פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1172   1171   1170   1169   1168   1167   1166   1165   1164   1163   1162   1161   1160   1159   1158   1157   1156   1155   1154   1153    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

6/3/2003 09:33 גל גירוד הראש כאמצעי הרגעה
6/3/2003 11:00 מ    מניסיון של חברה שהתמודדה עם ילד שנרגע עם דפיקות ראש קצובות  
6/3/2003 11:09 גל    מ יקרה  
6/3/2003 13:51 סאלוש    אם את רוצה לנסות לפי אלטה סולטר  
6/3/2003 14:25 גל    תודה סאלוש (ל"ת) (ל"ת)  
6/3/2003 15:37 רוקסאן    לגל היקרה  
6/3/2003 22:07 מיכל ד.מ    סאלוש, כל הכבוד על ההתמדה! אין כמוך. נשיקות לקטנה! (ל"ת)  
8/3/2003 19:26 סאלוש    תודה...  
6/3/2003 09:26 גילי אבישי אינני יודעת איך אתן מתמודדות-אבל אני ממש נשברתי,ותסלחו לי על הרוח הקודרת הנושבת מדברי
6/3/2003 10:16 תמי    גילי יקרה  
6/3/2003 11:21 אורלי של ליאור    גילי היקרה,אכן כואב כואב הלב...  
6/3/2003 11:31 נירה    אני פשוט נמנעת מלהתמודד...  
6/3/2003 13:35 שבית    איך נודע לע על הפיגוע האחרון  
6/3/2003 13:54 סאלוש    זה היה לידי  
6/3/2003 19:00 שרי    התמודדות?  
6/3/2003 21:42 גילי אבישי    יקרות  
6/3/2003 21:42 גילי אבישי    יקרות  
6/3/2003 09:26 karen twin birth
6/3/2003 23:27 ד"ר עמוס בר    תוכנית לידה לתאומים  
6/3/2003 23:27 ד"ר עמוס בר    תוכנית לידה לתאומים  
7/3/2003 14:04 בררר    "......אם תגיעי בשלום ...אם הכל יהיה תקין ....קצת אופטימי מידי לתכנן"  
11/3/2003 01:19 ד"ר עמוס בר    בררר - גם אנונימית וגם טיפשה  
6/3/2003 09:04 צורית הרהורי גמילה- אשמח לדעתכן
6/3/2003 09:14 שרי    רק על עצמי לספר ידעתי...  
6/3/2003 09:20 צורית    תודה שרי  
6/3/2003 09:26 תמי    כמה זמן הוא בגן?  
6/3/2003 09:27 דיאנה    קשה לי מאד לדמיין מצב שבו ההנקה היא לרעת הילד  
6/3/2003 09:40 צורית    תודה אף לתמי ודיאנה, ותשובות  
6/3/2003 09:41 פולינה    צורית יקרה  
6/3/2003 09:56 תיתי    לא נראה לי  
6/3/2003 10:13 צורית    פולינה, תיתי-תודה! לא אהיה ליד המחשב עד הערב, מחכה בקוצר רוח לראות את ההתפתחויות (ל"ת)  
6/3/2003 12:18 סוז    על סמך נסיוני.......  
6/3/2003 14:03 סאלוש    בהמשך לתשובה שעניתי לגבי הילד שמגרד בראש  
6/3/2003 21:25 צורית    שוב תודה- היום דוקא היה לו יום מצוין בגן ובכלל...  
6/3/2003 22:24 מיכל ד.מ    צורית, בהמשך לרעיון שהעלתה סאלוש מ"התינוק יודע"  
8/3/2003 19:25 סאלוש    הבנתי  
5/3/2003 23:25 ריש הגוזו מנסה להקדים את זמנו ולהצטרף לצנחנים.
5/3/2003 23:45 דפנה$    ריש.באמת לא פשוט מה שאתם חווים שם  
5/3/2003 23:47 שרי    אוי ריש ואיש וגוזו המתוק - לבי לבי לכן במיוחד למרים המשקולות הקטן...  
6/3/2003 00:52 דיאנה    אויש ריש, חשבתי שסיכמתם עם גוזו שהוא לא הולך לקרבי  
6/3/2003 01:16 דנה השניה    ריש, שיעבור לכם בקלות, החלמה מהירה לכולכם (ל"ת)  
6/3/2003 02:25 שרון-ש    ריש,  
6/3/2003 03:16 ענבל ל    יקרה, אמרי איך אפשר להקל עליכם? אמרי ונעשה... (ל"ת)  
6/3/2003 05:47 עדה    אוי ריש, ואני קיוויתי שהשקט מהכיוון שלך הוא בגלל חופשה או משו  
6/3/2003 07:47 זהר    אוי ריש'קה שתהיו בריאים וחזקים במהרה בימינו אמן !!!  
6/3/2003 08:06 תמי    אאוצ'  
6/3/2003 08:06 נירה    אוי ריש יקרה... נשמע שמי שעוברת טירונות קרבית זה אתם...  
6/3/2003 08:19 ענת סימון    קודם כל איחולי החלמה מהירה  
6/3/2003 08:29 בלו    ריש יקרה -שולחת לך חיזוקים והחלמה מהירה עד מאוד ביותר(!) לגוזל..(ל"ת)  
6/3/2003 08:34 ליאתיתי    ריש וגוזו, שיעבור לכם מהר מהר  
6/3/2003 08:54 אנונים    דיאנה, את עוד בסיאטל (ל"ת)  
6/3/2003 08:55 דיאנה    עוד לא הלכתי לשום מקום... (ל"ת)  
6/3/2003 09:16 נועה ברקת    אוי ריש...  
6/3/2003 09:18 פולינה    וואו ריש'קה - תחזיקו מעמד!  
6/3/2003 09:23 איריס הדס    תגידי לגוזו שיש לו עוד כמה שנים,  
6/3/2003 09:54 ורד    ראבאק ריש, מה עם להשאיר כמה דרמות לילדים אחרים?  
6/3/2003 11:16 ריש    תודה על כל העייצות (אנא, בהגיה פולנית למהדרין)  
6/3/2003 14:51 תמי    מה, יסורי מצפון?  
6/3/2003 15:32 איריס גוב    ייסורי המצפון בהחלט מוצדקים!  
6/3/2003 16:22 Hilla    הסינים מברכים"שלא יהיה לכם משעמם" נראה שזה הצליח לכם.... אורך רוח ובריאות! (ל"ת)  
6/3/2003 17:14 רותי קרני הורוביץ    בוזבזו כל האויש, קרעכץ ואאוץ'  
6/3/2003 17:37 איריס הדס    למה, נראה לך שאת לא אשמה?  
7/3/2003 13:15 שרי    ובכל זאת אקח עלי את תפקיד "המבוגר האחראי"  
8/3/2003 00:07 ריש    אחריות? באחריות שישבתי שמה מרחק אמה ממנו  
9/3/2003 08:35 ג'וי    ראשית, איחולי החלמה מהירה, שנית אשמח אם תפרסמי את שמו של הרופא כך שכולנו נדע להזהר ממנו להבא... (ל"ת)  
10/3/2003 00:08 ריש    אין אפשרות לפרסם את בי"ח ואת שמו של האקזמפלר הנודע (לנו באופן אישי) מכיוון שזו מדיניות האתר. להבהרות אנא פני לרותי קרני הורוביץ, מנהלת הפורום ואחראית על התוכן בעברית באתר אמנות הלידה (ל"ת)  
10/3/2003 00:15 שרי    ריש יקירתי - לא התכוונתי אליך...באמת שלא...  
5/3/2003 21:03 anati what to ask at a hospital tour, when interview a doula or midwife, how to make informed decisions and a lot of great information
6/3/2003 09:35 זהר    נדחפת - יש כאן מישהי/וא עם קשר להוצאה לאור ???  
6/3/2003 09:48 נירית שפירא    ענתי את גדולה. אתר מצויין. שווה סיור -המון מידע (ל"ת)  
6/3/2003 11:09 jo    Does anyone have a copy of the book written about in this site (ל"ת)  
6/3/2003 14:07 נירית שפירא    עוד כתובות של אתרים מדהימים ואגב לדבי גדל בר המיילדת יש גירסה אחרונה של הספר  
6/3/2003 22:34 סיגלגלי    לזהר- הוצאת ספרים  
7/3/2003 12:51 ליאתיתי    זהר  
5/3/2003 20:21 אמא של פז העברת תינוק לישון בחדר ומיטה משלו ופחדים שלי...
5/3/2003 21:22 תמי    איפה ישן התינוק?  
5/3/2003 21:37 רוית    אני זוכרת את יום העברת פיצית לחדרה כאילו זה היה היום...  
5/3/2003 22:09 שולי    העברה לחדר  
5/3/2003 22:12 גילי אבישי    אנחנו עברנו חדר ומיטה...  
6/3/2003 01:04 דפנה$    אנחנו פשוט בנינו את המיטה שלה בחדר שלנו  
6/3/2003 09:31 מירב מ    מה זה האינטרקום הזה? איפה קונים אותו? ובכמה? (ל"ת)  
6/3/2003 09:55 טל מ    אינטרקום  
6/3/2003 10:09 תמי    אינטרקום  
6/3/2003 15:37 איריס גוב    לפי תחושת הלב.  
6/3/2003 18:49 אמא של פז    עדכונים - אם זה מעניין את מישהו...  
6/3/2003 21:17 תמי    יופי! איזה כייף לכם. תישנו טוב. (ל"ת)  
5/3/2003 19:17 ד. איך מגיעים לפרופ' שדה , המומחה לשינת תינוקות,ליעוץ? (ל"ת)
5/3/2003 20:20 אסנת ש.    יש לו אתר אינטרנט, צירפתי לינק להודעה של חני בעניין  
5/3/2003 20:24 אסנת ש.    והנה דיון שווה בנושא  
6/3/2003 09:07 שרי    לגמרי OT אבל פשוט יש פה מקום - בענייני ביוץ ומחזור.  
6/3/2003 10:36 טלטל    לשרי- לא הבנתי אם שללת הריון בפעם הראשונה  
6/3/2003 17:09 איריס גוב    למיטב ידיעתי, הבלתי מקצועית בעליל, לא ייתכן ביוץ ללא מחזור, אלא אם את בהריון  
7/3/2003 13:09 שרי    תשובות--  
7/3/2003 23:01 איריס גוב    שרי, לא רק שמעתי, גם הרגשתי  
10/3/2003 00:26 שרי    וואלה איריס - אז אני לא הפסיכית היחידה בשטח ( עם הפנטום..) (ל"ת)  
5/3/2003 19:16 אלמונית שאלה מביכה!
5/3/2003 19:34 יהודית    לגבי הג'קוזי יכולה להעלות השערה  
5/3/2003 20:51 עוד אלמונית    גם אני התלבטתי  
5/3/2003 21:31 Tלה    אם מותר סקס, מדוע אסור ויברטור?  
5/3/2003 22:14 גילי אבישי    נשמע לי די קשקוש,מחילה על הביטוי... (ל"ת)  
5/3/2003 22:36 לילוש    מסכימה עם גילי לחלוטין. קשקוש בלבוש. תמשיכי להנות מהחיים, זה הריון לא מחלה (כמובן בהנחה שההריון תקין). (ל"ת)  
6/3/2003 01:04 ענבל ל    סליחה, אלמונית, על ההתפרצות - OT ואפרופו ג'קוזי, זקוקה להמלצות על צימר בצפון עם ג'קוזי  
6/3/2003 01:28 דפנה$    ענבל יקירתי-שימי לב לזה  
6/3/2003 01:55 ענבל ל    יקירתי - גדול!!! איפה מצאת את זה? ניסיתם שם? יש עוד מציאות כאלה? תודה!!!!!! (ל"ת)  
6/3/2003 03:30 דיאנה    כמה צפון?  
6/3/2003 05:54 עדה    לענבל ודיאנה  
6/3/2003 06:19 איימי    לענבל  
6/3/2003 07:53 זהר    ענבלי יש את זה  
6/3/2003 08:41 שרי    ענבל יקירתי...  
6/3/2003 08:58 דיאנה    צפון, מערב, למה להיות קטנוניים... והנה המלצה שנתתי כאן בעבר  
6/3/2003 09:31 שולה    מקום מדהים! אבל - תפוס בסופ"ש עד סוף אפריל  
6/3/2003 09:56 חני    לאלמונית - ויברטור בהריון - מותר ואף מומלץ! (ל"ת)  
6/3/2003 14:54 אלמונית    עוד שאלה בעניין ההתפרצות .....  
6/3/2003 21:23 רותי קרני הורוביץ    ובדרום?  
7/3/2003 08:49 דיאנה    לרותי - הפניה להמלצה ולאתר מידע על הערבה  
7/3/2003 11:24 אסנת ש.    לרותי, תסתכלי על זה  
7/3/2003 23:40 רותי קרני הורוביץ    תודה רבה מאד מאד. סגרנו דיל (ל"ת)  
8/3/2003 04:03 ענבל ל    תודה רבה לכל העונות,  
5/3/2003 19:08 דאגנית התפתחות הדיבור - פעוט בן שנה וחמישה חוד'
5/3/2003 19:20 עדה    דאגנית יקרה,  
5/3/2003 20:18 אסנת ש.    הי, מצרפת לך לינק לדיון שהיה בעבר  
5/3/2003 20:51 דאגנית    תודה לכן, אך האם לקשר אוטומטית את העובדה שאביו דובר אליו בשפה שונה משלי לאיחור?  
5/3/2003 20:52 דאגנית    והאם זהו נחשב בכלל איחור? (ל"ת)  
5/3/2003 21:03 מרינה של נועה    גם אצלינו נועה דו לשונית  
5/3/2003 21:27 תמי    לדעתי זה בכלל לא איחור  
5/3/2003 21:54 סיגלגלי    גם אני חושבת שאין מה לדאוג  
5/3/2003 22:53 לילוש    ובכן, דבר השכן...  
5/3/2003 23:51 שרי    יש לי אחין שהתחיל לדבר ממש רק בגיל 3 3  
6/3/2003 00:23 שרי    אני עייפה וכואבת לי הרגל... הואהתחיל לדבר בגיל שלוש... (ל"ת)  
6/3/2003 08:27 ענת סימון    תחילת דיבור  
6/3/2003 08:35 זהר    ענת יקרה מאד - סיפור מקסים !!! איזה חמוד עדי. (ל"ת)  
6/3/2003 09:05 תמי    ענת, נו בטח, עד אותו רגע לא היו לו תלונות... (ל"ת)  
6/3/2003 11:12 טלטל    גם אצלנו  
6/3/2003 11:21 מיכל פ    עוד סיפור מצחיק על דיבור בגיל מאוחר...  
6/3/2003 15:01 תמי    על גאון אחד דו לשוני.  
7/3/2003 13:19 שרי    לא רק גאון -גם מתחיל בקריירה של מתורגמן... (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש