פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1132   1131   1130   1129   1128   1127   1126   1125   1124   1123   1122   1121   1120   1119   1118   1117   1116   1115   1114   1113    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

20/2/2003 08:50 גלית בכי כל היום - גזים
20/2/2003 09:23 נעמה    אל תתיאשי  
20/2/2003 09:49 שירן    כל כך מוכר לי.  
20/2/2003 09:56 אילת שלו    תינוק סובל (ל"ת)  
20/2/2003 10:01 אילת שלו    תינוק סובל  
20/2/2003 10:13 ורד2    אנחנו היינו אצל איילת ואחרי שבוע הכל נהיה מתון יותר...  
20/2/2003 10:25 אמא של פז    מה שלנו מאד עזר-  
20/2/2003 10:35 מעיין של ליב    ממליצה בחום על כדור הפזיו  
20/2/2003 10:42 שפירית    מנשא מנשא מנשא, גם עוזר לגזים גם מרדים  
20/2/2003 21:18 יסמין    מאד ממליצה על מרסיה קליסמן  
20/2/2003 21:55 לירון    יסמין, לפי מה שאני יודעת, מרסיה ילדה לא מזמן (אני חושבת חודשיים...)אני לא יודעת אם היא חזרה לעבוד. אפשר לברר ב"דרך אם" (ל"ת)  
20/2/2003 07:44 כלבובה שתי שאלות לאורית גודקאר - חרדת נטישה והתפתחות
20/2/2003 08:31 כרמית_מ    מותר להגיב גם? (ארוך)  
20/2/2003 08:39 שרי    השכנה מלמעלה (או למטה..)  
20/2/2003 09:23 אורלי_ו    הגישה האנטרופוסופית  
20/2/2003 09:25 כלבובה    כרמית אורלי ושרי - מסכימה עם כל מילה שנאמרה - תודה (ל"ת)  
20/2/2003 09:43 תמי    מסכימה ועוד קצת  
20/2/2003 10:17 אורלי_ו    בקשר לנסיעה  
20/2/2003 10:47 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    התפתחות שכלית ונסיעות  
20/2/2003 10:47 אנט    אתמול ראיתי בזוית העין סדרה בערוץ 8  
20/2/2003 11:22 ענת ב    אפס עד שלוש  
20/2/2003 12:58 לירון    אני ראיתי גם תוכנית על  
20/2/2003 14:35 תיתי    ואני השכנה מלמעלה! (ארוך)  
21/2/2003 01:40 ענבר    תיתי, אין כמוך!!! (ל"ת)  
21/2/2003 08:59 תיתי    ענבר, :) (ל"ת)  
23/2/2003 23:21 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    תיתי, אם את עוד כאן...  
20/2/2003 01:30 דיןדין שאלה לענת סימון - תינוק שונא להתלבש להתחץ
20/2/2003 08:46 ענת סימון    תשובה לדין דין  
20/2/2003 10:58 שפירית    אולי זה קצת פשטני אבל  
20/2/2003 18:18 מעיין של ליב    לנסות את טקס האמבטיה על בטן מלאה  
23/2/2003 01:02 דין דין    תשובה לענת  
20/2/2003 00:44 נועה שאלה אינטימית בחודש שביעי
20/2/2003 08:04 ג'וי    אל תתלבטי רוצי לרופא  
20/2/2003 09:57 תמי    נועה יקרה,  
20/2/2003 11:19 נועה    תודה תודה, אלך לדרוש בשלום הרופא (ל"ת)  
19/2/2003 22:50 נירית שפירא עידכונים מזירת נשימקו- שימו לב =-הכנס בלניאדו לא מחר רק בחמישי הבא וגם לנו יש כנס עם תאריך
19/2/2003 23:53 זהר    יקרה את מדהימה ונפלאה "כרגיל" (כאילו יש בך משו רגיל), ולגבי התחומים שאני מרכזת -  
20/2/2003 08:11 ג'וי    אשמח להתעדכן על כנסים באזור חיפה. (ל"ת)  
20/2/2003 10:45 זהר    לגאית ששלחה לי מייל - עניתי אך חזר שגוי. מה לעשות ? (ל"ת)  
20/2/2003 15:25 ארזית    שלחי את gaya_26@yahoo.com . יש לנו בעיה כאן במשרד... ותודה. (ל"ת)  
20/2/2003 20:27 ליאתיתי    **** OT לזהר ****  
20/2/2003 20:40 זהר    ליאתיתי מותק זה המייל בעבודה אז אנא  
20/2/2003 21:22 ליאתיתי    זהר !!! שלחתי . ביי. (ל"ת)  
19/2/2003 22:27 baby sport שיעורי "התעמלות" לבת חודשיים וחצי
19/2/2003 22:58 רוית    אנחנו משתתפות בשיעורים של שי זילברבוש  
20/2/2003 07:44 שרון.ש.ז.    האם החוג מתקיים גם מחוץ לתל-אביב או בשעות נורמליות לאמהות עובדות? (ל"ת)  
20/2/2003 08:30 ענת סימון    רווית כתבה כבר כמעט הכל אז אני מחזקת ומוסיפה.  
20/2/2003 10:26 שרון.ש.ז    גן יבנה יתקבל בברכה - אנחנו אשדודים ... אם יש לך פרטים אשמח לקבל. (ל"ת)  
20/2/2003 11:27 Hilla    יש משהו בראשון? (ל"ת)  
20/2/2003 11:33 אמא    יש משהו בחיפה (ולא יהודה מלול)? וכמה עולה? (ל"ת)  
20/2/2003 11:56 חיה של שירי    לאמא-  
20/2/2003 12:03 רוית    צעד ראשון- המשך  
20/2/2003 14:50 baby sport    VNAK ATKV GK EURXHO KZHKCRCUA  
20/2/2003 21:32 ?    ??? (ל"ת)  
20/2/2003 21:44 רוית    תבררי מי הבחורה ומה שמה ואני אומר לך אם כדאי! (ל"ת)  
20/2/2003 22:47 נירה    הבחורה היא כרמית והיא מקסימה!!!  
21/2/2003 19:25 ענת סימון    לשרון , גן יבנה זו אני  
19/2/2003 22:06 קרן ישבתי וגלשתי למעלה משעה באתר, וחיפשתי במנוע החיפוש המלצות על דולות שעובדות במאיר או בלניאדו. האם תוכלו לעזור לי ולהפנות ללינקים המתאימים או לפרט בתשובתכן? תודה ל"ת (ל"ת)
19/2/2003 22:29 נירית שפירא    פני לגילה רונאל המכשירה את הדולות באזור המרכז והיא תוכל להפנותך לתומכות לידה מתאימות 03-6299138 (ל"ת)  
19/2/2003 22:33 גילי אבישי    בנוסף לגילה לבית החולים מאיר יש רשימה של כל הבנות שיכולות לעבוד שם! (ל"ת)  
20/2/2003 00:33 דנה*    דולה מדהימה שעזרה לי מאוד, עובדת בלניאדו - אביבה גרבסקי.  
20/2/2003 08:25 זהר    אביבה גרבובסקי. (ל"ת)  
20/2/2003 09:44 תמי    מאוד ממליצה על אביבה גרבובסקי! 054204770. (ל"ת)  
20/2/2003 11:01 ענתי    ואם אנחנו כבר בנושא, מה העלויות של דולה לעומת מיילדת  
20/2/2003 12:00 זהר    ענתי מיילדת בית לוקחת  
20/2/2003 19:42 מירי א.    ממליצה בחום על מירב קריספיל  
20/2/2003 20:13 גילי אבישי    ואם בהמלצות עסקינן  
20/2/2003 20:42 זהר    שם המשפחה של כרמי הוא מרציאנו. גילי יקירה, מה תגידי עלינו...? את ואני זה משו... לא ? (ל"ת)  
19/2/2003 22:03 אמא של תמר עירנות בגיל 3.5 שבועות
19/2/2003 23:14 צורית    לי זה נשמע לגמרי הגיוני  
20/2/2003 07:47 שרון.ש.ז.    גם יונתן היום כמעט 5 חודשים, היה מאוד עירני ובשעות היום כמעט ולא ישן, שימי לב רק אם אין סימני עיפות כמו שפשוף עיניים או בהיה בנקודה מסוימת למשך כמה דקות, אלא סימנים לרצון לשינה . (ל"ת)  
20/2/2003 09:51 שירן    בטח שהגיוני. יש ילדים מאוד עירניים מקטנות (וזה נמשך לנצח) (ל"ת)  
20/2/2003 22:56 איריס גוב    לא, זה לא נמשך לנצח  
19/2/2003 20:57 אמאמה האם מישהי מכירה יועצת הנקה טובה בסביבות הקריות/חיפה? צריכה המלצה די דחוף! תודה (ל.ת) (ל"ת)
19/2/2003 20:59 זולו    כן טובי גיש 04-8374746 . מומלצת. (ל"ת)  
19/2/2003 21:02 שרי 2    הדי הרפז 04 8257011 וטל מגד 04 9500787 (ל"ת)  
19/2/2003 21:23 אמאמה    תודה רבה על התשובות המהירות (ל"ת)  
19/2/2003 19:04 קר זריקות ביוץ
19/2/2003 21:38 צורית    אנסה לעזור  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש