פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1132   1131   1130   1129   1128   1127   1126   1125   1124   1123   1122   1121   1120   1119   1118   1117   1116   1115   1114   1113    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

17/2/2003 10:37 שירלי של עומר זקוקה נואשות לרעיונותיכן....
17/2/2003 11:08 איריס גוב    למשל - בית חלומותי בקיבוץ גבעת ברנר  
17/2/2003 11:09 איריס גוב    והכי חשוב שכחתי - מזל טוב!!!!!! לנסיך הקטן. (ל"ת)  
17/2/2003 11:12 שירלי של עומר    תודה יקירה. יש לך מושג לגבי מחירים?  
17/2/2003 12:04 איריס גוב    אם אני לא טועה, אחותי לפני שנה שילמה 700 שח ל 20 ילדים  
17/2/2003 22:17 רוית    מאיזה איזור את?  
17/2/2003 09:52 בלי שם הפעם נקלענו למצב לא נעים.....דרושה עצתכן!
17/2/2003 11:01 עדה    המממממ.....  
17/2/2003 11:08 אילת    קודם כל לדבר ולהסביר את המצב שנקלעתם אליו  
17/2/2003 11:31 אנונימית גם    תשלום חובות  
17/2/2003 12:14 בלי שם הפעם    העניין הוא שאישתו לא יודעת מכל הסיפור, אז גם אי אפשר לדבר איתו בחופשיות  
17/2/2003 13:13 כולם אנונימיות....אז גם אני    מצער ומעצבן-- נשאר רק ללמוד מהנסיון  
17/2/2003 13:26 אוריתה    גבולות גבולות...  
17/2/2003 13:26 Adi    כן זה לא נעים ואני מכירה כל מיני סיטואציות  
17/2/2003 14:21 בלי שם הפעם    אוריתה, באמת חשבתי למלא לוטו השבוע....):  
17/2/2003 17:25 פיי    בלי שם יקרה  
18/2/2003 08:36 Adi    אכן הרעיונות הפרקטים טובים ובצד הריגשי  
18/2/2003 16:33 אוריתה    בלי שם, חבל שאת כה עוקצנית...  
18/2/2003 16:53 גילי אבישי    חייבת להצטרף לאוריתה,לחזק נקודה ולא לבקר!  
18/2/2003 17:17 אלמונית    אוריתה, שימי לב איך את מצליחה לעורר אנטגוניזם בכל כך הרבה הודעות שלך  
18/2/2003 18:57 אוריתה    אלמונית, אני דוקא מתבוננת בעצמי דרך כל זה  
18/2/2003 19:40 גילי אבישי    לא נעים לקרוא התנצחויות  
18/2/2003 22:56 אלמונית    אוריתה, זה לא מה את אומרת זה איך את אומרת  
18/2/2003 23:19 בלי שם הפעם    אוריתה, ודאי שיש לי דיסונס, הרי קיבלתי החלטה שחשבתי שהיא נכונה  
19/2/2003 15:08 לגילי    התנצחויות  
17/2/2003 09:18 ניר שאלת השאלות - הרדמה על הידיים
17/2/2003 09:35 ליאתיתי    חידת ההרדמות  
17/2/2003 10:59 אמא של ליאור    חייבת לחזק את ידיה של ליאתיתי  
17/2/2003 11:08 נומי    למה לא להירדם על הידיים?  
17/2/2003 11:17 ליאתיתי    אוי, אמא של ליאור, איזו מתוקה שאת!!! שולחת לך הסמקה וירטואלית בדלוקס. (ל"ת)  
17/2/2003 12:19 ענת ב    אני בעד גיוון, לא חייבים לזנוח את הידיים, אלא להציע אלטרנטיבות  
17/2/2003 09:00 עדי להכנת כתבה דרושים פרטים על חוגים ייחודיים לתינוקות
17/2/2003 09:06 חני    מה עם עננים (ananim.com), אפילו שהם בשרון? (ל"ת)  
17/2/2003 09:12 מרב ב    תבררי במ.מ.ש בשיכון דן ת"א (ל"ת)  
17/2/2003 09:21 דרורית אמיתי-דרור    עדי, את מוזמנת לקרוא תגובה שלי לגבי חוגים שכתבתי בדיוק לפני חצי שעה בפורום "גן ילדים".  
17/2/2003 09:29 יעל    קראתי. מענין ביותר. (ל"ת)  
17/2/2003 09:53 ענת ב    עוד כתבה על טרנדים??? ותודה לדרורית אמיתי-דרור  
17/2/2003 11:09 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    מצטרפת לדרורית וענת, זה מגוחך בעיני, ניצול רגשי האשמה ההוריים לצרכי עשיית כסף וחסר כל תועלת עבור הילדים... (ל"ת)  
17/2/2003 11:54 גילי אבישי    אני קוראת לקבוצות שלי אמהות ותינוקות ,דגש על האימהות! (ל"ת)  
17/2/2003 14:42 דרורית אמיתי-דרור    תודה על הקישור הנכון.  
17/2/2003 22:20 רותי קרני הורוביץ    האמא של מחר נולדה אתמול, או - שניה לפני שאנחנו שורפות חביות ג'ימבורי  
17/2/2003 22:26 רוית    נכון, לא תמיד הטרנדים שווים, אבל...  
17/2/2003 23:04 ענת ב    רותי, את כל כך צודקת, ומהבוקר מנסר לי המצפון שיצאה לי תגובה מאוד לוחמנית, ואני הרי בעד מסגרות  
17/2/2003 23:16 דיאנה    רותי, את כל כך צודקת, וגם ענת ודרורית...  
17/2/2003 23:30 ענת ב    דיאנה, מיי פויינט אקזקטלי: בר הוא פעוט בן שנתיים, שמצביע ברגליים  
18/2/2003 00:23 עדי    המון תודה על התגובות! בנות, תנו קצת קרדיט (-:  
18/2/2003 01:29 רותי קרני הורוביץ    ואללה צודקת ענת באבו, שלא לדבר על דיאנה שצודקת באבו-אבוע  
18/2/2003 07:43 ענת סימון    מוכרחה להגיב לדיון  
18/2/2003 08:13 דיאנה    וואי ענת, נשמע שמה-זה כיף לילדים שלך איתך בגינה...  
18/2/2003 10:54 גילי אבישי    ענת,את בעצמך אומרת שבעצם הענין הוא הפעילות או האפשרות לפעילות משותפת  
19/2/2003 05:29 ענת סימון    דיאנה וגילי , תודה על תגובתכן (ל"ת)  
19/2/2003 11:09 רותי קרני הורוביץ    ולי מנסר כבר יומיים, איך ישבתי על כתפי ענקים וחטפתי את השורה התחתונה  
19/2/2003 13:26 ענת ב    ענת סימון ואחרים, שמשום מה יצא כאילו הוצאתי דיבתם רעה  
19/2/2003 21:55 ענת סימון    אז זהו ענת זו בדיוק הפואנטה  
19/2/2003 22:19 ענת ב    ענת סימון, קראתי, מסכימה, ומדגישה  
17/2/2003 07:27 מירי הורדת כתמי אוכל
17/2/2003 08:49 תמי    הסרת כתמי אוכל מבגדים  
17/2/2003 09:07 ניר    זה תלוי  
17/2/2003 10:24 יעל    אם כבר נפתחה הודעה על כתמי אוכל אז... מישהי יודעת איך מסירים שעווה של נר מבגד?? (ל"ת)  
17/2/2003 10:51 ליאתיתי    שעווה - נדמה לי שמכניסים למקפיא ואז מקלפים. או שזה למסטיק... (ל"ת)  
17/2/2003 10:52 איריס גוב    אז גם לי שאלה לגבי כתמי גואש, ותשובה ליעל  
17/2/2003 11:18 לירון    ומה עם כתמי...קקי????? לא יורד! גם שישר זה הולך להשריה במים.... (ל"ת)  
17/2/2003 11:20 ענת ב    כתמי גואש לא יורדים... בשביל זה המציאו את חולצת הגואש (ע"ע), ועוד (מ)כתמים בפנים  
17/2/2003 11:34 ענת ב    כתמי קקי, כמו שפורסם פה בעבר,  
17/2/2003 12:40 צורית    כתמי שעווה  
17/2/2003 14:56 ליאתיתי    וואו, הדיון הזה לא היה מבייש גם את אודטה. להדפיס ולשמור! (ל"ת)  
17/2/2003 21:57 שרי    איפה את נירה עם ספר הכתמים שלך.... כתמי קקי - יורתחו לאלתר.. (ל"ת)  
17/2/2003 22:29 רוית    אצלינו לא עוזר לא סנו אוקסיג'ן ולא קליה  
18/2/2003 20:44 נירה    מישהו קרא לי?...  
18/2/2003 21:30 נירה    תיקון בסוף התשובה שלי צריך להיות: "ביו" ולא ביו"ץ... (ל"ת)  
11/6/2003 09:30 חמדה    כתמי דיו  
13/10/2003 11:04 מירב    בגדים של תינוק שהצהיבו  
17/2/2003 02:50 גלית מחפשת בייבי סנס
17/2/2003 13:05 שרון כהן    לנו יש  
16/2/2003 22:15 שרון קורס מדריכת הכנה ללידה
16/2/2003 23:06 ארזית    תשובה, ואוף טופיק שאלה לתיתי  
16/2/2003 23:12 נירה    ארזית, משהו שתיתי כתבה פה פעם על מברשת חשמלית:  
17/2/2003 09:10 Adi    זהו שאנחנו היינו אצל איזו מומחית והיא אמרה  
17/2/2003 09:30 תיתי    עדי, יש כל כך הרבה סוגים של מברשות חשמליות  
17/2/2003 11:02 Adi    טוב נישמע הגיוני, בכל מיקרה העברנו אותה לסל הצעצועים (ל"ת)  
17/2/2003 11:56 ארזית    תודה לכן, ותודה תיתי. (ל"ת)  
17/2/2003 12:18 שרון    באמת תודה על ההתייחסות....  
17/2/2003 12:32 רסרצ'יקית    סבלות שרון סבלנות  
17/2/2003 15:53 איימי    לגבי קורס מדריכות הכנה ללידה....  
18/2/2003 16:13 גילי אבישי    לשרון  
16/2/2003 21:52 רוית התלבטות ובקשה לכמה סיפורים מעודדים (בעיקר מאימהות עם שני ילדים)
16/2/2003 22:03 מאיה של אופק ומעוף    רוית יקרה  
16/2/2003 22:33 רוית    למאיה של אופק ומעוף  
16/2/2003 23:02 מאיה של אופק ומעוף    קשיים, הנאות קטנות והתמודדות יומיומית  
16/2/2003 23:32 אסנת ש.    לינק לדיון שהיה בעבר  
17/2/2003 09:31 יעל    למה לא ללכת לקבוצת תמיכה? נראה לי שקשה לכם מדי  
17/2/2003 10:10 אנה    ליעל  
17/2/2003 10:27 יעל אחרת    רק לידיעה, יש כאן מספר יעלות וכולן מזדהות כיעל. אולי כדאי להתחיל להוסיף את שמות המשפחה או איזשהו קישור שנזהה? (ל"ת)  
17/2/2003 22:39 רוית    תודה רבה על התגובות, והתובנות שלי  
18/2/2003 09:06 שרי    רווית - אל תתנצלי - אין לך על מה...  
18/2/2003 21:53 רוית    לשרי  
16/2/2003 18:49 ליאורה שבוע 15 בעוד יומים
16/2/2003 19:52 אלה    אולי פשוט תפני לרופא נשים ותבקשי אולטראסאונד?  
16/2/2003 20:50 רוזי    נדחפת עם שאלה... למי יש הטלפון של ענת סימון?? ולבעלת הדיון: פשוט לבקש מהרופא שלך אולטראסאונד, בהצלחה והריון נפלא (ל"ת)  
16/2/2003 20:54 פולינה    ענת סימון: 08-8673239 / 054-899489 (ל"ת)  
16/2/2003 20:58 עידית-ת    למיטב זכרוני עושים סקירה מוקדמת בשבוע שאת נמצאת בו כבר (ל"ת)  
16/2/2003 21:27 מירב.ל    #####קורס הכנה ללידה מוזל לבנות הפורום - 390 ש"ח (במקום 550) לארבעה מפגשים+ביקור בית לאחר הלידה###  
17/2/2003 00:18 יעלה    סקירה מוקדמת בשבוע 16, ומילת הרגעה כללית.  
17/2/2003 10:14 אנה    ליאורה  
16/2/2003 18:40 "כמעט מיואשת" מניקה, שואבת וייצור החלב לא גדל!!HELPֱ
16/2/2003 18:47 ליאתיתי    לכמעט מיואשת  
16/2/2003 19:01 כמעט מיואשת    מה יהיה? האם קייםון?  
16/2/2003 19:16 רותמית    אולי כדאי לפנות לעזרה מקצועית ?  
16/2/2003 19:18 סאלוש    יעוץ מקצועי  
16/2/2003 19:28 אלה    עליך להאיכל אותה כמה שיותר. להניק בעצמך  
16/2/2003 19:47 עדה    כמה רעיונות  
16/2/2003 19:49 אלה    ונדחפת- האם פירות מרוסקים בפומפיה(תפוח,אגס) הם עם קליפה או בלי? (ל"ת)  
16/2/2003 21:55 מאיה של אופק ומעוף    מיואשת יקרה  
16/2/2003 22:07 אמאמה    יחד עם כל הרצון הטוב, הקפידי לראות שיש טיטולים רטובים- 6 ביום, בהצלחה (ל"ת)  
17/2/2003 06:44 שרון-ש    אלה, הפירות בלי קליפה. (ל"ת)  
17/2/2003 08:15 שרה    קפיצת גדילה שמניקים כל חצי שעה כמו מטורפים, או האם את לוקחת כדורים למניעת היריון? (ל"ת)  
17/2/2003 10:34 כמעט מיואשת    מעוניינת ביועצת הנקה+טלפון  
17/2/2003 10:46 עדה    ממליצה על אסתר גרוניס  
17/2/2003 11:01 ענת ב    מרפאת ההנקה באודים נסגרה, הנה רשימת יועצות ומרכזי הנקה  
17/2/2003 11:09 עדה    באמת ענת? נורא חבל!  
17/2/2003 11:26 ענת ב    עדה, נכון, הלינק לא עדכני  
17/2/2003 13:21 עדה    ענת, מהבעיות של החיבור המהיר ונקיפות המצפון  
17/2/2003 14:57 דפנה$    פתאום נזכרתי בטיפ שקיבלתי מרוקחת מתוקה בסופרפארם  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש