פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  4832   4831   4830   4829   4828   4827   4826   4825   4824   4823   4822   4821   4820   4819   4818   4817   4816   4815   4814   4813    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

26/11/2009 08:27 חוששת מאד בנות, צריכה עצה טובה. בקשר לנפילה על הגב
26/11/2009 08:54 שין    לכי לאורטופד the sooner the better (ל"ת)  
26/11/2009 10:33 יעל זר    לכי לאורטופד, דבר ראשון. לפי האבחנה שייתן, אפשר לחשוב הלאה. (ל"ת)  
26/11/2009 10:55 ריש    בד"כ הייתי הולכת דווקא למשפחתית שלנו  
26/11/2009 14:45 אוסי גלבוע    אם את שואלת אותי- היתי נוסעת למיון. כל הבדיקות תחת קורת גג אחת ותוצאות עוד באותו יום.  
26/11/2009 21:32 מאיה    ריש - מותר לשאול באיזו קופת חולים אתם? (ואם בכללית - מי הרופאה?) (ל"ת)  
26/11/2009 23:12 ריש    מכבי, לא יעזור ;) (ל"ת)  
27/11/2009 07:17 לימורית    לחוששת- הפניה צריכה להיות לאורטופד, אם החבלה קשה יתכן שיש מקום ל CT של הגב באזור הפגיעה (ל"ת)  
26/11/2009 07:48 אפרת דנטופובית בשבוע 36 - תיתי ואחרות הצילו!
26/11/2009 08:03 תיתי רופאת שיניים    מה שאני מציעה  
26/11/2009 08:05 תיתי רופאת שיניים    אולי תנסי  
26/11/2009 08:22 לי    אפרת יקרה - איך שאני מבינה אותך  
26/11/2009 17:48 אפרת    לתיתי ובכלל ומימכירה רופאה שיניים מעולה בבאר שבע/דרום  
26/11/2009 18:55 תיתי רופאת שיניים    כאב הרצח, ממנו את סובלת  
26/11/2009 19:37 אפרת    לתיתי  
26/11/2009 20:35 תיתי רופאת שיניים    המוקסיפן  
26/11/2009 22:18 אפרת    תודה -אטפל ביוםא' (ככל הנראה אעקור) (ל"ת)  
26/11/2009 23:00 תיתי רופאת שיניים    בהצלחה ובבריאות (ל"ת)  
25/11/2009 19:40 לין התייעצות עם מי שיכולה לעזור
26/11/2009 09:10 סוי    אני  
26/11/2009 09:31 מיקי    לצערי הרופאים יודעים ולא מיידעים  
26/11/2009 09:36 מיקי    שולחת לך כתבה שכדאי לך מאוד לקרוא  
26/11/2009 12:24 אורחת    האמת שאני קצת מופתעת שהם לא ממליצים לך לא להיכנס להריון שוב  
29/11/2009 08:47 לין    תודה לכל המגיבות  
25/11/2009 17:20 בקעית בקע טבורי - מישהי חוותה? האם יש מה לעשות מלבד ניתוח?
25/11/2009 18:32 אני גיטרה    זה מאד תלוי במצב ובסוג.  
25/11/2009 19:29 יהודית    תפני לרופא טוב שיגיד לך ממליצה על ד"ר נגר (ל"ת)  
26/11/2009 07:27 ronny    מנסיוננו...  
25/11/2009 14:13 דנטופובית טיפול שיניים בהרדמה לפעוטה
25/11/2009 15:37 החצי של מיאלינה    למיטב ידיעתי  
25/11/2009 16:01 מיקי    יודעת מחברה טובה  
25/11/2009 16:28 אוסי גלבוע    אבל למה הרדמה מלאה? למה לא גז צחוק + הרדמה מקומית? (ל"ת)  
25/11/2009 17:17 אליה 12    עשינו לפני שנה לילדה בת כמעט ארבע ב,אסותא" עבר בשלום בידיה דל ד"ר גרינברג. משהו שחשוב לדעת  
25/11/2009 17:17 דנטופובית    לא גז צחוק כי היא פשוט לא מוכנה  
25/11/2009 19:35 מיקי    בקשר לשניידר  
25/11/2009 20:00 דנטופובית    תודה רבה (ל"ת)  
26/11/2009 06:23 ג    מצטרפת להמלצה חמה מאד על בי"ח שניידר (ל"ת)  
26/11/2009 11:26 שין    שמעתי טובות על מרפאת שיניים לילדים מחברה שטיפלה שם בבת שלה בשם "הצוללת הצהובה" (ל"ת)  
26/11/2009 14:46 אוסי גלבוע    הבנתי. מסכנונת :( שיהיה בהצלחה. (ל"ת)  
26/11/2009 16:48 אורנה    למה לא דרך קופ"ח מכבי?  
26/11/2009 18:00 דנטופובית    אורנה אולי אבדוק את מרפאת אסותא באמת  
25/11/2009 10:10 אמא מודאגת מאוד ילד בכיתה א' לא בשל רגשית
25/11/2009 10:31 אורחת    אני לא חושבת ש"את עושה לא נכון"  
25/11/2009 10:48 יעל זר    יש מה לעשות  
25/11/2009 10:54 רונה    יקרה,  
25/11/2009 11:25 שני    זה באמת קשה לראות את הילד ככה  
25/11/2009 12:32 חני    ממליצה גם על חוו"ד מקצועית  
25/11/2009 15:24 דפלול    אני לא חושבת שזה עניין של בשלות  
25/11/2009 15:37 אמא דואגת    אתן מקסימות  
26/11/2009 08:32 עוד אמא    לחני - ספורט טיפולי  
26/11/2009 19:43 אפרת    גם "הקטן" שלי בכיתה א  
11/5/2013 12:06 יובל    בשלות רגשית  
25/11/2009 09:22 גלית שוקלת לעבור לשהם - מישהי יכולה קצת לספר על היישוב?
25/11/2009 09:32 אמא של איתמר ורוני    מתה על שוהם!  
25/11/2009 11:18 איכרה    החלטה מעולה!  
25/11/2009 14:37 ronny    וגם אני ממליצה בחום!!!  
26/11/2009 20:55 גלית    תודה לכל המשיבות , ברשותכן עוד מספר שאלות  
26/11/2009 21:19 גלית    ועוד 3 שאלות שהבעל מוסיף..  
27/11/2009 21:13 איכרה    תשובות  
27/11/2009 22:58 ronny    בהמשך לתשובות של איכרה  
28/11/2009 21:48 גלית    תודה רבה רבה על התשובות המפורטות (ל"ת)  
25/11/2009 08:33 בינה אני רותחת ולא יודעת מה לעשות - הקלות הבלתי נסבלת של זלזול באנשים
25/11/2009 09:06 אחת    רפואה שלמה לאביך  
25/11/2009 10:49 איריס    פשוט לכתוב תלונה  
25/11/2009 19:11 טובה קראוזה    כואב הלב לקרוא  
25/11/2009 22:57 רוית ב'    בלית ברירה ולאור המצב- צריך נלנדנד בלי סוף, לשאול כל הזמן שאלות, לבדוק שוב וושב, ולא לסמוך על אף אחד. עצוב, אבל זה המצב. רפואה שלמה!! (ל"ת)  
26/11/2009 08:07 בינה    תודה לכל הכותבות לצערי אנחנו עוד לא אחרי זה  
26/11/2009 08:51 אורחת פורחת כבר לא בתפוצות    שני דברים  
26/11/2009 10:08 myalinea    וואו - איזה תסכול!  
24/11/2009 20:31 עדי בנות חכמות כל רעיון לעזרה יתקבל בברכה- אפטה בשפתיים חייבת עזרה
24/11/2009 20:51 annat    שני מישורים: טיפול והקלה  
24/11/2009 22:16 טלי    אנחנו קיבלנו ספריי הקלה SOS, נראה שמאד עזר לבן שלי (ל"ת)  
24/11/2009 23:49 לי    נדחפת עם שאלה לגבי מברשת שיניים  
25/11/2009 07:23 תיתי רופאת שיניים    לגבי האפטה  
25/11/2009 07:48 עדי    הי תיתי  
25/11/2009 09:55 רותי    מעט משחת שיניים VICO על האפטה- קסם של ממש (ל"ת)  
24/11/2009 20:17 שני לא הריון ולא מקבלת מחזור. מה זה יכול להיות?
24/11/2009 21:55 ותיקה    אולי הריון ואולי סתם מתח שמעכב את המחזור  
25/11/2009 09:20 מיכל של נ"נ    פעם היה לי איחור בגלל אנטיביוטיקה (ל"ת)  
25/11/2009 22:56 רוית ב'    פעם היה לי איחור של חודשיים!! הרופא אמר שזה נורמלי, מוזר ככל שזה נשמע  
26/11/2009 11:13 שני    רוית תודה על השיתוף. עוזר לדעת שאני לא היחידה שזה קרה לה (ל"ת)  
26/11/2009 13:24 מאמוש    חברה שלי כבר הייתה בטוחה שהיא בהריון. איחור של שבועיים, ללא אמצעי מניעה ולבסוף הגיע המחזור המיוחל. כנראה שזה קורה מסיבות שונות. אולי אפילו סטרס. (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש