פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1172   1171   1170   1169   1168   1167   1166   1165   1164   1163   1162   1161   1160   1159   1158   1157   1156   1155   1154   1153    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

12/3/2003 08:38 שלי המלצה לרופא עניים לתינוקת - דחוף !
12/3/2003 09:18 רותי קרני הורוביץ    מצאי במנוע את הטלפון של סטולוביץ' דר' חיים  
12/3/2003 09:26 הללי    סליחה שאני נדחפת אבל -שאלה לכל אלה שילדו לאחרונה  
12/3/2003 11:01 רותי קרני הורוביץ    והכי חשוב - פיצחתי את קוד העיסוי המסתורי  
12/3/2003 19:38 שלי    תודה, אודה לך אם תסבירי איך לעסות (ל"ת) (ל"ת)  
12/3/2003 20:51 צורית    שלי- יש לי רופאת עיניים לילדים ממש מקסימה אך בתל אביב  
13/3/2003 16:17 רותי קרני הורוביץ    הקוד  
12/3/2003 08:30 שרון מ שאלה דחופה - האם משהי מכירה או נתקלה בתופעה הנקראת "לשון ציורית"?
12/3/2003 10:55 מיכל פ    אני מכירה תופעה שנקראת "לשון גיאוגרפית"  
12/3/2003 11:04 מ    נקרא גם לשון גיאוגרפית, וגם לבן זוג שלי יש כזאת  
12/3/2003 12:43 אמא 11    לנסים שלי (16) היתה לשון גיאוגרפית, באיזשהוא שלב זה נעלם, היום יש לו לשון רגילה  
12/3/2003 21:41 שרי    איזה לשון? את זה בחיים לא שמעתי... נא הסבירו,פרטו, נמקו.... (ל"ת)  
12/3/2003 21:48 אמא 11    שרי, אין לזה משמעות, פרט לכך שויזואלית זה שונה  
12/3/2003 21:54 שרי    אמוש-תודה. (ל"ת)  
11/3/2003 23:07 רויטל אפי-נו
12/3/2003 01:41 Ilana Shemesh, natural midwife    advice  
11/3/2003 22:25 איילת1 דחוף מטפלת - מעיפה את שלי לכל הרוחות...
12/3/2003 08:22 נאווה    איילת, חיזקי ואימצי. אין לי מטפלת בשבילך, אבל את עושה בשכל להפטר ממנה. בהצלחה. מחזקת את ידיך. (ל"ת)  
12/3/2003 10:18 אנונימית'    איילת אני מבינה אותך אבל לא היתי רוצה להיות המטפלת אצלך בגלל הניסוחים שלך . (ל"ת)  
12/3/2003 10:26 איילת1    ניסוחים????  
12/3/2003 10:28 דא!    איילת תרגישי נוח. אם לא פה, איפה תוציאי את העצבים?  
12/3/2003 10:59 דוידה    אילת אני מצטערת שאין לי מישהי ספציפית אבל שמעתי שמכון דור מעולים ומהירים  
12/3/2003 11:11 ליאתי    פינת ה"מומלצים" שם ממול..  
12/3/2003 11:21 זהר    ליאתי, אהובה, התגעגעתי אלייך משו אש ! (ל"ת)  
12/3/2003 11:24 טל מ    מכון דור  
12/3/2003 13:59 ד    זהר.אנא קחי את זה הכי נכון שאפשר-  
12/3/2003 14:17 דוידה    ובדיוק אני ראיתי את ההודעה של זהר והיא עשתה לי מצב רוח טוב  
12/3/2003 14:44 תמי    ד', לא רוצה לפגוע, אבל אנא אל תדברי בשמי.  
12/3/2003 14:49 תמי    וחוצמזה (ל"ת)  
12/3/2003 14:52 תמי    (אופס, ברח לי) וחוצמזה ד', האמירה שלך הייתה מאוד פוגעת  
12/3/2003 15:57 ליאתיתי    ד' שימי לב  
12/3/2003 20:39 גילי אבישי    הדיון הזה הפך להיות חלק מן הדיון של העמוד אחריו!  
12/3/2003 21:53 שרי    ד' - נו מה יהיה? עוד פעם? אפילו אני כבר מתחילה לאבד סבלנות !!!!!!  
13/3/2003 13:35 סאלוש    ואם שרי מאבדת סבלנות זה חמור :)  
13/3/2003 19:07 דיאנה    סאלוש חמודה מאד...  
13/3/2003 22:18 תמי    נכון, גם אני עושה ככה על כל דבר שמפחיד את מיה:  
14/3/2003 23:02 סאלוש    טוב ששימחתי אותך דיאנה  
14/3/2003 23:02 סאלוש    טוב ששימחתי אותך דיאנה  
15/3/2003 18:44 זהר    הודעה קטנה אישית ואוהבת לכל המתוקות  
16/3/2003 01:51 דיאנה    לזהר המתוקה הפופולרית והמגניבה, נשיקה בחזרה... (ל"ת)  
11/3/2003 22:01 שושי וסייפן מחקר חדש בנושא הורות לסבית ואינטימיות
11/3/2003 23:01 דורית ק    מתפרצת כדי לשאול - ראיתן את הכתבה בערוץ 1 על תינוקות רעבים  
11/3/2003 23:18 אמא ל-5    זה באמת מאד עצוב  
11/3/2003 23:54 איריס הדס    דורית ואמא ל-5: אל תשכחו  
12/3/2003 03:06 אמא ל-5    איני מסכימה שצריך שלווה וכד'  
12/3/2003 03:09 אמא 11    להנקיק - מילה נפלאה! מי אמר שרק לילדים שלנו יש פניני לשון?  
12/3/2003 03:11 אמא ל-5    ואני לא שמתי לב לטעות ההקלדה... (ל"ת)  
12/3/2003 03:20 אמא 11    אימוש, בואי נחזור לישון, עוד שלוש שעות צריך להכין סנדביצ'ים לא? (ל"ת)  
12/3/2003 08:12 דורית ק    מעבר לדברים המאד נכונים של אמא ל 5 דיברו שם על תינוקת בת חודש  
12/3/2003 08:28 לא מעיזה להזדהות    לא בטוח שכולן תאהבנה את מה שאני כותבת  
12/3/2003 09:26 מכי    ללא מעיזה  
12/3/2003 09:29 רותי קרני הורוביץ    כך זה עובד בערך: שולחים כתב שאין לו מושג, לראיין אמא שאין לה מושג  
12/3/2003 10:49 אם תצחק    ללא מעיזה  
12/3/2003 12:19 הלא מעיזה    אם תצחק, מה שחשוב זה לצאת בתכנית הסברה יסודית על 'תיכנון המשפחה הנכון', ולהפסיק לעודד אוכלוסיות שלמות להביא עוד ועוד ילדים. לטובת הילדים עצמם. (ל"ת)  
12/3/2003 12:52 אמא 11 (המעיזה)    להימנע מהכללות ולבדוק תמיד אם זה באמת "לטובת הילדים עצמם" או איזה דפקט בנו  
12/3/2003 13:10 אילנית ש.    אמא11, אני כל כך לא מסכימה איתך  
12/3/2003 13:14 אמא 11    אילנית, לכן ביקשתי להימנע מהכללות.  
12/3/2003 13:32 אילנית ש.    מה שהם באמת צריכים, לפני הכל, זה אוכל ותנאי מחייה בסיסיים. מצטערת.  
12/3/2003 13:35 לא מעיזה להזדהות    מסכימה מלה במלה עם מה שאילנית כתבה (ל"ת)  
12/3/2003 13:38 דוידה    אילנית בעלי גדל במצב של חוסר יציבות כלכלית ואני יכולה להתיצב מאחורי דבריה של אמא 11 בלי לחשוב פעמיים  
12/3/2003 13:40 דוידה    ועוד דבר למעבירות הביקורת  
12/3/2003 14:33 אילנית ש.    דוידה, את צודקת מאוד בערתך השניה. בשביל זה אני לא אביא לעולם שבעה ילדים. (ל"ת)  
12/3/2003 14:35 אילנית ש.    "בערתך" = "בהערתך" (ל"ת)  
12/3/2003 16:47 אמא 11    אילנית, אם לחדד את דברייך, גם אם את מביאה שני ילדים את לא יכולה להבטיח להם כלום  
12/3/2003 16:55 איריס גוב    בלי להתייחס כלל לכתבה שלא קראתי, מסכימה מאוד עם דבריה של אמא 11  
12/3/2003 19:34 טלטל    אמא 11 ואיריס גוב- אני כל כך מסכימה איתכן.  
12/3/2003 20:00 אילנית ש.    איריס גוב, צר לי מאוד שאת מתפללת לאלוהים שיסופקו כל צרכיהם של ילדיך. לא אלוהים אחראי להם אלא את.  
