פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1092   1091   1090   1089   1088   1087   1086   1085   1084   1083   1082   1081   1080   1079   1078   1077   1076   1075   1074   1073    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

2/2/2003 19:33 אמאחת איך ניתן לעזור לתינוק בן 4 חוד' לייבש ליחה??
3/2/2003 01:04 ענבל ל    אני הייתי בוחרת בדיקור סיני  
3/2/2003 08:36 Adi    לא מייבשים מוציאים, מומלץ על ידי לחות ודווקא לצורך הזה אדים חמים.  
3/2/2003 08:43 Adi    מנצלת את ההזדמנות לתת עוד פעם לינק להנחיות מכבי לטיפול בשפעת, ולינק להודעה של ענת ב "סדר באדים"  
3/2/2003 17:13 נירה    עדי, אולי את מוכנה להסביר לי אחת ולתמיד,  
3/2/2003 18:11 פטל    ואם כבר שואלים-אז למה אסור שימוש בשמנים (ע"י שאיפה) לתינוקות רכים? (ל"ת)  
3/2/2003 19:54 Adi    נירוש אני מוכנה להסביר לך  
3/2/2003 20:27 נירה    יו,בחיי שאם הייתי פחות עייפה הייתי חושבת על זה לבד... (-: (ל"ת)  
3/2/2003 20:27 נירה    יו,בחיי שאם הייתי פחות עייפה הייתי חושבת על זה לבד... (-: ממש תודה! (ל"ת)  
4/2/2003 06:22 יסמין    צפצופים בנשימה ו"קצת" השתפכות  
4/2/2003 08:34 תמי    שמנים ותינוקות  
4/2/2003 11:18 אסנת ש.    יסמין יקרה, גם אנחנו שבעי קרבות צפצופים ובעיות נשימה  
2/2/2003 19:24 מיכלי קצת מביך...
2/2/2003 20:56 הדס של עדן    גם אצלינו  
2/2/2003 21:14 איילה    נאמר לי על ידי רופא שזה בסדר גמור  
2/2/2003 21:36 הדססס    OT- איך זה לגדל ילדים בפרדס חנה? (ל"ת)  
2/2/2003 21:40 הדססס    ברחה לי ההודעה  
3/2/2003 23:00 ריש    פרדס חנה  
4/2/2003 12:58 ארזית    ריש- וואו כמה רע מצאת בפרדס חנה שלנו... ולמען האמת  
4/2/2003 13:54 Adi    ומעל לכל בפרדס חנה  
5/2/2003 00:27 ריש    ארזית,  
5/2/2003 12:57 הדססס    המון תודה על התגובות. ההחלטה קשה!!! (ל"ת)  
2/2/2003 18:50 מירי2 לענת סימון ולמנוסות - רגרסיה בשכיבה על הבטן
4/2/2003 15:34 ענת סימון    תשובה למירי2  
4/2/2003 21:25 מירי2    לענת - אני מקוה שתראי את זה  
5/2/2003 08:14 ענת סימון    למירי , כיתבי לי מאיזה אזור בארץ את או טלפני אלי 054-899489 (ל"ת)  
2/2/2003 16:46 אופירה שיטת פאולה
2/2/2003 16:51 Adi    אופירה  
2/2/2003 17:02 גילי אבישי    מצתרפת לעדי אך גם  
2/2/2003 19:15 מצטרפת    גילי, אני קופצת על המציאה ומבקשת המלצה למטפל/ת בשיטת פאולה באזור חיפה. תודה (ל"ת)  
2/2/2003 20:08 גילי אבישי    המלצות לפאולה באזור חיפה  
2/2/2003 20:14 תמי    ומה באיזור המרכז? (תודה) (ל"ת)  
2/2/2003 20:21 גילי אבישי    איפה במרכז?  
2/2/2003 20:28 תמי    גילי! אם כבר את פה, אני אפרט:  
2/2/2003 20:42 גילי אבישי    הי תמי,כן אנחנו יודעות  
2/2/2003 20:47 תמי    בטח! לא נפרדנו בכלל  
3/2/2003 07:58 מצטרפת    גילי- תודה רבה על התשובה המהירה! (ל"ת)  
4/2/2003 15:22 אופירה    תודה על התגובות. נלחצתי רק מהקטע שרק 4 חודשים אחרי לידה יש מקום לשיקום והיום אני כבר 8 חודשים אחרי. (ל"ת)  
2/2/2003 16:27 מירב מה הסיבות לכך שישי טוסיק אדום לתינוק? האם מגבונים זו אחת הסיבות (ל"ת)
2/2/2003 16:34 אורלי של ליאור    יכול להיות. אנחנו עברנו למגבונים לעור רגיש ללא בושם. (ל"ת)  
2/2/2003 16:45 מירב    אורלי ידוע לך של איזו חברה? (ל"ת)  
2/2/2003 16:55 Adi    תמיד עדיף מיים על מגבונים ואיורור מקסימלי  
2/2/2003 17:08 אורלי של ליאור    אני משתמשת ב-FRESH ONES באריזה כחולה אבל חשוב המצב של הטוסיק...  
2/2/2003 20:30 תמי    אדום אדום...  
2/2/2003 20:32 תמי    ברח לי באמצע- הפתרונות-  
2/2/2003 21:21 איילה    אנחנו עברנו לשטיפה במים כמה שיותר פעמים ביום - וזה עזר פלאים. כבר 3 ח' הטוסיק נקי לגמרי (ל"ת)  
3/2/2003 00:09 אסתית    אצלנו קקי שוטפים מתחת לברז, ופיפי מנגבים במגבון לא מבושם  
3/2/2003 01:24 מירב    אבל איך שוטפים במים כל החלפה - בברז??? (ל"ת)  
3/2/2003 01:25 שרה    מה הפירוש איך  
3/2/2003 01:26 ע.ע.ע.ע.ע.ע.ע.רס"ר    מירב-זה בטח שייך לדיון על הטוסיק האדום כותרת:  
3/2/2003 01:26 צורית    אפשר גם בעזרת פיסות צמר גפן טבולות בקערית מים חמימים במקום מגבון (ל"ת)  
3/2/2003 08:05 דשא    אצלינו הבעיה היא לא בטוסיק כי אם ב"פיפי"  
3/2/2003 11:02 טנגה    עכשיו קראתי טיפ של הורים באתר אחר - לייבש את הטוסיק עם מייבש שיער. כמובן מכוון לא על חם מידי. הם טוענים שהילדה אהבה גם את הרעש. (ל"ת)  
3/2/2003 11:30 תמי    במיים, תחת הברז, כל פעם! ולגבי הפיפי-  
3/2/2003 11:45 Adi חובבת האגיס ביחוד עכשיו כשהם הורידו מחירים    תמי למה דווקא האגיס. מה הם כבר עשו? (ל"ת)  
3/2/2003 13:42 תמי    עדי, לא אישי.. הטוסיק של מיה לא אוהב אותם. לא יודעת למה. (ל"ת)  
3/2/2003 14:33 ליאתיתי    אם כבר בטיטולים עסקינן... יש טיטול שלא בורח ממנו כל הקקי?!?  
3/2/2003 20:05 כרמית    חיתולים חוסמי קקי...  
3/2/2003 22:28 ליאתיתי    כרמתי תודה רבה! will do. (ל"ת)  
4/2/2003 01:21 מוזו    פתרון נוסף לטוסיק.  
4/2/2003 07:26 עדה    האגיס... גם אנחנו היינו מכורים, ועכשיו "עושים חושבים"  
4/2/2003 12:40 עדה    קורטיזון - תשובה למוזו  
2/2/2003 15:48 שירה איפה ניתןלקנות שקיות להקפאת חלב שאוב- יש מחסור בשילב ובסופרפארם????? (ל"ת)
2/2/2003 18:21 נירה    מבליחה מתוך ענני העייפות האמהיים שלי ומאחלת לכל אחיותי האמהות יום האם שמח! (ל"ת)  
2/2/2003 18:35 נירה    (ולעזזל הפוליטיקלי קורקט שנקרא "יום המשפחה"... (ל"ת)  
2/2/2003 19:36 אלה    אני מצאתי בניו פארם בסוקולב ברמה"ש וב"טוב לי לתנוק" בראש העין (ל"ת)  
2/2/2003 19:55 ליאתיתי    *** נדחפת (לא טעון) עם משהו אחלאי שקיבלתי במייל:  
2/2/2003 21:07 אנט    נירה סחתיין על אי התקינות הפוליטית  
2/2/2003 21:35 שרי    אנט - מפיו לא. אבל מברשת שיער, פותחן קופסאות וכמובן המון ציורים ולבבות מנייר...  
2/2/2003 21:35 ליאתיתי    כשאמרתי לבעלי ש"מה זה יום המשפחה...  
2/2/2003 21:45 תמי    יום משפחה שמח! נשיקות לכולכן. (ל"ת)  
3/2/2003 11:38 Hilla    שמתן לב שמאז שהפכו את זה ל"יום המשפחה" זה קצת התמסמס וירד ערכו? (ל"ת)  
3/2/2003 11:38 Hilla    שמתן לב שמאז שהפכו את זה ל"יום המשפחה" זה קצת התמסמס וירד ערכו? (ל"ת)  
2/2/2003 15:29 מירב קריספיל מפגש הכרות ראשון עם שירות התומכות החדש של תל-השומר
2/2/2003 18:01 יעלוש    האם אפשר להרחיב בקשה בקשר להתקשרות החדשה עם תומכות בתה"ש? (ל"ת)  
3/2/2003 04:37 מירב קריספיל    שירות הדולות החדש - פירוט  
3/2/2003 09:40 נועה ברקת    אפשרות הבחירה  
3/2/2003 10:16 פולינה    מסכימה עם נועה. גם לי יש רגשות מעורבים בנושא.  
3/2/2003 15:33 מירב קריספיל    אני שמחה על תגובתכן  
3/2/2003 17:30 יעלוש    תודה על התשובות, ומיהן שש התומכות בתה"ש וע"פ אלו קריטריונים הן נבחרו? (ל"ת)  
3/2/2003 23:20 ריש    חארטה בלאפה.  
5/2/2003 09:20 מירב קריספיל    רשימת תומכות הלידה וגם תשובה לריש  
2/2/2003 14:40 קצת מביך,אז,,,הפעם אלמונית אחרי חיפוש במנוע ותחקור סביבי-למישהו יש פתרון אלטרנטיבי לדליות בפות?
2/2/2003 19:52 ל.    כמו בדליות ברגליים - הדבר היחיד שעוזר..  
2/2/2003 20:10 גילי אבישי    דיקור! (ל"ת)  
2/2/2003 13:01 פולינה אופפפפפפפפפפפפפ וגם הצילו - אבא רוצה שאמא תפסיק להניק
2/2/2003 13:24 שרון-ש    הי פולינה,  
2/2/2003 13:31 אנה    מתוך בורות  
2/2/2003 13:40 אנה    שרון  
2/2/2003 13:45 שרון-ש    אנה,  
2/2/2003 13:48 טנגה    הקול שלי הולך למפלגת הפסקת ההנקה  
2/2/2003 13:53 שרון-ש    פולינה, עוד דבר קטן בנוגע לבקבוקים-  
2/2/2003 13:54 דובת גריזלי    פולינה, לבי אתך  
2/2/2003 14:02 Adi    פוליצ'וק יקרה (ולינק לאנה)  
2/2/2003 14:40 תמי    פולינצ'קה יקרה שלי,  
2/2/2003 15:03 מורגין    פולינה, זה לא אבא רוצה שאמא לא תניק, זה לאבא יש משהו להגיד לאמא....  
2/2/2003 15:06 מורגין    עוד משהו: יכול להיות שהגזמת, אבל...  
2/2/2003 15:17 Hilla    חצי נדחפת: בעיונת (לא קשה כמו של פולינה) של הנקה ובעל  
2/2/2003 15:23 ארזית    פולינה הסיפור שאת מספרת הוא ב מ ד ו י ק מה שעבר עלי בחצי שנה האחרונה, פשוט מדהים. אניי המומה מרמת הדמיון ברטי פרטים שאת מספרת על תגובותיו של אישך, ועל תחושותייך.  
2/2/2003 15:37 לירון    גם אני כמו מורגין, בכלל לא חושבת שזו הבעיה  
2/2/2003 15:38 צורית    באמת אוף  
2/2/2003 15:39 מירב קריספיל    גם אנחנו בסירה דומה, ומשהו להילה  
2/2/2003 15:51 כרמית_מ    אוי פולינה...  
2/2/2003 16:08 איריס גוב    הדימיון הזה העובר כחוט השני, בחוויות של רבות מאיתנו בזמן הנקה  
2/2/2003 16:32 אופירה    אני מרגישה שגם אנחנו מתקרבים בצעדי ענק לאותה הבעיה בדיוק  
2/2/2003 20:52 הדס של עדן    ארזית בחורה כארז  
2/2/2003 20:59 פולינה    יקירותיי  
2/2/2003 21:11 דובת גריזלי    כל היום אני מסתובבת עם הסיפור הזה ושוברת את הראש  
2/2/2003 21:50 שרי    לפולינה,ארזית וכל הגומלות..  
2/2/2003 22:26 שרה    לפולינה, זאת ההחלטה שלך, ובעלך צריך לקבל את זה אם תבחרי להמשיך להניק  
3/2/2003 01:00 רותי קרני הורוביץ    קנאת הציץ  
3/2/2003 07:50 אורלי_ו    נזכרתי במשהו שדיאנה אידלמן קרת אמרה  
3/2/2003 08:32 פולינה    מי הזיז את הדייסה שלי?....  
3/2/2003 14:06 טל    אבא עם דעה  
3/2/2003 14:13 Hilla    שלום טל, תמיד טוב לשמוע דעה של הצד השני, אנא השתתף יותר! תודה (ל"ת)  
3/2/2003 20:42 ארזית    טל- מצטרפת לקריאה- גם אני אשמח מאד לשמוע יותר על ה"צד שלכם". בבית אין לי די אינפוט מהבחינה הזו... :) (ל"ת)  
3/2/2003 21:31 שרי    לפולינה יובל ויורם - בהצלחה!!!! (ל"ת)  
3/2/2003 23:23 הבעל של דיאנה    עוד אבא עם דעה  
4/2/2003 02:13 ענבר    פולינה היקרה  
4/2/2003 07:57 עדה    פולינה...  
2/2/2003 10:27 מור שינה בעגלה
2/2/2003 10:52 איילה    אצלנו זה אותו סיפור, אבל זה לא ממש מדאיג אותי  
2/2/2003 11:29 שרה    מתפרצת בשאלה: האם לילד בן שנה מותר לישון על הבטן? (ל"ת)  
2/2/2003 11:34 זולו    שרה בהנחה שהמוטוריקה שלו בסדר- למה לא? (ל"ת)  
2/2/2003 11:38 שרה    כלומר, עד איזה גיל זה מסוכן לישון על הבטן? (ל"ת)  
2/2/2003 11:38 תמי    שרה- ילד בן שנה לא שואל אף אחד. הוא מתהפך איך שבא לו. (ל"ת)  
2/2/2003 11:53 חני    לשרה - מוות בעריסה הוא גורם סיכון בעיקר עד גיל שנה ואח"כ פוחת באופן משמעותי (ל"ת)  
2/2/2003 11:56 שרה    להבהרה: בגלל בעיות בחימום הוא עטוף ובמעיל  
2/2/2003 13:43 שרון-ש    שרה, למה שלא תשימי בחדר שלו רדיאטור ותשחררי אותו מכבלי המעיל?  
2/2/2003 14:43 תמי    נכון. אפשר אפילו מפזר חום (אם כי מייבש)  
2/2/2003 19:19 מור    איילה  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש