|
27/3/2003 13:44
|
תמי
|
מאת:
|
|
שרי, זו קצת הגזמה, תגידי שהגזמת (וענת)
|
כותרת:
|
שרי, נכון שלא התכוונת? כי שנתיים זה בעוד 4 חודשים ואני לא מוכנה לא מוכנה לא מוכנה. אני רוצה אותה אצלי בוריד. למה הם מתבגרים, למה?
וענת, תודה. עכשיו אני סמוקה, ואני דוקא קוצית מוצית בהגדרה.
תמי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|