12/3/2003 20:58 איריס גוב    ולי לא צר כלל. נהפוך הוא אני שמחה. שמחה שזכיתי בחסדו לאהבה ולכמיהה ולתפילה  
12/3/2003 21:47 נאווה    מסכימה עם אילנית ועם הבלתי מזדהה  
12/3/2003 21:52 דיאנה    אין לי שום טענות וביקורת למשפחות ברוכות ילדים  
12/3/2003 21:53 אמא 11    אילנית, יש אנשים שמאמינים שלאלוהים יש חלק בעולם הזה  
12/3/2003 21:59 אמא 11    נאוה, קשה לי להאמין שבמדינה שלנו יש ילדים שממש אין להם לאכול  
12/3/2003 22:12 אמא 11    דיאנה, התייחסתי אך ורק לנימוקים שהובאו כאן  
12/3/2003 23:31 בוחרת שלא להזדהות    תודה, תודה ושוב תודה...  
13/3/2003 08:21 נאווה    אמא 11, קודם כל - אני באמת מודה לך על הנימה החיובית והלא מתכסחת שלך. הלוואי וכולם בארץ היו מנסים 'להתווכח' ולהביא את דיעותיהם בצורה כזאת מתורבתת :-), ולענייננו:  
13/3/2003 08:45 דוידה    אמא 11 לדעתי 11 ילדים לאישה כמוך זו תרומה לאנושות. נאווה כתבות  
13/3/2003 13:36 אמא 11    דוידה - כל מילה זהב! ושתי מלים לנאוה  
13/3/2003 14:43 איריס גוב    לאמא 11 היקרה מאד מאד  
13/3/2003 15:59 אילנית ש.    אמא 11  
13/3/2003 16:08 איריס גוב    אילנית סליחה, הערתך האחרונה פוגעת ומיותרת  
13/3/2003 16:30 דוידה    אוי אילנית חמודה  
13/3/2003 16:33 לא מעיזה להזדהות    אילנית, גם אני חושבת שקצת נסחפת. לא היו לי כוונות להגיע לרמות כאלה כאשר פתחתי את הנושא (ל"ת)  
13/3/2003 16:42 אילנית ש.    מתנצלת אם פגעתי  
13/3/2003 17:08 איריס גוב    ובכל זאת, חייבת לומר מילה נוספת לגבי אחריות  
13/3/2003 17:14 אילנית ש.    איריס, תודה מכל הלב. ושבת שלום. (ל"ת)  
13/3/2003 20:56 גילי אבישי    מסתכלת מן הצד מתחילת הדיון ועכשיו חייבת להוסיף משהו אם עודכן כאן  
13/3/2003 22:22 איריס גוב    הי גילי. איכשהו במהלך הדיון הזה כלל לא חשבתי על החלקים בציבור הדתי העוסקים בשנורר למחיתם  
13/3/2003 22:50 אמא 11    אילנית - מבינה ורוצה לתרום לך משהו  
14/3/2003 11:30 גילי אבישי    איריס ואמא 11 יקרות שלי!  
16/3/2003 09:44 איריס גוב    גילי, האמת לא ממש הבנתי את מה שכתבת לי  
16/3/2003 10:46 גילי אבישי    קצת סדר  
11/3/2003 21:31 שרונה הרשמה למעון
11/3/2003 22:33 צורית    לעניות דעתי  
12/3/2003 02:37 אמא 11    אי אפשר לכתוב מה יותר ויצו, נעמת, כל מעון יש לו האופי הספציפי שלו, ממש בלי קשר  
12/3/2003 08:53 רינת    אין בנעמת וויצו 4 מטפלות. יש 4 מטפלות שכל אחת רק משרה חלקית .ככה שיש פחות אפילו (ל"ת)  
12/3/2003 10:29 איריס גוב    ניסיוני האישי לימד אותי שעדיף מעון פרטי על פני המעונות של ויצו או נעמת  
12/3/2003 22:11 איילת    מטפלת או משפחתון  
13/3/2003 16:16 מירב28    לאיילת-  
16/3/2003 18:37 איילת    למירב  
11/3/2003 21:30 קרין יש לי עוד בן בבטן ואני קצת בדיכאון
11/3/2003 21:38 הריונית בארון    קרין  
11/3/2003 21:41 איילת1    בן נוסף  
11/3/2003 22:11 אמא של סיוון    בן או בת בסופו של דבר מדובר באדם  
11/3/2003 22:25 ענת ב    נסי למצוא את "הורים וילדים" של החודש: יש שם כתבה בדיוק בנושא זה, כולל דיאנה אידלמן-קרת (ל"ת)  
11/3/2003 22:26 נירה    אני חושבת שאת לא צריכה שכנוע שבנים זה דבר נהדר...  
11/3/2003 22:51 מיכל פ    כמה שאני מבינה אותך... (ל"ת)  
11/3/2003 23:01 מיכל פ    שוב ברח לי... ועם תוכן:  
11/3/2003 23:13 אמא ל-5    זה מובן לחלוטין, אבל זה יעבור  
11/3/2003 23:19 ריש    אני חושבת שבכי על מין הילוד הוא לוקסוס  
12/3/2003 00:17 שרון-ש    דווקא יש לי מה לומר בנושא.  
12/3/2003 00:20 טלי א.    קרין יקרה,  
12/3/2003 02:43 אמא 11    ההבדלים בין בנים ובנות  
12/3/2003 08:34 תמי    זה בסדר. (ושרון- הדהמת אותי).  
12/3/2003 08:53 ליאתיתי    בנות יקרות, אל תשכחו שמדובר כאן באישה בהריון  
12/3/2003 09:01 איריס גוב    יכולה להזדהות מהכיוון השני  
12/3/2003 09:11 שרון-ש    אתן כאלו שוביניסטיות!  
12/3/2003 09:16 ליאתיתי    שרון - צודקת במיליון אחוז! גם לי לא אכפת 4 בנות (ובן). (ל"ת)  
12/3/2003 09:24 רותמית    זה בעיני היתרון של ידיעה מוקדמת של מין העובר  
12/3/2003 09:36 נירה    מסכימה איתך שרון!!!  
12/3/2003 09:51 גילי אבישי    ולי יש  
12/3/2003 10:41 איילת1    מחשושלה - לשרון  
12/3/2003 11:15 אם תצחק    קרין יקרה, חוויתי משהו דומה מאד בהריון הראשון שלי.  
12/3/2003 15:16 חמות לעתיד    אם להודות על האמת גם אני רציתי רק בנות  
12/3/2003 17:25 איריס גוב    שרון, את צודקת. אני שובינסטית חסרת תקנה  
12/3/2003 22:06 שרי    אין לי זמן לקרוא את כל הדיון אבל...  
11/3/2003 20:15 אמא של עומר לבן מסביב לעיניים
11/3/2003 20:52 אנה    נדחפת ומתפרצת עם הודעה ל iriti  
11/3/2003 23:52 ענת סימון    השערה  
12/3/2003 21:33 אמא של עומר    עיניים  
13/3/2003 22:37 ענת סימון    לאמא של עומר ,  
11/3/2003 19:44 אצלנו לא עושים ככה הילד שלי מרביץ...
11/3/2003 22:05 תמי    שיקוף, לימוד הבעת רגשות.  
11/3/2003 22:37 שירי ג    שלום אמא יקרה  
12/3/2003 00:34 צרת רבים    לא שזה נחמה, אבל זו באמת צרת רבים  
12/3/2003 11:06 אצלנו לא עושים ככה    תודהרבה על העצות ותודה  
13/3/2003 10:33 שירי ג    קצת באיחור מקווה שתראי...  
11/3/2003 18:49 אמא בדכאון צריכה תמיכה
11/3/2003 18:59 אסנת    אמא בדיכאון דבר ראשון קבלי חיבוק וירטואלי גדול  
11/3/2003 21:51 אדמה טובה    אם אין אילוצים, מדוע לחזור  
11/3/2003 22:49 איריס גוב    דעתי כדעתה של אדמה טובה  
12/3/2003 02:48 אמא 11    אימוש, נשיבוק ממני, הייתי חושבת על עוד חודשיים נוספים  
12/3/2003 08:01 ג'וי    מצד שני גם אם תשארי בבית עוד חודשיים או שלושה, סביר שתרגישי אותו דבר ברגע שיאלתי לחזור לעבוד (ל"ת)  
12/3/2003 08:44 איריס ל    חושבת אחרת  
12/3/2003 21:46 שרי    אמא יקרה - אין לי מה להוסיף על דברי אדמה,איריס ואמא11 -רק לשלוח לך חיבוקי עידוד לגבי כל מה שתחליטי.. (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש