פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1152   1151   1150   1149   1148   1147   1146   1145   1144   1143   1142   1141   1140   1139   1138   1137   1136   1135   1134   1133    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

26/2/2003 18:10 דנה זקוקה לעצה לגבי ספרות בעניני גדול ילדים
26/2/2003 18:14 אסנת ש.    ספר העוסק בבריאות, בהמלצת עדי המופלאה שלנו  
26/2/2003 20:29 פולינה    לצערנו (כמי שניסתה נואשות להשיג) - הספר אזל מההוצאה ואין להשיגו! (ל"ת)  
26/2/2003 20:37 מירב.ל    טרייסי הוג הוציאה ספר חדש - הלוחשת לפעוטות  
26/2/2003 20:43 דיאנה    "התינוק והילד" של פנלופה ליץ'  
26/2/2003 20:46 מירב.ל    וכמובן איך שכחתי..'איך לדבר כך שהילדים יקשיבו ואיך להקשיב כך שהילדים ידברו"..מאת אדל פייבר ואלן מייזליש (ל"ת)  
26/2/2003 20:55 פולינה    מירב OT - שלחתי לך מייל הרגע. איזה קטע!... סליחה על האיחור הלא אלגנטי בכלל בתגובה ותודה שחשבת עליי ( : (ל"ת)  
26/2/2003 21:06 רוית    גם אני ממליצה בחום ובהתלהבות על הספר של פנלופה ליץ' (ל"ת)  
27/2/2003 09:01 דנה להט    "התינוק יודע"-התפתחות רגשית  
27/2/2003 13:07 חני    ספרי הורות מומלצים  
26/2/2003 17:47 עפרה לאם מניקה מותר לתרום דם?
26/2/2003 19:56 ענבל ל    כדאי להתייעץ עם יועצת הנקה מוסמכת,  
26/2/2003 20:37 עפרה    לענבל. מקווה שאת קוראת...  
26/2/2003 21:03 יסמין    בנוסף למה שאמרה ענבל -  
26/2/2003 21:05 שרי    בזמנו שאלתי במד"א ואמרו לי שלא. (ל"ת)  
26/2/2003 23:03 מרב ב    הנה לינק לדיון בנושא  
27/2/2003 08:04 הריונית בארון.    במד"א לא מרשים בשום אופן מטעמי כיסתו"ח. אז חבל על המאמץ. (ל"ת)  
27/2/2003 08:57 עפרה    תודה לכולם, בינתיים לא תורמת (אבל נראה לי שאני אעשה בדיקת דם כללית, לדעת מה מצב הברזל וכל זה) ואז אולי אחליט (ל"ת)  
27/2/2003 10:16 ענבל ל    הי עפרה, אין ספק שכדאי לך לבדוק את הברזל, ה-B12, תפקודי בלוטת התריס, בקיצור, צ'ק-אפ כללי. בריאות ואושר! (ל"ת)  
26/2/2003 17:04 שין שילוב בין בקבוק להנקה מבלבל את יואבי שלי? אודה לעצת מנוסות ומתנצלת מראש על האורך (נראה לי שהפרטים ימנעו שאלות מיותרות)
26/2/2003 17:11 תיתי    אני הנקתי בשילוב עם בקבוק  
26/2/2003 20:20 שולה    מנסיון שלי אני ממליצה  
26/2/2003 21:35 שין    לשולה  
27/2/2003 10:38 ענבל ל    מרגישה הרבה אמפתיה לבעיה המורכבת שלך, ומתלבטת מה לענות והאם יש בכלל "תשובה נכונה"  
26/2/2003 15:23 גליה נקודות אדומות בטוסיק..
26/2/2003 15:49 גלית.ג    תפרחת חיתולים ושאיבה  
26/2/2003 16:57 גליה    תודה, אני אנסה את המשחה החדשה (ל"ת)  
26/2/2003 19:35 אנה    משחה מצויינת  
26/2/2003 21:08 רוית    אני בעד מוצרים טבעיים...  
26/2/2003 22:22 דינה    צינקוד מבית "בייבי פסטה"  
26/2/2003 15:21 יעלי שאלה על בייבי בורן (לא מצאתי)
26/2/2003 15:24 יעלי    ברח לי ההמשך  
26/2/2003 15:33 מ    רצוי שלא  
26/2/2003 15:36 יעלי    תודה על התשובה יש לך נסיון גם עם התיקים שלהם, שווה ? (ל"ת)  
26/2/2003 16:01 מ    הם נראים מדליקים, אבל אין לי ניסיון אישי. השתמשתי בסינרים שלהם, והם מדהימים (מעל גיל שנה) (ל"ת)  
27/2/2003 12:31 חני    התיקים שלהם שווים לאללה!!!  
26/2/2003 14:47 שירלי איך משאירים את הקטנצ'יק לכמה שעות ויוצאים לבלות עם חברות???
26/2/2003 15:26 גלית.ג    שירלי יקרה  
26/2/2003 17:56 ג'וי    צאי ותהני  
26/2/2003 18:15 שרי    יקירתי - ממש ממש עכשיו כשזה נכון מבחינתך...  
26/2/2003 20:12 אלה    מצטרפת לקודמותי-צאי ותהני  
26/2/2003 21:13 רוית    שירלי יקרה  
26/2/2003 22:37 שירלי    תודה לכולכן  
26/2/2003 23:09 מירב.ל    הפעם הראשונה תמיד מפחידה..אבל שם בדר"כ מגלים את טעם החופש  
26/2/2003 23:19 רוית    לשירלי, המשך בילויים נעימים ורגועים! (ל"ת)  
26/2/2003 13:44 שחר ב חדשות טובות !!!! הפיטורין שלי בוטלו !!
26/2/2003 13:51 RON    נחמד לגלות שהמפטרים יודעים לבוא לקראת. תהני מהזמן הפנוי! (ל"ת)  
26/2/2003 13:56 אסנת ש.    שחר, איזה יופי! כל כך טוב לשמוע וכמובן תיסלם לכלבובה המוכשרת (ל"ת)  
26/2/2003 14:12 אורלי_ו    וואו שחר איזה יופי אני כל כך שמחה  
26/2/2003 14:14 זהר    וואו שחר איזה יופי וגם מצטרפת לתיסלם של אוסי. (ל"ת)  
26/2/2003 14:20 ליאתיתי    נורא משמח! מצטרפת גם לסחטיין על שתיכן. (ל"ת)  
26/2/2003 14:25 גילה    כלבובה - כמה עולה לשכור את שירותייך? גם את בעלי רוצים לפטר (ל"ת)  
26/2/2003 14:37 רונה    אני לא מבינה מה קורה פה?  
26/2/2003 14:48 גלית.ג    שיחקת אותה - שיהיה מברוק! (ל"ת)  
26/2/2003 14:52 תמי    אחלה, תיסלם וסחטיין! יופי! (ל"ת)  
26/2/2003 15:03 שחר ב    תודה לכולן על הפירגון, ולרונה -  
26/2/2003 15:21 יסמין    **OT**- האם כאשר אני מודיעה למקום העבודה שלי אחרי 3 חודשים של חופשת לידה שאני לא רוצה לחזור מגיעים לי 100% פיצויים? ומכתב פיטורין? (ל"ת)  
26/2/2003 15:23 רונה    כמו כל הריונית מגלומנית...  
26/2/2003 15:25 רונה    ליסמין התשובה היא כן לפיצויים אם את מתכוונת להשאר בבית עם הילד לגבי מכתב פיטורין לא יודעת (ל"ת)  
26/2/2003 16:20 אמא של אדם    אני ממש שמחה בשבילך - חצי משרה זה פשוט נהדר. אבל תדיגי לי - ירדת במשכורת גם כן? (ל"ת)  
26/2/2003 16:53 תאכלסאית    רגע מה היה הרעיון של כלבובה? אולי יעזור גם לנו (ל"ת)  
26/2/2003 18:00 ג'וי    חדשות נהדרות. נשמח לשמוע מה היה הטיעון שלך אולי הוא יעזור למשהי נוספת בפורום. בהצלחה. (ל"ת)  
26/2/2003 18:07 אסתית    שחר, מאוד מאוד שמחה בשבילך!!!!! (ל"ת)  
26/2/2003 18:17 בייב    היי שחר!! כ"כ כיף להכנס לפורום בשביל הודעות כאלה!  
26/2/2003 18:18 שרי    הללויה !!!!! איזה יופי של בשורה. בהצלחה !!!!! (ל"ת)  
26/2/2003 19:14 לירון    שחר! איזה יופי!!!!! בהצלחה בהמשך (ל"ת)  
26/2/2003 19:53 ענבל ל    היפ היפ הוריי לשחר ולכלבובה! איזה חדשות נפלאות! מאד מאד שמחה בשבילך. אשאל גיסה בקרית אונו. (ל"ת)  
26/2/2003 20:14 אלה    וואו!! איזה יופי!! כל הכבוד לשחר ולכלבובה! (ל"ת)  
26/2/2003 20:34 פולינה    ייייייייייששששששששש שחר! איזה יופי! וכל הכבוד לכלבובה. מצטרפת לסקרניות לשמוע מה היה הטיעון השוסי (ל"ת)  
26/2/2003 21:16 רוית    לשחר, כל הכבוד ולגבי משפחתון...  
26/2/2003 23:49 נירה    שששחחחחחחחררררר!! איזה בשורה נפלאה! (ל"ת)  
27/2/2003 10:40 רויטל    שחר יקרה, המון ברכות, איזה יופי לשמוע (ל"ת)  
27/2/2003 11:21 ענבל ל    שחר, יש לי בשבילך גן שהולך להיפתח בקריניצי, עם אינסוף המלצות על המנהלת שלו!!!  
27/2/2003 15:19 שחר ב    תודה תודה תודה יקירותי הנפלאות  
27/2/2003 15:47 איריס גוב    איזה יופי. מצטרפת למברכות, ושמחה בשמחתך. (ל"ת)  
26/2/2003 13:10 אורלי בעניין מטפלת - שאלות לראיון
26/2/2003 13:32 תמי    דיון מלא בקריטריונים  
26/2/2003 10:52 liat ולפינתנו - הסקר השבועי...
26/2/2003 10:59 חני    מטפלת  
26/2/2003 11:00 Hilla    מטפלת, אבל כזאת שמכירים ויש עליה המלצות  
26/2/2003 11:06 אורלי_ו    ללא כל ספק מטפלת  
26/2/2003 11:12 תיתי    אני סבורה, שמגיל שנה, גם משפחתון זה מצויין  
26/2/2003 11:14 אם תצחק    אז למה תינוקות כל כך מתלהבים לשחק ביחד?  
26/2/2003 11:26 שירן    משפחתון. הקטע של המחלות מטריף, אבל לא משעמם לילדים ויש להם אתגרים שלעתי רק מפתחים אותם, ואולי זה גם תורם לבעיית חרדת זרים. (ל"ת)  
26/2/2003 11:29 .    רק רק רק מטפלת טובה. ובקשר להפחתה של חרדת זרים- זה ממש לא נכון ולא מבוסס (ל"ת)  
26/2/2003 11:32 שירן    וההיפך כן מבוסס??? (ל"ת)  
26/2/2003 12:12 שרון-ש    תלוי בן כמה הילד ומה אופיו.  
26/2/2003 12:33 נטלי    רק מטפלת לפחות עד גיל שנה, וגם אח"כ -  
26/2/2003 15:52 י    יש ויש ביסוס בכל מאמר שתקראי על חרדת זרים . בדקתי עכשו אחרי שקראתי את התגובה שלך  
26/2/2003 17:20 איריס גוב    הסתירה בגוף השאלה. מי שחייבת לצאת לעבודה, כיסה אינו בור ללא תחתית. (ל"ת)  
26/2/2003 18:07 ג'וי    אבל אני שמעתי דברים אחרים  
26/2/2003 18:54 אסתית    גם אני חושבת שתלוי באופי הילד ובעוד נתונים אחרים  
26/2/2003 19:20 לירון    איריס, זה תלוי במשכורת ובעבודה  
26/2/2003 21:18 רוית    באופן אישי, עד גיל שנה מטפלת...  
27/2/2003 09:47 חני    לג'וי - מטפלת ופיקוח  
27/2/2003 11:24 חני    איריס-אני לא מסכימה. ממש אין סתירה  
27/2/2003 13:48 טנגה    ההתחבטויות הרלבנטיות שלנו הביאו למסקנה שמשפחתון רק אחרי שהילד כבר זוחל  
27/2/2003 15:45 איריס גוב    סליחה, מרגישה כי יש צורך שהבהיר את דברי  
27/2/2003 16:02 ג'וי    חני אהבתי לקרוא את מה שהיה לך להגיד  
26/2/2003 10:46 חני לכל האמהות המרסקות מזונות לתינוק
26/2/2003 15:54 גלית.ג    חני - תודה על הרעיונות -איפה אפשר לקנות את הפונפונים? (ל"ת)  
26/2/2003 18:58 ברי    התחלנו היום בפינת היצרה - ויש אושר ושימחה בבית - תודה (ל"ת)  
26/2/2003 20:37 פולינה    אצלנו זה עובד מצוין כבר שנה +, על אותו בסיס, רק במקום פונפונים קופסאות פילים ריקות (כל חנות צילום תשמח לרוקן את הפח שלה...) (ל"ת)  
26/2/2003 21:09 שרי    על פונפונים ותחליפים...  
27/2/2003 09:51 חני    פונפונים-שן מוסרת שניתן לקנותם בחנויות לציוד עזר לגננות. אלו לא פופונים שעירים, אלא כדורי בד ממולאים, ולכן לא מסוכנים (ל"ת)  
27/2/2003 11:46 לירון    יופי...ומה עושים לילדים יונקים....??? :-) (ל"ת)  
1/3/2003 13:27 שרי    לירוני - מבקשים מהשכנה את הכפיות שלה.... (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש