פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1132   1131   1130   1129   1128   1127   1126   1125   1124   1123   1122   1121   1120   1119   1118   1117   1116   1115   1114   1113    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

23/2/2003 11:31 עינב שתיית מים בזמן מחלה
23/2/2003 12:33 איריס    שלשולים  
23/2/2003 13:23 צורית    אם הוא יונק בתדירות גבוהה-סביר להניח שאין לו צורך גם במים והוא לא יתייבש (ל"ת)  
23/2/2003 20:59 כרמית_מ    גם תינוקות יונקים עלולים להתייבש!  
23/2/2003 11:01 ע.מ. שאלה לגבי מאכלי ים בהריון
23/2/2003 13:44 אסנת ש.    מצורפים שני לינקים לדיונים שהיו בעבר  
23/2/2003 10:58 גולי אמהות שעובדות מהבית
23/2/2003 11:16 הה    ההההההההההההההההה  
23/2/2003 10:18 אילת אבעבועות - חיסון או הדבקות במחלה?
23/2/2003 12:04 סינדי    אני בעד לעבור את המחלה באופן טבעי  
23/2/2003 12:07 לילוש    ובכן, להלן מס' לינקים  
23/2/2003 12:10 לילוש    הקישור השני אמור היה להיות הר"מ  
23/2/2003 09:51 עינב חלב אם במקפיא אובמקרר
23/2/2003 10:53 Hilla    במקפיא 3 חד' במקרר 3 ימים. אבל חלב שהופשר הוא חלב ללא נוגדנים ולכן פחות בריא ובלי יכולת השמרות (ל"ת)  
23/2/2003 11:08 דפנה$    במקפיא,אם הוא נפרד מהמקרר -אפשר גם 6 חודשים  
23/2/2003 11:10 דפנה$    ושאלה לענבל ל-האם אכן חלב אם שהופשר אין בו נוגדנים??? (ל"ת)  
23/2/2003 15:47 iriti    במקרר גם 5 ימים (ל"ת)  
25/2/2003 20:02 אורנה    אני יודעת על שמונה ימים במקרר (ל"ת)  
23/2/2003 09:37 אסף האם יש מצב שנגמר החלב?
23/2/2003 09:58 שירן    חברתי במצב דומה, והיא מוסיפה תחליף.  
23/2/2003 11:07 Hilla    לא להוסיף תחליף כי אז הייצור יקטן.  
23/2/2003 11:50 דובת גריזלי    ואיך שומרים על כמות חלב יפה כשהתינוק כבר גדול?  
23/2/2003 14:03 נתן    תבדקו את כל הגורמים  
23/2/2003 17:36 אלה    לדובונת- למה את שואבת?  
24/2/2003 22:45 סאלוש    גם אני עברתי את זה...  
24/2/2003 22:58 שרי    סאלושקה יקירתי - איזה יופי לראות שאת עוד כאן.. מה עם עדכונים מהשטח? (ל"ת)  
2/3/2003 01:52 סאלוש    שרי מתוקה  
23/2/2003 00:28 מיקה צמוד-ציצי. ההרגל הופך לבלתי אפשרי...
23/2/2003 05:41 דיאנה    מיקה, ממה שהבנתי השינה המשותפת הקלה על המצב  
23/2/2003 08:45 לא ישנה    סובלים מאותה בעיה (ל"ת)  
23/2/2003 09:13 לא ישנה    עכשיו התוכן - למיקה ולכולן, אם יש לכן עיצה או שחוויתן את הבעיה  
23/2/2003 13:50 Hilla    מצטרפת  
23/2/2003 14:55 לירון    גם אצלנו.....  
23/2/2003 15:27 לא ישנה    למיקה, הילה, לירון ולכל המצטרפות - ממשיכה לתור אחרי מכנה משותף  
23/2/2003 15:48 אופירה    יותר מידי מוכר...  
23/2/2003 22:47 איילה    בדיוק אותו סיפור. אבל כרגע נראה שהמצב משתפר (טפו-טפו-טפו)  
23/2/2003 22:53 עידית-ת    ואצלנו בנוסף לכל אלו כל הנקה מלווה בנשיכות כואבות... (ל"ת)  
23/2/2003 23:00 מיקה    תודה לכולן על התגובות,  
23/2/2003 23:02 מיקה    אה, וגם יצאו לו שתי שיניים בחודש האחרון...אבל הוא לא נושך.. (ל"ת)  
23/2/2003 23:22 מיקה    ממשיכה לכתוב (כל עוד הוא ישן)  
24/2/2003 00:27 דיאנה    מיקה, כמה טוב לקרוא את ההודעה האופטימית שלך  
24/2/2003 00:45 מיקה    תודה דיאנה,  
24/2/2003 09:05 לירון    אוי ברצלונה , ברצלונה....  
24/2/2003 10:48 לא ישנה    אוי לירון, רציתי שהסיפור שלך יהיה נכון  
24/2/2003 10:50 לא ישנה    למיקה ולאחרות, שיעבור מהר ותעדכנו כשיהיה שינוי, טוב? (ל"ת)  
24/2/2003 21:06 לירון    לי אישית לא מפריע אנונימיות...פשוט לא הבנתי אם את מישהי שאנחנו "מכירות" ולא מזדהה או חדשה...(כל פעם בשם אחר??) תעדכני אם תגלי משהו חדש....:-) (ל"ת)  
24/2/2003 22:51 מיקה    רק לעדכן שהשינוי בגישה הוא הפתרון האולטימטיבי (לדעתי)  
23/2/2003 00:18 סינדי יש דבר כזה גניקולוגיה הוליסטית?
23/2/2003 08:18 ליאת2    אולי יש-  
23/2/2003 12:06 סינדי    אני מאד מודה לך יש מישהי שהיתה אצלו ויכולה להמליץ ממקור ראשון? (ל"ת)  
23/2/2003 13:42 גילי אבישי    לא מכירה אותו אישית  
23/2/2003 13:58 סינדי    אני מבינה שדוקטור עמוס בר מיעץ פה בפורום  
24/2/2003 04:50 אמא לשתיים    פרופ' וו יונינג  
22/2/2003 23:52 ריגשי על סף יאוש-האם אני אמא רעה?
23/2/2003 00:14 ענת סימון    ריגשי יקרה  
23/2/2003 00:16 שרון-ש    ריגשי יקרה  
23/2/2003 01:16 אסתית    רגשי יקרה, את לא לבד  
23/2/2003 05:51 דיאנה    אז איפה הם התינוקות ההם  
23/2/2003 07:11 זהר    ריגשי יקרה ומילה לשרון  
23/2/2003 07:50 מישהי    גם אני קצת ריגשי  
23/2/2003 07:55 אלה    אז איך נהיה האמא המושלמת?  
23/2/2003 08:04 שרוןש.ז.    ריגשי, מבינה ויצא ארוך...  
23/2/2003 09:39 נועה ברקת    תינוקת שרוצה כל כך הרבה  
23/2/2003 09:43 שירן    גם שלי הייתה בכיינית. מטפלת טיפלה בה מגיל חודשיים וחצי  
23/2/2003 10:09 אמא כמעט כפולה    אמהות עם ילד שני וניחומים מעטים (?)  
23/2/2003 10:09 מעיין של ליב    ריגשי ל'ה  
23/2/2003 11:41 שרון-ש    וואו, זהר!  
23/2/2003 14:45 תמי    שרון, זהר  
23/2/2003 18:16 שרי    ונמשיך את השרשרת - לא רק זהר ושרון אלא גם את תמי... (ל"ת)  
23/2/2003 20:14 לירון    וגם את, שרי..... :-) (ל"ת)  
23/2/2003 22:56 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    שניה רגע עם הפרגון  
23/2/2003 23:05 שרי    צודקת אורית וסליחה רגשי שנסחפנו כאן....(ולירון...גם את..) (ל"ת)  
23/2/2003 23:14 אורית גודקאר    שרי חמודה, זו לא היתה נזיפה באמת! מה לעשות שאתן באמת כותבות כל כך חכם ורגיש... (ל"ת)  
23/2/2003 23:51 שרי    אורית התכוונתי שאת צודקת בדבריך....  
24/2/2003 09:07 לירון    אופס......וואו....לא אופייני לנו בכלל....סליחה!!!!!! (ל"ת)  
24/2/2003 22:54 סאלוש    גם שלי בוכה הרבה  
25/2/2003 14:58 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    סאלוש יקרה,  
2/3/2003 01:48 סאלוש    תודה אורית  
22/2/2003 23:51 iriti הנקה-מתי מומלץ להתחיל לשלב בקבוק עם הנקה?
23/2/2003 02:35 ענבל ל    לא לפני גיל 6 שבועות,  
23/2/2003 22:56 עידית-ת    כן לפני גיל 6 שבועות...  
26/2/2003 00:47 ענבל ל    עידית, איזה בקבוקים ניסית?  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש