פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1092   1091   1090   1089   1088   1087   1086   1085   1084   1083   1082   1081   1080   1079   1078   1077   1076   1075   1074   1073    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

4/2/2003 11:00 מירב מה זה המנגיומה (תותית?) ואיך זה נראה (ל"ת)
4/2/2003 12:33 סיגל אודם    הנה אתרים ותמונות על המנגיומה  
4/2/2003 12:40 מירב    לסיגל אודם  
4/2/2003 13:55 iris    פני לד"ר לפידות בבי"ח השרון, מחלקת עור ולייזר. מס' 1 בארץ ויוכל לבחון את המקרה ספציפי. לא לשכוח הפניה וט' 17 (ל"ת)  
4/2/2003 15:45 ענת ב    מירב, האם את זו ששאלת רק אתמול על "כתם מוזר בצבע אדום על היד"?  
4/2/2003 16:05 מירב    למיכל  
4/2/2003 16:09 ענת ב    עדיף להיבהל ולגלות שזה כלום מאשר להכחיש ולגלות שיש דברים בגו - מ נ ס י ו ן ! (ל"ת)  
4/2/2003 16:57 מאיה של אופק ומעוף    יודעת בדיוק מה זו המגיומה תותית  
4/2/2003 18:21 עינת האחרת    נולדתי עם כזו והנה אני בסדר!  
5/2/2003 04:46 איריס הדס    אחת הבנות שלי נולדה עם המנגיומה במעלה הירך  
17/2/2004 15:09 איילת    המנגיומה  
4/2/2003 10:05 דניאלה מיילדת פרטית בלניאדו
4/2/2003 10:16 אבאטר    *** נדחף עם בקשת המלצה לפעוטון בהרצליה ***  
4/2/2003 11:52 טנגה    אבאטר - ומה אתם עושים עם המטפלת?  
4/2/2003 23:24 ליאתיתי    נדחפת גם: האם מישהי יודעת על מילדות פרטיות ובתי חולים שמסכימים לכך באזור הצפון? (ל"ת)  
5/2/2003 09:08 מירב קריספיל    אביגיל מומלצת בחום  
5/2/2003 21:36 זהר    דניאלה אם עוד תחזרי לכאן - ילדתי עם אביגיל  
5/2/2003 23:07 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אבאטר, יש לי המלצה חמה בשבילכם. אתם מוזמנים להתקשר אלי: 09-9505079 (ל"ת)  
4/2/2003 09:35 נתן גליכול וגלימון
4/2/2003 09:48 מעיין של ליב    מקשרת אותך ללינק בנושא  
4/2/2003 10:49 חומד    גליכול וגלי מון  
4/2/2003 15:31 גלית.ג    גם אצלנו זה עוזר  
6/2/2003 15:06 מירב    מה זה גלי מון ?  
4/2/2003 00:45 עפרי ל א ו ר י ת גודקאר - ת ו ד ה ענקית
4/2/2003 12:18 אורית גודקאר    על לא דבר!  
4/2/2003 12:33 מעיין של ליב    לאורית גודקאר (אם מפרשים את שם המשפחה = אלוהים שומר)  
4/2/2003 13:42 ורד2    למעיין  
4/2/2003 14:00 מעיין של ליב    אז זהו ורד אנחנו באותו הבוץ לא בקבוק ומוצץ רק אם היא עייפה בתוך המנשא  
4/2/2003 16:01 תמי    אני דווקא פירשתי- good care (ל"ת)  
4/2/2003 16:27 קרן    גם אני בבוץ הזה...  
4/2/2003 17:02 מאיה של אופק ומעוף    בעניין מוצץ  
4/2/2003 17:21 ורד2    למעיין  
4/2/2003 17:37 מעיין של ליב    ב...  
5/2/2003 10:43 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    ניידות  
5/2/2003 10:45 אורית גודקאר    ומשמעות השם  
6/2/2003 22:32 מעיין של ליב    לקרן  
3/2/2003 21:06 אפרת שימוש במעצבי פטמות
3/2/2003 21:24 שרה    הייתה לי אותה הבעיה  
3/2/2003 21:30 אמא הותיקה    חברה שלי ניסתה, והצליחה  
3/2/2003 23:17 ליאת    זהר יקירתינו (שנופשת כרגע באילת) נלחמה בעוז בפיטמותיה השטוחות והצליחה להניק (עד עצם היום הזה)  
4/2/2003 00:08 נועה    אז איפה מוצאים את הקוסמות/יועצות הנקה  
4/2/2003 07:24 דיאנה    נועה (ל"ת)  
4/2/2003 07:27 דיאנה    נועה, בירושלים מצבך מצויין  
4/2/2003 08:15 לירון    ליאתי- תיקון טעות- הפטמות של זהרי לא שטוחות, זה יואב שלא הצליח לינוק, ומכא ןנובע, שחוסר הצלחה פעם אחת לא בהכרח אומר חוסר הצלחה פעם שניה  
4/2/2003 08:39 איימי    בתיה דיויס 02-5325382, ד"ר דינה צימרמן, 9790420 08-  
4/2/2003 08:41 איימי    ממליצה לעשות מפגש הכנה להנקה אצל בתיה דיויס. היא מאוד מקצועית ומנוסה! (ל"ת)  
4/2/2003 12:12 גילי אבישי    דינה צימרמן אינה עובדת בירושלים יותר! אבל דבי קלי כן והיא מקסימה! ואין כמו בתיה!!! (ל"ת)  
4/2/2003 12:56 גילי אבישי    OT לנעה  
4/2/2003 20:58 מירב.ל    מומלץ להשתמש עוד בהריון. יש קונכיות מוצלחות של חברת מדלה MEDELA, ניתן להשיג גם בשילב, כמדומני פחות ממאה ש"ח לזוג. (ל"ת)  
5/2/2003 21:43 זהר    אה.... זו אני שדובר כה רבות בפטמותיה. השטוחות, בטח שטוחות...  
3/2/2003 20:37 ללא שם הפעם עלילותיו של התינוק הנושך
3/2/2003 21:01 שרי 2    אין לי סטטיסטיקות אבל לדעתי הרבה מאד ילדים נושכים בשלב זה או אחר  
3/2/2003 21:15 שרה    כדאי להגיד לו: רוצה לינשוך? אמא מרשה, הנה גזר - נושכים (או הנה בובה - נושכים) (ל"ת)  
3/2/2003 21:16 זולו    חהחהחה LOL . אלמונית חביבה מאד למה את מתביישת? זה כאילו תיארת את נורי שלי  
3/2/2003 21:42 שרי    על נשיכות ונושכים...  
4/2/2003 09:55 נירית שפירא    הילד שלך חכם וכרגע בודק את כוחו ואת הגבולות. העריכי זאת.  
4/2/2003 10:24 ללא שם הפעם    תודה לכולן ובמיוחד לנירית על הכתבה. אני מדפיסה אותה  
4/2/2003 11:58 אמא הותיקה    ללא שם יקירתי, את בחברה טובה. היית מאמינה שבזמנו העניקה לנו הגננת בסבר פנים רציניות את החוברת האלמותית "להורי הילד הנושך? היית מאמינה?! מיותר לציין שהאריה הקטן שגידלנו גדל להיות ילד רגיל ומתוק, והנשיכות נעלמו עם הזמן, כלא היו (ל"ת) (ל"ת)  
3/2/2003 19:54 ליאתיתי מוצקים...here we come ... (לטובה קראוזה ולכולכן)
3/2/2003 19:57 ליאתיתי    רק שכחתי להגיד שקראתי את המאמר של טובה קראוזה, אבל לא הצלחתי להפנים (האשמה לחלוטין לא במאמר- רק בעייני העייפות!!!) (ל"ת)  
3/2/2003 20:59 ליאת    תשובה לליאתיתי ושאלה לטובה  
3/2/2003 22:36 ליאתיתי    ליאת, המון המון תודה, ולהמשך רשימת השאלות:  
3/2/2003 22:46 לירון    ליאתיתי, מכיוון ששי הגיעה לגיל שאפשר להתחיל, אני אנסה לענות לך  
3/2/2003 22:59 לילוש    ולטובה - האם את עובדת עם 'מכבי' או במסגרת פרטית בלבד?תודה (ל"ת)  
3/2/2003 23:01 אלה    שאלות לטובה ותשובות לליאת  
3/2/2003 23:02 אנט    ליאתיתי, אל לחץ!  
3/2/2003 23:13 לירון    ליאתיתי, עוד משהו, וגם לספר לכם שחזרתי עכשיו מבילוי זוגי בפעם הראשונה מזה 7 חודשים  
3/2/2003 23:23 ליאת    לירוני??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!! - וואו, אני ממש שמחה. מחר את מספרת לי את כל הפרטים!... אה, ותודה לאלה על התשובה. (ל"ת)  
3/2/2003 23:29 שרון-ש    ליאתיתי, מוסיפה המלצה קטנה משלי -  
4/2/2003 08:42 תמי    לירון, אם כבר פתחת את הנושא- יש לי הצילו אחד בנאלי לחלוטין  
4/2/2003 10:41 אמא של פלג    תמי - אני עברתי את זה בשלום לפני שבועיים  
4/2/2003 10:43 אמא של פלג    OT לליאתיתי  
4/2/2003 10:47 תמי    תודה אורית. עכשיו התקשרו מהגן שהיא מקיאה.  
4/2/2003 11:00 אסנת ש.    תמי יקרה  
4/2/2003 11:13 תמי    אסנת תודה,  
4/2/2003 11:25 אסנת ש.    תמי יהיה בסדר!!  
4/2/2003 11:41 אורלי_ו    תמי, תאמיני לי כשתגיעי  
4/2/2003 12:08 ליאתיתי    לאמא של פלג ולתמי  
4/2/2003 12:31 שרון-ש    תמי אהובתי,  
4/2/2003 12:48 תמי    תודה, נשמות טובות שלי,  
4/2/2003 13:13 ליאתיתי    ולכולכן:  
4/2/2003 13:50 שרון-ש    ליאתיתי,  
4/2/2003 15:18 איריס גוב    תמי יקירתי,  
4/2/2003 15:21 איריס גוב    ליאתיתי, בהצלחה יקירה במאורע הגדול  
4/2/2003 19:30 אמא של ליאור    לירון, מי שמר על האוצר בזמן שיצאתם? (ל"ת)  
4/2/2003 21:49 לירון    אחותי...יש מעט מאוד ידים שאני מוכנה להשאיר את האוצר שלי איתם...(בעצם...זו רק אחותי, וחברה שלי- ליאת...) (ל"ת)  
4/2/2003 22:14 תמי.ד.    ומה עושים כשהפשושה לא רוצה מרק שלם?  
5/2/2003 23:36 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לליאתיתי:  
5/2/2003 23:43 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לילוש, אני עובדת באופן פרטי או דרך הכללית. לא מקרה נמצא בסל השירותים בכללית. ותשובות לאלה:  
5/2/2003 23:47 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אוף, העייפות. "לא כל מקרה נמצא בסל השירותים". זהו. (ל"ת)  
3/2/2003 17:21 אמא של פז סדר יום לתינוק בן שלושה חודשים (כמעט)
3/2/2003 19:03 ליאתיתי    */*/*/ OT לשרי \*\*\* (וסליחה אמא של פז)  
3/2/2003 20:33 שרי 2    אם פז המתוק ישן 6 !!!!!!! שעות רצוף בגיל 3 חודשים אז חוץ מלהתפלל שככה זה ימשך לא צריך לעשות כלום! וברצינות  
3/2/2003 21:43 שרי    ליאתיתי- לא רק שלא קיבלתי, אפילו תהיתי מה קרה שלא ענית.... (ל"ת)  
3/2/2003 22:12 ליאתיתי    שרי, שלחתי לך עכשיו שוב (ל"ת)  
3/2/2003 22:21 טנגה    אמא של פז  
3/2/2003 23:37 אמא של פז    טקס שינה, הלוחשת לתינוקות וכל השאר...  
4/2/2003 08:19 לירון    אני חושבת שבתור הורים לתינוקות, זה אנחנו שצריכים לשנות את סדר היום שלנו לפיהם ולא ההפך  
4/2/2003 09:15 טנגה    אם ככה אז הייתי משאירה את המצב כמו שהוא  
4/2/2003 09:57 מעיין של ליב    אצלינו העניין יותר קריטי סביב  
4/2/2003 10:30 מיכל קסטן    סדר יום לתינוק  
4/2/2003 10:33 אמא של פז    לא תאמינו למה שקרה אתמול בלילה,  
4/2/2003 11:10 אנה    מסכימה עם לירון..אבל  
4/2/2003 11:23 לירון    אנה...השאלה היתה על ילד בן 3 חודשים, ועל זה התשובה...  
4/2/2003 11:30 אמא של פז    ללירון,  
3/2/2003 15:23 נווה רוצה לקנות מנשא גב לילד בן 8 חדשים. צריכה המלצה (ל"ת)
3/2/2003 15:37 Hilla    אנחנו קנינו בדיוק השבוע בבייבי קלאב פ"ת  
3/2/2003 16:58 נעמה    להילה -  
3/2/2003 17:41 ארנה    לא להתפשר על מנשא גב  
3/2/2003 18:15 נווה    הילה, בני שוקל 9.5 ק"ג נראה לך שגם למשקל כזה זה נוח. כי זה מה שהכי חשוב לי (ל"ת)  
3/2/2003 20:59 איימי    המנשאים של חברת deuter הגרמנית ממש טובים וקלי משקל. אפשר להשיג בחנות  
4/2/2003 09:21 איילה    OT - האם משהי מכירה חנות יד שניה לתינוקות בכפר סבא ?  
4/2/2003 20:50 sari.k    secend hand shope:  
4/2/2003 21:57 דובת גריזלי    אנחנו משתמשים במנשא מחברת ג'רי ומרוצים. לא ברור אם יש כאן ואם כן איפה: שלנו הוא מתנה מארה"ב (ל"ת)  
5/2/2003 16:00 Hilla    שלו שוקל 8.5 ק"ג וזה מצוין לו, הם טוענים שזה מתאים עד 18 ק"ג גיל 3 (יש כל מיני רצועות שמכוונות את גובה הילד) החנות נמצאת באזור התעשיה סגולה של פ"ת. יש להם גם סניף בחולון. אני לא זוכרת את הכתובות המדוייקות (ל"ת)  
3/2/2003 15:13 אילת התייעצות על גנים לגיל שנתיים (פלוס)
3/2/2003 15:21 מרב ב    אילת,  
3/2/2003 15:35 רוקסאן    כל הכבוד על הבחירה  
3/2/2003 16:24 אלונה    אני אשמח לשמוע איזה גן זה, אם הוא במרכז ת"א, תודה (ל"ת)  
3/2/2003 16:59 אילת    הגן ברעננה וללא ספק הגננת תיתן יחס אישי, חום ותמנע את התחרותיות והלחץ הקיים ברוב המסגרות שראינו (ל"ת)  
3/2/2003 18:27 חומד    לאילת,  
3/2/2003 19:50 Adi    גם אני מתלבטת המטפלת שלי עוזבת את הארץ ואני לא יודעת מה להחליט (@@@רותם ושות שלחתי לך מייל אם את רואה את ההודעה@@@)  
3/2/2003 22:38 לירון    ADI יקרה, מה זאת אומרת את לא יודעת מה לעשות? לעזוב ביחד איתה את הארץ...(סתם, סתם...) (ל"ת)  
4/2/2003 07:51 דיאנה    לחומד, אני לא יודעת כמה גנים כאלה יש ברעננה,  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש