פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  4832   4831   4830   4829   4828   4827   4826   4825   4824   4823   4822   4821   4820   4819   4818   4817   4816   4815   4814   4813    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

22/12/2009 11:41 נויה בניה מהירה- תובנות שלכן
22/12/2009 12:23 פומיקי    לצערנו בארץ  
22/12/2009 12:35 נויה    פומיקי- לא הבנתי מה שכתבת על המשכנתא, תוכלי להרחיב? (ל"ת)  
22/12/2009 13:00 פומיקי    בעניין המשכנתא  
22/12/2009 13:01 נויה    אני מבינה, תודה רבה (ל"ת)  
23/12/2009 09:43 שאלה    אפשר לבקש הסבר קצרצר מה זה בניה קלה? תודה (ל"ת)  
23/12/2009 10:49 נויה    יש הבדל בין בניה קלה לבניה מהירה  
22/12/2009 07:05 @ כתובות לתלונות הציבור, לשירותכם.
22/12/2009 09:40 אני גיטרה    צדיקה, למה את לא מזדהה? (ל"ת)  
22/12/2009 12:34 אמאל'ה3    יפה (-: חשוב (ל"ת)  
22/12/2009 20:16 דרורית אמיתי-דרור    מזדהה רק בענייני מקצוע. לא בענייני צדיקות.... (ל"ת)  
22/12/2009 21:12 אני גיטרה    אני שמעתי מגוף ראשון סיפור על צדיקותך גם בענייני מקצוע...  
22/12/2009 02:44 אני עצה לגבי דמי מזונות (ממישהי שהתגרשה/ עו"ד?)
22/12/2009 08:46 ריש    אני חושבת שאת צריכה לפנות לייעוץ מקצועי  
22/12/2009 11:58 גרושה    את עובדת?  
22/12/2009 12:21 נוני    תשובה  
22/12/2009 18:43 אני    תודה (ל"ת)  
23/12/2009 08:27 איריס ש'    תגובות מדהימות!  
23/12/2009 09:31 מה יהיה    איריס ש., את חייבת להכניס לכל אחת שמראה קצת חולשה? (ל"ת)  
23/12/2009 10:40 ריש    איריס,  
23/12/2009 17:58 איריס ש'    אני ממש לא חושבת שהאבא הוא בנקט  
23/12/2009 17:58 איריס ש'    אני ממש לא חושבת שהאבא הוא בנקט  
23/12/2009 21:50 ריש    איריס,  
21/12/2009 20:30 דואגת דימום מהאף- עזרה
21/12/2009 20:47 מאמוש    בטח מכירות. זו העונה עכשיו לדימומי אף  
21/12/2009 21:00 רוית ב'    כן, גם לנו קרה. גם אני נבהלתי, זה עבר. (ל"ת)  
21/12/2009 21:10 @    לא להטות את הראש אחורה!  
21/12/2009 21:19 טובה קראוזה    קורה בימים בהם יש אחוזי לחות נמוכים, בא ביחד עם החשמל הסטטי בשערות :) (ל"ת)  
21/12/2009 18:32 ללה לחוצה- הבן שלי אכל נקניק ואח"כ ראיתי שיש עליו עובש!!!
21/12/2009 19:05 היסטרית    מה כבר יכול לקרות ? מה שלא הורג מחשל !!! (ל"ת)  
21/12/2009 19:07 ללה    לא, לא היסטרית, אבל לא בא לי שתכאב לו הבטן או שילשולים...תודה על הבנתך בכל מקרה- מחמם את הלב! (ל"ת)  
21/12/2009 20:43 מיקי    לא נראה לי שכרגע יש מה לעשות חוץ מלחכות  
21/12/2009 21:19 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    סיכון נמוך לכאבי בטן, הקאות וכו'. (ל"ת)  
21/12/2009 21:30 קרן    יש אנשים שאוכלים עובש - למשל בגבינות  
21/12/2009 21:51 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    קרן, זה לא אותו סוג עובש. בגבינות עם עובש "מדביקים" את הגבינה באופן מבוקר ובכל זאת  
22/12/2009 19:10 ללה    תודה טובה- היה במקרר כשבוע וקצת  
21/12/2009 14:28 סוי קיבלתי במייל ומנסה להעתיק, מתוך "7 ימים" - רענן שקד- "על ארבע"
22/12/2009 12:18 סוי    זו הפעם הראשונה שהבאתי משהו כזה לפורום  
22/12/2009 14:30 ג'ול    קראתי דווקא! תודה! ענק! מדוייק ועצוב. (ל"ת)  
22/12/2009 20:09 אוסי גלבוע    אהבתי, זה מאד נכון ונחמד שגבר מודע לעניין. (ל"ת)  
22/12/2009 22:23 מירי ש.    חיילת בצבא ארבע  
22/12/2009 22:50 שחר    פשוט מעולה, כל מילה בסלע (ל"ת)  
21/12/2009 11:22 סוי ארוע "סבים וסבתות" בגן. אני נגד.
21/12/2009 11:34 עדיי שטרסמן    סוי, אני לא מסכימה איתך  
21/12/2009 12:39 אמא של איתמר ורוני    גם אני לא מסכימה  
21/12/2009 13:21 אורחת פורחת כבר לא בתפוצות    למה לא להתייעץ עם הגננת?  
21/12/2009 13:41 ג'ול    אני דווקא בעד! אולי צדברי עם הגננת על סוג הפעילות - אצלנו זה הצגה ואוכל אהוב  
21/12/2009 13:56 סוי    אבל כן יש לנו סבים וסבתות, ארבעה שיהיו בריאים  
21/12/2009 14:24 מיכל    אוי....סוי....  
21/12/2009 15:02 גלית    בגן של הבן שלי עשו ארוע כזה שנה שעברה  
21/12/2009 15:19 אוסי גלבוע    לי כבר אין הורים בחיים וגם לא לבעלי לכן אני מזדהה עם הכתוב, אבל  
21/12/2009 15:28 ג'ול    סוי יקירה, העיקר שיבואו...אני בטוחה שגם אצלי יש להם דברים "יותר טובים" לעשות אבל  
21/12/2009 15:57 סוי    תודה יקרות,  
21/12/2009 16:35 Me    Maybe you can ask them  
21/12/2009 18:32 מיכל    סוי יקרה......  
21/12/2009 21:14 ע.פ.    למה לא לברר מה תהיה הפעילות באירוע ולדבר עם סבא וסבתא??  
22/12/2009 10:30 סוי    בודאי שנבקש. תודה לכן. (ל"ת)  
22/12/2009 12:34 אמאל'ה3    בכלל כל פעילויות הגן יצאו מכל פרופורציה אפשרית  
22/12/2009 12:38 אני    אמאלה 3 - אני איתך... לגמרי. (ל"ת)  
22/12/2009 13:31 ניקי    מזדהה עם אוסי גלבוע  
22/12/2009 13:57 noa007    בלת"ק  
22/12/2009 14:23 מאמוש    מצטערת, אבל גם בעיני יש בעייתיות עם כל ה"חגיגות" הללו בגנים  
22/12/2009 14:46 סוי    תראו -  
22/12/2009 16:53 ג'ול    בודאי שכדאי לך לפנות אל הגננת ולהביע דעתך - גם אם הארוע יתקיים  
22/12/2009 18:49 מיכל    סוי יקרה......  
22/12/2009 19:22 מהרצליה    סוי- מבינה אותך לגמרי. אני במקומך הייתי מתייצבת בעצמי על תקן סבתא. הבת תהיה מבסוטה וגם הגננת תשלים עם הקיים. (ל"ת)  
22/12/2009 19:41 טובה קראוזה    בהמשך למה שכתבה מאמוש,  
22/12/2009 20:22 אסנת    שכאצלנו היו ארועים כאלו, אני באתי במקום סבתא  
23/12/2009 09:30 סוי    תגובות-  
23/12/2009 11:20 ג'ול    שאת תהיי במקומם יכול להיות פתרון רק  
24/12/2009 19:25 מיכל    סוי יקרה......  
27/12/2009 10:02 סוי    מיכל יקרה, תודה  
21/12/2009 09:22 לוח +++++ לוח +++++ (ל"ת)
21/12/2009 09:25 מחפשת    מתנה לבת חברה בת שנה  
21/12/2009 09:40 מיקי    תנסי בקישור שבפנים...  
21/12/2009 09:48 עופרי    מי אמרה אוכל קל, טעים ובריא ולא קיבלה?  
21/12/2009 10:08 maia    עופרי, תודה ובהצלחה :-) ובקשה דחופה להמלצה על טיפול אלטרנטיבי/משלים לדלקות אוזניים נשנות לפעוט (באזור מודיעין) תודה (ל"ת)  
21/12/2009 10:21 אורחת פורחת כבר לא בתפוצות    האם יש בדיקה לתולעים?  
21/12/2009 10:39 רוית ב'    רותי קרני הורביץ- את יכולה לתת קצת פרטים על יום הולדת ביער הפיות? תודה (ל"ת)  
21/12/2009 10:41 גלית    צריכה המלצות לספרים לילד בכתה ב'  
21/12/2009 10:45 שין    גלית - הבן שלי בכיתה ב' מת על הסדרות מנהרת הזמן המצוינת  
21/12/2009 10:46 annat    לדלקות אוזנים - נרות הופי  
21/12/2009 10:46 maia    גלית - המלצות לספרים לילד בכיתה ב'  
21/12/2009 10:47 maia    עננת תודה רבה (לא עבורי אלא עבור חברה טובה) אמסור להם את המידע (ל"ת)  
21/12/2009 11:00 ורד של איתי    עופרי-את אלופה-הדפסתי ואבשל כמובן,היום כבר את האורז עם הסלק...יאמי (ל"ת)  
21/12/2009 11:03 סוי    זה רק נדמה לי או ש"קופיקו" המודרני איבד מחנו?  
21/12/2009 11:09 נטלי    גלית - אני קניתי לבן כיתה ב' שלנו  
21/12/2009 11:11 נטלי    אורחת פורחת - אפשר לעשות בדיקת צואה,  
21/12/2009 12:12 שחר    ספרים לכיתה ב'  
21/12/2009 12:43 אמא של פיצי וקטני    מתנה לבת מצווה - אודה לכל רעיון  
21/12/2009 12:52 שין    ***נוסעים לצפון לבילוי זוגי השבוע וזקוקה להמלצות לבילוי ואוכל***  
21/12/2009 13:14 אורחת פורחת כבר לא בתפוצות    תודה רבה נטלי!  
21/12/2009 14:09 בודקת    לצורך תחקירים עיתונאיים אני מחפשת נשים שיש סיכוי טוב שנמצאות כאן....  
21/12/2009 16:02 טלי    לשין----מסעדות  
21/12/2009 16:06 טלי    מבקשת המלצות לצימר לחופש זוגי, יכולים להיות גם יקרים--תודה  
21/12/2009 16:18 מאיה    מחפשת המלצה לכירורג בטן מהכללית...  
21/12/2009 16:19 annat    שין, מסעדת הדגל בצפון  
21/12/2009 16:57 רונית    לגלית - 2 ספרים מומלצים מאוד של ינץ לוי - מצחיקים את הילדים ומושכים אותם לקרוא.  
21/12/2009 16:59 רונית    כחברת ועד כיתה אשמח לקבל מכן המלצות או רעיונות לפעילות גיבוש כיתתית כמו א"ש לילה, וכו'. רק לא משהו בסגנון השרדות.- אפילו לילדים נמאס !!! (ל"ת)  
21/12/2009 18:02 קרן של ..    האם מותר לקחת פרוביוטיקה של חברת NOW בזמן הריון ??.?אני משלשלת והמליצו לי לקחת והיום גיליתי שאני גם בהריון... (ל"ת)  
21/12/2009 18:51 נעמי    **קרן של** קרן של*** מזל טוב, איזו דרך מוזרה להודיע... בהצלחה. (ל"ת)  
21/12/2009 20:46 שני    המלצה על רופאת נשים של מכבי באזור נתניה?  
21/12/2009 21:00 רוית ב'    המלצה על צימר  
21/12/2009 21:27 ברטה    לרווית של - בנוגע ליום הולדת ביער הפיות ברננים  
21/12/2009 21:43 ריש    ספרים לילד בכיתה ב'  
21/12/2009 23:07 תמר    לרוית ב' בקשר לצימר  
22/12/2009 09:22 נטלי    אורחת פורחת - לגבי התולעים  
22/12/2009 10:27 אורחת פורחת כבר לא בתפוצות    נטלי - תודה רבה! (ל"ת)  
22/12/2009 10:29 שין    ***מישהי יודעת כמה, בגדול, עלי לחשב מ"ר בנית תוספת קומה שניה על בית פרטי קיים? אזור השרון" (ל"ת)  
22/12/2009 10:47 ענת    שאלה למעיין רביב בפורום קוסמטיקה. האם תוכלי להכנס לענות? תודה מראש. (ל"ת)  
22/12/2009 11:55 noa007    מצות - יש להשיג עכשיו?  
22/12/2009 12:00 מיקי    כמובן מהמקור - מצות אביב  
22/12/2009 12:31 לי    האם יש למישהו מתכון טוב לעוגיות חמאת בוטנים?  
22/12/2009 12:37 אמאל'ה3    תת פעילות בלוטת התריס ומיניות יש למישהי מושג??  
22/12/2009 15:08 אמא של פיצי וקטני    עוגיות חמאת בוטנים  
22/12/2009 15:11 נטלי    לאמאל'ה3 - לגבי בלוטת התריס ומיניות  
22/12/2009 15:27 שלי    ללי - יש לקרין גורן מתכון טוב לעוגיות חמאת בוטנים, חפשי באתר שלה (ל"ת)  
22/12/2009 16:00 מעיין    מחפשת עבור חברה - קשר להוצאה לאור. כתבה ואיירה ספר ילדים מדהים ולא יודעת איך להתחיל... קשר אישי יעזור, כמובן :) (ל"ת)  
22/12/2009 18:47 זהר כרמי    מעיין לאמא שלי יש הוצאת ספרים קטנה ומצויינת שנקראת "מבשלים ספרים"  
22/12/2009 18:49 myalinea    איך בדיוק משחקים חבילה עוברת??? שכחתי ... (ל"ת)  
22/12/2009 19:34 מהרצליה    מגלה תולעים לאורחת פורחת  
22/12/2009 20:02 אמא של פיצי וקטני    חבילה עוברת  
22/12/2009 20:08 מעיין    זהר כרמי - תודה רבה!!! אעדכן בהחלט! (ל"ת)  
22/12/2009 20:39 לי    מיה  
22/12/2009 22:27 מירי ש.    מחפשת בדחיפות מטפלת לשעות אחה"צ ברעננה  
22/12/2009 22:57 אמאל'ה3    נטלי ,המון תודה נבדוק את העניין  
23/12/2009 12:37 myalinea    תודה אמא של פיצי ולי  
23/12/2009 14:27 אמא של פיצי וקטני    היי מיה  
23/12/2009 15:13 גלית    תודה לכל העונות בנושא ספרים! עזרתן מאוד (ל"ת)  
23/12/2009 21:45 אורחת פורחת כבר לא בתפוצות    מהרצליה - תודה רבה!  
21/12/2009 09:20 +++ לוח +++ לוח (ל"ת)
20/12/2009 19:53 אפי האם אתן מתחסנות ומחסנות את הילדים לשפעת החזירים?
20/12/2009 20:14 לי    לא מחסנת  
20/12/2009 21:41 ריש    לא מחסנת.  
21/12/2009 07:21 Me    Haven't given it to the kids but took it myself  
21/12/2009 10:10 מרי    כן.  
21/12/2009 11:19 אש"ה    גם אני מתלבטת  
22/12/2009 08:34 אפי    תודה על השיתופים. נראה לי שבינתיים לא נחסן (ל"ת)  
22/12/2009 15:12 אמא של פיצי וקטני    אחרי התלבטות, והתיעצות עם רופאת הילדים  
23/12/2009 09:42 אמאל'ה3    לא מחסנת,אבל מתלבטת לגבי הספריי לשפעת רגילה (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש