פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1092   1091   1090   1089   1088   1087   1086   1085   1084   1083   1082   1081   1080   1079   1078   1077   1076   1075   1074   1073    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

27/1/2003 22:05 רוית אכילת יתר אצל פעוטות- האם זו בעיה?
27/1/2003 22:39 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אכילת יתר אצל פעוטות  
27/1/2003 22:49 רוית    תודה טובה- אבל...  
27/1/2003 23:15 לילוש    "את יכולה לקבל עוד חתיכת עוגה אבל אני חושבת שתכאב לך הבטן אחרי זה"  
28/1/2003 00:04 שרון-ש    רוית,  
28/1/2003 08:56 יסמין    טובה - המון תודות על הספירולינה, גם כאן. (ל"ת)  
28/1/2003 09:46 אמא פולניה    לטובה- אודה לך אם תתיחסי גם לנושא פירות  
28/1/2003 13:53 רוית    תודה שרון  
28/1/2003 13:57 שרון-ש    בשמחה ובתיאבון :-) (ל"ת)  
28/1/2003 21:08 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לרוית ולאמא פולניה,  
29/1/2003 12:53 אורלי של ליאור    לרוית, גם אצלנו מצב דומה  
30/1/2003 21:50 רוית    לאורלי של ליאור  
27/1/2003 21:31 אודליה חלבון עוברי
28/1/2003 13:57 שרון-ש    במעבדה של קופת החולים שלך. (ל"ת)  
28/1/2003 14:32 רותי א    תשאלי בקופת חולים שלך....  
27/1/2003 20:45 טלי בעלי עם כאבי גב נוראיים...אולי מישהי מכירה באיזור רחובות
27/1/2003 21:21 לירון    אם יש לכם כוח  
27/1/2003 21:27 לילוש    גמאני גמאני!!! לפני כמה שבועות כשהייתה שביתת זבל (איכסה),  
27/1/2003 21:32 טלי    לירון, כאבי הגב נמשכים משהו כמו שבוע  
27/1/2003 21:40 לירון    כן ולא, ועוד משהו (גם ללילוש)  
27/1/2003 21:44 טלי    לירון- תודה רבה בנתיים...:) ולילה טוב לכולם (ל"ת)  
28/1/2003 11:05 איילת    גדרה זה מספיק קרוב?  
27/1/2003 20:41 שירי גזים מסריחים זה נורמאלי?
27/1/2003 20:49 לירון    אצלנו הגזים היו מאאאאוד מסריחים  
27/1/2003 21:08 שירי    קקי כל יומיים-שלושה  
27/1/2003 21:15 לירון    אז אצלנו היה גם 12 יום בלי....  
27/1/2003 20:10 איריס אשוח תינוכיס
27/1/2003 20:27 זולו    איריס  
27/1/2003 20:45 שירי    מנסיוני הדל  
27/1/2003 22:43 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מתגנבת עם שאלה OT - איך מכבסים שמיכת פליז? כביסה עדינה? כביסה צבעונית? באיזו טמפרטורה? (ל"ת)  
27/1/2003 22:44 טובה קראוזה    ועוד שאלה: איזו מכונת כביסה יש לכן? (ואתן גם מרוצות ממנה) ? (ל"ת)  
27/1/2003 22:49 אורניה    תנסי כל שבוע  
27/1/2003 22:53 mommy    הי טובה, לגבי כביסה ומכונה..  
27/1/2003 22:59 שירי    לטובה ולשירי  
27/1/2003 22:59 נורית    תשובה לטובה  
27/1/2003 22:59 לילוש    הי טובה, אני מכבת על 30 מעלות  
27/1/2003 23:42 אסתית    טובה, לנו היתה קריסטל 15 שנה  
28/1/2003 00:02 ענבל ל    לאיריס, בקשר לתינוכיס  
28/1/2003 00:20 מיכל ר.ח    לטובה-מכונת כביסה  
28/1/2003 07:39 ענת סימון    איריס , איפה את גרה?  
28/1/2003 11:23 איריס אשוח    ענת  
28/1/2003 11:51 נעמי גטניו    לנו יש AEG (לא זוכרת דגם) ומאוד מאוד מרוצים  
28/1/2003 11:54 נעמי גטניו    לאיריס, אופק שלי העדיף תנוחת בטן אל בטן  
28/1/2003 21:15 טובה קראוזה    תודה לכל העונות, וברשותכן, אסכם למען הדורות הבאים:  
28/1/2003 22:42 לירון    אני עדיין לא מבינה למה לשים פליז במייבש  
28/1/2003 22:59 טובה קראוזה    תודה לירון! בקיצור - פליז מכבסים על שלושים ארבעים מעלות ומייבשים בתוך הבית או על החבל בחוץ. (ל"ת)  
28/1/2003 23:12 איריס גוב    ואני גם פליז מכניסה למייבש. בעצם מכבסת במכונה ומייבשת גם פריטים שכתוב עליהם במפורש - ניקוי יבש בלבד. ואם בענייני בגדים עסקינן , שאלה לי  
28/1/2003 23:30 לילוש    לירון - מאיזה פליז עשוי הפליז שלך??!!! לא מוציא סיבים ולא יכול להתייבש כל כך מהר. (ל"ת)  
29/1/2003 09:35 תמי    איריס.. אנחנו כל כך מתאימות...  
29/1/2003 10:20 אסתית    איריס, בקשר למעילים  
29/1/2003 11:26 איריס גוב    תמי ואסתית - תודה  
27/1/2003 20:01 אמאחת איפה קונים נעלי צעד ראשון ?? (אולי לא מצדיק הודעה חדשה אבל קצת חשוב לי לדעת בהקדם...)תודה. (ל"ת)
27/1/2003 20:55 לירון    הנה דיון אחד על צעד ראשון לפי מנוע החיפוש  
27/1/2003 21:22 הדר    נעלי new balance כצעד ראשון ?  
29/1/2003 11:24 כרמית    נעלי צעד ראשון...  
29/1/2003 16:20 אורלי של ליאור    להדר-  
27/1/2003 19:57 קורן מבקשת המלצה לגניקולוג בראשל"צ במסגרת קופ" ח "כללית"/משום מה הודעתי הקודמת על כך נמחקה...תודה רבה על כל המלצה! (ל"ת)
27/1/2003 20:52 לירון    קורן- ההודעה שלך לא נמחקה, היא הועברה לכולבויניק שנמצא בעמוד קודם (ל"ת)  
27/1/2003 22:11 קורן    לירון-עם כל הרצון הטוב, לא מצאתי שום תשובה בעמ' 1074 -אשמח לשמוע המלצה על גניקולוג מרשל"צ-במסגרת "כללית"-תודה תו (ל"ת)  
28/1/2003 07:58 תמי.ד.    ורן, אני מטופלת (גם הייתי במהלך ההריון) אצל קונפורטי  
30/1/2003 10:35 קורן    תודה על ההמלצה לקונפורטי-הוא לא במסגרת "כללית" האם יש למישהי המלצה -בבקשה דחוף! (ל"ת)  
27/1/2003 18:26 מעיין של ליב אולי באמת הגיע הזמן לפתוח הודעה שמחה ומלאה בטוב
27/1/2003 18:50 הריונית בארון    אם כבר מדברים על הרגשה טובה... והצעה להריוניות הנוספות שבארון  
27/1/2003 20:29 הריונית 'וותיקה' יחסית. כבר נהיה קצת מחניק בארון    אני בתחילת אוגוסט, בה'ש. (ל"ת)  
27/1/2003 20:50 !!!    מעייני חמודה, הכל טוב ויפה, אבל זה עדיין לא מצדיק פתיחת הודעה חדשה...תהנו מחר (ל"ת)  
27/1/2003 20:55 מעיין של ליב    ל !!! לא לדעתי תודה בכל זאת... (ל"ת)  
27/1/2003 21:48 תמי    בטח שמצדיק. תהנו המון! כייף לשמוע שכייף. (ל"ת)  
27/1/2003 22:27 mommy    גם אני במפקד ההריוניות ...  
27/1/2003 22:28 mommy    ואיך שכחתי - אני כולי התרגשות מיום חמישי ... הסקירה הראשונה... להחזיק אצבעות (ל"ת)  
27/1/2003 22:32 קורן    מצטרפת למסדר-אני בתחילת ספטמבר-ואגב בדיקת המקלון שלי הראתה שלילי..ואחרי יומיים בבדיקת דם-נתגלתה לה האמת! (ל"ת)  
27/1/2003 23:26 שרי    mommy המון מזל טוב ובשעה טובה וגם לכל ההריוניות האחרות... (ל"ת)  
28/1/2003 00:38 עוד אחת בארון    אצלי אמצע אוגוסט (ל"ת)  
28/1/2003 09:52 אסנת ש.    מעיין יקרה, בילוי נעים!! ואני נוסעת עם עדי לאיריס הנפלאה , איזה יופי!! (ל"ת)  
28/1/2003 09:57 אסנת ש.    mommy מחזיקה לך אצבעות!! בשעה טובה (ל"ת)  
28/1/2003 10:51 שמש    גם אני בפנים...  
28/1/2003 11:40 הריונית בארונית    להריונית בארון מהריונית בארונית  
28/1/2003 11:44 להריונית תחילת אוגוסט    את יכולה כבר לצאת מהארון  
28/1/2003 17:47 הריונית בארון    להריונית בארונית ולזו שכינתה עצמה "להריונית תחילת אוגוסט"  
28/1/2003 20:46 תחילת אוגוסט,מאז ומעולם בארון    דווקא לא הזדהיתי מעולם ((-: ולאור הרוח הקרירה שנושבת כאן מצד חלקן של המשתתפות אולי גם לא אזדהה ))-: (ל"ת)  
28/1/2003 22:44 תרתי משמע    אתם חושבים שעד שהעוברים בארון יהיו בני 18, יהיה פה שלום???? (ל"ת)  
28/1/2003 22:59 ממש לא בארון    לתרתי משמע - לא!! (ל"ת)  
29/1/2003 10:31 הריונית בארונית    להריונית בארון  
29/1/2003 15:37 הריונית בארון    להריונית בארונית  
29/1/2003 15:57 עדיין בארון בלה בלה בלה    אני חייבת להתוודות שאני מוטרדת מההודעה של 'להריונית של תחילת אוגוסט'  
29/1/2003 15:57 עדיין בארון בלה בלה בלה    אני חייבת להתוודות שאני מוטרדת מההודעה של 'להריונית של תחילת אוגוסט'  
29/1/2003 16:10 ליאתיתי    לעדיין בארון בלה בלה בלה...  
29/1/2003 16:41 שושה    הלו בנות, זה אינטרנט... מה חשבתן? (ל"ת)  
29/1/2003 17:30 mommy    Osnat and Sari - thanks a lot I hope everything will go well... (ל"ת)  
30/1/2003 10:34 מעיין של ליב    היה נחמד חוץ מיזה שליב לא ישנה שם כל היום ורק רצתה ציצי ועל הידיים כמעט שלא הרגשתי שאני "ביום כיף"..... (ל"ת)  
27/1/2003 17:59 מוריה ריפולוקס - פליטות מרובות - נובולאק AR ושאר צרות...
27/1/2003 18:44 אריאלש    לא יודעת את התשובות לשאלות הספציפיות שלך - אבל מנסיון אני מאד  
27/1/2003 19:09 ענת סימון    לאריאלש , עניתי לך בדיון על סיבוב הצוואר (ל"ת)  
27/1/2003 20:14 אריאלש    ענת - רב תודות. נראה שהבעיה כמעט ונעלמה - כושר התמדה וסבלנות... (ל"ת)  
27/1/2003 21:24 כרמית_מ    חלק מהתשובות  
27/1/2003 22:30 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    רוצה לחדד את דבריה של כרמית:  
27/1/2003 22:35 אסנת ש.    הי מוריה  
27/1/2003 23:38 גילי אבישי    OT לאסנת  
28/1/2003 09:50 אסנת ש.    OT לגילי  
29/1/2003 15:26 אסנת ש.    אנפמיל AR  
27/1/2003 17:45 אמא של סיוון בנות, מה איתכן? אף אחד לא אומר תודה לתמי שארחה אותנו אתמול
27/1/2003 19:09 ענבל ל    חזרי לדיון המקורי... (ל"ת)  
27/1/2003 21:55 תמי    תודה אמא של סיוון, והנה הדיון-  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש