פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1132   1131   1130   1129   1128   1127   1126   1125   1124   1123   1122   1121   1120   1119   1118   1117   1116   1115   1114   1113    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

20/2/2003 12:09 רוית שאלה לגבי האכלה מבקבוק לקראת גיל שנתיים
20/2/2003 12:27 נעמה    בקבוק בבוקר  
20/2/2003 12:28 טלי א.    רוית- סליחה על ההפרעה, אבל בנות אולי מישהי יכולה להגיד לי איך נראית סבוריאה?  
20/2/2003 13:25 יעלי    לטלי - סבוריאה  
20/2/2003 13:54 טלי א.    יעלי, תודה רבה. אני באמת חושבת שאני אקנה את המשחה הזו...כי בלי משחה בנתיים זה לא עובר לו (כבר יותר משבוע). שוב תודה (ל"ת)  
20/2/2003 13:58 איריס גוב    אצלי הם המשיכו עם הבקבוק בבוקר ובערב עד גיל 3 לפחות  
20/2/2003 14:13 מאמאצ'יקה    אצלנו כמו איריס - גיל 3 ועדיים עם בקבוק, בעיקר בערב  
20/2/2003 14:20 טלי א.    אצלנו עדי הגדול 3 ו-8 חוד' עדיין שותה תמ"ל.,  
20/2/2003 14:31 מאמאצ'יקה    פשוט מנסים :-)  
20/2/2003 16:12 לימ    האם בגיל שנה וחודשיים אפשר לעשות את המעבר לחלב פרה (ל"ת)  
20/2/2003 21:38 רוית    לכל העונות הנחמדות, תודה רבה..  
20/2/2003 11:27 אמא לתאומות עצם קיומו של "אפרופו בייבי" הוא טוב וחשוב, אך אם יהיו לו מתחרים - אלך אליהם בפעם הבאה
20/2/2003 11:51 רוית    גם אני הייתי באפרופו בייבי ודעתי שונה  
20/2/2003 12:09 נאווה    כבר כתבו בפורום די הרבה על המלון. גם תשבוחות וגם אכזבות. אפשר לראות במנוע החיפוש. (ל"ת)  
20/2/2003 12:11 אמא לתאומים    אני רואה שאכן כבר כתבו עליו. אבל בכל מקרה אני רוצה להוסיף את דעתי, ואני לא מוצאת לנכון לעשות זאת תחת הודעה מלפני כמה חודשים, שסביר שאף אחד לא תראה (ל"ת)  
20/2/2003 12:50 יעל    מחלקת יולדות בתל השומר  
20/2/2003 14:04 שרון    בייבי אפרופו - מומלץ מאוד , חוץ מבעיה 1 שאין הגבלת שעות מבקרים  
20/2/2003 15:04 גלית.ג    אני נהנתי מאד מהשרות ומהשהייה במלון  
20/2/2003 16:31 anati    As comfortable as may be, for me it is not worththe forced separation of mother and child after birth which is obligatory in Shiba. I will not give birth there (ל"ת)  
20/2/2003 21:52 נירית שפירא    שימו לב שלידה שתה"ש משמעותה הפרדה כפויה בין אם לתינוק לאחר הלידה ,כמו שכתבה ענתי  
20/2/2003 22:22 ארנה    לפי איך שהמלונית נשמעת עדיף כבר חדר פרטי בלניאדו (ל"ת)  
20/2/2003 22:49 איריס גוב    אם כבר, אז עדיף בעיני להשתחרר אחרי 12 שעות, ואת הכסף של המלונית להשקיע בדולה או אחות שתגיע ותעזור בבית (ל"ת)  
21/2/2003 01:06 ריש    אוווו נירית,  
21/2/2003 07:09 רותם ו שות    חדר פרטי בלניאדו  
20/2/2003 11:11 מירב.ל הללי היקרה, משתתפת בצערך על מות אביך, מי יתן ולא תדעי עוד צער. (ל"ת)
20/2/2003 11:44 נירה    הללי, מצטרפת גם אני בלי הרבה מילים. (ל"ת)  
20/2/2003 11:45 מאמאצ'יקה    משתתפת בצערכם (ל"ת)  
20/2/2003 11:48 זהר    משתתפת בצערכם ושולחת חום ואור. (ל"ת)  
20/2/2003 11:52 גילי אבישי    הללי יקרה שלי  
20/2/2003 13:00 איריס גוב    אוי יקירה. תנחומי ואהבתי. (ל"ת)  
20/2/2003 13:10 אסנת ש.    תנחומי ותפילותי (ל"ת)  
20/2/2003 13:20 תמי    קשה לי להאמין שהללי תיכנס לפורום  
20/2/2003 14:02 מירב.ל    ברור שהיא לא תיכנס עכשיו לפורום, אבל כשזה יקרה אני מקווה שהצלחנו לנחם אותה ולו במעט.. (ל"ת)  
20/2/2003 14:02 מירב.ל    ברור שהיא לא תיכנס עכשיו לפורום, אבל כשזה יקרה אני מקווה שהצלחנו לנחם אותה ולו במעט.. (ל"ת)  
20/2/2003 14:17 מיכל קסטן    משתתפת בצערך.  
20/2/2003 19:04 טנגה    הללי, שלא תדעי עוד צער. (ל"ת)  
20/2/2003 20:32 איריס אשוח    תנחומים מעומק הלב ושלא תדעי עוד צער (ל"ת)  
20/2/2003 20:42 שרי    הללי יקרה - חושבת עליך. (ל"ת)  
20/2/2003 20:57 ליאתיתי    יקרה, שלא תדעו עוד צער. (ל"ת)  
20/2/2003 21:08 יסמין    הללי יקרה - לבי איתך. שלא תדעי עוד צער. (ל"ת)  
20/2/2003 21:10 liat    הללי יקרה, קבלי את תנחומיי החמים והכנים. מי יתן ולא תדעי עוד צער! (ל"ת)  
20/2/2003 21:25 אסתית    הללי יקרה, של תדעו עוד צער (ל"ת)  
20/2/2003 23:06 איימי    הללי - חושבת עליך הרבה.  
21/2/2003 01:41 ענבל ל    מצטרפת לתנחומים ושולחת לך אהבה וחיבוק וירטואלי גדול. (ל"ת)  
21/2/2003 08:12 צביקה    תודה רבה על המחשבה והמילים החמות. כל התנחומים נמסרו להללי. (ל"ת)  
21/2/2003 17:01 שין    תנחומי להללי,ושאלה-  
21/2/2003 17:49 לירון    תנחומי (ל"ת)  
21/2/2003 19:18 ענת סימון    הללי , אני משתתפת בצערך ומחבקת אותך חזק (ל"ת)  
20/2/2003 11:04 המתפתחים בע"מ שתי שאלות לגבי התפתחות תינוקות
20/2/2003 15:25 גלית.ג    התפתחות  
20/2/2003 16:42 לילוש    סעיף 2 אצל גלית  
20/2/2003 21:01 ליאתיתי    לילוש - תוסיפי עוד לא יאמן לרשימה שלנו (ל"ת)  
20/2/2003 21:47 איריס אשוח    מסכימה עם לילוש  
20/2/2003 10:36 ניבה שאלה בנושא בקבוקים
20/2/2003 10:48 מעיין של ליב    היי ניבה  
20/2/2003 10:49 אמאמה    אנחנו משתמשים באוונט ואין תלונות (ל"ת)  
20/2/2003 10:51 טלי א.    גם אנחנו עם אוונט ואין שום בעיה (ל"ת)  
20/2/2003 10:59 תמי    גם לי אוונט כל הזמן מטפטף. מעיין תוכלי להסביר שוב? לא הבנתי. תודה! (ל"ת)  
20/2/2003 11:14 מעיין של ליב    לתמי  
20/2/2003 11:23 מאמאצ'יקה    סגירה של בקבוקי אוונט ודלקות אזניים  
20/2/2003 11:30 ענת ב    כדאי להיכנס לאתר של Avent  
20/2/2003 11:58 ניבה    תודה רבה לכולכן! (ל"ת)  
20/2/2003 12:00 חיה של שירי    ושוב אני שואלת........  
20/2/2003 12:04 מאמאצ'יקה    שאני אשפשף?! ;-)  
20/2/2003 12:09 שירן    בתי בת כ-8 חודשים, ועדין עם בי-פרי. לא היו לה דלקות אוזניים, אבל אין לי שמץ אם זה קשור לבקבוקים המסורבלים.  
20/2/2003 13:33 ניבה    האם מישהי ניסתה או שמעה על הסטריליזטור החדש למיקרו של Bfree?  
20/2/2003 13:53 טלי א.    האם מישהי מכירה את העגלה של מקסי קוזי  
20/2/2003 13:53 איריס גוב    אני מעולם לא הרתחתי בקבוקים  
20/2/2003 14:17 מלי    רעיון למלחמה באבנית על הבקבוקים - חומץ במים! (ל"ת)  
20/2/2003 15:10 חני    עגלת מקסי-קוזי  
20/2/2003 19:08 טנגה    אנחנו נהנים גם מאוונט, גם מפלייטקס וגם ממשהו שדומה לבי-פרי, ולגבי הואקום -  
20/2/2003 19:09 ניבה    סימילאק ובקבוקי Bfree  
21/2/2003 09:11 מעיין של ליב    לניבה- כן אבל בכפית . (ל"ת)  
20/2/2003 10:22 aa כורסת הנקה
20/2/2003 10:55 מעיין של ליב    קניתי את הכורסא שאת מחפשת  
20/2/2003 11:36 aa    תודה, אחפש אותו (ל"ת)  
20/2/2003 11:44 מקופלת    אתר בייבי שופ מציע מוצרים רבים במחירים אטרקטיביים בפנים הלינק  
20/2/2003 11:53 רוית    יש בביבישיק בגבעת שמואל, ובהום סנטר פעמים רבות הכסא הזה במבצע! (ל"ת)  
20/2/2003 14:01 איריס גוב    מציעה לנסות את הכורסא עם התינוק לפני שקונים  
20/2/2003 14:18 טלי א.    איריס, את מתכוונת לחברת מילגה?!?!? (ל"ת)  
20/2/2003 14:58 איריס גוב    טלי - בדיוק! זרח מפרכוני. :-) (ל"ת)  
20/2/2003 20:53 שרי    היום טולטלתי קשות... ( זה פשוט מתחבר לי לדיון על כסא הנדנדה..חיפשתי מקום להודעה הזו..)  
20/2/2003 22:40 איריס גוב    שרי'לה, ואחרי שההלם שוכך והרעד פוסק  
21/2/2003 19:42 ארנה    במושב צרופה כסא+הדום ב549 ש"ח (ל"ת)  
20/2/2003 09:53 שירן ברזל - הנושא הנדוש. האם מצאתם שאם נותנים בזמן מסוים ביום זה גורם לפחות קשיי יציאות? (ל"ת)
20/2/2003 09:55 שירן    או אולי שמעתם על סוג מסוים של ברזל המוצלח יותר מאחרים, בענייני השפעה על יציאות?  
20/2/2003 11:30 מאמאצ'יקה    לא בדיוק תשובה  
20/2/2003 12:05 שירן    גם אני לא נתתי עד כה. אבל בדיקת דם מראה שמחסני הברזל שלה ריקים, כך שלצערי אין לי הרבה ברירות כרגע. ואגב,  
20/2/2003 12:14 מאמאצ'יקה    זו בהחלט סיבה מצויינת לתת ברזל  
20/2/2003 16:47 לילוש    שירן -  
20/2/2003 20:34 מאיה של אופק ומעוף    מעוף רק יונק והתחיל השבוע ירקות. לא נתתי לו ברזל. סיבה לדאגה? לרוץ לעשות בדיקת דם? (ל"ת)  
21/2/2003 12:19 לילוש    שירן - לגבי קשיי עיכול  
26/2/2003 11:22 שירן    לילוש - תודה על התגובה. מאיה - לא חושבת שאת צריכה לרוץ לעשות בדיקת דם. האמת שבתי גם נולדה קטנה ובתחילת תשיעי כך שסיכוייה לחוסר ברזל גדול מילדים "נורמליים"  
20/2/2003 09:50 אפרת שאלה דחופה לדר' בר!!!! וגם שאלה לבנות
20/2/2003 09:57 גל    דרור יוסיפון  
20/2/2003 10:00 ממליצה    כדאי מאוד לבדוק את מנוע החיפוש בקשר לדרור יוסיפון יש פה הרבה דעות עליו (ל"ת)  
20/2/2003 10:38 מעיין של ליב    ממליצה מאוד על אדם בשם:  
20/2/2003 11:55 גילי אבישי    עד כמה שאני יודעת בתחום הרפואה הסינית לילדים  
20/2/2003 12:19 טלי א.    גילי, איפה הוא נמצא דר ראובן ברק? (ל"ת)  
20/2/2003 12:22 גילי אבישי    דר ברק-בתל-אביב (ל"ת)  
20/2/2003 12:24 טלי א.    גילי, אני מבינה שזה באופן פרטי...נכון?  
20/2/2003 12:35 גילי אבישי    טלי חמודה,אין לי הטלפון אבל יש ב-144,יכול להיות שיש לו הסדר עם אחת הקופות אני ממש לא יודעת! בהצלחה רבה!!! (ל"ת)  
20/2/2003 12:37 שבית    בנות (ובנים) - אני מתחילה בימים אלה איסוף נתונים על מטפלים אלטרנטיביים לילדים. אשמח לקבל שמות עם פרטים, ואם אפשר גם במה הם הועילו. תודה. (ל"ת)  
20/2/2003 12:39 טלי א.    גילי תודה! (ל"ת)  
21/2/2003 23:37 ד"ר עמוס בר    דיקור סיני  
20/2/2003 09:39 טליה גימבורי באזור חיפה
20/2/2003 10:12 הרוצה עוד...    מתפרצת: אחרי כמה זמן שלא נקלטים עם הריון שני יש להתחיל לדאוג? הריון ראשון היה מיידי. תודה. (ל"ת)  
20/2/2003 11:40 חיה של שירי    ואיפה יש שחייה לתינוקות באזור חיפה או נשר?? (ל"ת)  
20/2/2003 14:04 נורית    קראתי מחקר מדאיג על קושי להיכנס להריון אחרי ניתוח קיסרי. לוקח הרבה יותר זמן ויש יותר סיכונים להפלות ספונטניות. (ל"ת)  
20/2/2003 14:10 נירה    נורית יקרה, אל דאגה  
20/2/2003 16:24 גלית.ג    יש משחקיה נהדרת בקרית מוצקין  
20/2/2003 16:29 גלית.ג    חיה- יש שחייה לתינוקות בבריכת אילן בקרית חיים  
20/2/2003 20:52 כרמיתה    שחיה בחיפה  
21/2/2003 03:36 ענבל ל    טליה, שימי לב להודעתי בנתיב הבא  
20/2/2003 08:54 אמא- זריקה להאצת התפתחות ריאות העובר - שאלה
20/2/2003 09:43 שירן    גם אני קיבלתי מאותה סיבה. לא ידוע לי על בעיות, וזה לא כואב  
20/2/2003 09:43 שירן    ובתי כבר כמעט בת 8 חודשים עם ריאות מאוד מפותחות. :-) (ל"ת)  
20/2/2003 11:49 לי5    גם אני קיבלתי את הזריקות לאחר שביררתי המון בנושא  
20/2/2003 13:18 איריס גוב    גם אני קיבלתי כמה וכמה מחזורים של הזריקה הנ"ל  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש