פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1132   1131   1130   1129   1128   1127   1126   1125   1124   1123   1122   1121   1120   1119   1118   1117   1116   1115   1114   1113    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

20/2/2003 23:02 אמא שחוזרת לעבודה שאיבה או תחליף - דחוף
20/2/2003 23:43 אלה    שאיבה  
21/2/2003 01:13 ענבל ל    לאמא שחוזרת לעבודה,  
21/2/2003 15:52 עינת ש    לאמא הכמעט עובדת...  
21/2/2003 16:38 דפנה$    ואני מאוד ממליצה על הידנית של אוונט  
20/2/2003 21:33 מיר משפחתון/גן במודיעין
20/2/2003 22:32 שירי    כנ"ל - מחפשים משפחתון טוב בקרית אונו לגיל שנה (ל"ת)  
20/2/2003 22:50 שרון    מחפשים מטפלת בחולון החל מסוף אפריל - למישהי יש המלצות? נשמח לשמוע - שרון 123 מחכה עדין לתשובה אם יש לך  
21/2/2003 02:49 רז    הי. חדשה בת"א ומחפשת משפחתון לבת שנה ותשעה חודשים באיזור מעוז-אביב, נאות אפקה וכל הרדיוס. איך מתחילים? אני לא מכירה פה איש.תודה מראש. וד"א, ממש התגעגעתי לפורום, אחרי חודש וחצי של העדרות בגלל כל המעבר. (ל"ת)  
21/2/2003 08:45 אסתית    היי רז,  
21/2/2003 09:17 אלה    הי אסתית, אני מחפשת מסגרת תינוקי שיהיה בן שנה ו-3 בספטמבר  
21/2/2003 09:52 אמא של עדי    ואנחנו מחפשים עדיין מטפלת בקריית אונו...  
21/2/2003 13:09 אסתית    אלה, יש כמה אופציות  
21/2/2003 14:54 אלה    תודה אסתי. מחשת מינימום עד 16:00 שוב תודה (ל"ת)  
21/2/2003 23:23 רז    לאסתית, אני מחפשת לשנה הבאה  
22/2/2003 00:28 אסתית    הי רז, גם אני עם יעלי בבית  
22/2/2003 19:00 אור    אמא של עדי ושירי - אולי נקים משפחתון בקרית אונו?  
20/2/2003 21:32 קצת מודאגת קלקול קיבה?
20/2/2003 22:27 לילוש    דווקא נשמע לא מדאיג עפ"י תאוריך.  
20/2/2003 22:57 מודאגת    ומה לגבי זה שהוא מחרבן תוך כדי הנקה? גם עכשיו הנקתי אותו ולקראת הסוף הוא שוב עשה קקי (ל"ת)  
20/2/2003 23:43 איילה    זה טבעי ביותר. מלא תינוקות עושים תוך כדי  
21/2/2003 00:53 ריש    מצטרפת לקודמתי, קקי תוך כדי הנקה הוא דבר טבעי.  
22/2/2003 17:49 ליאתיתי    ריש LOL, אפעם לא הבנתי איך ולמה אנשים חושבים בכלל לקחת איתם סיגריה לשירותים  
22/2/2003 20:36 איריס אשוח    ליאתיתי את תמיד מצליחה להצחיק אותי מחדש (ל"ת)  
20/2/2003 21:24 נורית קורס ללידה טיבעית
20/2/2003 21:38 נירית שפירא    שלחתי לך למייל האישי כתבה על קורסים מגוונים שכאלו. מקווה שתעזור. לא מכסה את כל האזורים ולכן את יכולה להמשיך בתחקיר וגם ליידע אותי במימצאים-שאוכל לעדכן. הרבה טוב (ל"ת)  
20/2/2003 21:58 תמי    קורס הכנה ללידה באיזור רחובות  
20/2/2003 23:52 marcy g    נירית שלום! האם אפשר לקבל שוב את המאמר שלך על המדריכות??  
21/2/2003 08:53 מיכלי    באותה הזדמנות - באיזור הצפון  
21/2/2003 12:46 נירית שפירא    מיכלי, שילחי אלי מייל ואשלח אלייך את הכתבה יש בה מספר קורסים מאזור הצפון- כמובן שלא מקיף הכל אבל בהחלט נוגע בטוב (ל"ת)  
22/2/2003 06:55 יסמין    קורס הכנה ללידה בעין השופט  
20/2/2003 20:23 איילה האם זה אלרגיה לחלב? תגובה קשה לתמ"ל. להפסיק מיד או לנסות שוב?
20/2/2003 20:31 אמא 11    מגיחה (ככה פתאום) עם שאלה על בעית עור מאחורי האוזן  
20/2/2003 20:44 שרי    אמוש !!! בטח מכירים...  
20/2/2003 20:55 שרי    היית אומרת שזו התרגלות, אבל אני לא רופאה...  
20/2/2003 20:59 ליאתיתי    אמא 11, ממש התגעגענו! זה אומר שאת חוזרת ? (ובקשר לאוזן אין לי מושג) (ל"ת)  
20/2/2003 21:06 liat    אמאלה!!  
20/2/2003 21:08 טלי א.    האם אפשר לעשות עיסוי בחזה לתינוק בן 8 חודשים עם שמן מנטה+ שמן זית!?!?!? (ל"ת)  
20/2/2003 21:21 רוית    אילה  
20/2/2003 21:23 אסתית    לדעתי כדאי לנסות שוב  
20/2/2003 21:26 דיאנה    אפשר גם להכין את הדיסה על בסיס חלב אם שאוב (ל"ת)  
20/2/2003 22:03 לירון    טלי, נראה לי ששמן מנטה הוא שמן חרי ף מידי לתינוקות. מקווה שזולו תראה את הדיון...היא המומחית. (ל"ת)  
20/2/2003 22:09 טלי א.    גם אם אני מערבבת אותו עם שמן אחר?!? זולו איפה את?!?!?! (ל"ת)  
20/2/2003 23:39 איילה    נסיון שני. בשלישי אני כבר לא אעמוד  
20/2/2003 23:45 אלה    למה לא לערבב את הדיסה עם חלב אם שאוב ?  
21/2/2003 18:10 עידית-ת    לאמא11 - אצלנו זה אטופיק דרמטיטיס  
21/2/2003 20:26 שרון-נ    איילה - מדוע החלבי עדיף?  
20/2/2003 20:04 הילה שפעת וכד' כשמניקים
20/2/2003 21:04 liat    אפשר אבל  
21/2/2003 01:25 ענבל ל    כמובן שאפשר ואפילו חשוב להניק כשחולים;  
21/2/2003 15:56 עינת ש    ענבל - זה בדיוק מה שקרה לנו השבוע...  
21/2/2003 16:44 דפנה$    הילה-הנה לינק לאתר תרופות הכולל את כל האינפורמציה החשובה לנו-תרופות והנקה,  
20/2/2003 19:12 אופירה מתי הם מתחילים לתקשר?
20/2/2003 21:25 רוית    העניין הוא לאוו דווקא התקשורת בין ילדים..  
21/2/2003 16:46 אופירה    הבעיה היא שחברים שלנו כל הילדים קטנים יותר או גדולים יותר.... (ל"ת)  
21/2/2003 23:12 כרמית_מ    אופירה - זו לא בעיה, להיפך  
22/2/2003 21:17 רוית    בהחלט, מגוון גילאים זה מבורך. הם לומדים מהם, מחקים אחד את השני. (ל"ת)  
23/2/2003 15:35 אופירה    היום יצאנו לגינה...  
20/2/2003 17:30 עינת ש לכל השואבות מאיזור השרון!!!
20/2/2003 17:41 anati    playtex bottle liners available also in Shilav (ל"ת)  
21/2/2003 16:35 זהר    להיזהר מלהקפיא בשקיות פלייטקס. כלבובה אמרה לי שהן נוטות להיקרע והיא ברת סמכא מבחינתי... (ל"ת)  
20/2/2003 17:27 liat אמא שבורה...
20/2/2003 18:08 זולו    לליאת החמודה מאד מאד  
20/2/2003 18:08 iriti    את אמא נהדרת קודם כל  
20/2/2003 19:22 אופירה    תנסי לשים קרח יבש מהקפיא יש אחרי המכה אבל בעיקרון...  
20/2/2003 19:24 אופירה    תנסי לשים קרח מהמקפיא כזה שנמצא בפלסטיק לקרור יש אחרי שהוא מקבל מכה אבל...  
20/2/2003 21:03 מקופלת    משחת TRUMEEL של חב' היל- שוס גדול לכל סוגי החבלות (ל"ת)  
20/2/2003 21:29 רוית    ליאת יקרה  
20/2/2003 23:40 אנט    גם אצלנו, השבוע היה השיא  
21/2/2003 00:07 שרון-ש    הי ליאת,  
20/2/2003 16:54 קרן זירוז
20/2/2003 17:00 ליסה    כדאי לחכות בסבלנות  
20/2/2003 18:14 iriti    תאמיני שהתינוק שלך יודע מתי לצאת  
20/2/2003 22:18 גילי אבישי    זה אחד הנושאים הכי מכותבים בפורום הזה,מנוע החיפוש יעלה שלל רב! הכי כדאי והכי מהר! (ל"ת)  
21/2/2003 16:49 carmi    זרוז  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש