פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1132   1131   1130   1129   1128   1127   1126   1125   1124   1123   1122   1121   1120   1119   1118   1117   1116   1115   1114   1113    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

17/2/2003 15:19 ענת לא מוכן ךהיות בסל-קל
17/2/2003 15:39 לירון    דיון שהיה בנושא, ויש עוד כמה במנוע חיפוש  
17/2/2003 17:05 תות    הסל-קל הוא במקרה של PEG? (ל"ת)  
18/2/2003 00:37 מוזו    פטנט קטן  
18/2/2003 11:22 ענת    הסל אינו של פג. מה זה הכדור הזה ? (ל"ת)  
19/2/2003 14:38 ענת ב (google)    הנה הכדור הזה  
17/2/2003 13:10 אורנה מקבץ שאלות, אחת לטובה: האם מותר ליטול תוספת אבץ בהנקה? מה מומלץ לקחת כתוסף למניעת נשירת שערותבהנקה?
17/2/2003 19:29 לילוש    גם אני אשמח לקבל תשובה לגבי טיפול בנשירה המ-ז-ע-ז-ע-ת. ולגבי ליטופים פרימיום סטרץ'  
17/2/2003 22:05 שרי    לגמרי לא קשור אבל צריכה קצת עצות...  
17/2/2003 22:36 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    נשירת שיער ותזונה  
17/2/2003 22:39 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לגבי הספר "מנה ראשונה" מאת אסנת רכטר  
17/2/2003 23:23 ליאתיתי    שרי'לה, על גיל 5 אני לא יודעת הרבה, חוצמזה שגם אני הייתי שם פעם  
18/2/2003 08:47 שרי    ליאתיתי - קצת הסברים.  
18/2/2003 09:56 אורנה    תודה טובה. אז אני מבינה שתוסף שמכיל 22 מליגרם אבץ זה בסדר או ש- 12 מליגרם זה הגבול העליון בהנקה? ואם אפשר - מה דעתך על תוסף הברזל פלורדיקס אשר כתוב עליו שהוא מומלץ במיוחד לנשים, כולל נשים בהריון ומיניקות? (ל"ת)  
18/2/2003 11:01 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אורנה, כפי שכתבתי, הגבול העליון בהנקה הוא 40 מיליגרם  
19/2/2003 07:11 אורנה    טובה תודה! (ל"ת)  
17/2/2003 13:09 אמא משובשת מיואשת, מדוכאת וצריכה סתם אוזן קשבת
17/2/2003 13:24 ארזית    נסיון להרגע  
17/2/2003 15:04 דפנה$    נזכרתי בטיפ שנתנה לי רוקחת חמודה בסופרפארם-  
17/2/2003 16:19 אורלי של ליאור    טיפ שנתנה לי גיסתי -  
17/2/2003 18:15 מעיין של ליב    לאורלי של ליאור  
17/2/2003 19:32 לילוש    גם אני בעד כמה ימי חופש שיאפשרו יניקה מרובה. (ל"ת)  
17/2/2003 19:39 גילי אבישי    הנקה מרובה זה נכון אבל גם  
17/2/2003 21:07 שרי 2    ובנוסף לכל העצות הטובות שקיבלת פה  
18/2/2003 08:16 אמא משובשת    תודה למעודדות  
18/2/2003 10:41 גילי אבישי    תתרי בה שאת מחליטה לגבי התזונה וששכרת אותה על רקע של מטפלת ולא תזונאית,חצופה! (ל"ת)  
18/2/2003 11:10 אמא יקרה לי    לגבי מטפלות  
18/2/2003 11:16 אילת שלו    תשובה לארזית  
18/2/2003 17:44 אורלי של ליאור    למעיין - לא קוראים לה כרמית אבל ההמלצה טובה... : ) (ל"ת)  
17/2/2003 12:17 מאמאצ'יקה קצת מוטרדת...
17/2/2003 12:46 aa    גם אני לא הרגשתי  
17/2/2003 13:44 מאמאצ'יקה    תודה  
17/2/2003 21:53 מאמאצ'יקה    איזו הקלה. יש תנועות. פיוווו (ל"ת)  
18/2/2003 09:03 aa    יופי! (ל"ת)  
18/2/2003 20:12 נירה    יו ממצ'יקה, גם אצלי היה ככה, כיף לשמוע שהכל בסדר. (ל"ת)  
18/2/2003 22:59 מאמאצ'יקה    תודה :) (ל"ת)  
17/2/2003 12:16 liat בום טראח! מה קרה? הבלון התפוצץ... הבלון נקרע!
17/2/2003 12:28 גילי אבישי    הבת שלי  
17/2/2003 12:29 חני    אני ממליצה לכולן על הספר "עוד סיפור אחד ודי", שמדבר בדיוק על זה,  
17/2/2003 12:46 צורית    הלהיטים שלנו  
17/2/2003 13:14 עדה    איך בוחרים ספרי ילדים, והרשימה הפרטית שלנו  
17/2/2003 13:19 Adi    הראשון שעולה לי לראש: סדרת "איתמר" של דוד גרוסמן.  
17/2/2003 13:37 איריס גוב    אז ככה  
17/2/2003 13:40 liat    בנות לא לשכוח בבקשה לצרף גילאים מומלצים פחות או יותר. ומילה לצורית..  
17/2/2003 13:45 ענת ב    כל מה שלאה גולדברג חתומה עליו, כל מה שאריק קרל (הזחל הרעב ועוד רבים שלא תורגמו) צייר אותו  
17/2/2003 13:51 לירון    ולגילאים 0-1....כל הספרים עם הדפים הלא נקרעים  
17/2/2003 14:39 עירית ל    אתר מומלץ ומבחר ספרים לגיל שנתיים  
17/2/2003 15:02 anati    if you have visa CAL, Zomet Sefarim gives a book FREE on each book you buy in Hebrew (no need to use points  
17/2/2003 15:15 לירון    anatiזה ממש "קל"....יום שבת אני בצומת ספרים!תודה על העידכון (ל"ת)  
17/2/2003 15:19 תמי    עוד כמה (וגילי- הייתכן תאומות שכל אחת גדלה ברחם של אחרת?)  
17/2/2003 15:38 דרורית אמיתי-דרור    מותר לנחתום להמליץ על עיסתו? הספר שלי "תמונות מספרות לי" בהוצאת "יבנה"  
17/2/2003 16:30 מאיה של אופק ומעוף    ואיך אפשר בלי סדרת "הארנב פליקס", מדהים לגילאי 3 בערך! (ל"ת)  
17/2/2003 16:56 תיתי    ומה עם "גן גורים" הנצחי? (ל"ת)  
17/2/2003 19:13 טלטל    ללירון- חנויות ספרים אינטרנטיות  
17/2/2003 20:18 שרי    וזו ההזדמנות להמליץ על ספר מדהים ומקסים...  
17/2/2003 20:23 שרי    בדיוק המקום להמליץ על ספר מקסים במיוחד  
17/2/2003 21:32 לירון    טלטל, שיחקת אותה! תודה...עכשיו יש לי עוד דברים לעשות באינטרנט חוץ מהפורום... (ל"ת)  
17/2/2003 22:12 רוית    המומלצים של פיצית שלי  
17/2/2003 22:31 ריש    ממליצה על סטיבן בטלר  
17/2/2003 22:37 גילי אבישי    ל-ר,אני מאד אוהבת את הספרים של בטלר אבל אני לא בטוחה ביחס לילדים שלי...  
17/2/2003 23:33 דובת גריזלי    איזה עונג לקרוא את הדיון הזה! ולדעתי  
17/2/2003 23:49 ענת ב    דובה, תענוג לקרוא את הודעותיך  
18/2/2003 00:56 נועה    איריס גוב תודה - אגזור ואשמור (ל"ת)  
18/2/2003 08:39 לירון    דובה יקרה- חמישה בלונים- לא, ודירה להשכיר- כן???  
18/2/2003 08:52 שרי    באמת דובה יקרה גם אני תהיתי...  
18/2/2003 08:53 liat    בנות-שיחקתן אותה! עכשיו יש לנו גם רשימת ספרים וגם רשימת אתרים. אם מישהי נזכרת בעוד ספרים שתוסיף. בעוד כמה ימים אסגור את הדיון ואקבץ רשימה.. תודה, ליאת (ל"ת)  
18/2/2003 09:00 איריס גוב    ואיך שכחתי את - הביצה שהתחפשה, והנסיך הקטן. וגם מילה לגריזלית ולענת  
18/2/2003 09:12 שרי    אוי איריס "אגדות" האחים גרים ואחרים - נקודה רגישה מאוד ..  
18/2/2003 09:20 אסנת ש.    טוב נו, את כל הקלאסיקות כבר רשמתן... מצרפת המלצה למי שביניכן "מחזיקה" בבית ילד פעלתן במיוחד  
18/2/2003 10:16 תמי    הכל נרשם! ליאת- כל הכבוד, כן יירבו ובעיקר תודה! (ל"ת)  
18/2/2003 16:09 צורית    שכחתי את אליעזר והגזר של לוין קיפניס וגם את המטריה הגדולה של אבא (ל"ת)  
18/2/2003 20:19 נירה    שרי- במקור האגדות כלל לא היו מיועדות לילדים  
18/2/2003 21:44 שרי    נירוש - אני יודעת וזה מה שעוד יותר מקומם אותי..  
18/2/2003 21:49 דובת גריזלי    לירון יקרה, אין לי ספק שהחיות ה"סנוביות", על אחת כמה וכמה החזיר ה"גזען", הם דמויות שליליות אצל לאה גולדברג. האם אני עונה על השאלה? (ל"ת)  
19/2/2003 00:34 ענבר    המלצות נוספות, וגם על עברית 'נכונה'  
19/2/2003 01:53 ענבר    ועוד משהו קטן על אגדות ילדים - למה כן  
19/2/2003 05:22 ענת סימון    בבגרותי דווקא היתאכזבתי מאד מכמה משיריה של מריים ילן שטקליס  
19/2/2003 09:31 צופה נאמנה    אני חולקת על הביקורת על מרים ילן  
19/2/2003 14:36 ענת ב    ענבר, אצלינו בדיוק אותו דבר בגיל שנתיים, אבל התגובות משתבחות בגיל שש (ל"ת)  
19/2/2003 21:17 ענת סימון    הי צופה נאמנה לא שפטתי  
6/2/2004 13:06 אביה    שרי!  
17/2/2003 11:37 ריקי אני חדשה בת"א, מישהי מכירה רופא נשים טוב במרכז ביהודה המכבי? תודה! (ל"ת)
17/2/2003 12:56 Hilla    מחפשת רופא ילדים ומשפחה בראשון (ל"ת)  
17/2/2003 13:45 מירב.ל    הי הילה, לאיזה קופ"ח את שייכת?? (ל"ת)  
17/2/2003 15:23 Hilla    סליחה, קופ"ח כללית (ל"ת)  
17/2/2003 15:35 הדר    פרופ' אילן כהן מצויין  
17/2/2003 15:57 ליאתי5    מחפשת רופא ילדים פרטי  
17/2/2003 16:32 מאיה של אופק ומעוף    היי ליאת, דר' חנן נטר, מהרצליה. לא תתחרטו לרגע. 09-9582266 (ל"ת)  
17/2/2003 21:36 ליאתי5    תודה מאיה (ל"ת)  
18/2/2003 06:46 רותם ו שות    ריקי, יש לך שם מרכז לבריאות האשה  
17/2/2003 11:25 אסנת ר. אופק חולה כבר המון זמן - דחוף
17/2/2003 11:47 נועה ברקת    ורוס מעצבן  
17/2/2003 12:50 אמא אלטרנטיבית    לא נמאס לך מהרפואה הקונבנציונלית?  
17/2/2003 13:00 ארזית    אלטרנטיבי-זה עובד. (טפו טפו טפו). (ל"ת)  
17/2/2003 13:22 Adi    גם קונבנציונאלי עובד, שום דבר הוא לא קסם שטוב תמיד  
17/2/2003 13:37 Adi    אורנה לגבי רופא איפה? לפני כמה זמן הביאה ענת ב רשימה של רופאים מומלצים ממעריב לא מוצאת אותה כרגע (ל"ת)  
17/2/2003 13:39 Adi    סליחה לא אורנה אלא אסנת והנה הרשימה  
17/2/2003 14:42 אסנת ר.    ל Adi - תודה. לפי המלצה קבענו תור לפרופסור צבי שפירר - שנמצא גם ברשימה של מעריב. תודה. (ל"ת)  
17/2/2003 14:43 אנה    אסנת יקרה  
17/2/2003 15:04 Adi    אנה אני רוצה להבהיר  
17/2/2003 15:20 אסנת ר.    לאמא אלטרנטיבית  
17/2/2003 20:46 אסנת ר.    הפלא ופלא, מאז שכתבתי, החום ירד ואופק מרגיש טוב (טפו טפו בלי עין הרע) - תודה לכולן ואני שמחה שהגענו לקונצנזוס בעיניין שילוב הרפואה הקונבנציונאלית והאלטרנטיבית. לא הייתי רוצה להפוך את הדיון הזה למלחמה! (ל"ת)  
18/2/2003 08:33 Adi    שמחה שאופק בריא. מלחמה?  
17/2/2003 11:24 Hilla ולסקר השבועי, מה אתן עושות עם הפדים שבחזיה בזמן שאתן מניקות / שואבות ? (ל"ת)
17/2/2003 14:34 מיכל פ    להילה,  
17/2/2003 21:21 אלה    אני מקפידה לאבד את הפד כל אימת שאפשר.......... (ל"ת)  
18/2/2003 11:12 אמא של ליאור    אני מניחה את הפד בצד, ולכן יש לי תערוכה של פדים בכל פינה בבית... (ל"ת)  
17/2/2003 11:21 tul מישהי יודעת מה מספר הטלפון של החנות בפרדס חנה המומלצת כאן באתר? ל"ת (ל"ת)
17/2/2003 11:37 tul    וגם איפה מוצאים את הלוחשת לתינוקות, בסטימצקי אין (ל"ת) (ל"ת)  
17/2/2003 11:52 חני    תסתכלי באתר שלהם - www.derech-em.co.il (ל"ת)  
17/2/2003 11:55 Tרזית    לא לקנות כלום בסטימצקי! רק באינטרנט!! הבדלים במחירים- שלא יאומנו!  
17/2/2003 12:12 גילי אבישי    מצטרפת ללא לקנות בסטימצקי ,אם אפשר,הפערים נבדקו ויאומנו! (ל"ת)  
17/2/2003 12:42 anati    Derech-Em: 04-6272142 (ל"ת)  
17/2/2003 14:42 שלי    יש בצומת ספרים בשפיים ויש עוד סניפים (ל"ת)  
17/2/2003 14:52 יעלה    האתר המומלץ ביותר לדעתי - bakbook  
17/2/2003 17:03 מקופלת    בוק נט הזול מבין כולם ברוב המקרים אפילו זול יותר מבקבוק... בכל מקרה תמיד שווה להשוות מחירים (ל"ת)  
17/2/2003 19:17 טלטל    ריכזתי בהודעה הבאה קישורים לחנויות ספרים אינטרנטיות ולמנוע השוואת מחירים  
17/2/2003 10:59 שירה פעוטון לילד בגיל 3 חודשים - נואשת אני וזקוקה לעצה
17/2/2003 11:09 עידית-ת    קצת בעד משפחתון  
17/2/2003 13:56 מירב.ל    מבינה לליבך..  
17/2/2003 15:22 שירה    ומה לגבי ההדבקויות במחלות??? (ל"ת)  
17/2/2003 16:05 עידית-ת    וגם לגבי הדבקויות במחלות..  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש