פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1132   1131   1130   1129   1128   1127   1126   1125   1124   1123   1122   1121   1120   1119   1118   1117   1116   1115   1114   1113    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

19/2/2003 12:49 ניר מטפלת או משפחתון בר"ג
19/2/2003 14:43 אסתית    ניר, אני יודעת שזהר מחפשת לחלוק מטפלת מקסימה  
19/2/2003 15:14 תמי    אם כבר מודעות- גורים מדהימים מחפשים בית  
19/2/2003 15:59 זהר    ניר אכן אכן (תודה אסתיתינו...), אנו מחפשים  
19/2/2003 16:38 איילת    מטפלת במודיעין  
19/2/2003 16:39 דפנה    יוגה להריון בצפון  
19/2/2003 16:40 ג'וי    אם חיפה מתאימה לך  
19/2/2003 16:41 חיה של שירי    יש גם ביקנעם אצל מוניקה  
19/2/2003 16:42 נירה    דפנה, צירפתי לך לינק לרשימת מדריכות יוגה  
19/2/2003 16:44 מירב    לארגן מפגש תנוקות אחה"צ - נהריה  
19/2/2003 12:30 א האם ייתכן שהתינוקת שלי לא אוהבת אותי? - אני מרגישה איום ונורא!
19/2/2003 12:44 שרי    א יקרה....  
19/2/2003 12:52 ליאתיתי    הולכת על זה  
19/2/2003 12:56 אורלי של ליאור    גם אנחנו עברנו תקופה דומה...  
19/2/2003 12:57 שרי    איי - ליאתיתי - מתה עליך ועל ניסוחייך ( שיננת היום את המנטרה היומית כבר?) (ל"ת)  
19/2/2003 13:02 אמא דחויה    מפנה אותך לדיון דומה - ותדעי שהכל הסתדר כבר :)  
19/2/2003 13:14 מאמאצ'יקה    אני נתלית באילנות גבוהים  
19/2/2003 13:41 ורד    עוד אחת עם תסביכים  
19/2/2003 13:51 דרורית אמיתי-דרור    ובכל זאת, בגלל המצוקה שעולה ממה שכתבת,  
19/2/2003 14:52 א    תודה לכולכן על ההבנה, ההזדהות וכל היתר (ל"ת)  
19/2/2003 16:01 זהר    אח, אח, ליאתיתי, את פשוט תאווה למסך ולמקלדת !!! שלא תיגמרי לעולם. (ל"ת)  
19/2/2003 19:07 ליאתיתי    זהר  
19/2/2003 23:51 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    אמא יקרה  
20/2/2003 00:06 ריש    רשעי כל העולם התאחדו!  
20/2/2003 00:09 זהר    אוי ריש'קה, כבר בגיל הזה כזו נחת... הילד גאון. וליאתיתי תקפצי נא לדיון על המפגש אצל אנט, שעשה ספין אוף להפנקות בעליל... (ל"ת)  
20/2/2003 08:19 שרי    אז אלו היו הצווחות ששמענו אתמול... אבל ריש יקרה - הילד שלך מפתח עצמאות והעדפות אישיות - תשמחי שהוא אוהב את השכנה זה מקל על החיים ...ואל תשכחי - אליך הוא ירוץ כשהוא ירצה חיבוק ונשיקה אחרי הנפילה... (ל"ת)  
20/2/2003 14:32 מלי    אוי א', נגעת בעצב חשוף...  
19/2/2003 12:09 שין שינוי בהתנהגות עקב גמילה מהנקה? עצוב לי...(קצת ארוך)
19/2/2003 12:41 מיכל ד. מ    אין לי נסיון ואפשרות לעזור, רק הבטחה, זו תקופה שכזו וגם היא תעבור. בינתיים, ברכות ואמונה בעוצמתך ויכולתך להתמודד! (ל"ת)  
19/2/2003 12:48 שרי    שין יקרה...  
21/2/2003 17:36 ארזית    אם לא מאוחר מידי למה שלא תניקי לילות וביום תתני תמ"ל?  
19/2/2003 12:07 haka קורס הכנה ללידה - עזרה
19/2/2003 12:41 גילי אבישי    איך אפשר להשוות?!  
19/2/2003 12:49 חני    מסכימה עם גילי לגמרי ומוסיפה: גם התכניםש ל קורס בי"ח שונים ל-ג-מ-ר-י מתכנים של מדריכות לידה הדוגלות בלידה טבעית וכד' (ל"ת)  
19/2/2003 13:14 מירב.ל    בנוסף..קורס הכנה ללידה מוזל לבנות פורום  
19/2/2003 17:25 אביבית    מי מעביר את הקורס בתחושת בטן? (ל"ת)  
19/2/2003 17:29 גילי אבישי    תשובה לאביבית-הללי אברמוביץ' המקסימה! (ל"ת)  
19/2/2003 20:21 אמא של סיוון    אירית פלקוביץ'  
19/2/2003 21:15 מלי    מגניבה עוד שאלותיים בנושא...  
20/2/2003 07:36 איימי    בוודאי...  
21/2/2003 00:07 מיכל    ומה עם המחירים? בליס זול. הם סופר נחמדים, ואין סיבה לדעתי להשקיע כל כך הרבה כסף. (ל"ת)  
21/2/2003 10:51 מלי    איימי תודה! (ל"ת)  
20/3/2004 00:26 מלי אברמוביץ    עריכה לשונית  
19/2/2003 11:16 גליה בכי בהנקה
19/2/2003 12:43 תיתי    נשמע לי כמו בליעת אויר  
19/2/2003 13:00 גילי אבישי    OT לתיתי,אירית אלטר פנתה אלייך בנוגע להרצאה? (ל"ת)  
19/2/2003 13:15 שין    גם לנו זה קורה  
19/2/2003 11:10 louise shitot zeroz tivyot
19/2/2003 13:04 גילי אבישי    לואיז יקרה,האם אינך יכולה בגלל המחשב להשתמש במנוע החיפוש?  
19/2/2003 13:15 אלישבע    יש שיטות- מנסיון..  
19/2/2003 11:03 גיא פעם שניה כסא בטיחות meggy
19/2/2003 12:51 שרי    גיא היקר....  
19/2/2003 12:56 ליאתיתי    ***התפרצות, קטע מהמייל - גדול***  
19/2/2003 12:56 מאמאצ'יקה    הן מאוד מנומסות - כך מקובל פה בפורום  
19/2/2003 12:57 מאמאצ'יקה    חחחח - ליאתיתי, גדול (ל"ת)  
19/2/2003 14:32 עדה    גיא - תנסה לשאול בארגון "בטרם" (ל"ת)  
19/2/2003 18:08 אמא של ליאור    לגיא, בנוגע לכסאות בטיחות  
20/2/2003 12:04 רויטל*    לגיא-תשובה ממכון התקנים  
20/2/2003 14:15 גיא    לרויטל  
20/2/2003 16:59 רזיאלה    גיא, מה עם איזו תודה קטנה? (ל"ת)  
20/2/2003 17:10 ץ    מה כולם רוצים מגיא?  
20/2/2003 18:53 גיא    רזיאלה תוד ה אבל עדיין לא  
19/2/2003 10:51 סיגל פשושון בו 8 חדשים ולא מראה נוכונות ולו הקטנה ביותר להחזיק לבד את בקבוק האוכל גם ידיות לא עוזרות עד מתי אני אצטרך להחזיק לו? (ל"ת)
19/2/2003 11:03 שרי    כנראה עד שהוא יסכים להחזיק לבד.. זה משמעותי? אני הייתי מתה שהילה תתן לי להחזיק לה .. (ל"ת)  
19/2/2003 11:13 שירן    בתי בת 7 חודשים וחצי, ובאותו מצב. חשבתי שהיא לא מסוגלת להחזיק את הבקבוק  
19/2/2003 11:23 כרמית_מ    ילדים חכמים...  
19/2/2003 11:29 שירן    מסכימה עם כרמית. פעם היא החזיקה לבד וכשיצאתי מהחדר היא הפסיקה לאכול. שבתי והחזקתי את הבקוק והיא הייתה מרוצה. (ל"ת)  
19/2/2003 12:09 אני    הילד שלי בן שנה ושלושה חודשים, מפותח בטירוף (הולך כבר 5 חודשים) ולא מוכן להחזיק לבד... (ל"ת)  
19/2/2003 12:31 חני    גם לולי, בת 10 חודשים, לא מוכנה. זה נראה לי ממש לא נורא... (ל"ת)  
19/2/2003 12:48 לולי    והפשושונת שלי התחילה להחזיק בקבוק רק בגיל שנה  
19/2/2003 12:56 שרי    OT לחלוטין - מחפשת מקום כיפי לארוחת בוקר ביום שבת - בחיפה...  
19/2/2003 13:02 אסנת ש.    שרי יקרה, שיהיה בכף! לא מכירה את חיפה.. (ל"ת)  
19/2/2003 13:19 ליאתיתי    שרי'לה, בכלל לא דואגת (: בול שלחתי לך מייל...  
19/2/2003 13:59 כלבובה    ןהשמנמו המפונק כבר בן שנה ורבעה וחצי חודשים ועדיין לא מוכן להחזיק לבד... (אבל עכשיו אתנחם בזה שזה בגלל שהוא חכם...) (ל"ת)  
19/2/2003 15:29 סיגל    מזל שיש פורום כזה תווווודה לכולן (ל"ת)  
19/2/2003 18:33 שרי    ליאתיתי מתקותי - הקאמל חי ובועט אבל לא ממש לארוחת בוקר...(הבנת הנקרא..) (ל"ת)  
19/2/2003 19:20 ליאתיתי    טוב שרי, כבר הבנת שיש לי בעיות קליטה קלות  
19/2/2003 20:55 שרי    היינו בלוחמי מזמן.. עכשיו לנעם בכלל בא הרעיוןן שאם יהיה הלילה שלג אולי לנסוע לנווה אטיב למלון...נראה.. (ל"ת)  
19/2/2003 21:20 מלי    שרי - מה לגבי בתי הקפה במושבה הגרמנית? (ל"ת)  
19/2/2003 22:35 ליאתיתי    אמן! אמן סלע שלג כאן ועכשיו! ושטל ישאר מחר בבית כי הכביש יהיה חסום... (ל"ת)  
19/2/2003 23:27 לילוש    ליאתיתי - טל? עוד מעט תגידי ששם המשפחה שלך ברון...? (ל"ת)  
20/2/2003 08:36 זהר    כן לילוש גם אני חשבתי על זה בדיוק אתמול. הורס, לא ? (ל"ת)  
20/2/2003 08:42 שרי    מלי - בתי קפה במושבה - מכירה משהו מסוים ????מומלץ לבוקר/בראנץ'? (ל"ת)  
20/2/2003 08:46 עירית ל    ואני זוכרת את המשבר שעברתי  
20/2/2003 11:47 ליאתיתי    ללילוש הברונית, שם המשפחה שלי הוא הרבה הרבה יותר ארוך  
20/2/2003 17:07 ג'וי    שרי, אני ממליצה על גרג  
20/2/2003 19:53 שרי    ג'וי - תודה. (ל"ת)  
19/2/2003 10:33 ד.ק קופאין
19/2/2003 11:07 קרן    נדחפת (סליחה ד.ק.) - עדכון אחרי הדקסמול קולד...  
19/2/2003 11:17 נירה    ד.ק. תשובה של טובה מהעבר על קפה נטול...  
19/2/2003 10:08 אסתי מי יכולה להמליץ לי על מישהו (עדיף לי אישה) שאוכל להתיעץ איתה בקשר לגידול הילדים שלי?
19/2/2003 11:44 אורלי_ו    דיאנה אידלמן קרת  
19/2/2003 12:22 חני    מחפשת לחברה נואשת מטפלת לתינוקת בהרצליה-דחוף!!! (ל"ת)  
19/2/2003 23:28 יונת    ייעוץ טלפוני מאמא מנוסה  
20/2/2003 00:01 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    ממליצה בשמחה  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש