פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1152   1151   1150   1149   1148   1147   1146   1145   1144   1143   1142   1141   1140   1139   1138   1137   1136   1135   1134   1133    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

5/3/2003 18:18 שירה יין/ אלכוהול כשמניקים האם מותר ואם כן כמה? (ל"ת)
5/3/2003 20:11 שרי 2    הי שירה  
5/3/2003 21:09 aa    רק אחרי הנקה  
5/3/2003 22:09 שירה    תגובה לשרי  
5/3/2003 22:47 מרב    שירה - זה פשוט ירדים אותו חזק - וזה מפחיד כי קשה להעיר...  
5/3/2003 22:56 מרב ב    ההודעה הנ"ל ממני... (ל"ת)  
5/3/2003 23:51 דפנה$    אני מניקה,שותה מדי פעם,וכולם מבסוטים..  
6/3/2003 01:21 ענבל ל    שירה שלום,  
6/3/2003 08:44 שרי    הנה גם אני למדתי משהו חדש היום ושמחה על ההתאפקות שלי...תודה ענבל!!!! (ל"ת)  
6/3/2003 08:52 ליאתיתי    ענבל יקרה  
6/3/2003 08:58 שרי    ליאתיתי - אני אמנם לא ענבל אבל..  
6/3/2003 12:32 שירה    ענבל היקרה תודה על התשובה, שאלתי את השאלה כי רצינו לנסוע לבד לסוף שבוע ורציתי לדעת אם מותר לי לשתות מתשובתך אני מבינה שכן כי בסוף השבוע הזה הוא ישתה חלב שאוב ולא ינוק (ל"ת)  
6/3/2003 22:53 ??    שירה,  
8/3/2003 04:14 ענבל ל    הי, בקשר לשאלותיכן ולשירה  
5/3/2003 17:16 חגית. ע מחפשת מתנה לילד בן 8
5/3/2003 18:38 ענת סימון    לא חינוכי אבל משהו שקשור ל"קטנטנות " או ל"מורדים" ישמח כל ילד בן 8 והוא לא ירש את זה מהאחים הגדולים (ל"ת)  
5/3/2003 19:40 עדה    ענת סימון? הגם את?!  
5/3/2003 20:16 ענת סימון    אוי ואבוי , עדה , ככה ציירת לך אותי כנערת כפר?  
5/3/2003 22:20 גילי אבישי    חוץ מזה שיש לו הכל מהאחים שלו,מה עוד אפשר לומר עליו?  
5/3/2003 22:44 שרון-נ    ובל נשכח את הבייבלייד המבוקש כ"כ לפחות ע"י בתי בת ה-8. (ל"ת)  
5/3/2003 22:50 לית    בוגי בורד  
5/3/2003 23:56 שרי    כן ביי בלייד זה להיט אבל..  
6/3/2003 00:50 דיאנה    מי מוכן להסביר לי מה זה ביי בלייד? ולשרי -  
6/3/2003 07:03 תיתי    מה זה ביי-בלייד  
6/3/2003 08:45 שרי    והתחליף הכי טוב וזול לביי בליד זה ה"ספינרס" באריזות החטיפים של עלית...אצלנו זה עובד! (ל"ת)  
6/3/2003 08:49 דיאנה    תודה תיתי, נשמע מלבב, במיוחד הקטע עם העין  
6/3/2003 15:45 איריס גוב    אני מאוד אוהבת את הבייבלייד.  
6/3/2003 21:31 רותי קרני הורוביץ    כוח המוח, פריט גרופי, ספירלה ענקית, משו מחנות המוזיאון  
5/3/2003 16:23 קרן סוף סוף עברו הגזים, והתחילה תקופת הגרעפסים!!?!
6/3/2003 08:59 שרי    אולי יש שינוי באופן היניקה שלו? (ל"ת)  
6/3/2003 09:01 שרי    ברח לי - ועכשיו התוכן- ובכל מקרה ענבל - כדאי שאת תסתכלי על ההודעה הזו....  
8/3/2003 04:19 ענבל ל    קרן הי,  
5/3/2003 16:04 אמא של תותי תגידו ישארו לנו שיניים בסוף ההריון הזה
5/3/2003 16:39 עדה    למיטב ידיעתי...  
5/3/2003 19:45 תיתי    עדה, לא שמעתי על תאורית הסידן הזו, אבל  
5/3/2003 21:16 ענתוש    לתיתי-מתי צריך ללכת עם התינוק לראשונה לרופא שיניים?  
5/3/2003 21:17 כיפה אדומה    סוד השן הנעלמת  
5/3/2003 22:58 לילו    תותי - אין ספק שאנחנו יותר רגישות  
6/3/2003 07:07 תיתי    ללכת לרופא שיניים בפעם הראשונה בגיל שנה ולגבי השן הנעלמת  
6/3/2003 11:19 כיפה אדומה    תודה תיתי על התשובה  
6/3/2003 11:27 טלטל    לתיתי- שמות של רופאי שיניים לילדים בחיפה, אולי גם אנחנו נרוויח משהו.  
7/3/2003 11:08 תיתי    הסתדרות רופאי השיניים וההסתדרות בכלל  
5/3/2003 14:32 מירב מ על אבעבועות רוח - בעיקר, וקצת על מים
5/3/2003 14:45 לילוש    ###פיגוע בחיפה לפני 10 דקות. נ-א-ח-ס... (ל"ת)  
5/3/2003 14:48 טלטל    כן, אנחנו שומעים את הסירנות כבר שעה וכל המשפחה מתקשרת לוודא שהכל בסדר. (ל"ת)  
5/3/2003 15:07 א    שאלה לא קשורה בעבר כשהייתי מנתקת את האינטרנט זה היה שואל אותי האם להתנתק ואיכשהו השאלה נעלמה ואני לא מצליחה לנתק מבלי לסגור את המחשב איך עושים זאת תודה לת (ל"ת) (ל"ת)  
5/3/2003 15:12 לילוש    א' -  
5/3/2003 15:19 אמא אחת    למירב  
5/3/2003 15:21 מנוסה    הי מירב, הנה כמה תשובות  
5/3/2003 15:34 עוד מנוסה    מומלץ לאתגר את מנוע החיפוש בנושא אבעבועות רוח (ל"ת)  
5/3/2003 15:45 אמא    בנוגע לאבעבועות רוח  
5/3/2003 16:00 המשיבון    לגבי אבעבועות בהריון  
5/3/2003 16:01 המשיבון    לבגי מים - ניסית לתת בכוס רגילה? (ל"ת)  
5/3/2003 16:05 Hilla    גם קצת לגבי מים וגם מספר עובדות לגבי אבעבועות (אני חליתי בגיל 23 ו...)  
5/3/2003 16:08 נירה    תיקון קטן להילה- המחלה מדבקת מאוד גם בשלב הנגעים  
5/3/2003 16:34 סיגלגלי    ot- מישהו יודע מה ההבדל באבחון בין הרפאנגינה והפה והטלפיים?  
5/3/2003 16:41 א    לילוש תודה אכן עזרת לת (ל"ת)  
5/3/2003 20:03 עידית-ת    למירב - על אבעבועות רוח  
5/3/2003 21:58 מריטה    עידית מה זה "לתת זובירקס|? במשחה? בטיפות או כדורים או סירופ  
5/3/2003 22:52 שבית    נסי לתת לה לשתות עם קש. לנו יש כוס עם קש בילטאין שעובדת יופי. (ל"ת)  
6/3/2003 09:23 נועה ברקת    אמבטיות עם שיבולת שועל - המתכון  
6/3/2003 10:08 מירב מ    תודה לכולן  
6/3/2003 10:30 מנוע החיפוש    דיון מקיף על החיסון תמצי הקישור הבא  
6/3/2003 15:19 איריס גוב    אצלנו השוס, הוא בקבוק קטנצ'יק של מי עדן.  
5/3/2003 14:23 אמא של פלג שאלה לגבי "ארגון הגנים הפרטיים"
5/3/2003 15:11 גם אחת שרוצה לדבר איתם    הי אורית, בדיוק היום חשבתי עליהם  
5/3/2003 22:50 דינה מ.    אני חושבת כמוך (ל"ת)  
5/3/2003 22:59 דינה מ.    אני חושבת כמוך  
6/3/2003 14:15 נירית שפירא    גננות חייבות חופש -זהו המקצוע עם השחיקה הכי גדולה ובהחלט לטובת ילדינו שיצאו ואפילו לחודש  
6/3/2003 14:43 גם אחת שרוצה לדבר איתם    נירית, אני מסכימה איתך על הצורך  
6/3/2003 19:56 ריש    דבר העבד  
5/3/2003 12:02 אורית כנס נשים הרות ב"ליס" 14/3
5/3/2003 12:25 נירית שפירא    זוכרים את דנה העובדת הזרה והתינוק שלא יונק -להלן המשך הסיפור ופניה לכולנו לעזרה  
5/3/2003 12:28 נירית שפירא    עזרה ברמה אחרת ופחות אקוטית- בדוכנים בכנס בליס ובימי ראשון ושני תשע עד ארבע באנו' ת"א  
5/3/2003 12:32 ענבל ל    נירית, האם רלוונטי להביא לה  
5/3/2003 12:34 נירה    נירית- יש לי אמבטיה לתינוק שמחפשת הורים חדשים,  
5/3/2003 14:51 זהר    גם אני רוצה לתת  
5/3/2003 15:47 תמי    זהר, עדכון לגבי הכלבלבה?? (ל"ת)  
5/3/2003 15:50 תמי    זהר סליחה. מצאתי. אוף. (ל"ת)  
5/3/2003 16:50 אורלי של ליאור    גם אני מוכנה להיות נקודת איסוף בצפון ת"א  
5/3/2003 23:56 דפנה$    יש לי מלא דברים לתת.אני מחר יוצרת קשר עם דוריס (ל"ת)  
6/3/2003 10:40 נירית שפירא    דברו עם דוריס כי היא אימצה את דנה בחום  
5/3/2003 11:55 אורנה חירבון באמבטיה - מי מכיר, מי יודע??
5/3/2003 12:06 נירה    הי אורנה, לנו זה קרה כמה פעמים...  
5/3/2003 12:21 מרינה של נועה    גם לנו זה קרה  
5/3/2003 12:21 חני    מצטרפת לקודמתי, ומוסיפה:  
5/3/2003 12:43 Hilla    קורה לנו המון. ( ד"א מזרקה של פיפי בקשת)  
5/3/2003 13:36 אילת    גם לנו זה קרה מספר פעמים  
5/3/2003 15:49 מעיין של ליב    מוכר...אמנם לא יותר מפעמיים אבל  
5/3/2003 19:48 אורנה    תודה לכל העונות! (ל"ת)  
5/3/2003 21:43 נאווה    זה שהוא עושה קקי באמבטיה - לא נורא, קורה לכולם. נשמע שיותר מפריעות לך התגובות של בעלך.  
5/3/2003 10:50 ממה מנשא כל היום? חלב שאוב איך לוקחים לטיול?
5/3/2003 11:11 תמי    חלב שאוב, מנשא  
5/3/2003 11:35 סיגל    חלב שאוב  
5/3/2003 13:33 תמי    כמובן- צידנית ללא קרחונים לא קר בה. (ל"ת)  
5/3/2003 15:56 מעיין של ליב    לממה - מצטרפת לתמי ומוסיפה שכדי  
5/3/2003 16:16 Hilla    לי יש תיק החתלה של חברת "דרך" ובו יש תא מגבת מרופד ששומר על הטמפ' למספר שעות וזה מאד נוח. אבל הי, למה לקחת שאוב לדרך? היתרון הגדול בהנקה הוא שאפשר לתת חלב טרי בטמפ' הנכונה בכל מקום ובכל זמן.  
6/3/2003 00:00 איריס אשוח    הנקה בתינוכיס  
5/3/2003 10:26 אפרתי הקשר בין חלב ומחזור, אם בכלל?
5/3/2003 13:50 דפנה$    גם לי היתה הרגשה כזו  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש