פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
28/3/2003 09:14
תיתי
מאת:
מצד שני (לא על סבתות)
כותרת:
כשעצוב לי וקשה, אין, אין, אין כמו לחבק עלם חמודות מתוק, שלוחש לך, שיהיה טוב, ועלם החמודות הזה הוא בנך!
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
26/3/2003 16:38
קודם כל, גם ללמוד להיות סבתא לוקח זמן
-
מרב ב
26/3/2003 16:47
מה היא אומרת על כל זה?
-
גילי אבישי
26/3/2003 17:30
מישהי פעם כתבה כאן על זה
-
סאלוש
26/3/2003 20:50
סאלוש, יום אחד (בעוד כ-15 שנה בערך)
-
מרב ב
26/3/2003 22:12
גם אני קצת הופתעתי מהסבתות/סבים
-
אלמונית כדי לא לפגוע
27/3/2003 10:00
סבתים
-
תמי
27/3/2003 10:56
על סבים וסבתות וגם משהו לסאלוש
-
שרי
27/3/2003 13:23
מעבר לעצה הנהדרת שקיבלת מתמי
-
ענת ב
27/3/2003 13:44
שרי, זו קצת הגזמה, תגידי שהגזמת (וענת)
-
תמי
28/3/2003 01:04
כן כן אני יודעת
-
סאלוש
29/3/2003 23:36
תמוש אולי הגזמתי קצת.. אבל בעצם לא ממש
-
שרי
30/3/2003 08:58
אוי שרי,אני כה מזדהה...
-
גילי אבישי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש