פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  4812   4811   4810   4809   4808   4807   4806   4805   4804   4803   4802   4801   4800   4799   4798   4797   4796   4795   4794   4793    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

22/11/2009 23:50 אירית לגלינה הקוסמטאית לעתי לא סמכת כישיער גבות לפי דעתי -- --
22/11/2009 23:52 אירית    הכותרת:הקוסמטיקאית לא מוסמכת כי שיער גבות צומח לא תוך יום-יומיים אלא תוך שבוע-שבועיים ויותר (ל"ת)  
23/11/2009 12:21 גולשת    כמה תשומת לב גלינה מקבלת (ל"ת)  
22/11/2009 22:16 בלוטית בעיות בבלוטת התריס לאחר לידה, אנא אנא הרגעותיכן ועיצותיכן..
23/11/2009 08:58 רותי    שמן דגים והרבה רוגע- יהיה בסדר  
23/11/2009 17:31 בלוטית    תודה. אשמח לקבל עוד תגובות.. (ל"ת)  
23/11/2009 21:29 עופרי    אכן תופעה ידועה  
22/11/2009 20:48 עדי עוגת יום הולדת- מי מקשט אתן או הילדים?
22/11/2009 21:47 חני המדווחת    אני תמיד מתפנה לעשות את העוגה ברגע האחרון אחרי שהלכו לישון, ולמרות שאני תמיד מנסה שהיא תצא מדהימה - היא יוצאת די מבולגנת...(-: (ל"ת)  
22/11/2009 22:13 מאיה    הם באמת מתבאסים?  
22/11/2009 22:25 עדי    מאיה--- הם לא מתבאסים בכלל, הם מאד אוהבים את מה שעשו, אני לא רוצה שיוציאו להם את הרוח מהמפרשים (ל"ת)  
23/11/2009 05:01 שרון    לדעתי הרבה יותר חשוב שהילדים יקשטו לבד, אם זה מה שהם רוצים  
23/11/2009 06:26 שחר    אני מקשטת לבד, אבל זה רק כי כמו חני - אני בד"כ עושה את זה בלילה...  
23/11/2009 09:35 ניה    אני תמיד מקשטת לבד. זה הכיף שלי  
23/11/2009 10:49 ניקי    בת ה8 תמיד מקשטת בעצמה. מבחינתה זה חשוב לפחות כמו המסיבה(: ואילו בן ה3 רואה את העוגה לראשונה בשלב הנרות (אחרת היא לא תשרוד) (ל"ת)  
23/11/2009 11:10 ג'ול    הילדים שלי מקשטים ואני על תקן עוזרת/יועצת - עובד מצויין. יוצא מאד ציבעוני והם מבסוטים! (ל"ת)  
23/11/2009 14:02 רונה    ******************הצילו איך מקשטים את העוגה הזו??*****************  
23/11/2009 14:20 ניקי    הי רונה  
23/11/2009 14:27 ניקי    לרונה - והנה עוד משהו בלינק  
23/11/2009 14:31 יפיופית    רונה-קליק??כדורי שוקולד קטנים וטעימים  
23/11/2009 14:59 ועדת הביקורת    תגידו, זה לא דיון הזוי? תייעצו לי האם לקשט עוגה עם ילדים? או שאני סתם צינית.... (ל"ת)  
23/11/2009 16:33 אלה    אני נותנת להם לקשט, נראה לי יותר חשוב מאשר עוגה "יפה"  
23/11/2009 19:10 שיר    רונה, לא יודעת לגבי קישוט העוגה, אבל נראה לי שעומר הקשת  
23/11/2009 20:49 רונה    תודה שיר, אני מסכימה. הוא כבר גנטלמן אמיתי. (ל"ת)  
23/11/2009 21:36 מאמוש    הגדולים מקשטים לבד, אבל אני מעדיפה ליצור את "הפיניש" כדי שיהיה מושלם. (ל"ת)  
24/11/2009 01:29 אני גיטרה    ועדת ביקורת-  
24/11/2009 09:08 ניקי    רונה, ראית את ההסברים?  
24/11/2009 09:38 רונה    בוקר טוב, התקבלה החלטה בבית "מה שיוצא עומר מרוצה":-)  
24/11/2009 10:37 סוי    רונה - שידרוג לדובי ולפותחת ההודעה  
24/11/2009 10:57 רונה    סוי את מתוקה אמיתית אבל זה גדול עלי:-( (ל"ת)  
24/11/2009 11:41 רוית ב'    פותחת ההודעה- מה דעתך על שתי עוגות קטנות במקום אחת? אחת הם מקשטים ואחת את. (ל"ת)  
24/11/2009 11:44 רוית ב'    אגב- אם כבר, משתפת אתכן ברעיון (הגאוני לדעתי...אם יורשה לי) לעיצוב עוגת יום הולדת: פרטים בפנים  
24/11/2009 11:47 עוד מעט    רונה, יש לי שינמוך להצעה של סוי, דהיינו דובי אוחז בלון בגירסה למפגרים :-)  
24/11/2009 12:39 רונה    עוד מעט..... קניתי:-) יבוצע. (ל"ת)  
24/11/2009 12:54 סוי    עוד מעט - לזה התכוונתי ולא שינמכת כלום  
24/11/2009 14:05 עוד מעט    סוי - אני כבר רואה את העוגת יומולדת הבאה אצלנו, דובי זעיר עד כדי בלתי מורגש אוחז זר ענק של בלונים :-) (ל"ת)  
24/11/2009 14:10 רונה    לועדת בקורת - אני הזויה גאה:-) לחלוטין הזויה ולחלוטין גאה בזה. (ל"ת)  
22/11/2009 17:37 שחר אז איפה איפה הן, המשפחות ההן?...
22/11/2009 17:43 חני המדווחת    גם אנחנו חייזרים (ועוד בצפון ת"א)  
22/11/2009 17:47 לא משנה השם    במרכז תל אביב  
22/11/2009 17:57 איריס ש'    איפה את גרה?  
22/11/2009 17:58 חני המדווחת    אנחנו הצפון הישן. (ל"ת)  
22/11/2009 18:23    חייזרים? ממש לא, אני דווקא גאה שהחברים הולכים הביתה עם האמירות הללו שלי. ואנחנו באזור חיפה. (ל"ת)  
22/11/2009 18:24 נעמי    ההודעה הקודמת היא ממני, ברח לי... (ל"ת)  
22/11/2009 18:45 גליה    מאוד מסכימה עם הדרך שלך  
22/11/2009 18:48 ללה    אין לנו את הערוצים הללו...  
22/11/2009 19:42 דו    תחפשי בגנים ובבי"ס האנתרופוסופים (ל"ת)  
22/11/2009 19:43 סתם כי בא לי לעזוור    גם אני חייזרית מהצפון הישן, אבל הגדולה שלי בת 12. יום אחד היא הישירה מבט ענוג ואמרה לי  
22/11/2009 19:53 אוסי גלבוע    בעמק האלה. נשמע רחוק אבל זה 20 דקות מירושלים..  
22/11/2009 21:39 תמר אחרת    אנחנו ממרכז ת"א - דומים לכם בדברים האלה  
22/11/2009 21:40 עוד חייזרית    אני כל כך מחפשת גם...  
22/11/2009 23:54 ריש    בכל מקום תוכלי למצוא קבוצות של הורים בגישה שלך  
23/11/2009 06:20 שחר    תודה על התגובות! ולריש -  
23/11/2009 08:33 אני גיטרה    אני חושבת שאת הנקודה החשובה ביותר העלתה ללה:  
23/11/2009 09:12 myalinea    אנחנו בנוסף מקבלים את זה גם מהמשפחה ...  
23/11/2009 09:52 ריש    דווקא כאן יש  
23/11/2009 11:20 מיכל של נ"נ    אצלינו יש הרבה כמוני כמוך  
23/11/2009 11:21 מיכל של נ"נ    ריש, מה זה בקוגאן? (ל"ת)  
23/11/2009 11:58 ריש    בקוגן  
23/11/2009 12:01 לי    גם אצלנו הרוב פחות או יותר כמונו  
23/11/2009 12:52 רונה    דווקא אצלנו סבבה  
23/11/2009 13:02 רונה    ריש - למה את נגד בקוגן? פספסתי משהו? (ל"ת)  
23/11/2009 13:09 שילי    זה לא כל כך משנה שאר המשפחות  
23/11/2009 14:57 אמאל'ה3    מה הבעיה האמיתית  
23/11/2009 14:59 אמאל'ה3    ודווקא הבאקוגן  
23/11/2009 15:23 רונה    אמאל'ה 3 אולי הם יותר מדי מבלים אצל חברים?  
23/11/2009 16:23 איריס ש'    בדר"כ נפגשים עם חבר יותר מפעם בשבוע  
23/11/2009 20:17 אמאל'ה3    זה מגיע מדרישה שלהם בעיקר  
23/11/2009 20:52 יפיופית    אמאלה 3-תודיעי להם שאת לא מארחת של קולה וטלויזיה  
24/11/2009 00:18 ריש    בקוגן  
24/11/2009 00:35 ריש    אמא'לה 3  
24/11/2009 04:57 שחר    גם אצלי, כמו אצל אמא'לה3, יש הרבה בקשות ללכת לחברים ולארח  
24/11/2009 09:12 עברתי לרגע    למה לא לשנוא בקוגן  
24/11/2009 09:53 אמאל'ה3    קצת נסחפתי  
24/11/2009 09:57 רונה    ריש אני ממש לא מסכימה איתך הפעם  
25/11/2009 01:08 ריש    בקוגן וובקינס  
22/11/2009 15:13 לילי התייעצות לגבי התנהגות לא מפרגנת של חברה והערות עוקצניות.
22/11/2009 16:39 noa007    איך את מגיבה להערות שלה?  
23/11/2009 09:26 אני גיטרה    נראה לי שיש לה בעיה עם עצמה.  
23/11/2009 11:28 חברה חסויה :)    סורי על החסויה, תראו בפנים למה  
23/11/2009 14:02 לילי    עד היום לא הגבתי ממש  
23/11/2009 14:32 תמר אחרת    זה לא כדי לשנות אותה  
23/11/2009 14:33 תמר אחרת    וכמובן, קלדנית איומה שכמותי- התכוונתי שלא יפגע, לא שלא יפגש בחברות (ל"ת)  
25/11/2009 11:13 איריס    השמת גבולות  
22/11/2009 13:12 אש"ה יש אצלנו בבית חשש לשפעת חזירים . אני בהריון שבוע שלושים , כל רופא אומר משהו אחר. אשמח למידע ועצות
22/11/2009 13:52 רונה    אל תיקחי שום טיפול תרופתי  
22/11/2009 14:40 מירב!    לגרגר מי מלח ולשטוף במי מלח את האף (ל"ת)  
22/11/2009 20:00 לי    אני אישית חוששת מהתרופה הזאת  
22/11/2009 20:25 אש"ה    תודה על התגובות, איך אפשר להיבדק? בינתיים גם בעלי התחיל עם סימפטומים חום שיעול חזק וגם שלשולים (ל"ת)  
23/11/2009 19:47 ניקי    אש"ה יקרה, אין לי עצות רק שולחת איחולי החלמה מהירה ומלאה לכל המשפוחה! (ל"ת)  
22/11/2009 12:55 שלי הצילו נזלת
22/11/2009 13:13 מאיה    הנה כמה רעיונות שעזרו לנו:  
22/11/2009 14:22 ריש    תדירות -  
22/11/2009 14:25 לי2    צינון  
22/11/2009 14:32 אמא ל 2    גם לי זה נשמע הזוי בהתחלה אבל זה עובד עובד עובד - בצל חתוך גס בחדר ליד המיטה, אדי הבצל מייבשים את הנזלת ופותחים את האף! (ל"ת)  
22/11/2009 12:16 לפני לידה התלבטות עגלה
22/11/2009 12:58 שלי    עגלה  
22/11/2009 13:07 אלמה    אני עם שלי  
22/11/2009 14:14 לפני לידה    אז האם יש כאן המלצות לאינגלזינה זיפי סטריפ? (ל"ת)  
22/11/2009 15:41 מיקי    אני הייתי הולכת על השמות המוכרים הטובים והישנים  
22/11/2009 15:46 רונית עבור חברה    באותו עניין: למישהי יש ניסיון עם צ'יקו- קורטינה או ד"ר בייבי-מדריד ? (ל"ת)  
22/11/2009 15:49 רונית עבור חברה    באיזה אבקת כביסה ומרכך כביסה אתם משתמשות לכביסה ראשונה עבור תינוק שרק נולד?  
22/11/2009 17:34 מיקי    מרכך ואבקה לתינוק  
22/11/2009 19:23 annat    רונית  
22/11/2009 19:59 ליאה    רונית  
23/11/2009 08:42 אני גיטרה    אני לא סובלת את מדריד  
23/11/2009 09:12 אני    אם את לא צריכה להרים את העגלה הרבה  
23/11/2009 10:31 אורחת פורחת כבר לא בתפוצות    לי היתה צ'יקו קורטינה  
23/11/2009 10:59 עוד מעט    אורחת - פרטי ונמקי :-) מה ז"א לא מחזיקה מעמד יותר משני ילדים? כלומר מה כבר יכול לקרות... האם ממש אי אפשר להשתמש בה? אשמח לדעת תודה רבה :-) (ל"ת)  
23/11/2009 23:23 אורחת פורחת כבר לא בתפוצות    הקיפול קצת הצ'טקמק  
24/11/2009 08:39 עוד מעט    אורחת - נראה לי שהבנתי :-) אשתדל לקפל אותה בעדינות כששלושת הידיים שלי פנויות לגמרי :-) תודה! (ל"ת)  
22/11/2009 11:49 אמא מתיעצת מה מורחים לפעוט בן 1.8 בבסיס הנחיריים המנוזלים???
22/11/2009 12:07 מיכל    Weleda (ל"ת)  
22/11/2009 12:10 אלמה    לא מגבונים  
22/11/2009 12:11 אמא מתייעצת    זה של הטוסיק? (ל"ת)  
22/11/2009 12:17 אלמה    לוולדה יש קרם פנים לתינוקות  
22/11/2009 12:27 אמא מתייעצת    אוקי, תודה רבה! (ל"ת)  
22/11/2009 12:45 מיכל    גילוי נאות  
22/11/2009 12:55 נוניקה    שמן זית או שמן שקדים (ל"ת)  
22/11/2009 17:35 מיקי    גם אנחנו בעד שמן זית, עושה את העבודה מעולה!!!! (ל"ת)  
23/11/2009 10:46 מעיין של ליב    אני בעד הקרמים שומניים כי הם מקליים על תחושת הצריבה שהיובש עושה באיזור ואז כל קינוח זה עינוי ,גם של ולדה אני אוהבת למרוח שמן בלנאום ומעליו וזלין פשוט. (ל"ת)  
21/11/2009 22:25 תיתי רופאת שיניים מאחורי המקדח- יומן שבועי
22/11/2009 06:50 מירב!    הי תיתי,  
22/11/2009 06:52 מירב!    אגב,  
22/11/2009 07:31 תיתי רופאת שיניים    אם עברה שנה  
22/11/2009 07:45 מירב!    תודה (ל"ת)  
22/11/2009 09:22 דודלי    כתמים בלשון ---  
22/11/2009 09:50 תיתי רופאת שיניים    מכירה תופעות כאלה  
22/11/2009 10:35 דודלי    תיתי --תודה  
22/11/2009 11:33 איכרה    תיתי-הלבנת שיניים  
22/11/2009 13:49 תיתי רופאת שיניים    תשובות  
22/11/2009 17:20 איכרה    תיתי-תודה (ל"ת)  
22/11/2009 21:10 אורנה    תיתי, האם המלצה עם סד דרך הקופה מומלצת לדעתך באופן כללי? (ל"ת)  
22/11/2009 21:23 אורנה    המלצה=הלבנה (ל"ת)  
22/11/2009 23:11 תיתי רופאת שיניים    מתנצלת אורנה,  
22/11/2009 23:54 קוסמטיקאית    לדעתי-לא מומלץ להבהיר שיניים בעת הנקה. (ל"ת)  
23/11/2009 07:24 תיתי רופאת שיניים    קוסמטיקאית יקרה, על מה את מתייחסת במתן מידע זה? (ל"ת)  
23/11/2009 11:46 אורנה    תיתי, תודה על תשובתך. העניין הוא כזה:  
23/11/2009 16:19 תיתי רופאת שיניים    החומר הוא בעיקרו מי חמצן  
23/11/2009 16:58 אורנה    תיתי תודה רבה (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש