פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1132   1131   1130   1129   1128   1127   1126   1125   1124   1123   1122   1121   1120   1119   1118   1117   1116   1115   1114   1113    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

18/2/2003 11:28 אבא של רום שאלה בנושא קורנפלור או יותר נכון איך לעזור לאישתי...
18/2/2003 11:34 טל מהלל    קורנפלור  
18/2/2003 11:35 חני    שינה, קורנפלור ועזרה  
18/2/2003 11:38 דין דין    אייך תעזור לאשתך?  
18/2/2003 15:59 תות    דין, דין מה האגרסיביות הזו? בן אדם עם הרבה רצון טוב מבקש עצה התוקפנות שלך מוזרה (ל"ת)  
18/2/2003 16:37 דין דין    תות את צודקת  
18/2/2003 16:49 רותמית    מסכימה עם קודמותי (למעט דין דין) ובנוסף  
18/2/2003 17:06 לירון    אוי רותמית...יודעת על מה את מדברת...גם אנחנו כל הזמן במשבר ילדה-אבא  
18/2/2003 21:13 דיאנה    גם אמא שלה וגם אחותה? מה אתה אומר...  
18/2/2003 23:30 אנט    אבאשלרום, כל הכבוד שהעזת לקפוץ לבריכת התנינים ולשאול אלה כה מכשילה, (ל"ת)  
18/2/2003 23:36 אנט    פעם שניה הערב שבורחת לי הודעה לפני ההמשך, אזה הנה  
18/2/2003 23:39 הגר    אבא של רום - איזה שם מקסים. ו..  
19/2/2003 08:29 רותמית    ללירון  
19/2/2003 09:26 לירון    רותמית- יש!!!!!! איזה יופי  
19/2/2003 09:39 אבא של רום    תודה רבה על תגובותיכן. בנוסף, שאלה לגבי כמויות של תמ"ל  
19/2/2003 13:20 איריס גוב    אז ככה - בעדינות  
18/2/2003 11:23 קרן איפה קונים אפי- נו? (ל"ת)
18/2/2003 11:28 איימי    אצל אילנה שמש 08-9231719 או אצל רותי קרני הורוביץ (אין לי הטלפון שלה) (ל"ת)  
18/2/2003 11:36 יעלה ו.    לפי המאמר המתפרסם בעמ' הראשי  
18/2/2003 10:45 יעלה ו. קורס הכנה ללידה באיזור י-ם
18/2/2003 11:08 גילי אבישי    אני אגיד לך מה יש והמלצות שאחרות יתנו...  
18/2/2003 11:09 גילי אבישי    שכחתי לציין שהקורסים האחרים מצומצמים יותר מבחינת מספר משתתפים (ל"ת)  
18/2/2003 11:18 איימי    ליעלה  
18/2/2003 11:39 יעלה ו.    גילי, אפשר מס' טלפון בבקשה?  
18/2/2003 15:47 גילי אבישי    אז ככה  
19/2/2003 00:22 תמי    לגבי גילי-  
19/2/2003 17:42 גילי אבישי    בנות,אני אתחיל לכתוב כאן בעילום שם... ותודה רבה על כל הפירגון... (ל"ת)  
18/2/2003 10:35 אחת שמקנאים בה הודעתה של "טיפלה מקנאה" מאתמול נתנה לי השראה לספר את סיפורי
18/2/2003 10:48 אחת שאף פעם לא קינאו בה    עצוב נורא. אני איתך. אני מציעה לך מהר ללכת לייעוץ. חבל. אל תשאירי את עצמך ככה. את שווה יותר, לא? (ל"ת)  
18/2/2003 10:56 תיתי    לזו שאולי מקנאים בה  
18/2/2003 11:01 יעל    שימו לב איזה מחמאה קבלנו  
18/2/2003 11:02 אחת שאף פעם לא קינאו בה    דרורית , תודה על המחמאה. מרגש לקבל את זה ממך. אנחנו שוות אותה. ובקשר לקינאה: תמיד קנאתי למה אף אחד לא מקנא בי. (ל"ת)  
18/2/2003 11:24 אחת שהיתה שם    ההודעה שלך "משכה" אותי ב"קוקו", אחורה, בזמן ואחורה בחיים (ארוך אבל אופטימי)  
18/2/2003 11:43 ארזית    מאיפה מתחילים?  
18/2/2003 12:13 אחת שמקנאים בה    תשובות לארזית ולאחת שהיתה שם  
18/2/2003 15:42 שרי 2    אחת שאני כבר לא מקנ (ל"ת)  
18/2/2003 15:57 גילי אבישי    אחת יקרה!  
18/2/2003 16:09 שרי 2    סליחה קפץ לי ועכשיו גם עם תוכן...  
18/2/2003 16:11 אוריתה    על לבד ובדידות ומה שביניהם (הפחד)  
18/2/2003 18:01 ליאתיתי    אחת יקרה כל-כך  
18/2/2003 18:52 אסתית    אחת יקרה, את חייבת לעשות משהו  
18/2/2003 20:55 אחת שהיתה שם    לאחת שמקנאים בה-המשך המסע במנהרת הזמן (שוב ארוך ואופטימי)  
18/2/2003 22:43 אסנת ש.    שוין, גם אותי הדיון הזה החזיר כמה שנים אחורה  
19/2/2003 08:57 ארזית    הערכת מצב  
19/2/2003 09:01 תמי    בדידות ופרידות  
19/2/2003 09:08 אחת שאבא שלה כזה    לאחת שמקנאים בה -הרשי לי להציג את הצד של הילדים...  
19/2/2003 10:23 אחת שמקנאים בה    אתן צודקות. כל כך צודקות. אבל זה כל כך קשה לקבל החלטה ולעשות מעשה. אני כל כך מפחדת (ל"ת)  
19/2/2003 11:02 שרי    יקירתי האחת והיחידה...  
19/2/2003 12:38 ליאתיתי    מפחדת? ברור.  
19/2/2003 13:06 אסנת ש.    הפחד  
18/2/2003 10:23 בייב אדמומיות+יובש בלחיים שלא עוברים ! אלרגיה?
18/2/2003 11:03 אמא של סער    אל תדאגי  
18/2/2003 11:09 בייב    לאמא של סער  
18/2/2003 11:30 נטלי    לפי מה שהבנתי, טסטים לאלרגיה בגיל הזה  
18/2/2003 18:05 יעלי    מנסיוני האישי עם אלרגיות..  
19/2/2003 14:26 ענת ב    בייב, מצד אחד גם לבני היתה אדמומיות כזו,  
18/2/2003 10:11 ליאת לאחר הלידה
18/2/2003 10:17 בייב    עד שישה שבועות (ל"ת) (ל"ת)  
18/2/2003 10:34 ליאתיתי    ולפעמים גם יותר. (ל"ת)  
18/2/2003 10:36 נאווה    לי זה היה 5 שבועות (ל"ת)  
18/2/2003 15:54 לילוש    ויותר חשוב - המון המון מזל טוב (ל"ת)  
18/2/2003 19:37 לירון    מזל טוב! (ל"ת)  
19/2/2003 02:11 Ilana Shemesh, natural midwife    Mazal Tov-usually 6 weeks  
18/2/2003 09:47 תמר הצילו! התינוקת לא אוכלת - לדיאטנית
18/2/2003 10:45 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תמר יקרה, צר לי אך זו שאלה שיש להפנות ליועצת הנקה...  
18/2/2003 11:03 אילנית    פחות ארוחות ביום ?  
18/2/2003 09:35 שרון א. טעות גורלית? או שלא...
18/2/2003 10:10 רעית    טעות, לא גורלית  
18/2/2003 19:26 מאיה    כמה מחשבות (קצת ארוך...)  
18/2/2003 21:30 שרי    אולי טעות אבל זה מה שיש כרגע...  
18/2/2003 21:31 שרי    ושכחתי עוד דבר - בסוף מתרגלים לבית.. באמת! (ל"ת)  
18/2/2003 22:39 אסתית    שרון, לעולם לא אשכח מה בעלי אמר לי כשנאלצנו למכור  
18/2/2003 23:44 לילוש    אסתית-זה כל כך נכון. למה זה לא יכול להיות גם כל כך קל.....? (ל"ת)  
19/2/2003 01:01 אסתית    לילוש, גם אני שואלת את עצמי את אותה שאלה.  
19/2/2003 09:38 עירית ל    זה לא חייב להיות בית  
18/2/2003 07:56 bb מהו התמ"ל הכי טעים
18/2/2003 08:18 שרי    רמדיה. וחוץ מזה - אורך רוח.. לפעמים לוקח להם זמן להתרגל.. (ל"ת)  
18/2/2003 09:12 שירן    הוא יסתדר עם הכול. רק צריך להתרגל:  
18/2/2003 09:15 שרי    בהחלט יש משמעות לטעם התמ"ל וכדאי לנסות סוגים שונים. כאמור ממליצה על רמדיה. (ל"ת)  
18/2/2003 09:29 מורגין    @@מתפרצת עם שאלה מתחום אחר לגמרי: מבקשת יתרונות וחסרונות של כיריים חשמליות ובעיקר היבטי עלות החשמל.  
18/2/2003 09:36 ורד    כביש עוקף תמ"ל  
18/2/2003 09:51 אמא של אדם    למורגין מצטערת שאין לי תשובה אלא שאלה לי אליך - איך יש לך זמן 3-4 שעות לבשל - מתי? ובכלל מתי אתם מוצאים זמן לזה?  
18/2/2003 10:13 מורגין    לאמא של אדם - האמת הגזמתי בכוונה ע"מ לקבל הערכת עלות לכריים החשמליות, אבל לעיניינו:  
18/2/2003 10:28 שרון א.    ואוו' מורגין, איזה קטע, אני בדיוק באותה התלבטות,  
18/2/2003 10:33 ליאתיתי    מורגין, לא יכולה לתת לך עלויות, אבל אם זה מעניין אותך...  
18/2/2003 10:55 אמא של אדם    למורגין עוד שאלה ומבקשת סליחה מהפותחת דיון  
18/2/2003 18:10 מורגין    לאמא של אדם  
18/2/2003 18:13 מורגין    לאמא של אדם...  
18/2/2003 18:24 מורגין    ליאתיתי - תודה רבה, ממש עזרת לי להחליט. לבקשר איפה קונים כריים ב-1500 ש"ח  
18/2/2003 21:34 שרי    אם את מבשלת הרבה ממליצה על כיריים רגילות..  
18/2/2003 21:51 דיאנה    אני דווקא אוהבת את הכירים החשמליות  
19/2/2003 08:05 מורגין    תודה לכולן - ממש עזרתן לי להחליט. (ל"ת)  
19/2/2003 09:52 ליאתיתי    מורגין, אז מה החלטת? (: (ל"ת)  
20/2/2003 10:17 מורגין    גז כמובן, מאותן סיבות שנרשמו פה וגם:  
18/2/2003 06:34 aa סטרפסילז
18/2/2003 08:59 ורד    עלי הרופא אסר למצוץ סטרפסילס. יש כדורי מציצה טבעיים (ומגעילים) לגמרי (ל"ת)  
18/2/2003 09:15 לירון    לפי מה שאני יודעת- לא להשתמש בדקסמול קולד  
18/2/2003 09:16 שני    מדוע אי אפשר למצוץ סטרפסילס ולהניק? תודה! (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש