהוא גאון, לא? כל אמא יודעת בודאות (ל"ת)  
12/3/2003 22:17 איריס אשוח    קודם כל תודה על התשובות המהירות  
12/3/2003 22:20 איריס אשוח    צורית-והוא אפילו לא אוכל מטרנה("מי גאון של אמא?") :-) (ל"ת)  
12/3/2003 22:21 אמאמה    בקשר ליד  
12/3/2003 22:35 ליאתיתי    הי איריס  
12/3/2003 22:43 איריס אשוח    הי ליאתיתי  
12/3/2003 22:58 ליאתיתי    אני לא יודעת איפה את גרה... אבל בטח לא קרוב אלי  
12/3/2003 23:03 איריס אשוח    ליאתיתי  
13/3/2003 01:29 הגר    איריס - צר לי להיות בעלת הבשורות הרעות אבל מקרה היד שלך לא נשמע משו  
13/3/2003 07:44 יסמין    לאיריס -טיפול בדיקור לכאבים בידיים  
13/3/2003 08:49 זהר אחרי ניתוח ביד...    איריס יקירתי, יש שתי תסמונות  
13/3/2003 08:55 iriti    מסכימה עם יסמין. מנסיון  
13/3/2003 09:03 תמי    כאבים ביד (היה לי), יד דומיננטית, התפתחות  
13/3/2003 10:24 תיתי    יד כואבת  
13/3/2003 10:45 ליאתיתי    איריס  
13/3/2003 10:45 ענת ב    כשיש מנוע חיפוש לא צריך להמציא את הגלגל מחדש  
13/3/2003 10:55 מעיין של ליב    לי יש "דה קורווין דסיס" בדיוק מה שזהר ציינה  
13/3/2003 10:56 שירי ג    שלום איריס  
13/3/2003 21:12 איריס אשוח    אמא'לה!!! הפחדתן אותי,חשבתי שזה יותר פשוט.כבר מחר אני קובעת תור אצל אורטופד ושירי-אשמח לקבל את שם המטפלת+טלפון.תודה לכוווולן,אעדכן בהמשך (ל"ת)  
15/3/2003 00:02 שירי ג    אהלן איריס  
15/3/2003 12:58 איריס אשוח    שירי ג 1000 תודות,מקוה שזה יעזור כי כבר ממש כואב לי (ל"ת)  
12/3/2003 18:16 אלמונית מתבישת פטריה בפטמה?
12/3/2003 18:34 דיאנה    לפי התאור שלך ייתכן שזו פטריה  
12/3/2003 19:38 אלמונית מתבישת    תודה דיאנה  
12/3/2003 20:48 ענת ב    ממש בשבילך יש מחר בממ"ש קליניקה:  
12/3/2003 20:50 ריש    ממליצה לפנות לרופא עור בשבילך  
13/3/2003 00:00 ענבל ל    וחשוב גם להרתיח כל מה שבא במגע עם הפטריה: צעצועים, מוצצים, פטמות בקבוקים, חזיות וכו' (ל"ת)  
12/3/2003 18:00 אוסנת ממתי להתחיל ל"חנך" לשינה????
12/3/2003 18:15 שרונה    לדעתי..  
12/3/2003 18:18 שרונה    ועוד משהו...  
12/3/2003 22:12 טל מ    אסנת  
12/3/2003 22:18 אמא ל-5    לשרונה - איזה מזל יש לך!  
12/3/2003 22:29 רוית    הרגלי שינה (קצת ארוך(:  
13/3/2003 07:34 מרב ב    חוצמזה, שימו לב לדיון הבא  
12/3/2003 17:16 גילי זנטק לתינוק
12/3/2003 18:23 שרונה    לי באופן אישי נשמע קצת מוזר  
13/3/2003 09:06 תמי    אני הייתי הולכת על חוות דעת נוספת. (ל"ת)  
13/3/2003 09:07 דוידה    חוות דעת נוספת, על פניו ניראה שהצדק איתך (ל"ת)  
13/3/2003 09:27 אני    תשובה לגילי  
13/3/2003 09:33 דוידה    אני  
13/3/2003 09:45 לימ    היי גילי  
13/3/2003 11:03 אסנת ש.    בתי הייתה מטופלת בזנטק קרוב לשנה  
13/3/2003 12:43 אסנת ש.    הי גילי, מצורף לינק לאתר אינפומד עם הסבר על התרופה  
12/3/2003 16:47 דנית ל. סכנות בעבודה
12/3/2003 19:44 חני    התשובה הבאה "עלת" כשהקשתי "מכונת צילום" במנוע החיפוש - זה מה-זה פשוט!  
12/3/2003 15:24 ע שאלת רכילות (לא נעים אבל מסקרן אותי)
12/3/2003 15:27 ע    ומה דעתכם אם זה נראה בסדר שיועצת עובדת גם בחברה מסחרית? (ל"ת)  
12/3/2003 15:38 ענת סימון    כן , עד כמה שידוע לי זו אתה דרורית ולא הבנתי מה הבעיה ......  
12/3/2003 15:47 אלמונית באופן חד פעמי    כן זוהי אותה דרורית הנהדרת והמקצועית ואני לא מבינה מה הבעיה  
12/3/2003 15:53 יעל    רוצה להוסיף עוד מילה: לא מבינה למה לא שאלת אותה בעצם? את אומרת שהיא היתה נחמדה.... ואני יודעת שהיא בן אדם אמיתי! אז למה לא לשאול פשוט? (ל"ת)  
12/3/2003 15:54 יהודית    מילה טובה על המרכז להנקה בי"ם  
12/3/2003 15:57 גילי אבישי    יהודית,דבי קלי היא יועצת הנקה מוסמכת מה שמכונה בסלנג המקצועי-IBCLC והיא באמת מאד מאד נחמדה ומקצועית (ל"ת)  
12/3/2003 16:06 ליאת    ע. יקרה. אולי את שואלת לא על דרורית אלא על מהשהו שלך? אם את רוצה ללכת להתיעצות אל תפחדי  
12/3/2003 16:53 ענת ב    האם יכול להיות שהבעייה היא סמנטית?  
12/3/2003 17:58 ע    בכל זאת אני שואלת כי גם בתור יועצת היא מקבלת כסף (ל"ת)  
12/3/2003 19:24 אלמונית הפעם    ע. בקשר ליועצת - אני לא מבינה מה את רוצה? אז מה אם היא מקבלת כסף? מותר לשאול אם את עובדת? בחינם?  
13/3/2003 08:46 דוידה    ע אנשים לרוב מרוויחים כסף עבור עבודתם והרבה עובדים בשתי עבודות זה לגיטימי לחלוטין ובמיקרה הספציפי גם חיובי (ל"ת)  
12/3/2003 15:20 גילי מתנה לרופא
12/3/2003 15:49 יעל    בעיני תמיד ספר זה נהדר. יש ספרים בעלי ערך גבוה שמתאימים (ל"ת)  
12/3/2003 15:51 מיכל פ    אולי תמונה יפה למשרדו (משהו במוטיב אמא וילד?) שאליה תצרפי כמה מילות תודה כתובות מן הלב? (ל"ת)  
12/3/2003 18:27 תיתי    אני נתתי שטיח  
12/3/2003 22:24 אמאמה    אני קניתי ספר - זובהחלט נראית לי מתנה יפה עם ערך (ל"ת)  
12/3/2003 22:33 רוית    לגילי  
13/3/2003 09:35 רויטלנעה    ואני נתתי שני בקבוקי יין משובחיםארוזים בקופסה מהודרת.... (ל"ת)  
14/3/2003 00:22 רותי קרני הורוביץ    הזמנה לארוחה זוגית, חיפוש לפי 'רפאל' יניב עוד רעיונות (ל"ת)  
12/3/2003 15:16 זהר מדריכות הכנה ללידה ויולדות יקרות - אנא היכנסו
12/3/2003 15:34 איימי    כל הכבוד על ההשקעה! (ל"ת)  
12/3/2003 15:34 שבית    כל הכבוד זוהר. וכן יירבו חברות כמו hi-teach (ל"ת)  
12/3/2003 15:42 ענת סימון    לא רק מגניב , זוהר , אלא גם מעורר הערכה.  
12/3/2003 15:51 יעל    מדהים! (ל"ת)  
12/3/2003 15:54 זהר    שביתי, אם כבר "מדברים", כמובן שהמטרה היא  
12/3/2003 16:08 אורלי של ליאור    זהר,כל הכבוד אכן מעורר הערכה והערצה... מה עם לשים את הקישור הנ"ל במומלצים שלנו? (ל"ת)  
12/3/2003 16:20 mommy2    Hi Zohar - great initiative!!! I have two questions  
12/3/2003 19:38 תמי    זהר, את מלכה.  
12/3/2003 21:17 אנט    זהר, סחתיין ויישר כח, בקרוב אגלוש לשם (ל"ת)  
12/3/2003 21:36 שרי    לזהר המשקיענית - אכן ההומור לא פוספס ואף קפץ לי ישר בעיניים..כל הכבוד על ההשקעה... (ל"ת)  
12/3/2003 22:30 אמאמה    מצטרפת לסחטיינים !!! (ל"ת)  
12/3/2003 22:32 מבואסת קלות    פיספסתי את ההומור. אשמח לעזרה. (ל"ת)  
13/3/2003 00:07 ענבל ל    סחתיין גם ממני על ההשקעה ועל התרומה! בהצלחה בפרויקט! (ל"ת)  
13/3/2003 09:05 זהר    תודה על הסחתיינים ותשובות לכולן  
13/3/2003 11:07 אסנת ש.    זהרי יישר כוח אהובתי! את משהו... (ל"ת)  
13/3/2003 14:56 איריס גוב    זהר'קה את באמת משהו. מאיפה כל המרץ מאיפה??? הערכתי ואהבתי שלוחות לך (ל"ת)  
13/3/2003 20:03 ליאתיתי    גם אני (מהמזדנבות)! יישר כח מקסימה! (ל"ת)  
12/3/2003 14:06 אני מה זה ל"ת ומה זה OT ? (ל"ת)
12/3/2003 14:17 תיתי    ל"ת= ללא תוכן, רק כותרת ו OT זה אוף טופיק, כלומר "אפרופו זה, יש לי משהו בכלל לא קשור שנזכרתי בו" (ל"ת)  
12/3/2003 16:58 ליאתיתי    ***OT*** מישהי יודעת עד איזה גיל אמור המרפס הקדמי להיסגר? (ל"ת)  
12/3/2003 19:25 מקופלת    ???? כיסכסא - מישהי מכירה????  
12/3/2003 20:04 לילוש    משו שווה שקיבלתי במייל (שרי בשבילך...)  
12/3/2003 20:08 בייב    לליאתיתי - שנה וחצי (ל"ת)  
12/3/2003 21:20 אנט    למקופלת, לא מכירה, אבל אכן נראה מדליק מאד (ל"ת)  
12/3/2003 21:31 המשיבון    כיסכיסא  
12/3/2003 21:33 אמא 11    מרפס  
12/3/2003 21:39 שרי    לילוש - תודה על המחשבה..באמת חסר לי...ולהזכירך ליאתיתי...  
12/3/2003 22:03 אמא 11    שרי לוקחתך אותנו למחוזות המיסטיקה  
12/3/2003 22:06 דפנה$    היי אמא 11 טוב לראותך שוב ושאלה  
12/3/2003 22:08 שרי    אמוש-זו לא אני זה מאיר.... ובכלל ספר מומלץ מאוד !!למי שאוהב את שלו כמובן. (ל"ת)  
12/3/2003 22:18 ליאתיתי    בייב, אמא 11, שרי - תודה יקרות. קצת נלחצתי (לכולם כבר סגור...) ורק לשיקי לי שלי - לא. (ל"ת)  
12/3/2003 22:39 איריס אשוח    לילוש-איזה קטע חמוד  
12/3/2003 22:58 ליאתיתי    דפנה - לי זה נראה מאוד מאוד מאוד הגיוני (: .... (ל"ת)  
12/3/2003 22:59 שרי    הנה ליאתיתי -קיבלת את ההוכחה המוחלטת ששי-קי גאון יוצא דופן ומיוחד...(טפ טפו חמסה חמסה שום בצל..) (ל"ת)  
12/3/2003 23:01 אמא 11    דפנה - קשקוש, אבל גם אותו אראה לאבוש, מה שכן  
13/3/2003 00:10 ענבל ל    מכרה שלי רוצה למכור מיני-אלקטריק כחדשה (שימוש מועט ביותר). יש קופצות? הצעות אלי למייל. (ל"ת)  
13/3/2003 00:52 הגר    ליאתיתי מה הלחץ? בת כמה שי-קי שלך? כי בד"כ אמורים להלחץ  
13/3/2003 09:45 טלטל    המרפס של הגור שלי נסגר ממש (ככה שאי אפשר להרגיש אפילו שקע קטן) רק לקראת גיל שנתיים (ל"ת)  
13/3/2003 10:41 ליאתיתי    הגר - שיקי בת 7 חודשים, והלחץ... כנראה שאני חייבת להיות לחוצה ממשהו... (: ותודה לכל העונות המקסימות. (ל"ת)  
13/3/2003 11:32 ענת ב    מרפס - מתוך "אינפומד"  
13/3/2003 12:30 חני    למקופלת-ראיתי את הכסכסא ב"ילדותי" בקניון רמת אביב. בהצלחה! (ל"ת)  
14/3/2003 20:02 מקופלת    תודה למשיבון, אנט וחני (ל"ת)  
16/3/2003 00:08 ענת ב    מקופלת, שימי לב שהכיכיסא לא מגביה את הפעוט, רק "קושר" אותו לכיסא  
16/3/2003 11:01 ליאתיתי    ענת, תודה רבה. הוספתי. (: (ל"ת)  
16/3/2003 22:33 מקופלת    ענת תודה באמת נקודות למחשבה.... (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש