פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/3/2003 17:30 סאלוש מאת:
מישהי פעם כתבה כאן על זה כותרת:
היא כתבה שאמא שלה הלכה לכמה פגישות עם דרורית אמיתי דרור (נדמה לי שטעיתי בשם... אולי לא דרורית :) - לגבי ה'סבתאות שלה' וזה היה מקסים! תנסי לחפש לפי 'סבתאות'.
אין לי כל כך הרבה תובנות, אני אישית מפציצה בספרים ומאמרים את כל הרלוונטיים, בתקווה שילמדו קצת :) ובעיקר מתנחמת במה ש(האלילה שלי) אלטה סולטר כותבת, שילדים לומדים להוציא את הטוב מכל אדם, אם הסבתא אין לה סבלנות לבכי למשל, אולי יש לה סבלנות לענות לשאלות אינסופיות וכו'.

ומכיון שאני במצב רוח מהורהר, הצ'ופי שלי שוכבת כאן על הברכיים שלי, כולה שלווה ורגיעה בזרועות אמא שלה, שנורא משקיעה בה ולא זזה ממנה כמעט אף פעם, כל הזמן רק חיבוקים נישוקים מסז'ים ומשחקים, והרי זה לא ימשך לנצח! יום אחד (כמה שאני לא אדחה את זה) היא תתקל בעולם האכזרי, בלי תווכה של אמא שלה. ומה אז? אוף לא רוצה...
מקווה שעד אז יהיה לה כבר מספיק בטחון עצמי להתמודד עם זה.

מקווה שתצליחי לשוחח עם אמא שלך בלי כעס ואז היא אולי תקשיב.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  16:38 קודם כל, גם ללמוד להיות סבתא לוקח זמן - מרב ב
26/3/2003  16:47 מה היא אומרת על כל זה? - גילי אבישי
26/3/2003  20:50 סאלוש, יום אחד (בעוד כ-15 שנה בערך) - מרב ב
26/3/2003  22:12 גם אני קצת הופתעתי מהסבתות/סבים - אלמונית כדי לא לפגוע
27/3/2003  10:00 סבתים - תמי
27/3/2003  10:56 על סבים וסבתות וגם משהו לסאלוש - שרי
27/3/2003  13:23 מעבר לעצה הנהדרת שקיבלת מתמי - ענת ב
27/3/2003  13:44 שרי, זו קצת הגזמה, תגידי שהגזמת (וענת) - תמי
28/3/2003  01:04 כן כן אני יודעת - סאלוש
28/3/2003  09:14 מצד שני (לא על סבתות) - תיתי
29/3/2003  23:36 תמוש אולי הגזמתי קצת.. אבל בעצם לא ממש - שרי
30/3/2003  08:58 אוי שרי,אני כה מזדהה... - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש