פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1092   1091   1090   1089   1088   1087   1086   1085   1084   1083   1082   1081   1080   1079   1078   1077   1076   1075   1074   1073    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

25/1/2003 12:02 Hilla המצב קשה. אשמח מאד לתגובות של אורית, טובה וכולם
25/1/2003 14:24 אמא של דפנה    הילה יקרה! לא מניסיון אישי  
25/1/2003 14:53 Hilla    הוא איתי ישן איתי במיטה תמיד! (חוץ מהלילות הבודדים שניסינו) (ל"ת)  
25/1/2003 16:22 אמא של דפנה    יש  
25/1/2003 16:49 דיאנה אידלמן-קרת/בראשית    הילה יקרה  
25/1/2003 17:56 Hilla    שלו נמצא עם אבא כל היום. ומאד כיף להם ביחד.  
25/1/2003 18:29 דובת גריזלי    שירת הסנדלר היחף  
25/1/2003 20:00 חגית    להילה  
25/1/2003 20:38 לימורל    לדעתי האישית, ואנא אל תרגמו אותי...  
25/1/2003 21:07 Hilla    תודה עד עכשיו... (ל"ת)  
25/1/2003 21:21 דיאנה    שתי הצעות (וגם אני מסתכנת בסקילה...)  
25/1/2003 22:43 דובת גריזלי    לחגית ולדיאנה  
25/1/2003 22:46 אנט    הלה  
25/1/2003 22:55 אמא 11    ואו, הילה, איך עוזרים לך?  
25/1/2003 23:21 ליאתיתי    קשה לך יקירה....  
25/1/2003 23:56 דובת גריזלי    לדיאנה, המשך ההרהורים על שינה ולינה משותפת  
26/1/2003 02:21 ענבל ל    הלה יקרה,  
26/1/2003 03:59 דיאנה    לדובת גריזלי,  
26/1/2003 07:21 עדה    מסקנה לא מדעית על שינה והנקה, ועוד רעיונות  
26/1/2003 08:16 לירון    אם כבר מדברים על נושא שינה- שאלה!!!  
26/1/2003 09:10 איריס גוב    משתפת מהירהורי ליבי, כי פיתרונים אין - להילה וללירון  
26/1/2003 09:55 לירון    איריסי- היא רק לעיתים נרדמת על הציצי, בדר"כ זה קפיצות על הכדור  
26/1/2003 10:33 תמי    לירון?! למה?! (ל"ת)  
26/1/2003 11:05 נומי    להילה - קראתי ונחרדתי. האם יש אפשרות להקדים תרופה למכה?  
26/1/2003 11:34 נומי    וסתם נקודת אור קטנה - ביום שלישי יש חופש, תנסי לנצל אותו למנוחה! (ל"ת)  
26/1/2003 11:48 מ    מניסיוני - בגיל הזה אפשר לשלב תמ"ל בלי להרוס את ההנקה  
26/1/2003 12:04 שירי ג    הילה יקרה  
26/1/2003 15:20 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    הילה יקרה,  
26/1/2003 20:42 הילה    האם את שואבת בעבודה? סליחה אם כבר העלו את הנקודה  
27/1/2003 15:05 Hilla    תודה! אני מכינה תשובה לכל השאלות (אולי בגלל התמיכה ואולי בגלל המפגש, שלו ישן הלילה פעם אחת 3!!! שעות רצוף) (ל"ת)  
28/1/2003 10:29 אסתית    הילה יקרה, אין לי הרבה מה להוסיף על כל הרעיונות המעולים שכאן  
25/1/2003 01:29 דנה מה עושים עם אמא ש ...
25/1/2003 09:57 אלה    נראה לי שקשה להיות מרוצה מסבתא.  
25/1/2003 10:03 לירון    דנה... זו אמא שלך...את לא מכירה אותה?  
25/1/2003 10:36 ע.    גם אצלנו זה ככה, עם חמותי...  
25/1/2003 17:24 רוזי    אם כבר מלכלכים על החותנת, אז גם לי בא קצת...  
25/1/2003 18:46 דובת גריזלי    אולי עדיף כך? (וקצת תלונות משלי; דרך אגב, אני מזמינה את אורית לקרוא את דבריי, אם אפשר)  
25/1/2003 18:49 דנה    אמא יש רק אחת .. רק חבל ששלי מאכזבת  
25/1/2003 22:10 לירון    רק לא לשכוח שגם אנחנו הורים...  
25/1/2003 22:49 שן    לפעמים זה קשה להפוך להיות סבתא  
25/1/2003 23:09 שן    ולרוזי - נפט?!?!?! (-: את זה עוד לא שמעתי (ל"ת)  
26/1/2003 00:49 לילוש    וואלה דובת גריזלי, כיווצת לי את הלב  
26/1/2003 10:43 Adi    או דובת גריזלי יקרה אמא רוסיה הישנה והטובה כמה צרות עשתה לנו  
26/1/2003 11:29 ורד    עד מתי נמשיך במירוץ הזה לסיפוק ההורים (או האימהות?)  
26/1/2003 15:34 אסנת ש.    אוי דובה ועדי יקרות  
26/1/2003 15:46 שרון-ש    אוי איזה נושא כאוב. דנה היקרה,  
26/1/2003 17:08 דנה    תודה . אתן מציעות לי לשוחח איתה ,רק שיש כ  
26/1/2003 21:54 זהר    דנה מאתמול אני מנסה להגיע לדיון הזה להגיב אך לא מספיקה...  
26/1/2003 22:54 ריש    אני חושבת שאצלינו היחסים הגיעו לנקודה שלא נודעה עד כה  
26/1/2003 23:27 דיאנה    אוי, אני קוראת את הסיפורים שלכן...  
27/1/2003 00:31 ריש    דיאנה,  
27/1/2003 01:33 שרון-ש    ריש, ולמה שלא תקלפי חלק מהכסף של המראה?  
27/1/2003 02:23 ענבל ל    חמו(ר)תי...גדול!!! אהבתי! (ל"ת)  
27/1/2003 09:00 Adi הטיפשה    תאמינו לי צרת רבים היא ללא ספק נחמה (כמובן לא הצרות של גוזו שיזכה לחיי בריאות ארוכים ,אני מדברת על משפחה) (ל"ת)  
27/1/2003 11:16 שרי    מה שמביא אותי לשאלה שכבר שאלתי פעם...  
25/1/2003 00:13 אישתו של המקופח לאן נעלם החשק?
25/1/2003 10:13 גלית.ג    אין ממש קשר בין מחזור להנקה  
25/1/2003 10:38 ל.    אני לעומת זאת השלמתי עם המצב...  
25/1/2003 13:57 רוזי    מסכימה עם ל' רק שאני משווה את זה לספורט..  
25/1/2003 18:57 הדס ל-3    להתחיל להזיז עניינים  
25/1/2003 20:58 דנה השניה    לגלית ג. - בהחלט יש קשר בין מחזור לבין הנקה  
26/1/2003 07:26 אשתו של מקופח 2    קשהההההה  
26/1/2003 08:26 אשתו של מקופח 3    אכן קשההה...  
26/1/2003 09:32 אשתו של מקופח 2    הנושא חשוב  
26/1/2003 11:57 ליאתיתי    נשות המקופחים  
26/1/2003 13:01 מורגין    תודה לליאתית על המייל הארוך המושקע!!! כמה שאת צודקת. (ל"ת)  
26/1/2003 14:06 אישתו של המקופח 1    עכשיו כשאני רואה שזה לא רק אצלי  
26/1/2003 20:02 ורד    ליאתיתי - לגזור ולשמור. עצות מופתיות אחת אחת (ל"ת)  
27/1/2003 11:22 שרי    ליאתיתי - אולי תרוצי לראשות הממשלה וגמרנו? את הקול שלי את מקבלת !!!!! (ל"ת)  
27/1/2003 12:19 ענת ב    ואולי נישואין (או כל מערכת יחסים זוגית) + ילד(ים) זה כמו חברוּת עם רווקה?  
28/1/2003 00:00 ליאתיתי    מורגין, ורד, ושרי המפרגנות - איזה כיף לי! תודה תודה חמודות!!! (ל"ת)  
25/1/2003 00:11 ארנה כמה שאלות על משאבת אמדה-למי שיש
25/1/2003 09:54 אלה    תשובות למשאבת אמדה דו צדדית  
25/1/2003 10:05 Hilla    היבואן-מדיטכניקה. מטפלת במשאבות-עדה 052518052 (ל"ת)  
25/1/2003 12:31 ארנה    תודה לאלה והילה  
25/1/2003 21:13 אמא של ליאור    משאבת אמדה  
24/1/2003 22:22 שן האיב לבישהי ביכן יש כוח לענות על שאלה בקשר לתינוק בצונן?
24/1/2003 22:32 דיאנה    לא מכניסים שמנים אתריים למכשירי אדים קרים  
25/1/2003 00:33 רותי קרני הורוביץ    שן יקרה, אף-סק, אף חיטה, ואף חליטה משותפת ברותחין  
25/1/2003 00:41 רותי קרני הורוביץ    וגם בעמוד הקודם יש ת'אמא של דיון ההצטננות האולטימטיבי (ל"ת)  
25/1/2003 18:52 הדס ל-3    צינון עם תינוקות  
25/1/2003 22:04 שן    תודה בנות ננסה ונקווה לטוב (ל"ת)  
25/1/2003 23:14 Adi    אני עם דיאנה (ל"ת)  
26/1/2003 15:59 ענת ב    סדר באדים  
24/1/2003 21:29 אמא של דניאל הכנסת חפצים לפה ???...
24/1/2003 22:55 דיאנה    הפניה לדיון קודם בנושא  
25/1/2003 15:22 ענת סימון    הנוסף למה שנרשם בדיון הקודם  
26/1/2003 11:17 מיכל    לאמא של דניאל  
24/1/2003 20:40 תמר הישנה הצילו בנות סטרידור
24/1/2003 21:03 אסנת ש.    תמר יקרה  
24/1/2003 23:09 תמר    תודה אסנת (ל"ת)  
25/1/2003 18:00 רותם ו שות    אפשר גם להלביש היטב ולשים מול הפריזר (עם דלת פתוחה כמובן) לכמה דקות (ל"ת)  
25/1/2003 19:39 גילי אבישי    OT לאסנת ,עניתי לך בדיון על הלידה המתקנת לפני כמה עמודים...דפדפי לשם (ל"ת)  
26/1/2003 13:43 אסנת ש.    גילי, דפדפתי.... (-: (ל"ת)  
24/1/2003 20:05 לב זקוקה לעזרה דחוף!!!!!
24/1/2003 20:12 נעה    חמודה, את נשמעת מאוד מבוהלת. אם את חושבת שזו דלקת אוזניים, אפשר לרוץ לבית מרקחת תורן ולהשיג קודם כל טיפות אוטידין שמרדימות את האוזן, אם את לא רגועה וזקוקה לקול של רופא, רוצי לבית חולים כדי שאת תרגעי ותוכלי להרגיע את בנך. רפואה שלמה ל"ת (ל"ת)  
24/1/2003 20:28 אסתית    את יכולה להתקשר לכללית call או למכבי  
24/1/2003 20:31 אסנת ר.    לא הייתי ממהרת לבית החולים אבל כן הייתי משיגה עיצה רפואית  
24/1/2003 17:26 פיר כמה נורא זה שלפוחית שתן מוגדלת בהריון תאומים
24/1/2003 17:04 אלונה סיפור הלידה שלי.(שמתחיל מסיפור ההריון)
24/1/2003 17:15 אילנה לשם    לאלונה החלומית מזל טוב ענק- את פשוט אשה אדירה . מחכה לראות אותך ואת המשפחה  
24/1/2003 17:33 אסתית    ואווו!! איזה סיפור!! איזה אמיצה וחזקה שאת!! כל הכבוד  
24/1/2003 17:57 זהר    אלונה יקרה מזל טוב, אושר ואהבה אינסופית. את מדהימה ! (ל"ת)  
24/1/2003 18:13 Hilla    המשך האושר וההקשבה העצמית! (ל"ת)  
24/1/2003 18:27 אלה    מאחלת לך המשך אור ואושר (ל"ת)  
24/1/2003 18:34 זולו    מזל טוב אלונה. אושר ובריאות וכל מה שתאחלי לך ומשפחתך. (ל"ת)  
24/1/2003 19:12 הגר    אלונה יקרה. המון מזל טוב ללידה מהסרטים. (ל"ת)  
24/1/2003 19:43 איימי    אלונה! כל כך הרבה זמן לא התראינו או דיברנו...  
24/1/2003 22:00 ליאתיתי    אלונה! שכל חלומותייך הטובים ימשיכו להתגשם בכזה אושר!! מזל טוב!!! (ל"ת)  
24/1/2003 23:14 mommy    אלונה - המון מזל טוב! אכן הלידה שלך נשמעת כמו חלום טוב... (ל"ת)  
25/1/2003 01:27 שרון-ש    וואו! איזה חיבור אדיר. מזל טוב גדול לכל המשפחה על התוספת החדשה למשפחה. (ל"ת)  
25/1/2003 07:09 דיאנה    איזה סיפור נפלא, מלא אושר ורוגע. מזל טוב ואושר אין קץ! (ל"ת)  
25/1/2003 09:58 לירון    וואו, מרגש... איזו לידה עם עוצמה. מזל טוב (ל"ת)  
25/1/2003 12:18 יוליה    מזלט, סיפור מדהים.המון אושר ובריאות לכל המשפחה. (ל"ת)  
25/1/2003 16:04 מאיה    אלונה! המון המון מזל טוב אושר ושמחה, איזה סיפור מקסים, שיהיה לך רק טוב (ל"ת) (ל"ת)  
25/1/2003 18:03 רותם ו שות    איזה סיפור מדהים! מזל טוב (ל"ת)  
25/1/2003 18:55 אלונה    תודה לכם ורציתי לחלוק עוד משהו  
25/1/2003 18:55 דובת גריזלי    מזל טוב, חזק ומרגש. והפתעה נעימה שלא נתחדשו הלבטים בעניין הברית... (ל"ת)  
25/1/2003 20:22 כרמית_מ    אלונה - שוב מזל טוב - ויופי של לידה! (ל"ת)  
26/1/2003 00:00 רותי קרני הורוביץ    אלונה, מזל"ט ושפע חלב, ותודה על סיפור לידה מרגש ונהדר (ל"ת)  
26/1/2003 02:39 ענבל ל    סיפור מקסים על לידה מקסימה! נהניתי לקרוא. מאחלת לכם רוב אושר ובריאות, חלב בשפע וגם אהבה בשפע. מזל טוב! (ל"ת)  
26/1/2003 22:15 ענת ג.    אלונה היקרה , קפצתי הנה מהאתר של באופן טבעי ,  
27/1/2003 00:55 Ilana Shemesh, natural midwife    Wonderful story-mazal tov and my blessings (ל"ת)  
27/1/2003 11:20 שרי    לאלונה וכל המשפחה - המון מזל טוב ואושר.....המשך מופלא כמו ההתחלה... (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש