פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1092   1091   1090   1089   1088   1087   1086   1085   1084   1083   1082   1081   1080   1079   1078   1077   1076   1075   1074   1073    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

2/2/2003 10:20 noam עיסוי פרינאום
2/2/2003 10:49 ורד ל.    OT עיסוי ועוד כמה שאלות על ציוד  
2/2/2003 11:36 אורלי של ליאור    יש הסבר על העיסוי במאמר שכותרתו "איך להגביר את הסיכוי להימנע מחתך" (כאן באתר...) (ל"ת)  
2/2/2003 15:21 איימי    הקישי perineal massage בגוגל ותמצאי המון המון חומר על איך למה כמה ומתי.... (ל"ת)  
2/2/2003 10:20 ע' סיסי שיליה או מי שפיר?
2/2/2003 10:28 מירי2    קשה מאוד להמליץ, אבל מקרה פרטי אחד  
2/2/2003 10:46 שרית    סיסי שילה  
2/2/2003 11:37 תמי    סיסי שליה או מי שפיר...  
2/2/2003 12:14 Hilla    עברתי את שתיהן, סיסי שליה עדיף  
2/2/2003 12:56 גילי אבישי    OT לתמי  
2/2/2003 14:45 תמי    גילוש,  
2/2/2003 10:03 keren מיילדות בית באיזור ירושלים
2/2/2003 13:01 גילי אבישי    ג'ויס! וגם  
2/2/2003 15:15 tul    המלצה על ג'ויס  
2/2/2003 09:31 מעיין של ליב לכל ההריוניות שלא יודעות את מין עוברן ורוצות לדעת
2/2/2003 09:34 איימי    כנראה שאני יוצאת מהכלל....  
2/2/2003 09:40 מעיין של ליב    סליחה טעות תיקון-  
2/2/2003 09:42 מעיין של ליב    לאיימי אז בדקי שוב אם זה באמת נובמבר  
2/2/2003 09:45 מעיין של ליב    טוב תיקון אחרון (ל"ת)  
2/2/2003 09:46 תמי    מעיין, אני מצטערת.  
2/2/2003 09:47 מעיין של ליב    תיקון אחרון -  
2/2/2003 09:51 צורית    גם אצלי זה לא עובד...לא נורא (ל"ת)  
2/2/2003 09:51 תמי    האם חודש כניסה= מחזור אחרון או זמן ביוץ??כי יש בינהם שבועיים. (ל"ת)  
2/2/2003 10:04 לירון    או...מצויין...דיון לא טעון- שאלת אמבטיה!  
2/2/2003 10:08 לירון    תמי...שאלה מצויינת, כי אם למישהי יש יום הולדת בין המחזור האחרון לתאריך הביוץ ...איך יחשבו אם זה בן או בת???:-) (ל"ת)  
2/2/2003 10:21 מירי2    לירון - טוב ששאלת, כי לפי החישוב שלי הביוץ בו נכנסתי להריון היה ב- 27.12, ויש לי יומולדת ב- 25.12. נו - אז הייתי בת 29 או 30??? (ל"ת)  
2/2/2003 10:30 לירון    מירי...אני מתפלאה עליך...מה יש לך בן או בת? לפי זה נדע! (ל"ת)  
2/2/2003 10:30 שרה    היי, אצלי זה לא היה בדיוק נכון  
2/2/2003 11:04 תמי    לירוני, שאלתי כי צריך לחשב לפי חודש הכניסה להריון ++, אבל וואלה, עוד חור בשיטה! אמבטיה-  
2/2/2003 11:22 לירון    עוד לא יושבת....ועוד דבר מטומטם לגבי השיטה- מה קורה עם תאומים בן ובת?בת כמה היתה האמא אז? (ל"ת)  
2/2/2003 11:26 שרה    טבעת או לא טבעת; תזכרו: באמבטיה לא משאירים תינוק לבד (ל"ת)  
2/2/2003 11:27 תמי    וואלה... (ל"ת)  
2/2/2003 11:28 כרמית_מ    האינדיקציה הקבועה לשיטות סבתא: האם יכול לעבוד עם תאומים שוני מין.  
2/2/2003 13:17 מעיין של ליב    לכולן..החישוב הוא:  
2/2/2003 13:47 ארנה    ידעתי שמשהו לא בסדר...  
2/2/2003 15:24 איימי    אני נכנסתי להריון בנובמבר עם איתמר זה בדוק ידוע ומתועד שחור על גבי לבן! אני כנראה יוצאת דופן. (ל"ת)  
2/2/2003 16:36 נועה    מי פה יוצא(ת) דופן  
2/2/2003 16:42 אופירה    מצטערת לא עובד  
2/2/2003 20:35 מירי2    מעיין - כבר כשכתבת את זה היית צריכה לדעת שלא תוכלי לצאת מזה בשלום :-))) (ל"ת)  
2/2/2003 21:47 ליאתיתי    מעיין אני איתך (ועם אודטה)  
2/2/2003 21:53 שרי    החישוב, הטבלה הסינית, הדיאטות, -בנות הכל מאלוהים...וכמו שאומרים בגן "מה שיוצא אני מרוצה" (ל"ת)  
2/2/2003 23:32 צביקה    איימי, כל זה בגלל שאיתמר נולד בבית.... (ל"ת)  
3/2/2003 07:30 מעיין של ליב    גם כן אודטה- ילדים זה לא פטנט כאילו ...דא...חחח:-) (ל"ת)  
2/2/2003 08:51 דשא חיסון פוליו מומת נוסף במקום חיסון מוחלש
2/2/2003 09:36 Adi    הנה התשובה מתוך האתר של CDC תודה לענת ב  
2/2/2003 08:41 שמש היה לי הריון ונגמר
2/2/2003 08:48 דשא    שהשמש תאיר את חייך. אמן אמן אמן בקרוב מאוד הריון חדש (ל"ת)  
2/2/2003 09:00 ענת סימון    שמש יקרה , משתתפת בצערך ומאחלת לך מכל ליבי הריון חדש שיאיר את חייך .  
2/2/2003 09:08 מירי2    שמש היקרה  
2/2/2003 09:22 פיי    חזקי ואמצי!! וזכרי, להיכנס להריון את יודעת!!!!!!! כבר הוכחת.... (ל"ת)  
2/2/2003 09:33 מעיין של ליב    המון חיבוקים חמים מחכה ומצפה לאור שמש חדש:-)) (ל"ת)  
2/2/2003 10:36 שרה    משתתפת בצערך והמון חיבוקים ותנחומים  
2/2/2003 11:00 לירון    שמש יקרה...מחר יגיע יום חדש, ושוב השמש תזרח!  
2/2/2003 11:09 שמש    תודה לכל המעודדות. (ל"ת)  
2/2/2003 12:33 נעמי    הביטי למעלה לשמש  
3/2/2003 17:17 שרונה    שמש יקרה..  
4/2/2003 09:35 זיוה    לשמש  
2/2/2003 08:02 אופק יוגה להריוניות
2/2/2003 09:07 ריקי    יש ביקנעם משהי טובה ששכחתי את שמה (ל"ת)  
2/2/2003 11:30 כרמית_מ    יש בטבעון/אלוני אבא  
2/2/2003 12:01 אופק    תודה (ל"ת)  
2/2/2003 13:52 ארנה    יוגה בצפון  
2/2/2003 13:53 ארנה    יוגה בצפון  
3/2/2003 07:45 יסמין    יוגה בעין השופט  
1/2/2003 23:12 נעמי פריצת דיסק וקבלת אפידורל
3/2/2003 09:18 צורית    כדאי להתייעץ עם רופא אולי אורתופד  
1/2/2003 22:46 יפעת השד כמוצץ
2/2/2003 02:17 ענבל ל    יפעת,  
2/2/2003 09:00 דשא    כלום!!! כמעט....  
2/2/2003 10:55 LaurieMommy    Oh my, this could have been me posting this.  
2/2/2003 13:04 איריס    ענבל יקירה  
2/2/2003 14:40 חיה של שירי    גם כן בעניין המוצץ  
2/2/2003 14:44 חיה של שירי    יפעת מתי התחלת לתת לה מוצץ? (ל"ת)  
2/2/2003 19:25 ארנה    לאיריס  
1/2/2003 21:28 נאווה מישהי עברה (או שמעה על) ניתוח ליישור הבטן לאחר ניתוח קיסרי ? תוכלו לספר לי על זה ? תודה. (ל"ת)



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש