פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1132   1131   1130   1129   1128   1127   1126   1125   1124   1123   1122   1121   1120   1119   1118   1117   1116   1115   1114   1113    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

17/2/2003 23:17 shugi מחפשים עזרה ללילות הראשונים בבית
18/2/2003 09:31 ממליצה    נסי לקרוא את המאמר של רותי "היום שאחרי" או "חזרה הביתה" בעמוד הראשי (ל"ת)  
18/2/2003 11:21 איימי    קיים שירות שנקרא "דולה" תמיכה לאחר לידה 0404  
17/2/2003 20:50 שוש שאלה לטובה הדיאטנית
17/2/2003 21:29 דינה    שאלה נוספת לטובה  
17/2/2003 21:48 מאמאצ'יקה    ועוד שאלה לטובה - תזונה הריון  
17/2/2003 22:26 יסמין    אם כבר -אז עוד שאלה לטובה על סידן בלידה  
17/2/2003 22:49 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    שוש, מאד אינדיבידואלי:  
17/2/2003 22:51 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    רגישות לחלב פרה  
17/2/2003 22:56 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    סידן בהריון  
17/2/2003 23:00 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    סידן בלידה - ליסמין  
17/2/2003 23:01 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ורדה, רק עכשיו ראיתי. תודה!  
17/2/2003 23:05 דיאנה    טובה יקרה - אני מקווה שאם את עונה לשאלות,  
17/2/2003 23:10 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תודה דיאנה! וכמה אופטופיקים (אחד ליסמין)  
17/2/2003 23:34 דיאנה    תודה על ההמלצה, לא קראתי, ומוסיפה כמה משלי:  
17/2/2003 23:52 עינת האחרת    גם אני רוצה לשאול את טובה!  
18/2/2003 05:37 חיה של שירי    ועוד שאלה לטובה  
18/2/2003 05:49 חיה של שירי    ושוב לטובה :-)  
18/2/2003 08:40 Adi    ועוד שאלה לטובה - מה שלום פיציק ואמא שלו? (ל"ת)  
18/2/2003 08:55 Adi    (זה בסדר טובה קראית את העדכון סתם ככה להתאווררות) (ל"ת)  
18/2/2003 09:28 מאמאצ'יקה    אסור להשוות את "אדונית התבלינים" לשום דבר  
18/2/2003 09:32 מורגין    מומלץ לשבל תפ"א ובטטות בקליפה שלהם ורק אחר-כך לקלף אותה. כי ככה נשאר יותר סידן . (ל"ת)  
18/2/2003 09:37 מורגין    שאלה לטובה - פיצול ציפורניים לילדה בת 2.5. מה מומצץ לאכול? (ל"ת)  
18/2/2003 09:42 דיאנה    מאמאצ'יקה, דווקא אהבתי את "אחות לבי" יותר  
18/2/2003 10:57 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    דבש מלכות ופרופוליס בהריון, טאורין במטרנה, פיצול ציפורניים, עצירות בגיל חודשיים ומשהו למאמאצ'יקה:  
18/2/2003 10:59 טובה קראוזה    עדי יקרה, תודה על תשומת הלב! (ל"ת)  
18/2/2003 11:08 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מורגין, נכון שהשארת הקליפה מונעת במידה מסויימת דליפה של חלק מהמינרלים למי הבישול אבל כמות הסידן בבטטה ובתפו"א ממש נמוכה, וגם  
18/2/2003 11:29 מאמאצ'יקה    לטובה ולדיאנה  
18/2/2003 11:42 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    :) למאמאצ'יקה ושוב תזכורת - בהריון לא יותר משתי קופסאות טונה בשבוע...  
18/2/2003 11:49 מאמאצ'יקה    תודה! לקחתי לתשומת ליבי :) (ל"ת)  
19/2/2003 09:30 לילי    לטובה קראוזה - מוצקים ועצירות  
19/2/2003 09:31 טלי א    גם מיץ שזיפים יכל לעזור  
19/2/2003 09:32 רינת    לטובה - תזונה של בן שנה וחצי  
19/2/2003 09:33 לילית    יש המון דרכים לעזור  
19/2/2003 09:33 אלה    ונדחפת- האם פירות מרוסקים בפומפיה(תפוח,אגס) הם עם קליפה או בלי? (ל"ת) (ל"ת) (ל"ת)  
19/2/2003 09:34 לירון    לאלה- בלי הקליפה, וללילי-  
19/2/2003 09:34 סיוון    סליחה על הבורות אבל לגבי השזיפים : מיבשים או טריים... (ל"ת)  
19/2/2003 09:36 לירון    סיוון- באופן עקרוני, שזיפים מיובשים, אבל למה בכלל לתת את זה לתינוקות? אם הם לא מגיבים טוב  
19/2/2003 09:36 לירון    סיוון- באופן עקרוני, שזיפים מיובשים, אבל למה בכלל לתת את זה לתינוקות? אם הם לא מגיבים טוב  
19/2/2003 09:52 נועה123    שאלה לטובה קראוזה  
19/2/2003 10:43 יסמין    לטובה - סידן בלידה  
19/2/2003 10:56 רותי קרני הורוביץ    בולטת בהיעדרה בדיון - תודה לטובה! (לבד מזו של יסמין היקרה, כרגיל, ומדרישות השלום הדואגות של עדי ודיאנה), ותודה ללירון ולטלי על המובינג  
19/2/2003 12:21 ורדה    רותי, את כל כך צודקת!! והנה מישהי שדווקא זכרה  
20/2/2003 02:14 רותי קרני הורוביץ    ותודה לורדה. סחתיין (ל"ת)  
17/2/2003 20:43 עינת אצידפילוס ואנטיביוטיקה?
17/2/2003 21:08 אנה    לעינת  
17/2/2003 21:30 עינת    לאנה - אם,נניח, שמת בחלב ובתך לא סיימה את המנה?  
17/2/2003 21:50 מאמאצ'יקה    לא הייתי ממליצה לתת אנטיביוטיקה בחלב - בדיוק מהסיבה שציינת  
17/2/2003 22:20 יסמין    בתור בוגרי קורס ארוך של אנטיביוטיקה - הנה המלצותינו  
17/2/2003 22:57 רעית    אסידופילוס מגיל חודש?  
18/2/2003 08:24 Adi    רעית אני עם רופא הילדים שלך  
18/2/2003 08:34 רותמית    רעית - האם זו יועצת מוסמכת ?  
18/2/2003 09:17 אנה    מאמאצ'יקה  
18/2/2003 09:22 מאמאצ'יקה    אנה, הבנתי אותך מצויין :) זו היתה תשובה לעינת  
17/2/2003 18:29 אימונת אני מפילה....
17/2/2003 19:01 ורדי    אימונת יקרה!  
17/2/2003 20:08 שרי    אמונת יקירה...  
17/2/2003 21:48 רוית    אימונת יקרה  
18/2/2003 09:32 פיי    ורדי - תשובה מצויינת !! + לאם האבלה: לא לשכוח את התינוקת שלך, היא וודאי תשמח לקבל את אמא שלה בחזרה! (ל"ת)  
18/2/2003 10:24 Adi    אימונת יקרה איתך בכאבך  
18/2/2003 11:28 דובת גריזלי    אימונית יקרה,  
18/2/2003 17:05 אימונת    תודה לכן. הדפסתי את מה שכתבתן ואני קוראת את זה שוב ושוב  
18/2/2003 19:43 איריס גוב    ערב טוב יקירה  
18/2/2003 21:36 שרי    אמנות יקרה - שוב חיבוקים. ואיריס - המילים שלך כל כך מרגשות ונפלאות... (ל"ת)  
18/2/2003 23:17 לירון    איריס- רגשת גם אותי. במיוחד שגם אני מאתמול לא יודעת מה לכתוב... ומה איתך אימונת?  
19/2/2003 22:23 אימונת    הייתי היום עם התנוקת שלנו במיון  
5/3/2003 19:33 עדה    אימונת,  
17/2/2003 17:57 דיןדין כביסה מבעסת
17/2/2003 17:58 דיןדין    מבעסת -מבאסת , התלבלבתי. (ל"ת) (ל"ת)  
17/2/2003 18:01 שקירה    שימי את הכביסה במדיח הכלים. זה יוצא אחלה. (ל"ת)  
17/2/2003 18:13 חננה'לה    מדיח כלים??- מדברת שטויי'ס (ל"ת)  
17/2/2003 18:17 תיתי    לעיתים הגיהוץ עוזר. (ל"ת)  
17/2/2003 18:18 ביג-טוסיק    גיהוץ זה אולי לא חזק מספיק. תנסי בטוסטר שטוח. (ל"ת)  
17/2/2003 18:29 מעיין של ליב    טוב עכשיו ברצינות...  
17/2/2003 18:31 נירה    דין דין- לאקובר יש גם מרכך כביסה ריחני נהדר. וחוץ מזה,  
17/2/2003 19:24 לילוש    נסי בכל זאת תינוקלין+בדין בייבי, ובמייבש הוסיפי דף של fresh n' soft. אצלי עובד מעולה. (ל"ת)  
17/2/2003 19:55 שקירה    תינוקלין זה טוב. וגם תוסיפי קצת קטשופ (ל"ת)  
17/2/2003 20:52 יהודית    אולי את שמה יותר מידי אבקת כביסה שמקשה על הכביסה  
17/2/2003 21:01 דפנה    טיפה-משהו כמו 2 כפות חומץ(נראה לי שעדיף את הלבן) להוסיף  
17/2/2003 21:39 לירון    מצטרפת ללילוש- להוסיף דפים למייבש!!! (ל"ת)  
17/2/2003 23:35 לילוש    לירוני!!!! מה שלומכן?? מתגעגעת. (ל"ת)  
18/2/2003 01:50 שרון-ש    דין דין, לדעתי הכביסה יוצאת קשה יחסית בגלל המים.  
18/2/2003 09:07 לירון    הי לילוש...אנחנו עכשיו בסדר. מתברר שהיה לה אדמדמת  
18/2/2003 09:09 לירון    נשיקות...נשיקות...לא נקישות. למרות שאת תמיד יכולה לנקש אותה בשמי... (ל"ת)  
18/2/2003 11:24 איימי    לנירה - יש חברה יותר זולה מ ecover!!!!  
18/2/2003 11:33 נירה    איימי!!!!  
18/2/2003 16:00 גילי אבישי    אותנו בבית זה מאד מענין! נא לא לעבור לתכתובת פרטית או שתשלחו לי גם! (ל"ת)  
18/2/2003 18:18 נירה    גילי, היום התקשרתי כדי לבקש את הקטלוג שלהם  
17/2/2003 17:45 טיפלה מקנאה מה עושים עם הלב?
17/2/2003 17:46 טיפלה מקנאה    הנושא התבלבל (ל"ת)  
17/2/2003 18:11 שלי2    אני מבטיחה לך משהו - חייה לא מושלמים כמו שהם נראים לך. לא חסרים אנשים שכלפי חוץ נראה שהכל מושלם להם, אבל בפנים זה ממש לא ככה  
17/2/2003 18:17 טיפלה לא מבינה    למה את לא משנה את הדברים בחייך שגורמים לך לקנא באחרים?  
17/2/2003 18:20 תיתי    מותר לקנא  
17/2/2003 21:04 דפנה$    משפט אדיר שכתבה פה פעם סאלוש ואני זוכרת אותו ברגעי קנאה וביאוס-  
17/2/2003 21:21 אנה    למושלמת בפוטנציה..  
17/2/2003 21:54 רוית    לא כל הזהב נוצץ!  
17/2/2003 22:42 תמי    טבעי לקנא.  
17/2/2003 23:07 ###    ואם היא רופאה, אני לא מקנאה בה...  
18/2/2003 00:31 אמא של סיוון    אם לי היה בן, הייתי מקנאה בך על עצם זה שיש לך בת... (ל"ת)  
18/2/2003 08:35 שרי    טיפלה יקרה...ישנו פתגם שאומר..  
18/2/2003 09:08 Adi    אוי חבל שאין לי זמן לכתוב יותר מידי אבל אני מוחאת לך כפיים  
18/2/2003 09:47 הגר    עדי..סחטיין. (ל"ת)  
18/2/2003 09:47 דרורית אמיתי-דרור    טיפלה מקנאה, ממש נגעת ללבי!  
18/2/2003 09:55 מורגין    להלן משפט שקראתי באיזה ספר שמלווה אותי כל חיי ובמיוחד ברגעים האלה:  
18/2/2003 11:27 רופאה - אטרקציה??    נו באמת,אם היא רופאה היא בטח לא רואה את הבת שלה בכלל, איפההאטרקציה? (ל"ת)  
18/2/2003 11:40 דין דין    רופאה אטרקציה יקרה מעבר לכך שאת טועה  
18/2/2003 15:46 אוריתה    דעה טיפלה שונה  
18/2/2003 16:00 Adi    אוי אוריתה  
18/2/2003 16:05 גילי אבישי    עדולה אל תקחי את זה אישי!  
18/2/2003 16:14 Adi    תודה גילי חמודה  
18/2/2003 16:24 אוריתה    לעדי  
18/2/2003 16:27 צופה    כן אוריתה, רק שלך יש כשרון לזה יותר מאחרות (ל"ת)  
18/2/2003 19:22 יעל    דיייייי.............. (ל"ת)  
18/2/2003 22:32 צןפה אחרת    סליחה יעל? את אולי מחכה לפעם בה את תפגעי?  
19/2/2003 09:17 צופה שלישית    ואני חשבתי שאני היחידה שנפגעה ממנה  
19/2/2003 11:12 שרי    ואני דווקא חושבת טובות על אוריתה...  
19/2/2003 12:54 גילי אבישי    מצטרפת לשרי.אם מישהי נפגעת יש מקום להתנצל על עצם הפגיעה אבל לא על הדעה (ל"ת)  
19/2/2003 15:06 לירון    גם אני איתך, אוריתה יקרה  
19/2/2003 15:28 Adi    ואני חזרתי הנה למרות שלא רציתי וראיתי מה שהתפתח פה  
19/2/2003 17:07 אסנת ש.    עדי הצילו! גוועלד!! מה קורה?  
19/2/2003 17:30 איריס גוב    עדי יקרה, עד מאוד  
19/2/2003 17:58 גילי אבישי    עדי יקרה,לא הייתי מנחשת ואילו הייתי כי אז  
19/2/2003 18:24 שרי    עדי יקרה עד מאוד מאוד...  
19/2/2003 19:32 ליאתיתי    עדי, גם אני מההמומות  
19/2/2003 21:06 נירה    עדי יקרה שלי...  
19/2/2003 22:34 Adi    יקירותי, איריס אמרה לי שהגבתן וניראה לי שעלי להבהיר דברים למען ההגינות  
20/2/2003 01:10 רותי קרני הורוביץ    אוי לא  
20/2/2003 08:35 שרי    עדי- חייבת להגיב...  
20/2/2003 09:04 Adi    תודה שרי יקירה ורותי בדיוק הבוקר כשציחצחתי שיניים חשבתי עלייך ומה שלא הספקתי להגיד לך  
20/2/2003 09:29 Adi    אוי וליאתיתי אייך שכחתי גם להגיד לך  
20/2/2003 11:10 אסנת ש.    עדי יקרה שלי, אני מבינה בהגיון את מה שאת אומרת  
20/2/2003 11:13 ענת ב    ואני דווקא מאוד ממליצה על גמילה  
20/2/2003 11:21 נירה    גם לי יש מה להגיד אחרי שחשבתי על זה קצת...  
20/2/2003 11:47 Adi    אוסי חמודה עניתי לך למייל, ענת תודה על מילותייך הצלולות חיכיתי להן ונירה  
20/2/2003 11:53 נירה    את יודעת מה? ממש כיף לי לקרוא את מה שכתבת. את עושה נכון. (ל"ת)  
20/2/2003 12:56 איריס גוב    עדי, אני מרגישה שאני חייבת לך התנצלות  
20/2/2003 20:28 ליאתיתי    עדי  
21/2/2003 03:19 ענבל ל    עדי יקרה וחשובה, התלבטתי האם לכתוב כאן או לצלצל, אבל יש לי הרגשה שמתישהו עוד תחזרי לדיון הזה, כמו רוב חברות הגרעין.  
21/2/2003 11:45 ענת ב    If you love somebody - set them free (ל"ת)  
21/2/2003 12:06 אסנת ש.    את האמת ענת יקרה, אף פעם לא הבנתי את המשפט הזה... (-:  
21/2/2003 15:00 פולינה    וואו...  
21/2/2003 17:16 זהר    שיואו ולחשוב שלולא המייל מאוסי לא הייתי יודעת שזה מה שהולך בעמודים האחוריים !!!  
21/2/2003 20:02 איריס גוב    בהמשך לדברים של ענת וזהר  
21/2/2003 20:30 טובה קראוזה    גם אני  
21/2/2003 21:21 נירה    כמו שאתן יודעות, הרבה זמן אין לי, אבל הנה אני מקפידה לחזור כל יום,  
21/2/2003 23:15 אסנת ש.    גם אני ממשיכה לחזור הנה, כאילו לחפש נחמה  
22/2/2003 20:04 Adi    מה אומר לכן?  
22/2/2003 22:10 זהר    עדי יקרה אני מחכה ואיתי עוד רבות נפלאות. מתפללת בשבילך ליצירתיות בכל התחומים שהזכרת... אוהבת למרות שאנו לא מכירות בעצם. (ל"ת)  
22/2/2003 22:23 נירה    יוווו עדי!!!  
23/2/2003 02:27 ענבל ל    עדילי - :-)) :-)) :-))))))))) (ל"ת)  
23/2/2003 12:37 אסנת ש.    עדי מתוקה, את נפלאה ואהובה!  
23/2/2003 18:37 רותי קרני הורוביץ    הגרעין הקשה  
23/2/2003 21:59 איריס גוב    אח, מדיח  
23/2/2003 22:39 לירון    עכשיו אני באמת (כמעט) בוכה.  
23/2/2003 22:39 לירון    עכשיו אני באמת (כמעט) בוכה.  
23/2/2003 23:21 נירה    נראה לי שזה הפך לדיון הארוך ביותר שפגשתי...  
23/2/2003 23:45 שרי    לא רק הארוך ביותר אלא נראה לי שזה יוכתר כדיון האולטימטיבי...  
24/2/2003 01:08 רותי קרני הורוביץ    פתאום חטפתי אוף-טופיק דרמטיטיס, או איך הדחתי את הדיון אל מי אפסיים  
24/2/2003 23:04 סאלוש    דפנה תודה שהזכרת לי...  
25/2/2003 15:37 זהר    אוי סאלוש את מתוקה משו. (ל"ת)  
17/2/2003 17:27 אנונימית כמובן מה עושים נגד חוסר חשק מיני בהריון? (ל"ת)
17/2/2003 19:05 אנונימית    זה רק מחמיר עם הלידה לצערי (ל"ת)  
17/2/2003 21:05 ד    וזה עוד יותר מחמיר כבר שנה אחרי לידה...... (ל"ת)  
17/2/2003 21:18 אלה    לא תמיד זה זה שלילי..........  
17/2/2003 21:57 רוית    להתעודד!  
18/2/2003 00:47 מבועסת    ומה קורה כשחוסר החשק הוא דוקא מהחצי השני...? (ל"ת)  
18/2/2003 08:29 Adi    אוף טופיק לאלה (צמיגים)  
18/2/2003 08:31 Adi    וסליחה ממשתתפות הדיון על ההתפרצות, ממליצה לכן לאתגר את המנוע על ידי רווח סקס רווח.  
18/2/2003 08:36 שרי    ליאתיתי.. קולך חסר בדיון הזה...(-: (ל"ת)  
18/2/2003 16:41 אסנת ש.    OT לעדי, מצאתי בשבילך ספינינג באזורנו!! אכתוב לך מחר (ל"ת)  
17/2/2003 17:21 רתם אין כח....
17/2/2003 17:45 מאיה    ללא מילות חכמה...  
17/2/2003 20:11 שרי    משתדלים למצות כל רגע שהוא בפנים...  
17/2/2003 17:15 רונה ר האם אפשר לשלב הנקה+ האכלה מבקבוק?
17/2/2003 19:49 משלבת    אפשר גם אפשר  
17/2/2003 20:49 ענת ב    אפשר בהחלט, אך לא רצוי בששת השבועות הראשונים  
17/2/2003 23:35 עידית-ת    לשלב כמה שיותר מוקדם..  
18/2/2003 09:25 מאמאצ'יקה    איך אפשר לדעת בשלב מוקדם כמה זמן נרצה להניק?  
18/2/2003 09:30 אנה    מצטרפת בשאלה  
18/2/2003 11:34 מאמאצ'יקה    לקיחת מוצץ - לא בהכרח קשור להנקה  
18/2/2003 21:29 איריס אשוח    אנה  
17/2/2003 16:49 ורד נמצאה כיבה מוקטנת וריבוי מישפיר בסקירת מערכות מאוחרת מה זה אומר?
17/2/2003 22:55 ערן    פיסטולה טרכיאו-איזופאגיאלית?  
18/2/2003 08:38 שרי    ורד- בהצלחה לאחותך!!! (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש