פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1092   1091   1090   1089   1088   1087   1086   1085   1084   1083   1082   1081   1080   1079   1078   1077   1076   1075   1074   1073    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

29/1/2003 09:54 דנה11 סלקל NANIAN ("נאניה")ׂ
29/1/2003 10:00 דנה11    ראיתי את הדיונים הקודמים, אך הם די ישנים, ואני מבינה כי יש כבר דגם חדש יותר. אגב, אם יש שיבוש בשם הסלקל- עימכן הסליחה. (ל"ת)  
29/1/2003 14:06 עדה    לנו יש nania, ששימשה אותנו עד שנומיק צמחה ממנה החוצה, בגיל שנה וקצת  
29/1/2003 16:41 שלי    שאלה לגבי סלקל maxi cosy  
29/1/2003 19:30 איילה    סתיו בן 7 חוד' ועדיין מסתדר טוב במקסי קוזי (מיקו)  
29/1/2003 03:15 נועה המלצה לפינוק בחודש השישי
29/1/2003 16:16 אוריתה    תודה על שיתוף המידע. אנחנו חשבנו גם כן על אילת  
29/1/2003 17:57 נועה    הי אוריתה לגבי הדולפינים  
29/1/2003 17:59 נועה    אגב מה שהכי הלהיב אותי בשחיה עם דולפינים היה - להכניס את הבטן לחליפת צלילה! ולהנציח במצלמה... (ל"ת)  
29/1/2003 00:24 אמאמה שאלה לגבי הנקה
29/1/2003 01:50 ענבל ל    הסיכוי שלך להניק תלוי בכמה גורמים,  
28/1/2003 23:49 אורית של ראם שאלה לקראת נסיעה ארוכה לחו"ל
29/1/2003 00:37 marina    I´m in Madrid,Spain you can write me an e mail (ל"ת)  
28/1/2003 23:26 עינת לכרמית מ
29/1/2003 08:28 כרמית_מ    טלפונים - יוגהריון בצפון  
29/1/2003 22:55 יסמין    עינת, האם זו את העינת שניסתה להשאיר לי הודעה?  
28/1/2003 22:25 אמא של פלג לסיר או לא לסיר - זאת השאלה
28/1/2003 22:37 אסתית    סיר הסירים  
29/1/2003 08:33 כרמית_מ    תלוי בילד...  
29/1/2003 09:38 מכי    אי אפשר לקבוע מראש  
29/1/2003 11:18 כרמית    ... אבל איך בדיוק גומלים?  
29/1/2003 13:05 ורדה    כרמית, שנה ו-3 זה ממש קטן, למה למהר?  
29/1/2003 14:34 אסתית    כרמית יקרה, גם אני חושבת שגיל שנה ושלוש הוא גיל צעיר  
29/1/2003 16:09 ענת ב    איפה נמצא הפעוט רוב שעות העירות שלו?  
29/1/2003 21:14 הדס ל-3    הוא קטן מידי, וזה יביא למצב הפוך ממה שאת רוצה  
30/1/2003 10:26 כרמית_מ    תלוי....  
30/1/2003 22:38 שרי    ואפרופו גמילה - ספר מומלץ ( לא סיר הסירים)  
28/1/2003 21:45 דנה פלוצים
28/1/2003 23:01 לימורל    כדורי פחם לך. לא יודעת מה לילדה (ל"ת)  
28/1/2003 23:08 מתביישת    יו גם אנחנו. איזה באסה ואיזה מזל שאפשר להאשים את הקטנה... כדורי פחם=כאבי בטן א-י-ו-מ-י-ם. (ל"ת)  
28/1/2003 23:09 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תלוי מה את אוכלת ועוד  
28/1/2003 23:18 לילוש    טובה - אני לא שיניתי כלום מלפני ההריון בתזונה שלי (אפפעם לא אכלתי יותר מדי כרוב/ית ושות') ובכל זאת המצב איום... זה התחיל בדיוק אחרי הלידה... (ל"ת)  
28/1/2003 23:25 לילוש    ועו שאלה לטובה - מה רק אני לא מצליחה לפנות אליך במייל??? (ל"ת)  
29/1/2003 10:25 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לילוש, כתובת המייל שלי בפנים, וגם:  
29/1/2003 11:03 נורית של ניצן    שאלה נוספת לטובה  
29/1/2003 13:33 שרית של ים    ועוד שאלה לטובה  
30/1/2003 23:06 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לנורית של ניצן  
30/1/2003 23:11 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לשרית - על גזים  
1/2/2003 08:31 נורית של ניצן    טובה, תודה רבה. נפעל בהתאם לעצותיך. (ל"ת)  
6/10/2003 18:30 נועה    בעיית גזים  
28/1/2003 18:30 שמש דימום בהריון (סוף שבוע שמיני) - מודאגת מאוד,
28/1/2003 18:37 איריס גוב    יקירתי, הכל יכול להיות  
28/1/2003 22:57 amnon    bleeding very common in early pregnancy  
29/1/2003 04:47 שמש    ארבע בבוקר ואני לא נרדמת.. כל כך קשה לי לישון  
29/1/2003 08:14 זהר    שמש אני עם דימום בשבוע 15  
29/1/2003 09:25 תמי    זהר, עשית לי התקף לב!  
29/1/2003 09:30 שרה    לשמש: תגידי להם שאת לא מרגישה טוב ויש לך חום  
29/1/2003 14:40 שמש    זהו. הוא לא מתפתח. גרידה. הצילו. (ל"ת)  
29/1/2003 14:47 תמי    שמש יקרה,  
29/1/2003 15:52 מישהי    לשמש-עידוד  
29/1/2003 16:00 לילוש    שמש יקירה  
29/1/2003 20:31 נומי    שמש יקרה - לפי השם הוירטואלי את בן אדם מאוד אופטימי, תנסי לשמור על אופטימיות גם עכשיו  
30/1/2003 09:12 Adi    חיבוקים ונשיקות גם ממני. מקווה שהכל יסתדר לך מכאן והלאה (ל"ת)  
30/1/2003 15:41 מירב28    גם אני עברתי את זה  
31/1/2003 15:16 שרי    שמש יקרה - מחר שוב תזרח השמש, החיים יהיו יפים יותר מאמש...  
28/1/2003 18:17 מירי2 האם זה מסוכן לשים לבן 4 חודשים בובת פרוה במיטה? (ל"ת)
28/1/2003 18:30 אנה    למירי2  
28/1/2003 18:31 איריס גוב    אישית לא אוהבת את הרעיון  
28/1/2003 19:05 תמי    וכמובן קיימת גם סכנת החנק,  
28/1/2003 17:30 קרן עיסוי תינוקות באיזור ראשל"צ-רחובות
28/1/2003 17:45 גילי אבישי    איימי שפירא! איימי שפירא! (ל"ת)  
28/1/2003 18:21 איריס גוב    גם הילה עזרא (מטפלת ומאבחנת בשיטת ורדי) מעבירה סדנאות עיסוי פרטיות וקבוצתיות. בכפר הנגיד  
28/1/2003 19:06 תמי    איימי שפירא 055700633, 089318437 (ל"ת)  
28/1/2003 20:55 פטל    אם אני זוכרת נכון- הילה עזרא מעבירה גם סדנאות ב'תחושת בטן' בראשל"צ. גם אני שמעתי עליה דברים מצויינים. (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש