פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1172   1171   1170   1169   1168   1167   1166   1165   1164   1163   1162   1161   1160   1159   1158   1157   1156   1155   1154   1153    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

7/3/2003 18:18 יעל_מ מתגעגעת לזמן שבו הי היתה צריכה רק אותי!!!
7/3/2003 18:34 שרי    זה לא נשמע מוזר בכלל  
7/3/2003 19:20 מעיין של ליב    נדחפת עם עידכון מדסי אשר מהעמותה שניסגרת בצער רב משיחתי אתמול עם דסי כך נימסרתי להודיע (ל"ת)  
7/3/2003 21:30 מאיה של אופק ומעוף    גם אני הרגשתי רגשות מעורבים  
7/3/2003 13:43 Yagur ..Hi From Far away
7/3/2003 14:02 אסנת ש.    Yagur darling  
7/3/2003 15:13 zohar    yagur matoki, hope you are having great time  
7/3/2003 15:30 anati    Urkili, hurry back Ruthie will be out soon. Have fun! (ל"ת)  
7/3/2003 18:05 SARI    only the other day I was wondering where you are... have fun and come back safely. (ל"ת)  
7/3/2003 18:06 ruti karni horowitz    do life. and have a safe trip back (ל"ת)  
7/3/2003 22:17 mommy    Enjoy for all of us here who can just dream of the places you see ...  
7/3/2003 22:50 nira    Hi yagur! I liked the first picture... have fun and come back full of stories (ל"ת)  
7/3/2003 23:26 hila    Nice to hear from you. Thank you for the image for the baby-carring image.!! (ל"ת)  
8/3/2003 00:14 r    hey yag-uri,  
8/3/2003 02:04 Inbal L    Hey, Yagur, just yesterday I was thinking to myself  
8/3/2003 20:50 Iris Gov    Hi Yagur, greate to hear your words.  
9/3/2003 02:45 Ilana Shemesh, natural midwife    Enjoy and open your eyes and ears and soul to the wonders of the Orient (ל"ת)  
7/3/2003 13:28 הממתינה משקה לזירוז טבעי
7/3/2003 19:49 רונה שממתינה גם..    ממתינה יקרה יש לנו אותו תאריך לידה משוער...  
7/3/2003 22:22 ליאתיתי    לרונה  
9/3/2003 02:48 Ilana Shemesh, natural midwife    cinamon is an emmanogogue (encourages bleeding) and should not be used at this stage in pregnancy. Be patient!n (ל"ת)  
7/3/2003 12:55 ליהה שאלה לענת סימון
7/3/2003 16:48 איריס גוב    עד שענת תענה לך תשובה מקצועית, יכולה לספר לך מניסיוני עם הקטנה שזחלה על הגחון עד גיל 10 חודשים  
7/3/2003 17:48 בייב    איריס יקרה, שלחתי לך מייל,  
7/3/2003 17:49 בייב    וכולן - יש מישהי שיודעת מהו המייל של ענת סימון? (ל"ת)  
8/3/2003 02:07 ענבל ל    כן, אני יודעת. שלחי לי מייל ואשלח לך אותו. (ל"ת)  
8/3/2003 07:38 ענת סימון    סומכת ידי על התשובה המקצועית של איריס  
8/3/2003 08:04 ענת סימון    בייב , מה שלומכם הבוקר? (ל"ת)  
8/3/2003 10:08 בייב    ענבל תודה, כבר שוחחתי עם ענת. וענת-  
7/3/2003 12:09 חני טין-טן בן 9 חדשים הוא לא ממש יושב עוד אבל.....
7/3/2003 14:25 אלה    לגבי ישיבה בכסא אוכל  
8/3/2003 08:07 ענת סימון    גם לדעתי בגיל 9 חודשים ניתן להושיב לארוחה או אמבטיה ועוד  
9/3/2003 09:57 חני המקורית    חני יקרה, אנא הוסיפי תו נוסף לשמך כדי שלא יתבלבלו בינינו... (ל"ת)  
7/3/2003 10:44 איילת הצעות ליום הולדת שנה
7/3/2003 13:39 תמי    בקייץ או בחורף? (ל"ת)  
7/3/2003 19:23 מעיין של ליב    אם זה יהיה בקיץ אז על שפת בריכה  
7/3/2003 21:38 איילת    בקיץ תודה לת (ל"ת)  
7/3/2003 23:07 תמי    ובאותו עניין: מישהי יודעת איפה משכירים משחקי ג'ימבורי?  
8/3/2003 11:01 סוז    השכרת משחקי ג'ימבורי  
7/3/2003 08:19 נחמה על לידות בית מסיינטיפיק מעריב
7/3/2003 12:36 זולו    יש לי שאלה...מבשת הפנייה לאתרים שעוסקים בהלכה היהודית  
7/3/2003 13:38 אסנת ש.    הי זולו, תנסי את זה  
7/3/2003 15:39 נירית שפירא    עידכון מגיזרת דנה העובדת הזרה והיקרה שנשים נפלאות עוזרות לה ותודה לכולן  
7/3/2003 15:41 נירית שפירא    נחמה- לא הצלחתי להיכנס לכתבה -למה? מקווה שהיא מוצלחת. מתלווה לבג"צ של ויצו (ל"ת)  
7/3/2003 16:19 זולו    אסנת תודה רבה ושבת שלום! (ל"ת)  
8/3/2003 00:59 הגר    ואם כבר... מישהי יודעת איפה אפשר למצוא "חומר" על פורים, לקטנטנים? (ל"ת)  
8/3/2003 08:12 הגר    וגם מצאתי אתר מדליק...  
8/3/2003 11:27 סוז    אתרים העוסקים בחג פורים  
9/3/2003 10:24 הגר    תודה סוז.. מאמינה שזה יעזור לי. תודה (ל"ת)  
9/3/2003 13:43 טלטל    סוז- תודה. גם אני חיפשתי. (ל"ת)  
9/3/2003 18:40 סוז    הגר וטלטל-תודה על הבעת התודה  
7/3/2003 01:27 רועי של שירי סוד הקסם של ההומאופתיה ?!?
7/3/2003 01:36 רועי של שירי    סליחה, לא התכוונתי לפתוח דיון חדש - נא למחוק... (ל"ת)  
7/3/2003 01:54 סוז    לרועי  
7/3/2003 02:20 דיאנה    לא כל מה שאנחנו לא יודעים להסביר לא קיים  
7/3/2003 03:01 אסתית    ואם כבר נפתחה הודעה, מחקר של פרופ' אבי שדה על שעות שינה  
7/3/2003 07:03 שרון-ש    האם מישהי יכולה לתמצת מאוד בקצרה את המאמר הנ"ל?  
7/3/2003 08:11 תיתי    לא מתווכחים עם הצלחה  
7/3/2003 08:39 לירון    ועם כבר ....הזהרה על הכדור הפיזו'  
7/3/2003 08:44 אלה    לגבי הכדור  
7/3/2003 08:49 לירון    שחברה שלי (אומנם אחרת, אבל קנתה אותו מאותו מקום) קנתה את הכדור  
7/3/2003 12:09 שירה של אריאל    לנו הומאופטיה עזרה ועוד איך!  
7/3/2003 12:20 תמי    כדור פיזיוטרפי- די פשוט לאבחן  
7/3/2003 12:34 עירית    קצת בעד וקצת נגד  
7/3/2003 13:44 תמי    שרוני,  
7/3/2003 15:42 נירית שפירא    בכנס הבא של נשימקו יימכרו גם כדורי פיזיו טובים -לפחות בילהה אומרת שאיכותם טובה. סתם שתדעו (ל"ת)  
7/3/2003 16:15 זולו    אני הגעתי למסקנה ש...(הומאופתיה)  
7/3/2003 18:18 רותי קרני הורוביץ    וואו דיאנה, הייתי גאה לכתוב פרק כזה בספר (ל"ת)  
7/3/2003 18:26 שרי    שרון - הכי קצר שרק אפשר...  
7/3/2003 20:35 תיתי    משהו לעירית על הומאופתיה  
7/3/2003 20:57 דיאנה    תודה רותי... טוב לדעת שיש מי שקרא את הגיגי בנושא (ל"ת)  
7/3/2003 21:46 סוז    לתיתי  
7/3/2003 23:52 דפנה$    היי זולו-שוב אני בעקבותייך...  
8/3/2003 00:59 אומנם אורחת אבל נישארת לצורך הדיון    מכל הדיון שהתפתח פה לא הצלחתי להבין למה אתן מתכוונות כשאתן אומרות הומאופטיה  
8/3/2003 01:11 אמנם אורחת אבל נישארת לצורך הדיון    ולהבהרת דברי אסביר מי אני  
8/3/2003 01:59 שרון-ש    תמי ושרי - תודה רבה מאוד! ודיאנה, מאוד נהניתי למקרא דברייך. הארת את עיניי. (ל"ת)  
8/3/2003 02:42 ענבל ל    דיאנה, אני - אני נהניתי לקרוא את הגיגייך. וגם הזדהיתי והסכמתי עם כל מילה... (ל"ת)  
8/3/2003 08:19 ענת סימון    דיאנה'לה, מזת'ומרת "טוב לדעת שמישהו קרא...."  
8/3/2003 08:43 דינה מץ.    דיאנה, גם אני מאוד נהנתי...  
8/3/2003 09:20 רועי של שירי    תגובה לתגובות, ועוד על חיסונים הומאופתיים  
8/3/2003 09:31 זולו    לדפנה גם לרועי של שירי  
8/3/2003 10:02 דיאנה    תודה יקרות... לפעמים שווה לסחוט מחמאות :-) ולגבי חיסונים הומאופטיים  
8/3/2003 17:20 אורחת דנישארה לרגל הדיון    התאכזבתי לגלות שבסוף הדיון המלומד לא הייתה לאף אחת תשובה בשבילי. האם יש פה משהו ניסתר שזר לא יבין. או שפשוט לא יודעות מה התשובה  
8/3/2003 22:17 סוז    לתיתי , שוב תודה על הדוא"ל :-)))) (ל"ת)  
9/3/2003 08:35 מקשנית    שאלה לתיתי  
9/3/2003 08:35 רוית    גם אני ממליצה בחום על ההומיאופטיה פשוט כי זה עובד! ואם זה עובד, אז כל השאר כבר לא משנה, כל עוד זה לא מזיק כמובן! (ל"ת)  
6/3/2003 23:56 דנה הצילו, עזרה !
7/3/2003 00:08 ריש    דנה,  
7/3/2003 02:00 דיאנה    ייתכן שזו פטריה,  
7/3/2003 09:58 aa    יונק כעסן  
8/3/2003 23:18 דנידין    יונק רגזן  
8/3/2003 23:19 ורד בוקעי הוד השרון    המלצתי על רופא פרו נשים והנקה  
8/3/2003 23:20 שירה של אריאל    גם אני רעננית וממליצה לך בחום  
8/3/2003 23:20 דנידין    בהמשך להודעה הקודמת שלי  
6/3/2003 23:44 מקסי לידה הפלה והנקה
7/3/2003 12:25 אסנת ש.    מקסי יקרה, תשובות אין לי, רק רציתי להשתתף בצערך  
7/3/2003 17:14 כרמית_מ    משתתפת בצערך. עד כמה שאני יודעת, זה לא נשמע קשור להנקה  
7/3/2003 18:06 הילהיל    משתתפת בצערך  
7/3/2003 18:30 שרי    מקסי יקרה הגעת אכן לבמה המתאימה...  
7/3/2003 22:41 ןרד בוקעי    מקסי היקרה  
8/3/2003 02:53 ענבל ל    חיבוק גדול גם ממני...ממליצה לשאול יועצת הנקה מוסמכת בנוגע לקשר בין ההנקה להריונות.  
8/3/2003 08:53 דינה מ.    מקסי, עצוב ...  
8/3/2003 11:34 מקסי    תודה לכולכן (ל"ת) (ל"ת)  
8/3/2003 11:34 מקסי    תודה לכולכן (ל"ת) (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש